Synteettiset kannabinoidit
-
jamaka
Re: Synteettiset kannabinoidit
Ihan pelkästään noiden bluelightin käyttäjien kokemusten perusteella, AM-694 pitäisi ymmärtääkseni olla vahvempaa kuin jwh:t.
Oot varmaan omistanut huonompi laatuista tavaraa jos tuollasia määriä on pitäny polttaa.
Oot varmaan omistanut huonompi laatuista tavaraa jos tuollasia määriä on pitäny polttaa.
-
King Ink
- LD50
AM-694 toimii mulla kutakuinkin samoilla annoksilla kuin JWH-073, mut se on paljon miedompaa. Tuntuu et vaik polttais enemmän niin tulis vaan paska olo mut ei olis yhtään enempää pilvessä. Itse tykkäsin ehkä jopa enemmän kuin -073:sta.
-
lahke
nojoo, toki nääkin vaikuttaa aika yksilöllisesti varmaan.. mulla kun ei jwh-073kaan oikein tunnu futaavan niinku joillain..
-
Damned
- Psykonautti
Pitäis löytää budille(sativa) mahdollisimman hyvä korvike.
Miettiny tota jhw-018 ja jotain spicee heittäkääs muutama ehdotus
Noihin olotiloihin, et samallaine ku kunnon sativa korkeelentoista ja naurattaa yms voi pitää hauskaa, ei kauheata jumitusta
Miettiny tota jhw-018 ja jotain spicee heittäkääs muutama ehdotus
Noihin olotiloihin, et samallaine ku kunnon sativa korkeelentoista ja naurattaa yms voi pitää hauskaa, ei kauheata jumitusta
-
Gartargor
- Psykonautti
Jwh-073 tuli nyt testattua, vaikutus muistuttaa paljon enemmän kukkaa kun 018
I used to worry, thought I was goin' mad in a hurry
Gettin' stress, makin' excess mess in darkness
-
bol
- Kameleontti
Onko kenelläkään teistä kokemuksia jaettavaksi JWH-081sestä?
Ei juurikaan löydy tietoa interwebzeistä tästä kyseisestä kannabinoidista..
-
wiFFy
- Karvakuono
Mon, Sep 6, 2010 at 9:41 AMbol wrote:Onko kenelläkään teistä kokemuksia jaettavaksi JWH-081sestä?
Your order has been shipped.
Eiköhän keskiviikkoon mennessä ole viimeistään tullut. Tuntuu tulevan aasian perukoilta posti nopeampaa, kuin mitä itella onnistuu toimittamaan maan sisällä.
Voin sitten rustailla jotain juttuja, kun olen saanut testihöyryt otettua.
Tattia takapuoleen.
-
Damned
- Psykonautti
Millaista annosta kannattais lähtee kokeilemaan jwh-073 nollatoleil?
-
RcKokki
- Apteekki
Ota vaikka 20mg aluks ja siitä sitten lisää jos ei toimiDamned wrote:Millaista annosta kannattais lähtee kokeilemaan jwh-073 nollatoleil?
-
Gartargor
- Psykonautti
20mg on ihan liikaa, 5-8mg on sopiva annos millä lähtee kokeileen._delirium_ wrote:Ota vaikka 20mg aluks ja siitä sitten lisää jos ei toimiDamned wrote:Millaista annosta kannattais lähtee kokeilemaan jwh-073 nollatoleil?
-
Weraroa
- Psykonautti
Onko jwh:lle yleisesti todettu mitään haittavaikutuksia?
Now the flame that burns twice as bright burns only half as long.
-
ferox
- OD
Mistään ei ole saatavilla kattavaa näyttöä, mutta on jotain silti todettu tapauksittain. JWH-018 on ehkä ainoa synteettinen kannabinoidi, jonka viihdekäytöstä on kerätty tietoa hieman laajemmin, ja kannattaa muistaa, että muut kannabinoidit voivat olla hyvinkin erilaisia molekyylejä ja psykoaktiiveja. Esimerkiksi JWH-133 on 018:sta poiketen klassinen kannabinoidi ja hyvin selektiivinen CB2-agonisti.Weraroa wrote:Onko jwh:lle yleisesti todettu mitään haittavaikutuksia?
JWH-018 estää GABAn välittymistä hermostossa, mikä voi aiheuttaa kouristuskohtauksia. Säännöllinen käyttö on palauttanut psykoottiset jaksot henkilöille, joilla on ollut aiempaa taipumusta psykoositiloihin; eräs lääkäri arveli, että tällaisten kannabinoidien käyttö aiheuttaa psykoosin helpommin kuin luonnollinen kannabis, jonka sivutuotteena syntyy rauhoittavaa kannabidiolia.
Netistä löytyy JWH-018:aan liittyen alustavaa tutkimustietoa, jossa ei havaittu erityisiä soluille myrkyllisiä tai karsinogeenisiä ominaisuuksia, eikä merkittäviä haittavaikutuksia aineen metaboliassa. Aine kaipaa vielä lisää tutkimusta etenkin yhteisvaikutuksista muiden aineiden kanssa sekä muuta farmakokineettistä tietoa. Aromaattisten yhdisteiden kohtalo aineenvaihdunnassa on lähtökohtaisesti arveluttavaa, ja moni JWH-yhdiste sisältää naftaleenin, mikä herättää epäilyksiä karsinogeenisyydestä. Rotilla suoritettuihin kokeisiin liittyy sellainen huomioitava poikkeavuus, että urospuoliset yksilöt ovat paljon naaraita herkempiä aineen sivuvaikutuksille, ja myös kaikki menehtyneet rotat olivat uroita. Tämä saattaa kertoa jotain rottien soveltuvuudesta koe-eläimiksi.
“ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ” — frapa
-
Weraroa
- Psykonautti
Tarkotin lähinnä ihan suoranaisia oireita. annan esimerkin joka on totta: Aina kun hiisaan JWH:ta pari päivää niin mulle tulee kamala ummetus ja närästys.
-
MetsänNeito
- Apteekki
Kaveri heitti 1g jwh-018:a. Kyllä jännittää kokeilla, paljon on huonoja ja överikokemuksia.. mutta uteliaisuus voittaa.
Yritän kokeilla ihan todella pienen ripauksen ja odottelen aina kunnolla vaikutuksia ainakin 15min..
"It is your mind that creates this world"
-The Buddha-
-The Buddha-
-
Gartargor
- Psykonautti
Paras on joku jäykkä kapee esine millä ottaa, siinä on kaikista helpoin kattoa paljon sitä oikeesti siinä on, esim terävän veitsen kärjellä 
-
SahkoinenVelho
- Kameleontti
Eikö se ihan ylivoimasesti kaikista helpoin tapa nyt ois vaan liuottaa joku määrä kemikaalia johonkin liuottimeen ja annostella siitä...?
-
Boilder
- Lepakko
miten sen sit polttaa siitä jos se on liuennu johonkin liuottimeen?SahkoinenVelho wrote:Eikö se ihan ylivoimasesti kaikista helpoin tapa nyt ois vaan liuottaa joku määrä kemikaalia johonkin liuottimeen ja annostella siitä...?
“The more Chaotic I am, the more complete I am.”
-A.O.Spare
-A.O.Spare
-
SahkoinenVelho
- Kameleontti
Tiputtelee liuotin-kemikaali-liuosta halutun määrän vaikka tupakan päälle ja antaa kuivua. Monet liuottimet haihtuu aika nopeesti. Annostusta on paljon helpompi ja tarkempi mitata näin.Boilder wrote:miten sen sit polttaa siitä jos se on liuennu johonkin liuottimeen?SahkoinenVelho wrote:Eikö se ihan ylivoimasesti kaikista helpoin tapa nyt ois vaan liuottaa joku määrä kemikaalia johonkin liuottimeen ja annostella siitä...?
-
Gartargor
- Psykonautti
Omasta mielestä ainakin tarpeettoman monimutkaista, annosteluun oppii nopeasti ja ei tarvitse suotta läträtä liottimien kanssa.SahkoinenVelho wrote: Tiputtelee liuotin-kemikaali-liuosta halutun määrän vaikka tupakan päälle ja antaa kuivua. Monet liuottimet haihtuu aika nopeesti. Annostusta on paljon helpompi ja tarkempi mitata näin.
-
Weraroa
- Psykonautti
Helpompi pistää eteenpäin valmiiks annosteltuna esim tupakan seassa. Eri juttu omaan käyttöön tietenkin, mutta noi JWH överit ei oo aina järin hauskoja.Gartargor wrote:Omasta mielestä ainakin tarpeettoman monimutkaista, annosteluun oppii nopeasti ja ei tarvitse suotta läträtä liottimien kanssa.SahkoinenVelho wrote: Tiputtelee liuotin-kemikaali-liuosta halutun määrän vaikka tupakan päälle ja antaa kuivua. Monet liuottimet haihtuu aika nopeesti. Annostusta on paljon helpompi ja tarkempi mitata näin.
-
Gartargor
- Psykonautti
Ei ole ei, muistan ensimmäisestä erästä 018sta kun otin parin kaverin kanssa oikein kunnon överit, siitä tuli kyllä ihan kunnon trippikin jo.Weraroa wrote: Helpompi pistää eteenpäin valmiiks annosteltuna esim tupakan seassa. Eri juttu omaan käyttöön tietenkin, mutta noi JWH överit ei oo aina järin hauskoja.
Mutta tollaset kokemukset opettaa äkkiä ja eihän noihin övereihin kuole (jossain oli linkki trippi raporttiin kun jollain oli menny methy ja jwh pussit sekaisin ja napannu 250mg 018 oraalisesti).
-
Dexma
- Moderator
Juu näitä on paljon,Weraroa wrote:Tarkotin lähinnä ihan suoranaisia oireita. annan esimerkin joka on totta: Aina kun hiisaan JWH:ta pari päivää niin mulle tulee kamala ummetus ja närästys.
myös paska lentää välillä aika hurjaa tahtia, ja muutenkin mahakuralla.
Toisaalta mulla on nykyään ruuan takia jo muutenkin aika löysä maha
-
Weraroa
- Psykonautti
Mulla on ruokavalio kyllä kunnossa. Mua vituttaa suuresti toi närästys. ei tarvii ku vetää joku 6 kertaa ni rupee närästämään niin paljon ettei meinaa tulla unta palloon. Mä en tiedä johtuuko se siitä polttotavasta (bongi), jossa vahingossa saatan esim. niellä savua, vai siitä JWH:sta. Suhteellisen uusia oireita nää kuitenkin mulla on. Pitää varmaan sit ruveta vaan popsimaan rennietä ennen sauhuttelua.Dexma wrote:Juu näitä on paljon,Weraroa wrote:Tarkotin lähinnä ihan suoranaisia oireita. annan esimerkin joka on totta: Aina kun hiisaan JWH:ta pari päivää niin mulle tulee kamala ummetus ja närästys.
-
Gartargor
- Psykonautti
Itsellä ei ainakaan ole tullut närästystä vaikka olen 018 ja 073 lähes päivittäin poltellut yli vuoden, tai muitakaan haittavaikutuskia sen puoleen.Weraroa wrote: Mulla on ruokavalio kyllä kunnossa. Mua vituttaa suuresti toi närästys. ei tarvii ku vetää joku 6 kertaa ni rupee närästämään niin paljon ettei meinaa tulla unta palloon. Mä en tiedä johtuuko se siitä polttotavasta (bongi), jossa vahingossa saatan esim. niellä savua, vai siitä JWH:sta. Suhteellisen uusia oireita nää kuitenkin mulla on. Pitää varmaan sit ruveta vaan popsimaan rennietä ennen sauhuttelua.
-
wiFFy
- Karvakuono
Näyttääkö kurkku punottavalta/ tulehtuneelta? Itse en ainakaan voi (tai halua) mitään jwh-sarjalaista nauttia poltettuna. Aiheuttaa ärsytystä koko nieluun ja se itselläni ainakin pahentaa refluksia.Weraroa wrote:Mulla on ruokavalio kyllä kunnossa. Mua vituttaa suuresti toi närästys. ei tarvii ku vetää joku 6 kertaa ni rupee närästämään niin paljon ettei meinaa tulla unta palloon. Mä en tiedä johtuuko se siitä polttotavasta (bongi), jossa vahingossa saatan esim. niellä savua, vai siitä JWH:sta. Suhteellisen uusia oireita nää kuitenkin mulla on. Pitää varmaan sit ruveta vaan popsimaan rennietä ennen sauhuttelua.Dexma wrote:Juu näitä on paljon,Weraroa wrote:Tarkotin lähinnä ihan suoranaisia oireita. annan esimerkin joka on totta: Aina kun hiisaan JWH:ta pari päivää niin mulle tulee kamala ummetus ja närästys.
Tattia takapuoleen.
-
Weraroa
- Psykonautti
Eipä kyseinen seos kyllä saa mulle mitään kurkkuoireita. ainoo oli et viikon polttelun jälkeen sairastuin pahaan kuumeeseen mut se ei liity siihen poltteluun suoranaisesti vaan vesisateeseen, märkiin kenkiin ja sukkiin & 12km kävelymatkaan.wiFFy wrote:Näyttääkö kurkku punottavalta/ tulehtuneelta? Itse en ainakaan voi (tai halua) mitään jwh-sarjalaista nauttia poltettuna. Aiheuttaa ärsytystä koko nieluun ja se itselläni ainakin pahentaa refluksia.
-
Neste
- OD
Minulla saattoi olla pieniä rytmihäiriöitä tai jotain ihme tykytystä ainakin. Polttelin suunnilleen 1-5 annosta viikonloppuisin 2kk ajan. Oireilu taisi alkaa viikko sen jälkeen kun vedin överit. Oli kyllä helvetisti stressiäkin joten en pysty sanomaan varmasti mutta kun piti paussia 2vk niin oireilu loppui.
Tuli törmättyä milenkiintoiseen juttuun huumetesteihin liittyen:
Tuli törmättyä milenkiintoiseen juttuun huumetesteihin liittyen:
People who are smoking spice or other synthetic cannabinoids as a legal alternative to marijuana may want to think twice. Labs can now test urine for traces of it.
And the service is being offered by at least two companies in Lafayette.
One of them is Work-Comp Management Services Inc., the clinic used by the Indiana Department of Child Services and Tippecanoe School Corp. for current drug and alcohol testing.
Angela Smith-Grossman, executive director of DCS’ Tippecanoe County branch, said the child welfare agency added spice about two weeks ago to its list of illegal and legal substances that parents cannot use.
“It has some pretty significant dangers. Some families that we’re working with — we’ve had admissions of use,” Smith-Grossman said of spice, an herbal mixture marketed as incense or aromatic potpourri.
Some people smoke spice as they would marijuana because it’s coated with a synthetic chemical that reportedly mimics pot’s high. However, spice is said to be 10 times stronger and more harmful.
Lafayette, West Lafayette and Tippecanoe County government all plan to introduce ordinances this month that would prevent businesses and people from selling synthetic cannabis.
And several Indiana legislators, including state Sen. Ron Alting, R-Lafayette, are looking to create laws that would make selling and using spice a crime.
“It’s kind of an unknown or little-known right now. We’re trying to get ahead of that,” Smith-Grossman said of DCS’ decision to add spice to its disposition orders for parents.
Lisa Boone, the office manager at Work-Comp, said she first heard about spice a few years ago — mainly from people whose initial test results came back as inconclusive.
“They’d ask if it could be from being around a type of incense or herbal smoking product,” she said. “Once we starting hearing more about spice, it was obvious that’s what they were talking about.”
The other Lafayette company offering tests for spice is Blackbird Clinical Services, due in part to growing inquiries from parents, according to Blackbird president Kimi Hathaway.
“It’s really open to anyone, but the biggest group would probably be parents,” she said. “We see a lot of concerned parents who bring their kids in for regular testing of drugs and alcohol, just to be on the safe side.
“Here recently, we’ve seen more and more parents asking about spice.”
Specifically, the test being offered at Work-Comp and Blackbird looks for the metabolites JWH-018 and JWH-073 — common compounds found in synthetic cannabis.
Because JWH-018 and JWH-073 are synthetic chemicals, they will not show in a typical drug screen. Boone and Hathaway said the metabolites will remain in the urine for about 72 hours.
Both Work-Comp and Blackbird are charging $60 per test. That’s about three times higher than a basic test for street drugs and comparable to a hair test, Hathaway said.
“It’s high because it’s relative new and labs are having to reconfigure machines,” she said.
Work-Comp already does weekly, random drug and alcohol screens for athletes and drivers at McCutcheon High School and Harrison High School, the two Tippecanoe School Corp. high schools.
TSC Superintendent Scott Hanback said the district might consider adding spice to the list of substances if faculty and staff hear that students are using it.
Spice was recently discussed during a TSC drug council meeting, Hanback said.
“Right now it’s not included in our panel of testing because it would be an additional cost,” he said. “Certainly it’s something that we can continue to explore … driven by what issues were seeing with our kids.
“If we’re seeing signs and symptoms of use, we want to be proactive.”
Hanback encourages parents who suspect their children of smoking spice to consider using the services — both Work-Comp and Blackbird take walk-in appointments.
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
-
MetsänNeito
- Apteekki
Tulipahan tuo jwh-018 kokeiltua.
Kyllä se kannabista muistuttaa, mutta jokin sielu, kokonaisuus siitä puuttuu. Pistävän stimuloivan psykedeelinen tutkari sanoisin. Viimeinen kokemus, polttelun seuraavan päivän aamuna, oli epämiellyttävä. Semmonen saakelin raskas ja ainoastaan epämiellyttävä olo. Vaikutusaika on noin tunnin.. Pienellä annoksella on mukavempi, muistuttaa enemmän sativaista pilveä.
Mutta tosi synteettisen ällön kemiallinen indeed verrattuna luonnon kannabikseen.. Ekana iltana isompi dose oli sekä epämiellyttävä että ihanan euforinen ja hieman psykedeelinen.
Ei mun juttu, mutta tulipahan kokeiltua. Ja kuten joku jo sanoikin, jättää karstaa. Annosteluun käytettiin terävän veitsen kärkeä, jolla ripoteltiin röökin päälle. Ihan tosi pieniä murusia kun ensin kokeilee, pikkuhiljaa annoskokoa lisäten, saa hyvän tuntumaan substanssiin. 15 min odottelu vaikutusten alkamiseksi oli suotavaa, sen aikaa suunnilleen nousi. Helposti ottaa överit tosta kun tuntuu ettei oikeen toimi ja ottaa lisää odottelematta.. Ainiin, mässyt tuli mutta erilaiset kuin tavan savuissa. Ei samoin nauttinut niistä ruoista kuin savuissa nauttii. Ja ihan hirvee metallin maku tulee muuten suuhun tosta!
Kyllä se kannabista muistuttaa, mutta jokin sielu, kokonaisuus siitä puuttuu. Pistävän stimuloivan psykedeelinen tutkari sanoisin. Viimeinen kokemus, polttelun seuraavan päivän aamuna, oli epämiellyttävä. Semmonen saakelin raskas ja ainoastaan epämiellyttävä olo. Vaikutusaika on noin tunnin.. Pienellä annoksella on mukavempi, muistuttaa enemmän sativaista pilveä.
Mutta tosi synteettisen ällön kemiallinen indeed verrattuna luonnon kannabikseen.. Ekana iltana isompi dose oli sekä epämiellyttävä että ihanan euforinen ja hieman psykedeelinen.
Ei mun juttu, mutta tulipahan kokeiltua. Ja kuten joku jo sanoikin, jättää karstaa. Annosteluun käytettiin terävän veitsen kärkeä, jolla ripoteltiin röökin päälle. Ihan tosi pieniä murusia kun ensin kokeilee, pikkuhiljaa annoskokoa lisäten, saa hyvän tuntumaan substanssiin. 15 min odottelu vaikutusten alkamiseksi oli suotavaa, sen aikaa suunnilleen nousi. Helposti ottaa överit tosta kun tuntuu ettei oikeen toimi ja ottaa lisää odottelematta.. Ainiin, mässyt tuli mutta erilaiset kuin tavan savuissa. Ei samoin nauttinut niistä ruoista kuin savuissa nauttii. Ja ihan hirvee metallin maku tulee muuten suuhun tosta!
"It is your mind that creates this world"
-The Buddha-
-The Buddha-
-
ferox
- OD
Mikä ominaisuus on 'kemiallinen' ts. mikä sitä kuvastaa? Jospa haettaisiin selitystä raskaalle ololle pikemminkin siitä, että JWH-018 on kannabinoidireseptorin täysagonisti, mukaan lukien CB2?MetsänNeito wrote:Semmonen saakelin raskas ja ainoastaan epämiellyttävä olo. Vaikutusaika on noin tunnin.. Pienellä annoksella on mukavempi, muistuttaa enemmän sativaista pilveä.
Mutta tosi synteettisen ällön kemiallinen indeed verrattuna luonnon kannabikseen..
“ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ” — frapa
-
XTCVelho
- Lepakko
Itse lähdin kokeilemaan 15-20mg ja oli juuri sopiva ainakin omille toleille. Siittä jatkui sitten nykyiseen joka on kerta annoksena n. 100mg mikä on juuri sopiva.Gartargor wrote:20mg on ihan liikaa, 5-8mg on sopiva annos millä lähtee kokeileen._delirium_ wrote:Ota vaikka 20mg aluks ja siitä sitten lisää jos ei toimiDamned wrote:Millaista annosta kannattais lähtee kokeilemaan jwh-073 nollatoleil?
Pannul ei muutaku kanaa, hyllys ei muutaku kamaa BITCH!