Yleistä keskustelua bentsodiatsepiineista
-
HiisaajaHiisi
- Lepakko
Re: Yleistä keskustelua bentsodiatsepiineista
Itsellä kyllä tulee aika harvoin bentsoista mitään visuaaleja, mutta silloin kun tulee ne on just tollasia samanlaista varjon liikkumista ym pientä silmäkulmssa tapahtuvaa.
Hiljempaa hyvät ihmiset... hiljempaa! 
-
gaia
- Kameleontti
Mistä moinen oivallus?tRip wrote:tää ei o tuhkakuppi
Itsellä ei tenoxit sano mitään. Ei yhtään mitään. Koittanut syödä ensin pienen, ja seuraavana päivänä isomman annoksen eikä tullut mitään vaikutuksia, ei edes unta. Toista on sitten taas Rivat ja Xanorit, ah! Rivat tosin saisivat olla hieman lyhyempi kestoisia niinkun täällä onkin jo mainittu.
Vai toimiiko?
-
Anonyymi
Ainoastaan Z-lääkkeistä tulee tollaisia tiloja mulle, zolpideemista voimakkaimmin. Myös loratsepaamista kuulemma tulee joillekkin tällaisia "näköhäiriöitä".
-
zan
- Apteekki
minkäslaisia? juttelin joskus koiralle ja ymmärsin koiraa ku olin ottanu 5mg zolpideemia, nykyään tulee kivan härö-olo. mieli Z-luokan lääke.Anonyymi wrote:Ainoastaan Z-lääkkeistä tulee tollaisia tiloja mulle, zolpideemista voimakkaimmin. Myös loratsepaamista kuulemma tulee joillekkin tällaisia "näköhäiriöitä".
-
horna
- Kameleontti
Itsellä rivat on aiheuttanut "väreilyä" ilmassa ja suorissa linjoissa ainakin viunan kanssa nautittuna. Esimerkiksi sälekaihtimien välit tuntuivat värähtelevän niin nopeasti, ettei niistä saanut välillä selvää.zan wrote:minkäslaisia? juttelin joskus koiralle ja ymmärsin koiraa ku olin ottanu 5mg zolpideemia, nykyään tulee kivan härö-olo. mieli Z-luokan lääke.Anonyymi wrote:Ainoastaan Z-lääkkeistä tulee tollaisia tiloja mulle, zolpideemista voimakkaimmin. Myös loratsepaamista kuulemma tulee joillekkin tällaisia "näköhäiriöitä".
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!
-
peltsi
- OD
muutaman yön mdpvkuuri ja sit somnoriii aiheuttanu mulle ihan sanoinkuvaamattomia trippejäzan wrote:minkäslaisia? juttelin joskus koiralle ja ymmärsin koiraa ku olin ottanu 5mg zolpideemia, nykyään tulee kivan härö-olo. mieli Z-luokan lääke.Anonyymi wrote:Ainoastaan Z-lääkkeistä tulee tollaisia tiloja mulle, zolpideemista voimakkaimmin. Myös loratsepaamista kuulemma tulee joillekkin tällaisia "näköhäiriöitä".
E: viewtopic.php?f=32&t=2704
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
zan
- Apteekki
JEPS, elikkäs luin tutkimuksen ja jos löydän se koneeni latauksista liitän sen tähän. eli greippihän vaikutti 3a4 entsyymiin hidastaen hajoamista/puoliintumista, mutta amitriptyyli/nortriptyyli vahvistavat myös bentsoja. toissapäivänä otin 60mg opamoxia ja 100mg noritrenia ja vaikutus oli kuin olisi ottanut 150mg opamoxia, ellei enemmänkin, silmät sulkeutu ja kävelin pahki seinää kun olin ihan omissa mailmoissani jaj olo oli todella miellyttävä, euforinen. nukuin yön todella hyvin. kannattaa kokeilla. mut muistakaa sit se et ei pana/arska/rambo/E.morf toimi pariinpäivään...tai no tramal toimii...metabolisoituu osittain 2d6
-
Jeshu
- OD
Ne on vahvoja bentsoja että kyllä niillä voi säädä pään sekaisin. Dormicumista tykkään, rento, mukava eikä pää mee ihme taajuuksille toisin kuin triatsolaamista jota kokeilin vain 0.25mg:n annoksella ja tuli kyl semi-oudot olot - vähän kuin ois tsolpideemia ottanu. Triatsolaami ei ton kokemuksen perusteella mikään hyvä rauhoittaja minusta ollut. Unta sillä kyl saleen saa.Psychonautilus wrote:Triatsolaami ja midatsolaami on kokeilematta mutta ilmeisesti edustaa kanssa tota bentsojen "pää sekaisin" -mentaliteettia.
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
-
Makoo
Joskus ei-niin-kivan asian yhteydessä tuli otettua oxaminia vähän alkoholin yhteydessä. Muutaman tunnin päästä olikin tullut syötyä 30 x 15mg oxaminia, varmaan lähemmäs kymmenen panacodia erottelemattomana sekä arviolta 20 kaljaa. (buranoita unohtamatta, oli nekin sitten jostain syystä mennyt..
). Ei varmaan mikään viisain kombo. Onkohan hengenlähtö ollut lähellä?
Ainakin oppi, ettei kannata yhdessä syödä kun se ei tunnu jäävän siihen yhteen tai kahteen. Kauheeta sekoilua ainakin ollu, hyi
Ainakin oppi, ettei kannata yhdessä syödä kun se ei tunnu jäävän siihen yhteen tai kahteen. Kauheeta sekoilua ainakin ollu, hyi
-
zrrl
- Apteekki
Mites noi "ristitoleranssit" bentsojen kesken menivätkään? Eli jos on kehittynyt toleranssia johonkin tiettyyn bentsoon niin joku toinenkaan ei enää toimi ja sitä rataa. Osaako joku selvittää?
-
rogues
- Lepakko
xantut telarit ja depotit. + niiden kanssa lyricaa. vaikka ei olekkaan bentzo mutta on paras kombo mitä tiedän muutaman bissen kanssa. 
-
peltsi
- OD
Joo lyricasta tulee kyllä uusi tosi lepposa ja hyvä puoli esiin hyvien bentsojen kanssa sopivissa määrin.rogues wrote:xantut telarit ja depotit. + niiden kanssa lyricaa. vaikka ei olekkaan bentzo mutta on paras kombo mitä tiedän muutaman bissen kanssa.
Dormicum oli tosi hyvä kanssa mdpvn kanssa ku rupee aina pevekkikuurilla vähän välii puskee paskoja oloja niin pakko ottaa benjoi. Mut sääli et on niin lyhytvaikutteinen toi dorkkari.
rogues iiiihhan törkeen siiisti jostain syystä toi avatar
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
rogues
- Lepakko
rogues iiiihhan törkeen siiisti jostain syystä toi avatar
hieanooo sori OT[/quote]
kiitos!! ite piirsin hapossa ja savuissa.
kiitos!! ite piirsin hapossa ja savuissa.
-
xxx-men
- Kameleontti
Lekuri pistää mulle postiin semmosen respan missä on ohjeena että otat xanoria (1mg) 2+0+2 ja rivatrilliä (2mg) 2+2+2 Niin miten toi pitäs ymmärtää?
-
zan
- Apteekki
aamu-iltapäivä-ilta (yö), onkohan tossa nyt joku virhe? kun en usko että lääkäri 2mg rivaa määräisi 4mg per os d. saati 12mg:n vuorokausi-annoksella. Tuon xanorin nyt vielä vois määrätäkki, mutta tuo riva nyt epäilyttää ja paljon... ettei ois kuitenkaan 0.5mg:a <- näet sen sitten kun kirje saapuu. sekin vielä epäilyttää että olisi tuollaisia annoksia määrännyt päällekkäin.xxx-men wrote:Lekuri pistää mulle postiin semmosen respan missä on ohjeena että otat xanoria (1mg) 2+0+2 ja rivatrilliä (2mg) 2+2+2 Niin miten toi pitäs ymmärtää?
-
xxx-men
- Kameleontti
No näin hän minulle kirjoitti. Mutta huomenna tulee resepti postissa ja katsotaan pitääkö se paikkansa. Kyllä se kumpaakin määräs kun mulla oli teemu respakin tossa kylkiäisenä.zan wrote: aamu-iltapäivä-ilta (yö), onkohan tossa nyt joku virhe? kun en usko että lääkäri 2mg rivaa määräisi 4mg per os d. saati 12mg:n vuorokausi-annoksella. Tuon xanorin nyt vielä vois määrätäkki, mutta tuo riva nyt epäilyttää ja paljon... ettei ois kuitenkaan 0.5mg:a <- näet sen sitten kun kirje saapuu. sekin vielä epäilyttää että olisi tuollaisia annoksia määrännyt päällekkäin.
-
zan
- Apteekki
sullahan on pullat hyvin uunissa sittenxxx-men wrote:zan wrote: aamu-iltapäivä-ilta (yö), onkohan tossa nyt joku virhe? kun en usko että lääkäri 2mg rivaa määräisi 4mg per os d. saati 12mg:n vuorokausi-annoksella. Tuon xanorin nyt vielä vois määrätäkki, mutta tuo riva nyt epäilyttää ja paljon... ettei ois kuitenkaan 0.5mg:a <- näet sen sitten kun kirje saapuu. sekin vielä epäilyttää että olisi tuollaisia annoksia määrännyt päällekkäin.
No näin hän minulle kirjoitti. Mutta huomenna tulee resepti postissa ja katsotaan pitääkö se paikkansa. Kyllä se kumpaakin määräs kun mulla oli teemu respakin tossa kylkiäisenä.
-
xxx-men
- Kameleontti
Se sano kyllä ettei enään mielellään uusis teemu respaa mutta katsotaan miten käy. Dormicumia voisin kysyä "kokeeksi"zan wrote: sullahan on pullat hyvin uunissa sitten
-
zan
- Apteekki
kauan teemut ollu respalla? jännä et määrää teemuja, ku yleensä läääkärit just välttelee sitä viimeseen astixxx-men wrote:Se sano kyllä ettei enään mielellään uusis teemu respaa mutta katsotaan miten käy. Dormicumia voisin kysyä "kokeeksi"zan wrote: sullahan on pullat hyvin uunissa sitten
-
xxx-men
- Kameleontti
Hmm. mulla oli siis yksi ainoa teemu respa mutta se oli iteroituna eli sain 600kpl teemuja yhteensä. Apteekissa ne oli ihmeissään ku ei teemuja kirjoteta iteroituna.? 23 päivän välein 100. Tuon se uusitutti "jokusia" kertoja.zan wrote: kauan teemut ollu respalla? jännä et määrää teemuja, ku yleensä läääkärit just välttelee sitä viimeseen asti
-
zan
- Apteekki
kyl PKV-a respan voi iteroida, joskus ollu ohje ettei voi iteroida mut nykyään pystyy. kumma ettei varmistanut tollaista respaa jossa noin paljon ja vielä iteroituna iter bis (oletan että resepti on 2x50 iteroituna bis)xxx-men wrote:Hmm. mulla oli siis yksi ainoa teemu respa mutta se oli iteroituna eli sain 600kpl teemuja yhteensä. Apteekissa ne oli ihmeissään ku ei teemuja kirjoteta iteroituna.? 23 päivän välein 100. Tuon se uusitutti "jokusia" kertoja.zan wrote: kauan teemut ollu respalla? jännä et määrää teemuja, ku yleensä läääkärit just välttelee sitä viimeseen asti
-
xxx-men
- Kameleontti
Siin oli vaan Temgesic 0.4 3-4 kpl/vrkzan wrote: kyl PKV-a respan voi iteroida, joskus ollu ohje ettei voi iteroida mut nykyään pystyy. kumma ettei varmistanut tollaista respaa jossa noin paljon ja vielä iteroituna iter bis (oletan että resepti on 2x50 iteroituna bis)
N:o C
Iter ter
Huh. nyt on jo rankasti offtopickia. Sorgee!
-
tRip
- Moderator
Ku yks bentso ei oikeen enää toimi, toimii sit taas joku toinen bentso khyl joo..zrrl wrote:Mites noi "ristitoleranssit" bentsojen kesken menivätkään? Eli jos on kehittynyt toleranssia johonkin tiettyyn bentsoon niin joku toinenkaan ei enää toimi ja sitä rataa. Osaako joku selvittää?
Mut toi nyt vaa ruokkii bentsoriippuvuutta, jota mä vilpittömästi suosittelen välttämään.
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
Vaultti.net - coming soon..
-
peltsi
- OD
Kyl mä oon huomannu jonkinlaista ristikkäistolee bentsoissa mut ei mitään radikaalia.
OT xxx miehellä kyl aika ronskisti määrätty bupree..huhhuh.
OT xxx miehellä kyl aika ronskisti määrätty bupree..huhhuh.
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
zan
- Apteekki
joo itse kysyin dormia omalekurilta ja hän mietti todella pitkään, juttelimme avoimesti minä potilaana ja terveydenhuollon ammattilaisena ja hän lääkärinä, perustelin respaa sillä ettei tarvitsisi työpaikan "kaapista" ottaa ja pyysin vielä minimi pkt koon ja minimi annoksen eli 7.5 ½ illalla tarvittaessa kun en stillareilla unta saanut eräs ilta ja söin 3 stilkkaria enkä nukahtanut, perustelin myös potilasturvallisuudella, että väsyneenä voi tapahtua hoitovirhe jne. en saanut respaa, vaikka o-lekuri mietti pitkään ja hartaasti.xxx-men wrote:Se sano kyllä ettei enään mielellään uusis teemu respaa mutta katsotaan miten käy. Dormicumia voisin kysyä "kokeeksi"zan wrote: sullahan on pullat hyvin uunissa sitten
ettö sellasta. kaikkeen muuhun oon saanu respan ihan pyytämällä. sori menni kai vähän offiksi. sori
-dr- z
-
peltsi
- OD
Itsekkin viimeeks söin 8 stilkkaria ja ei uni tullu. Ei auta kovin pitkään noi kyl.
Mun pitäis taas vaihtaa kunnalliseen toi terveydenhuolto niin mietin vaan et kai niitten on pakko viel bentsoi kirjottaa ku oon niitä syöny jo varmaan 1,5vuotta säännöllisesti?
Kehtaiskohan pyytää jotkut paremmat bentsot ku ne ei varmaan nää et mitä yksityisellä on kirjoteltu?
Mun pitäis taas vaihtaa kunnalliseen toi terveydenhuolto niin mietin vaan et kai niitten on pakko viel bentsoi kirjottaa ku oon niitä syöny jo varmaan 1,5vuotta säännöllisesti?
Kehtaiskohan pyytää jotkut paremmat bentsot ku ne ei varmaan nää et mitä yksityisellä on kirjoteltu?
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
xxx-men
- Kameleontti
Yksityiseltä nimenomaan kehtaa pyytää. Niitten kans pitää olla tiukkana jos ja kun meinaa saada jotain hyödykkäitä nappeja. nim. kokemusta on.peltsi wrote: Kehtaiskohan pyytää jotkut paremmat bentsot ku ne ei varmaan nää et mitä yksityisellä on kirjoteltu?
-
peltsi
- OD
Pointtihan oli et oon menossa kunnalliselle ja et näkeekö ne kunnallisen puolella mitä yksityisellä on kirjoteltu?xxx-men wrote:
Yksityiseltä nimenomaan kehtaa pyytää. Niitten kans pitää olla tiukkana jos ja kun meinaa saada jotain hyödykkäitä nappeja. nim. kokemusta on.
Ajattelin kysästä Stillnoctin tilalle tenoxeja uneen ku ei noi stilkkarit enää auta vittuukaan, ja sit aattelin et jos sais opamoxin tilalle jonkun muun bentson ku ei opamoxitkaan enää nii hyvi futaa ahdistukseen.
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
xxx-men
- Kameleontti
Ei nää. Onneksi. Mulle meinattiin tarjoo kans opamoxeja ja pameja, mutta sanoin psykiatrille suoraan ettei ne toimi ja pyysin tuplaamaan xanorit. Täällä oulussa on vielä sekin hyvä puoli että yliopistonsairaalan ja tk:n välillä ei ole yhteyttä.peltsi wrote: Pointtihan oli et oon menossa kunnalliselle ja et näkeekö ne kunnallisen puolella mitä yksityisellä on kirjoteltu?
Ajattelin kysästä Stillnoctin tilalle tenoxeja uneen ku ei noi stilkkarit enää auta vittuukaan, ja sit aattelin et jos sais opamoxin tilalle jonkun muun bentson ku ei opamoxitkaan enää nii hyvi futaa ahdistukseen.
-
zan
- Apteekki
kyl mä niillä stilkkareilla lopuksi nukahin ja nukahan yleensä puolikkaalla tai kokonaisella 10mg, vaan halusin testata saanko dorkkareita. mietti tohtori oikeesti pitkään ja tuumas et nää on enemmänkin näitä anestesia-aineita. pirupeltsi wrote:Itsekkin viimeeks söin 8 stilkkaria ja ei uni tullu. Ei auta kovin pitkään noi kyl.