Tenox
-
kissankorva
- Apteekki
Re: Tenox
tässä yli mäyrän sippaileena, ja tenoxeja syödessä, uskaltaisikohan sitä ottaa morfiinia? pieni annos tuskin hengenvaaraan vie, muttaa luulisi jos on bentsoa alla ja alkoa niin mahtaisi aika paljon buustaa.. no kokeillaan miten lähtee...
WHAD WHAD; ja hyvää jussia.. fiilikset kohdallaan ja jumissa polla.
WHAD WHAD; ja hyvää jussia.. fiilikset kohdallaan ja jumissa polla.
-
P-Producer
- Karvakuono
EI YHTÄÄN VIINAA!! Joskus kun tennareita nappasin viinan kanssa niin muistikuvat päättyivät vähän sen jälkeen kun 4 x 20mg oli imeytynyt kielen alla. Tuli sitten mentyä rähinä kuosissa johonkin räkälään ja illan päätteeksi potkimaan joku auton takalasi sisään. Järki tippu ihan täysin kyydistä ja kauhea vitutus aamulla. Tietty jouduin vielä maksamaan sen takalasin, mutta tuli sentaan opittua jotaijnspasm wrote:suurta määrää viinaa..Nocturna wrote:Mitä tenoxin kanssa ei pitäisi ikinä ottaa sekaisin?
Kaljan kanssa pystyy ottaan jos ottaa rauhallisesti.
Kombottakaa tennareita pajan kanssa! Tulee helvetin hyvä pilleri kuosi mutta paukku pitää huolen ettei mopo karkaa käsistä ja on helvetin mukavaa, erittäin hyvä kombo minusta
-
sublime
- Rotta
Yksilöllistä. Omat rajansa tunteva henkilö voi hyvin ottaa viinaakin, järjen kanssa. Itse ainakin otan mieluummin shotin-pari kuin muutaman bissen. Toiki aloittelevan pilleristin on turvallisempaa aloittaa sillä bissellä/sidukalla/lonkulla tai kokonaan ilman alkoholia.P-Producer wrote:EI YHTÄÄN VIINAA!!spasm wrote:suurta määrää viinaa..Nocturna wrote:Mitä tenoxin kanssa ei pitäisi ikinä ottaa sekaisin?
And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.
-
Pentabarf
- Lepakko
Tramadolin kanssa tenoxit ovat parhautta. Isommilla annoksilla tramalista on minulle ainakin tullut pieniä spasmeja joihin tenox auttaa. Yleensähän opiaatit ja bentsot toimivat hyvin yhdessä, mutta kannattaa muistaa pitää annokset kohtuudessa.
"Ihmiset, jotka eivät kestä huumeita, tarrautuvat todellisuuteen."
-
Kalavale
- Apteekki
Veikeä aine tosiaan tuo tenox, aluksi vaikuttaa siltä, että mitään ei tapahdu, että ei toimi. Sitten huomaakin että on hyvä olla kun on nolla, aikanaan vaipuu uneen jos ei tee mitään erityistä.
Alkoholin kanssa muuttaa melkolailla eläväksi kuolleeksi, ruumis toimii, mutta mieli ei. En suosittele kyllä tuota yhdistelmää, mutta kai se jollekin voi toimia kivastikkin. Muistaakseni muuten luin jostain, että tematsepaami ja alkoholi aiheuttaisi aika ison osan näistä lattialle tukehtumisista, mutta varmaa tietoa ei nyt ole.
Alkoholin kanssa muuttaa melkolailla eläväksi kuolleeksi, ruumis toimii, mutta mieli ei. En suosittele kyllä tuota yhdistelmää, mutta kai se jollekin voi toimia kivastikkin. Muistaakseni muuten luin jostain, että tematsepaami ja alkoholi aiheuttaisi aika ison osan näistä lattialle tukehtumisista, mutta varmaa tietoa ei nyt ole.
All things are equal, there are no special things.
-
Aesma
- OD
Mun omalla kohdalla tenoxia pitää napsia muutama, väh. 4x20mg että toimii mainittavasti.
Sopivasti rentouttaa sopivalla määrällä, ihan erilaista kun esim. Xanor tai pamit tms.
Itse olen ainakin ihan zombi muutaman tennarin ja six packin jälkeen,
keho toimii, mutta aivot ei... olen kuollut.
Sopivasti rentouttaa sopivalla määrällä, ihan erilaista kun esim. Xanor tai pamit tms.
Itse olen ainakin ihan zombi muutaman tennarin ja six packin jälkeen,
keho toimii, mutta aivot ei... olen kuollut.
-
Jeshu
- OD
Oma kokemus kanssa on, että tematsepaami pistää holin kanssa kaikista eniten sekaisin. Johtunee ehkä siitä, että Tenox aiheuttaa sedaatiota enemmän kuin monet muut bentsot - midatsolaami vois olla kaljan kanssa kova sana, not. Joskus dokasin reippaasti ja söin 4 20mg:n tenoxia. Sen jälkeen menin kyseleen vanhalta kaverilta "mis Jonne on?" vaikka just toi keneltä kysyin OLI JONNEKalavale wrote:Alkoholin kanssa muuttaa melkolailla eläväksi kuolleeksi, ruumis toimii, mutta mieli ei. En suosittele kyllä tuota yhdistelmää, mutta kai se jollekin voi toimia kivastikkin. Muistaakseni muuten luin jostain, että tematsepaami ja alkoholi aiheuttaisi aika ison osan näistä lattialle tukehtumisista, mutta varmaa tietoa ei nyt ole.
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
-
Aesma
- OD
vittu tenoxit on hyviä, musa on ollut jotain vikaa oon vetänyt liikaa näitä ennen..
tenoxit on jees..
pistää kopan sekasin jos liikaa syö.. mukavaaaaa..
tenoxit on jees..
pistää kopan sekasin jos liikaa syö.. mukavaaaaa..
-
Aesma
- OD
ite vedänki aina jtn 5x20mg must tuntuu et tähän nousee tolet aika nopee..
nii 5x20mg ja sit siihen lisäks jotain muuta, kyl tuntuu lupaan sen
Alko buustaa hyvin..
Vvitun letkee jumi.
tääl on hyvä meno ollut viime aikoina forumeilla pakko sanoo ihan tosissaan.

ööödit:
vaihettiin muuten avatareja vissiin samaan aikaan
nii 5x20mg ja sit siihen lisäks jotain muuta, kyl tuntuu lupaan sen
Alko buustaa hyvin..
Vvitun letkee jumi.
tääl on hyvä meno ollut viime aikoina forumeilla pakko sanoo ihan tosissaan.
ööödit:
vaihettiin muuten avatareja vissiin samaan aikaan
-
SAWANISTI
- Apteekki
200mg tenoxia + viinakänni oli sellasta dxm-robotti-jumi menoa, paikat mihin kävelit meni paskaks ja aamulla hirvee sotku ja kyttäkuumotukset muistinmenetyksen vuoks. Dormari + stella känni oli tunteiden sekamelskaa ja muistaakseni itkin hysteerisesti tunteja ja välillä tipahtelin, vähän kärpässienimäinen olo.jesuiitta wrote:Oma kokemus kanssa on, että tematsepaami pistää holin kanssa kaikista eniten sekaisin. Johtunee ehkä siitä, että Tenox aiheuttaa sedaatiota enemmän kuin monet muut bentsot - midatsolaami vois olla kaljan kanssa kova sana, not.
...bensaahan ne pojat tuli hakemaan...
-
rogues
- Lepakko
mulla loppu tennarien vaikutus todella nopeesti. noin 2 kk. sai nukuttua vähän aikaa. sitten tarvin jo 4-5 kpl. sen kun kerroin lekurille että tarvii ainakin 3 että torkahtaa ja 2 kun ekan kerran herää. vaihto sitten pienen ruinauksen jälkeen kahteen 15mg dormicumiin.
niillä meneekin jo mukavasti muutenkin kun yöllä 
-
Jeshu
- OD
Re:
Eiks se vaikutus ole lähes instant... Yhtä instant ko noi sun toiset eväät, jotka kuulostaa muuten hyvältäfrontti wrote:Ehkä sulla, I`m old! Ei jaksa oottaa bissen vaikutuksia.
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
-
D.E.S
- Kameleontti
Varmasti on joku senkin täällä tehnyt. Itse en hihatouhuja harrasta, mutta lukemani perusteella on sellasta liisteriä toi "väsätty" tenox että oksat pois ja putket tukkoon. Käsittääkseni saa fimailla aika huolella ennenku se on vähääkään siinä kunnossa että sen löisi. Ja kuten mauser jo mainitsikin niin jos tematzepamia haluaa rätkiä niin normison on SE vaihtoehto._Balance_ wrote:onko kukaan ottanut iv:nä?
"Taste
-
mauseri
- LD50
jännää miten sitä muisti "paranee" ku on enemmän selvänä. siis rätkittiinhän me joskus linnassa tenoxeja hihaan. oli se aika säätöö.. loppupelissä mulla homma meni siihen et löin kaikki iltalääkkeet hihaan, siis jotain neurojakin
. sillon tajusin vaihtaa värkit ramboihin. 2 vuoden päästä tapasin sen tyypin uudestaan ja värkit oli kuulemma vieläkin käytössä 
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
-
Aesma
- OD
OOtteko huomannut sellasta että mitä vähemmän ottaa tennareita sitä helpommin huomaa sen vaikutuksen,
tai siis sen... jutun.. kun taas jos ylittää esim 100mg niin ei ihan heti tajuakaan välttämättä ottaneen tenoxia sen verran että on vähän jumissa.. :?:
tai siis sen... jutun.. kun taas jos ylittää esim 100mg niin ei ihan heti tajuakaan välttämättä ottaneen tenoxia sen verran että on vähän jumissa.. :?:
-
dredi
- LD50
Tenoxit hihaan, hyi vittu... itekin joskus tehnyt sitä.
Juju on siinä että ne pitää kyhää lämpimään veteen eikä niitä voi vetää filtterin läpi kun ne on sellasta ihme paskaa mikä tukkii kaikki filtterit. Sit ne pitää laittaa jääkaappiin ja antaa sen sakan laskeutua pohjalle ja sit imasta sieltä tykistä nesteet toiseen tykkiin, eikä niitä kaikkia sakkoja silti saa pois.
Hirveetä skeidaa se on. Ja säätämistä tosiaan.
Juju on siinä että ne pitää kyhää lämpimään veteen eikä niitä voi vetää filtterin läpi kun ne on sellasta ihme paskaa mikä tukkii kaikki filtterit. Sit ne pitää laittaa jääkaappiin ja antaa sen sakan laskeutua pohjalle ja sit imasta sieltä tykistä nesteet toiseen tykkiin, eikä niitä kaikkia sakkoja silti saa pois.
Hirveetä skeidaa se on. Ja säätämistä tosiaan.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
-
eNZYMe
- OD
Voi olla etet huomenna muista kirjoittaneesi tota. 120mg on jo ihan kohtuullinen annos tematsepaamia pienellä tolella.Squege wrote:120mg alla, eikä oikeen mitään erikoista oloa.. pitäsi vissiin pari kuppia nostaa, että ees jotain tapahtus?
-
Squege
- Psykonautti
Tolea ei taida olla lainkaan ja nyt on 140mg alla mutta ei mitään erikoista.. =( pååskååeNZYMe wrote:Voi olla etet huomenna muista kirjoittaneesi tota. 120mg on jo ihan kohtuullinen annos tematsepaamia pienellä tolella.Squege wrote:120mg alla, eikä oikeen mitään erikoista oloa.. pitäsi vissiin pari kuppia nostaa, että ees jotain tapahtus?
-
eNZYMe
- OD
Bentsot ei välttämättä ole mitenkään euforisia, ellet kärsi ahdistuksesta, stressistä tai unettomuudesta. Tematsepaami on kyl ihan mukavan hypnoottinen bentso IMHO, mut ei kaikki tykkää. Monelle tulee vaan turta olo ja lähimuisti saattaa pätkiä jos ottaa pikkasen liikaa. Noissa on vaara, että tulee popsittua vaan vähän väliä lisää kun tuntuu, "ettei toimi" ja pari päivää katoaa muistista totaalisesti.
-
ferox
- OD