gamma ja siihen liittyvät härvelit.. ( GHB )
-
skirtfeber
- Apteekki
Re: gamma ja siihen liittyvät härvelit.. ( GHB )
mulla menee kans gamman alasena näkökenttä aika sumeeks, ei kyllä seuraavina päivinä mitään eroa normaaliin, pelkästään vaikutuksen alla.
when the going gets weird, the weird turn pro.
-
arbello
- Psykonautti
Miten on voiko lakkaa säilyttää muovipullossa (kaupasta se tuli muoviputelissa) vai sulattaako se muovia siihen sekaan?
Onko siitä hyötyä keittää gammaa? eikö melkein saman asian aja jos vaan sekottaa sen veteen 1mlgbl/4ml vettä, siis meinaan, että onko se esim. mahalle huonompaa jos vaan sekottaa veteen.
Onko siitä hyötyä keittää gammaa? eikö melkein saman asian aja jos vaan sekottaa sen veteen 1mlgbl/4ml vettä, siis meinaan, että onko se esim. mahalle huonompaa jos vaan sekottaa veteen.
-
Kalastaja
Liuottaa muovia. On muoveja, jotka varmasti kestävät, mutta kuka niitä jaksaa etsiä kun on lasia. Ei se muovikaan sekunneissa tietysti liukene.Miten on voiko lakkaa säilyttää muovipullossa (kaupasta se tuli muoviputelissa) vai sulattaako se muovia siihen sekaan?
http://www.erowid.org/chemicals/14b/14b_storage1.shtml
Hyöty on suhteellista.Onko siitä hyötyä keittää gammaa? eikö melkein saman asian aja jos vaan sekottaa sen veteen 1mlgbl/4ml vettä, siis meinaan, että onko se esim. mahalle huonompaa jos vaan sekottaa veteen.
Ei ole sama asia. Lakka lakkana ja gamma gammana. Vaikutukset vähän erilaiset. Eroista voidaan tietysti keskustella.
Minulla lakka ainakin tuntuu poraavan vatsaan vaikutusten loppumisen jälkeen ammottavan reiän, josta syöksyy nauloja ja tulta sisään päin.
-
tRip
- Moderator
Samaa mieltä.. Lakka on vain epämiellyttävä humahdus, kun taas gamma nousee pehmeästi ja mukavasti.Kalastaja wrote:Ei ole sama asia. Lakka lakkana ja gamma gammana. Vaikutukset vähän erilaiset. Eroista voidaan tietysti keskustella.
Minulla lakka ainakin tuntuu poraavan vatsaan vaikutusten loppumisen jälkeen ammottavan reiän, josta syöksyy nauloja ja tulta sisään päin.
Eikä se lakan kittaaminen sisuksiin tosiaankaan tunnu mukavalta ajatukselta :?
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
Vaultti.net - coming soon..
-
Shro
- Apteekki
Joo komppaan kanssa. Aluksi kittasin GBL:lää gbl:llänä ja en pitänyt vaikutuksista juurikaan.tRip wrote:Samaa mieltä.. Lakka on vain epämiellyttävä humahdus, kun taas gamma nousee pehmeästi ja mukavasti.Kalastaja wrote:Ei ole sama asia. Lakka lakkana ja gamma gammana. Vaikutukset vähän erilaiset. Eroista voidaan tietysti keskustella.
Eikä se lakan kittaaminen sisuksiin tosiaankaan tunnu mukavalta ajatukselta :?
Sitten kokelin GHB:na ja ai että parani heti, pahoinvointia ei ollenkaan eikä tule lähellekään niin helposti sitä ällöttävää oloa, eikä tosiaankaan vatsallekkaan niin epäterveellistä kuin liuottimena LAKKA-kakka, maistuukin jopa paremmalta.
-
arbello
- Psykonautti
Jep eli gammaksi keitän, sopiiko muuten teflonkasari tuohon keittämiseen vai pitääkö lähtä kattilakauppaan.
-
oxycontin
- Psykonautti
Pani miettimään noi xyremin ohjeet... Eli kyseessä oli GHB? vai kuinka?
Lisäkysymykset: Onko tosiaan niin reakoivaa ettei saa sekoittaa kuin veteen?
Onko tosiaan pakko laimentaa? (no itseasiassa kun laiton xyremiä 9ml noin ½ dl vettä, niin tuli maha tosi kipeeksi... en kylläkään ollut syönyt noin yhdeksään tuntiin)
Vanheneeko tosiaan niin nopeasti? (Selosteessa sanotaan että loppu litku hävitetään 40 päivää avaamisen jälkeen.) Tuosta ainakin olettaisin että ihmiset juovat huomattavasti vanhempaakin.
Entä se ettei tuotetta saisi käyttää jos käyttää opiaatteja?
Ja viimeisenä muttei vähäisimpänä: Ohjeessa käsketään pitää ruokailusta 2-3h väliä ennen lääkkeen ottamista... Onko kenelläkään käytännön kokemusta ruuan vaikutuksesta imeytymiseen?
Lisäkysymykset: Onko tosiaan niin reakoivaa ettei saa sekoittaa kuin veteen?
Onko tosiaan pakko laimentaa? (no itseasiassa kun laiton xyremiä 9ml noin ½ dl vettä, niin tuli maha tosi kipeeksi... en kylläkään ollut syönyt noin yhdeksään tuntiin)
Vanheneeko tosiaan niin nopeasti? (Selosteessa sanotaan että loppu litku hävitetään 40 päivää avaamisen jälkeen.) Tuosta ainakin olettaisin että ihmiset juovat huomattavasti vanhempaakin.
Entä se ettei tuotetta saisi käyttää jos käyttää opiaatteja?
Ja viimeisenä muttei vähäisimpänä: Ohjeessa käsketään pitää ruokailusta 2-3h väliä ennen lääkkeen ottamista... Onko kenelläkään käytännön kokemusta ruuan vaikutuksesta imeytymiseen?
-
Anonyymi
Uskaltaako tuota GBL:ää tilata suomeen ulkomailta vai jääkö automaagisesti tulliin kiinni?
-
arbello
- Psykonautti
se on tuurista kiinni, omat tuli hyvin läpi mutta on noita tulliinkin joillain jääny.
E: minkäslaisessa lämmössä tuota gammaa tulis keittää?
E: minkäslaisessa lämmössä tuota gammaa tulis keittää?
-
_FOOL_
- Apteekki
Kertokaas hiukan gamman/lakan katukauppa hinnoista.......
-
sxoxyvg
- OD
1-1,5e milli taitaa lakka olla. Eli aika helvetin hyvät voitot vetelevät nämä jotka isoja pönttöjä hommaa._FOOL_ wrote:Kertokaas hiukan gamman/lakan katukauppa hinnoista.......
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
<Dexma> Okei okei.
-
growy
- Kameleontti
Noista hinnoista, tääläpäin se liikkuu 2-3e/ml eli ei nyt paha vaikka jossain se on 1euron luokkaa..
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
-
äsweE
- Tuppisuu
Paljon kannattas ekal kerral ottaa ? joku 2,5ml ja tunnin kahen pääst buustii, kertokaas te viisaammat?
-
sxoxyvg
- OD
2ml voisi olla sopiva. Buustailun oppii käytön myötä, varovasti alkuun. Itse ainakin onnistuin saamaan tajun kankaalle helposti kun ei muistanut millon oli ottanut.
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> Okei okei.
-
growy
- Kameleontti
Just toi on se paska puoli ku ei itekkää aina muista milloin otti ekan ja koska kannattaa buustatasxoxyvg wrote:2ml voisi olla sopiva. Buustailun oppii käytön myötä, varovasti alkuun. Itse ainakin onnistuin saamaan tajun kankaalle helposti kun ei muistanut millon oli ottanut.
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.
-
möff
- Tuppisuu
Elikkä siis tilasin netistä sitten lakkaa... sen specsit ovat:
Product Specifications
STD
EL
Method
Assay % minimum
99.8
99.9
STI8460
Water % maximum
0.02
0.02
STI8432
Acetal area ppm max.
-
50
STI8460
Color APHA maximum
20
20
STI8415
1,4 Butanediol ppm max.
2.0
2.0
STI8415
THF, area % max.
-
0.05
-
Acid, wt, % max
0.03
0.03
STI8461
Foreign matter
none
none
STI8412
Physical Properties
_
Boiling range, ºC
201 - 206
CAS Registry Number
96-48-0
Density @ 20 ºC , g/cm3
1.13
Flash point, ºC
104
Formula
C4H6O2
Melting point, ºC
ca. -43
Molecular Weight:
86.1
Impurities
_
Nitrate, wt. ppm max
1.00
Sulfate, wt. ppm max
1.00
Potassium, wt. ppm max
0.50
Sodium, wt. ppm max
0.50
Chloride, wt. ppm max
0.30
Copper, wt. ppm max
0.05
Iron, wt. ppm max
0.05
Lead, wt. ppm max
0.05
Zinc, wt. ppm max
0.05
Onkos tämä tarpeeksi "puhdasta" Jotta sitä voisi käyttää? Tuotehan on siis tarkoitettu vanteiden puhdistukseen ja sen nimi on Alloy Cleaner. Jos joku haluaa googlesta etsiä siitä lisää tietoja niin tolla hakusanalla löytyy..
Product Specifications
STD
EL
Method
Assay % minimum
99.8
99.9
STI8460
Water % maximum
0.02
0.02
STI8432
Acetal area ppm max.
-
50
STI8460
Color APHA maximum
20
20
STI8415
1,4 Butanediol ppm max.
2.0
2.0
STI8415
THF, area % max.
-
0.05
-
Acid, wt, % max
0.03
0.03
STI8461
Foreign matter
none
none
STI8412
Physical Properties
_
Boiling range, ºC
201 - 206
CAS Registry Number
96-48-0
Density @ 20 ºC , g/cm3
1.13
Flash point, ºC
104
Formula
C4H6O2
Melting point, ºC
ca. -43
Molecular Weight:
86.1
Impurities
_
Nitrate, wt. ppm max
1.00
Sulfate, wt. ppm max
1.00
Potassium, wt. ppm max
0.50
Sodium, wt. ppm max
0.50
Chloride, wt. ppm max
0.30
Copper, wt. ppm max
0.05
Iron, wt. ppm max
0.05
Lead, wt. ppm max
0.05
Zinc, wt. ppm max
0.05
Onkos tämä tarpeeksi "puhdasta" Jotta sitä voisi käyttää? Tuotehan on siis tarkoitettu vanteiden puhdistukseen ja sen nimi on Alloy Cleaner. Jos joku haluaa googlesta etsiä siitä lisää tietoja niin tolla hakusanalla löytyy..
-
Maor
- Kameleontti
Onkohan yhtä hyvää lakkaa kuin se teidän ayahuasca...
-:- We're All Mad Here -:-
-
möff
- Tuppisuu
Mahdollisesti, jää nähtäväksi...
-
Lymykonna
- Kameleontti
Se mikä pistää tuossa silmään on lyijy. Paha paha paha. Ja google-haulla tuli vastaan lainaus "There is no safe level of lead."
( http://seattletimes.nwsource.com/html/l ... ad20m.html )
Tosin doset ja pitoisuudet on pieniä eikä tuossa varmaan ajateltu asiaa tältä kannalta. Nojoo, joku viisaampi voi kertoa lisää. En vaan tiedä.
( http://seattletimes.nwsource.com/html/l ... ad20m.html )
Tosin doset ja pitoisuudet on pieniä eikä tuossa varmaan ajateltu asiaa tältä kannalta. Nojoo, joku viisaampi voi kertoa lisää. En vaan tiedä.
-
Jussi
- Apteekki
Otin vkl yhteensä 3ml lakkaa.
Mun mielestä parempaa ku eetteri ja ennen olin sitä mieltä että eetteri on parasta.
Huonoa oloa ei ollut missään vaiheessa.
Mun mielestä parempaa ku eetteri ja ennen olin sitä mieltä että eetteri on parasta.
Kun matkalle kerran on lähdetty, ei paluuta takaisin enää ole.
-
möff
- Tuppisuu
Onkos lakka nyt sitten parasta? :OJussi wrote:Otin vkl yhteensä 3ml lakkaa.
-
Anonyymi
Kyllä se kieltämättä aika hyvää on. Alkon meinasin itse korvata kokonaan lakalla :> Mukavampaa, halvempaa ja terveellisempäämöff wrote:Onkos lakka nyt sitten parasta? :OJussi wrote:Otin vkl yhteensä 3ml lakkaa.
-
Jussi
- Apteekki
Hmmmm 2 päivää myöhemmin unohdin meidän kissan nimen ja sanoin pkkuveljelle ettei pistä voita mikroon ilman jääkaappia..
Kuinkas epäterveellistä lakka on aivoille?
-
Anonyymi
Tuskin juuri lainkaan, luulenpa että haitattomampaa verrattuna alkoholiin.Jussi wrote:Hmmmm 2 päivää myöhemmin unohdin meidän kissan nimen ja sanoin pkkuveljelle ettei pistä voita mikroon ilman jääkaappia..
-
bUkkA
Musta tämä ei poikkea sun normaalista käytöksestä lähes ollenkaan...Jussi wrote:Hmmmm 2 päivää myöhemmin unohdin meidän kissan nimen ja sanoin pkkuveljelle ettei pistä voita mikroon ilman jääkaappia..
-
Anonyymi
Eikö tämä ole täyttä paskapuhetta?https://rikki.fi/tajkor/tajusteet/gamma wrote:Myöskin GBL on erittäin vaarallista nieltynä, jos sitä juo sellaisenaan oksentaa verta ja on parasta soittaa ambulanssi.)
-
bUkkA
Fakta juttuAnonyymi wrote:Eikö tämä ole täyttä paskapuhetta?https://rikki.fi/tajkor/tajusteet/gamma wrote:Myöskin GBL on erittäin vaarallista nieltynä, jos sitä juo sellaisenaan oksentaa verta ja on parasta soittaa ambulanssi.)
-
Pot Head
- Psykonautti
Kannattaa muuntaa se lakka gammaks, on paljon terveellisempää. Lakka ei tee kovin hyvää sisäelimille. Muutenkin gammaa helpompi annostella, eikä mee niin helposti överiks.Anonyymi wrote:Tuskin juuri lainkaan, luulenpa että haitattomampaa verrattuna alkoholiin.Jussi wrote:Hmmmm 2 päivää myöhemmin unohdin meidän kissan nimen ja sanoin pkkuveljelle ettei pistä voita mikroon ilman jääkaappia..
-
Anonyymi
En tiedä kuvittelenko vai mitä mutta reilun lakkakuurin jälkeen alkoi sattumaan alavatsaan. Maksa ei taida tykätä?Kannattaa muuntaa se lakka gammaks, on paljon terveellisempää. Lakka ei tee kovin hyvää sisäelimille. Muutenkin gammaa helpompi annostella, eikä mee niin helposti överiks.
-
sxoxyvg
- OD
Ei rasita maksaa niinkuin alkoholi. Vatsakipu voi johtua ihan ärsytyksestä. Eihän kipu ole alaselässä? Se meinaan voisi viitata munuaisongelmiin. Koitapa vaikka välillä juoda vettä sen lakan lisäksi.
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> Okei okei.