Sekakäyttö-topic (Kysymyksiä komboista)

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
Pastafaristi
Tuppisuu

Re: Sekakäyttö-topic (Kysymyksiä komboista)

Post by Pastafaristi »

zerk wrote:
Pastafaristi wrote:Tuota nuin, nyt ois tuossa kuutisen kappaletta panakootteja. Ajattelin naukkasta ne nuamariin, niin mitä ois hyvä kombottaa? Tällä hetkellä ois 5mg stesolideja, 2mg nopeita xanoreita, olutta ja 7,5mg Imovaneja. Ehotuksia otellaan vastaan :) amatööri kun näissä hommissa oon niin omin nokkinen tuskin viisasta alakaa sekottelemaan. 8)
Mun kohdalla ainakin midatsolaami on ainoa bentso joka lisää opioidien euforiaa. Muut vain latistavat sitä.

Jos oot kerran amatööri näis hommissa niin mikset ota vain panacodeja? Miksi sun pitää sotkea siihen bentsoja sekaan? Jättäisin väliin.
Koska panakootteja on tullu aikas monta kertaa napsittua, niin ajattelin jos vois jotain uutta kokeilla. pitää koittaa tuota midatsolaamia saaha käsiin joskus.
Kauki on hala.
Skilla
Lepakko

Post by Skilla »

Jos ne panacodit ei enää tunnu riittävän, niin voisit kokeilla esim. 5mg stesolid kielen alle ja kylkeen kalja. Siinä kun sit tunnustelet miltä se olo näyttää niin nauti toinen keppana mikäli ei miellytä. En voi suositella kauheeta ryynikasaa, kun sanoit notta oot amatööri, mutta ehdotukseni on alakantissa, eli muista se. Sitte kun bentsoja rouskii (yksin tai kombona) niin sitä tuppaa rouskimaan niitä ihan turhaan vaikka on jo tosi skutsilla, eli pienellä järjenkäytöllä säästät niitä bentsoja. :cheers:
Huiko
LD50

Post by Huiko »

Itselläni, vuosia sitten, toi yksi imovane mukavan nuokun mukaan kun otin n.7. panacodin kera.
Nämä vaan tuntuu olevan omiin tarpeisiini turhan lyhytkestoisia ja eivät auta riittävästi vaivoihin, ainakaan niillä määrillä joita saa hankittua reseptille. (esim. Viimeksi erottelin n.320mg, ja pieni pumpuli häipyi n.4h jälkeen. Kyseessä tietenkin yksilölliset erot ja tole.) Ihan kuin näistä ei saisi sitä mitä hakee... Mutta eikös se ollutkin se tragedia kun jostakin/jotakin oppii nauttimaan?
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
jumalatjalassa
Lepakko

Post by jumalatjalassa »

Skilla wrote:Sitte kun bentsoja rouskii (yksin tai kombona) niin sitä tuppaa rouskimaan niitä ihan turhaan vaikka on jo tosi skutsilla, eli pienellä järjenkäytöllä säästät niitä bentsoja. :cheers:
Joskus, kun tuli enemmän hidasteltua ja oli bentsojakin messissä, sitä aina kelasi, että ottaa vain yhden tai kaksi. Sitten seuraavana päivänä illalla herää ties mistä ja toteaa, että ohhoh, siinähän meni vähintään viisinkertaisesti alkuperäinen määrä ja ei ole mitään muistikuvia. Ei siinä tajua, että on jo niin kuosissa, vaikka muut sen huomaakin. Sitä vaan ajattelee, että "No enhän mä pahoissa ole, vois sitä pari heittää vielä naamariin". Varsinkin oksatsepaami on ihan vitun petollista ton suhteen, kun se nousee ihan jäätävän hitaasti. "Eihän tää potki" --> lisää --> alkaa vähän nousta --> lisäannos alkaa nousta --> hupsvittu meiksi on sekaisin.
Petri6
OD

Post by Petri6 »

Pastafaristi wrote:Tuota nuin, nyt ois tuossa kuutisen kappaletta panakootteja. Ajattelin naukkasta ne nuamariin, niin mitä ois hyvä kombottaa? Tällä hetkellä ois 5mg stesolideja, 2mg nopeita xanoreita, olutta ja 7,5mg Imovaneja. Ehotuksia otellaan vastaan :) amatööri kun näissä hommissa oon niin omin nokkinen tuskin viisasta alakaa sekottelemaan. 8)
Kuusi kappaletta on jo 3g parasetamolia, eli suosittelisin vahvasti vesierottelua. Itse en tykkää kombottaa oikein mitään noista, tuntuu että bentsot ja alkoholi vain latistavat opioidien vaikutuksia. Mutta jos pakko on, niin noista vaihtoehdoista ottaisin nuo Stesolidit (2kpl), diatsepaami on midatsolaamin ohella mielestäni ainut bentso, joka edes jollain tapaa sopii opioidien kanssa (triatsolaami ja olisiko vielä tematsepaamikin kokeilematta opioidien kanssa). Kuitenkin, mikäli mahdollista, menisin apteekkiin hakemaan Marzineja (syklitsiini) ja ottaisin niitä yhden Stesolidien sijasta. Marzinella on pitkä onset, joten ottaisin sen 30min-1h ennen kodeiinilitkun nauttimista.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
Velho
LD50

Post by Velho »

Itse combottaisin noiden bentsojen kanssa ja muutamalla oluella mutta koska opioidi+bentso+alkoholi on fataali kombo niin mieluiten combo bentsojen kera :roll:
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
zero
Kameleontti

Post by zero »

mitä vittua jengi pelkää? kuolemaako? hah, nauran teille.

kaikkea mitä löytyy fiiliksen mukaan vaan sekasin, isoissa määrin tietysti. se on sen ajan murhe jos sairaalast herää tai kuolee, helpotus lähinnä. viimesin teho-osasto kombo viime vuonna tais olla n. 4mg subua, n. 20mg xanoria ja tuntematon määrä alkoholia päälle, hengitys lamaantui, ohikulkija kuulemma antoi tekohengitystä, ois voinut kyllä antaa mun mennä.

yks hyvä kombo viime alkuvuodesta ettei edes muisti menny muistaakseni kun alla oli lyricoita, pameja, alkoa ja subua (en muista oliko muuta). saatiin hyvä idea lähteä keskellä talvea mettää laavulle grillaamaa :D no lyricathan teki sen ettei siinä polulla pystyssä pysyny vaan about 5 metrin välein sai kaverit olla nostamassa lumihangesta. perille saavuttaessa fiksuna n. 100mg mxe:tä iiveenä mistä en sitten muistakkaan mitään.

mutta edelleen ennemmin överit ku vajarit. vittuako tässä huolehtimaan. :up:

MODE-EDIT: EI VITTU, EI NÄIN. Jätän tämän tähän varoittavaksi esimerkiksi siitä, mitä Asiaa Asiasta Asiallisesti ei missään nimessä tarkoita. Älkää ottako ylläolevasta oppia. Oma masennus ei ole mikään oikeutus ladella noin vastuutonta settiä aiheesta, kun sekakäyttöön kuolee vastoin tahtoaan käyttäjiä jatkuvasti.
Tässä vain olen enkä sille mitään mahda.

http://www.soundcloud.com/suni-4 - Soundcloud
placebo
Kameleontti

Post by placebo »

Huhhuh zero! Aika rankka teksti. Jätkällä ilmiselvästi on ny jonkinlaista ongelmaa. Ehkä joo tota masennusta ei kannattaisi tänne purkaa. Täällä kun nyt kuitenkin käy kaikenmoista ja ikäistä porukkaa lueskelemassa. Tämäkin varsinkin vielä kun sattuu olemaan avoimella keskustelualueella..

Edit. Itseasiassa mä melkeinpä olisin sitä mieltä että zeron viestin voisi poistaa, tai vastaavasti siirtää tuhkikseen tai johonkin. Nään silmissäni jo jonkun kukkahatun lukemassa tuota. Muutenkin kun tää foorumi on nyt aika hyvin saanut tietyn maineen joissakin piireissä.
Periaatteet perustana, totuus selustana.
zero
Kameleontti

Post by zero »

heh, jotenkin oottelinkin jotain tämmöstä. mutta jokainen tavallaan :)

en siis suosittele ketään kuosaamaan samalla tavalla, kunhan kerroin oman kannan tähän asiaan. näin korjatakseni.
Tässä vain olen enkä sille mitään mahda.

http://www.soundcloud.com/suni-4 - Soundcloud
doof
Kameleontti

Post by doof »

Tramalia 600mg ja kakkone riva otettu niin kelasin josko tähän voi viel ottaa 2cb:tä?
Petri6
OD

Post by Petri6 »

doof wrote:Tramalia 600mg ja kakkone riva otettu niin kelasin josko tähän voi viel ottaa 2cb:tä?
Jättäisin väliin, käsittääkseni kaikki (psykoaktiiviset)fenetyyliamiinit laskevat jossain määrin kouristuskynnystä. Lisäksi ainakin teoreettinen serotoniinisyndrooman riski on olemassa. Eikös bentsot myös latista trippiä?
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
VXA
Kameleontti

Post by VXA »

lakka ja metyylifenidaatti/amfetamiini? ei pitäis olla mitään ongelmaa?
Jos metsään haluat mennä nyt,
niin takuulla pajautat.

Kolme likaista hippiä hiisas näin, piippu kiersi ringissä eteenpäin. Ja koska hatsia oli paljon niin, kutsuivat he messiin yhden pajapään.

Kuoseissa taju ajantajusta heikkenee.
KarstaFari

Post by KarstaFari »

VanXskua wrote:lakka ja metyylifenidaatti/amfetamiini? ei pitäis olla mitään ongelmaa?
Ite ainakin combotellu lakkaa ja amfea, enkyl muista millanen kuosi oli, mut hengissä ainakin olen :)
xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men »

VanXskua wrote:lakka ja metyylifenidaatti/amfetamiini? ei pitäis olla mitään ongelmaa?

Tää on miellyttävä kombo ollu itellä jo pitemmän aikaa.
Metku
Kameleontti

Post by Metku »

Kuulemma euforisempia comboja mitä joskus lähipiirissä puhuivat. En itse ole kokeillut. Lakasta ja sativaisesta kukasta ja hyvästä musiikista sai kyllä tosi hyvät vibat.
In the land of the blind, one-eyed man is the king
Psychonautilus

Post by Psychonautilus »

zerk wrote:
Mun kohdalla ainakin midatsolaami on ainoa bentso joka lisää opioidien euforiaa. Muut vain latistavat sitä.

Jos oot kerran amatööri näis hommissa niin mikset ota vain panacodeja? Miksi sun pitää sotkea siihen bentsoja sekaan? Jättäisin väliin.
Nitratsepaamin ja flunitratsepaamin olen huomannut voimistavan opioidien euforiaa pelkän ekstrasedaation lisäksi. Mutta amatöörinä tosiaan ottaisin Codit codeina; myöhemmin niistä ei saa niin paljoa välttämättä irti, niin sitten voi käyttää niitä bentsoja tarvittaessa.
FlyingH

Post by FlyingH »

Mites DXM+ bupre tai oksikodoni?
Pen
OD

Post by Pen »

Omalla kokemuksella DXM ja dissot yleensäkin potentioi opiaattien vaikutuksia. Ei toki kannata ottaa isoja annoksia, koska hengityslaman riski on suurempi kun tolleen yhistelee. Vaarallisilla vesillä liikutaan jos ottaa isompia doseja.

Jos meinaa molempia ottaa niin en ainakaan ite ottais molempia ns. "perus dosea" joka mulla on esim bupressa 1-2mg nokkaan, oksyssä joku 40-80mg pureskeltuna ja dexmissä 1-2 isoa ribularia eroteltuna ja juoden.

Jos lähtis vaik ton bupre tai oxy dosen yhistään tohon DXM doseen, niin luulen että överiks menis.

Joten ota molempia reilusti vähemmän mitä ottaisin yksinään ja testaile, ens kerralla voi sitten annosta nostaa jos jää vajaaks.

Englannin kielisiltä foorumeilta varmaan löytyy aiheesta ihan keskusteluakin jos googlettelee.
paarmasisti
Apteekki

Post by paarmasisti »

Mikäköhän on serotoniinisyndrooman todennäköisyys kombolla DXM + sitalopraami?
Kunpa auringon päivät päällämme ei päättyisi koskaan.
Petri6
OD

Post by Petri6 »

Psychonautilus wrote:Nitratsepaamin ja flunitratsepaamin olen huomannut voimistavan opioidien euforiaa pelkän ekstrasedaation lisäksi. Mutta amatöörinä tosiaan ottaisin Codit codeina; myöhemmin niistä ei saa niin paljoa välttämättä irti, niin sitten voi käyttää niitä bentsoja tarvittaessa.
Itselläni nitratsepaami ei sovellu opioidien kanssa, midatsolaami kuitenkin nykyään sopii, kun on jonkin verran bentsotolea. Myös diatsepaami pienellä annoksella, tosin ei yhtä hyvin kuin midatsolaami.
kuumottelija
Lepakko

Post by kuumottelija »

Reilu kori kaljaa, muutama rommikola, viinaa + huomattava annos texiä ilman toleja (5-6 mg josta osa iv) + 600mg Lyricaa ----> sairaala, miljoona letkua kiinni kehossa + paha keuhkokuume (pyörryin dösässä ja oksennusta keuhkoihin, onneksi kaverit osas auttaa ja soitti ambarin). En suosittele. Hyvä opetus. Ilmeisesti se Lyrica sekoittaa jo pelkän alkon kanssa päätä aivan saatanasti. Ei ota selvää koko aineesta, aina eri vaikutukset relaksoitumisesta hallusinaatioihin. Texissä taas se, että kännissä redosettaa kun vaikutukset alkavat niin viiveellä, tekevät siitä erityisen paskan kombon. Joka tapauksessa yllämainittu kombo vieläpä ilman opioiditoleja on erittäin vaarallinen, ihme että hengissä ollaan. Sai siellä sairaalassa onneksi bentsoja tasaamaan sykettä.

^Ai niin, tulihan hatsiakin poltettua tossa, mutta sitä nyt ei lasketa ;)
Pen
OD

Post by Pen »

^ onhan tos aika perus setti hengityslamaakin aatellen. alko check, subu check, bentsot check, paja check, lyrsyt check

Itellä ainakin tollasella on vähän alkanu hengitys reistailee, vaikkei alko ees ollu matkas ja doset hiiiieman pienempiä ku sulla, eikä IVtä

Tai saatto kyl olla oksy ton subun tilalla joka on vielä vaarallisempi hengitylaman suhteen käsittääkseni, ei tosin suurempia tullu ongelmia tol combol ku doset jokasta oli niiiin pikkuriikkiset, mut kyl sen hengityksen pinnallisuuden huomas

Mutta joo, tosiaan ei näin. Hyvä että oot kunnossa, vähempäänkin on porukkaa kuollu
zerk

Post by zerk »

Lisääkö hatsi muka opioidien hengityslamaa?
kuumottelija
Lepakko

Post by kuumottelija »

zerk wrote:Lisääkö hatsi muka opioidien hengityslamaa?
Luulis että päinvastoin. Mut eipä se texi + alko ole mikään kuolettava kombo jos pysyy kohtuudessa (esim. 10 kaljaa ja 1 milli texiä nenään), itellä lähinnä toi bisse menee aivan överimääriks :| Benzot jätän suosiolla darraan tuhlaamatta niitä olemattomiin kuoseihin, ei ne ryynikännit edes ole mun mielestä viihteellisiä. Lyrsyt vois luokitella mun puolesta disossiatiiviksi ainakin alkon kanssa...
frapathea

Post by frapathea »

Ihan vain tällaisena vastuullisen, tylsän setädin huomautuksena kehottaisin välttämään ylläolevan kaltaisia väittämiä "kohtuullisista komboista", sillä tätäkin ketjua saattaa lukea joku mahdollisesti vähemmän kokenut tarkoituksenaan löytää tietoa sopivista annostuksista. Kymmenen kaljaa ja milli teksiä kun saattaisi esim. allekirjoittaneelle olla jokseenkin hasardi kombo.
eNZYMe
OD

Post by eNZYMe »

Teksi+alko (bentsojakin usein mukana) komboon kuolee useita ihmisiä suomessa joka vuosia. Joko tukehtuu oksennukseen tai hengityslama vie. Ei voi suositella kenellekään, vaikka monet tottuneet nistit vetävät kourallisen bentsoja tai lyricaa joka päivä oppariannoksen lisäksi. Muuten ei ilmeisesti enää tunnu missään.
Petri6
OD

Post by Petri6 »

Näinhän se on, että varsinkin subusta ei tule vähän ajan päästä kuin hieman parempi mieli, jos liian usein vetää. Vaikka itse pidänkin todella paljon subu+lyrica -kombosta (itselleni kohtuullisilla annoksilla), pyrin kuitenkin suosittelemaan muita, ymmärtääkseni vähemmän vaarallisia potentiaattoreita (hydroksitsiini eli Atarax, syklitsiini eli Marzine ja titsanidiini eli Sirdalud, ja nämä siis pienillä, yhden napin annoksilla). Tosin tuosta titsanidiinista en ole varma, kuinka vaarallista sen kombottaminen on opioidien kanssa.

edit: Ja tietenkään ei saa unohtaa nikotiinia ja kahvia/teetä.
edit 2: Ja nikotiini tietenkin nuuskan, sähköröökin tai jonkin tupakan korvaavan valmisteen muodossa.
Pen
OD

Post by Pen »

Itsellä ainakin opiaatit + bentsot + hatsi lamauttaa hengitystä ja pistää tunteen, että kurkku muurautuu umpeen. En usko että alkoholi lisättynä tohon auttaa tilannetta.

Taino itse asiassa toi oli pelkkä bentsot + kannabisvoi, teksin nauttimisesta oli aikaa vuorokausi
Last edited by Pen on Sat 06 Jul 2013, 04:30, edited 1 time in total.
kuumottelija
Lepakko

Post by kuumottelija »

Kannabis mun käsittääkseni nopeuttaa sykettä ja hengitystä eli ehkäisee hengityslamaa.
frapathea

Post by frapathea »

Perstuntumalta sanoisin, että kannabis on vähän sellanen jokerikortti – toisinaan hieman ennalta-arvaamaton. Voi olla hankalampaa arvioida yhteisvaikutusta kuin joidenkin muiden aineiden kohdalla. Riippunee myös indica/sativa-tasapainosta.