Synteettiset kannabinoidit
-
Gartargor
- Psykonautti
Re: Synteettiset kannabinoidit
Uuden positiivisen pointin huomasin jwh-073 verrattuna 018, överit ei ole läheskään yhtä epämukavat 
I used to worry, thought I was goin' mad in a hurry
Gettin' stress, makin' excess mess in darkness
Gettin' stress, makin' excess mess in darkness
-
MetsänNeito
- Apteekki
Ihan se tunne, se ero, mikä minulla henkilökohtaisesti tulee "kemiallisen" ja "luonnollisen" välille.ferox wrote: Mikä ominaisuus on 'kemiallinen' ts. mikä sitä kuvastaa?
Toinen on ihmisten tekemä ja toinen luonnon.
Okei. Aika hienoa kieltä mulle..ferox wrote: Jospa haettaisiin selitystä raskaalle ololle pikemminkin siitä, että JWH-018 on kannabinoidireseptorin täysagonisti, mukaan lukien CB2?
Mä luulen, että koska synteettisistä puuttuu kannabiksessa oleva cbd (ja satoja muita ainesosia) joka on antipsykootti ja tasapainottaa sen thc:n vaikutuksen,
tällä on suuri merkitys.
"It is your mind that creates this world"
-The Buddha-
-The Buddha-
-
Morffi
- Psykonautti
toki psyykekin voi tehdä siitä olosta raskaamman kun ajattelee asian noin, jos siis etukäteen ajattelee. mutta mistäköhän johtuu että kun otin kunnon överit jwh-018, muutuin ihan vitun keltaseks? ja hikoilin ja tipahdin, mut kaverit sano että oon ihan keltanen.
fuck the world before it fucks you
-
kilpikonna
- Psykonautti
kuulostaa hyvältä noi sivuvaikutukset noissa kannabinoideissa/övereissä.
-
peltsi
- OD
En tiedä onko näil todettu maksatoksisuutta mut siltä vaikuttais ainakin toi reaktio.Morffi wrote:toki psyykekin voi tehdä siitä olosta raskaamman kun ajattelee asian noin, jos siis etukäteen ajattelee. mutta mistäköhän johtuu että kun otin kunnon överit jwh-018, muutuin ihan vitun keltaseks? ja hikoilin ja tipahdin, mut kaverit sano että oon ihan keltanen.
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
anarchy
- Psykonautti
GammaGoblin wrote:Meikällä ainakin kunnioitus kasvanu JWH:ta kohtaan vuoden aikana. Se on hyvä rakastaja, mutta jos et ota sitä tosissaan niin se puukottaa sua selkään.
NYHC
-
Morffi
- Psykonautti
joo sitä mäkin mietin, mutkun en oo ennen kuullu mistään samanlaisist oireista tai ylipäätään et ois maksatoksisuutta. mut no, kai se sitä sit oli kuitenkinpeltsi wrote:En tiedä onko näil todettu maksatoksisuutta mut siltä vaikuttais ainakin toi reaktio.Morffi wrote:toki psyykekin voi tehdä siitä olosta raskaamman kun ajattelee asian noin, jos siis etukäteen ajattelee. mutta mistäköhän johtuu että kun otin kunnon överit jwh-018, muutuin ihan vitun keltaseks? ja hikoilin ja tipahdin, mut kaverit sano että oon ihan keltanen.
-
Infitialis
- Apteekki
Onko poisluettu sellainen vaihtoehto että olit vain sekaisin?Morffi wrote:joo sitä mäkin mietin, mutkun en oo ennen kuullu mistään samanlaisist oireista tai ylipäätään et ois maksatoksisuutta. mut no, kai se sitä sit oli kuitenkinpeltsi wrote:En tiedä onko näil todettu maksatoksisuutta mut siltä vaikuttais ainakin toi reaktio.Morffi wrote:toki psyykekin voi tehdä siitä olosta raskaamman kun ajattelee asian noin, jos siis etukäteen ajattelee. mutta mistäköhän johtuu että kun otin kunnon överit jwh-018, muutuin ihan vitun keltaseks? ja hikoilin ja tipahdin, mut kaverit sano että oon ihan keltanen.
Parhaat karstat on pohjalla.
-
Morffi
- Psykonautti
en siis itse nähnyt itteeni peilistä, mut kaverit siinä mun hikoilessa sano ja jälkeenpäinkin sano että oon ja olin ihan keltanen. ja kyl tosiaan hikoilutti ja tipahdin sit siitä pariks tunniks. tosiaan kyl ite olin niin sekasin etten siitä vois sanoa mitään luulematta et oon ite vaan ajatellu niin, mut kun kaverit on kerta korostanu ni ihmetyttää.Infitialis wrote:Onko poisluettu sellainen vaihtoehto että olit vain sekaisin?
-
King Ink
- LD50
Onko poisluettu sellainen vaihtoehto että sun kaveriskin on olleet vaan sekaisin?
-
Morffi
- Psykonautti
kaksi kolmesta oli pelkässä normipilvessä, kolmas kyllä oli sekaisin.
-
metman
- Psykonautti
Pravadoline (WIN 48098) ja AM-694 (1-(5-fluoropentyl)-3-(2-iodobenzoyl)indole) eli onko kokemusta?Jos kaikki menee hyvin pitäis saada 1g noitten 50/50 seosta.
I love you Mary Jane
-
kilpikonna
- Psykonautti
http://en.wikipedia.org/wiki/Pravadolinemetman wrote:Pravadoline (WIN 48098) ja AM-694 (1-(5-fluoropentyl)-3-(2-iodobenzoyl)indole) eli onko kokemusta?Jos kaikki menee hyvin pitäis saada 1g noitten 50/50 seosta.
http://en.wikipedia.org/wiki/AM-694
http://www.bluelight.ru/vb/showthread.php?t=488959
Ei kokemusta ole mutta tuossa vähän tietoa jne.
-
metman
- Psykonautti
Luettu on kyllä mutta jattelin sellaista ihmisläheisempää lähestymis näkökulmaa aiheeseen.litletown wrote:http://en.wikipedia.org/wiki/Pravadolinemetman wrote:Pravadoline (WIN 48098) ja AM-694 (1-(5-fluoropentyl)-3-(2-iodobenzoyl)indole) eli onko kokemusta?Jos kaikki menee hyvin pitäis saada 1g noitten 50/50 seosta.
http://en.wikipedia.org/wiki/AM-694
http://www.bluelight.ru/vb/showthread.php?t=488959
Ei kokemusta ole mutta tuossa vähän tietoa jne.
I love you Mary Jane
-
LD50
- Apteekki
Olis hyperakuutti maksafeilaus, jos äkkiä keltaseksi muuttuis, mutta muuttuis muutki paikat. Ekana ikenet ja silmävalkuaiset, ei iho. 
I haven't been this scared since Mother Teresa OD'd in my car
-
metman
- Psykonautti
Pravadoline:n (WIN 48098) ja AM-694:n 50/50 sekoitus eli niinkun myyjä sitä kutsui FX3 tuntuu olevan erittäin miellyttävää.En ainakaan sokkotestissä erottais ganjasta.Tosin kyllä ihan periaatteesta yrtti on aina yrtti.Mihinkää JWH sarjalaisiin en osaa verrata kun ei ole kokemusta.Vahvuudesta en myöskään osaa sanoa kun ei ollut vaakaa käytössä mutta arviolta 10mg ja se on siinä.
EDIT:Tuli tässä parien testisavujen jälkeen mieleen kun en asiaan oke hirveästi paneutunut(en ole pettänyt Mary Janea)että mitä tapahtuu jos laittaisi vaikka kemmin kerralla bongiin ja imasis tyhjäks?
EDIT2:Nyt kun on päivän poltellu on yhen eron huomannu. Kun vaikutus rupeaa loppumaan ei tule sellaista pilvelle tyypillistä raukeaa oloa vaan olo on yhtäkkiä kuin ei olisi mitään polttanutkaan. Vaikutus on myös fyysisesti euforisempi kuin ganjasta yleensä.
EDIT:Tuli tässä parien testisavujen jälkeen mieleen kun en asiaan oke hirveästi paneutunut(en ole pettänyt Mary Janea)että mitä tapahtuu jos laittaisi vaikka kemmin kerralla bongiin ja imasis tyhjäks?
EDIT2:Nyt kun on päivän poltellu on yhen eron huomannu. Kun vaikutus rupeaa loppumaan ei tule sellaista pilvelle tyypillistä raukeaa oloa vaan olo on yhtäkkiä kuin ei olisi mitään polttanutkaan. Vaikutus on myös fyysisesti euforisempi kuin ganjasta yleensä.
Last edited by metman on Tue 23 Nov 2010, 21:42, edited 1 time in total.
I love you Mary Jane
-
_Melba
- Kameleontti
JWH073 vai 250?? Kunpi on parempaaa?? Taisi olla shamanhintaisia ja pittäis ny hankkia jompaakumpaa niin oisi jottain poltettavaa aina. Ite oon vaan tota 018 poltellut aiemmin.. EDIT. KERTOKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!?
Last edited by _Melba on Wed 24 Nov 2010, 17:57, edited 1 time in total.
-
metman
- Psykonautti
Off Topic
Väsäsin WIN 48/AM-693 seoksen kissanminttuun jota olen joskus kissalleni ostanut ja laitoin alustan lattialle(ei ole poytää tällähetkellä) yhtäkkiä huomasin kun kissa syö mun paukkuja.Illalla panin merkille että kissa ei ole syönyt koko päivänä ja muistin että sehän soi aamulla kannabinoideja.Pelästyin ja etsin kissan.Löysin se sängystä makaamasta ja kun kokeilin onko se hengissä se säpsähti aivan hulluna se oli tosi syvässä unessa.Vasta yöllä klo3 se kömpi syömään.Polttelin eilen aamupäivästä alkaen aina tähän aamu viiten eli 18h+parit savut jäi vielä aamuksin väsättyinä ja WIN FX3 ainetta menny silmämääräisesti korkeintaan 0,1g.Joka paukuista tulee samanlainan pilvi kun polttelee n.3 tunnin välein oli kyseessä sitten päivän ensimmäiset tai viimeiset paukut.
Väsäsin WIN 48/AM-693 seoksen kissanminttuun jota olen joskus kissalleni ostanut ja laitoin alustan lattialle(ei ole poytää tällähetkellä) yhtäkkiä huomasin kun kissa syö mun paukkuja.Illalla panin merkille että kissa ei ole syönyt koko päivänä ja muistin että sehän soi aamulla kannabinoideja.Pelästyin ja etsin kissan.Löysin se sängystä makaamasta ja kun kokeilin onko se hengissä se säpsähti aivan hulluna se oli tosi syvässä unessa.Vasta yöllä klo3 se kömpi syömään.Polttelin eilen aamupäivästä alkaen aina tähän aamu viiten eli 18h+parit savut jäi vielä aamuksin väsättyinä ja WIN FX3 ainetta menny silmämääräisesti korkeintaan 0,1g.Joka paukuista tulee samanlainan pilvi kun polttelee n.3 tunnin välein oli kyseessä sitten päivän ensimmäiset tai viimeiset paukut.
I love you Mary Jane
-
Varjo
JWH-018 ainoa järkevä noista, muut täyttä skeidaa. Tossa on outo juttu ku hiisasin joku 2 kuukautta putkeen sitä, niin aluks ihan normi vaikka kuinka paljon veti, jos oli alkoholii mukana ni meni aika äkäseen överiks tosin. Mut sit myöhemmin saatto mennä joku 10-20mg överiks ilman muita aineita, outoa. 
-
metman
- Psykonautti
Ookko kokeillu kaikkia vai? Mun mielestä toi mitä mulla on toimii ainakin ihan niinkuin toivoa sopii.Muita en ole kokeillut joten vertailla en osaa.Varjo wrote:JWH-018 ainoa järkevä noista, muut täyttä skeidaa.
I love you Mary Jane
-
Varjo
No en tietenkään, mutta JWH-081 ja jotain muita numeroyhdistelmiä tuli viime kesänä kokeiltua, kyseinen 081 oli jotain jauhomaista mikä tarttui klädin reunoille ja oli vaike ottaa, lisäksi sitä tarvi paljon enemmän kuin 018, aika lailla sama noiden muiden JWH-merkkien kanssa mitä oon kokeillut. Sit jotain AM-694 ja AM-jotainmuuta kaverilta, joka oli tilannut. Kyseinen AM-694 oli kyllä paskinta kaikista, ei toiminu sitte millään.metman wrote:Ookko kokeillu kaikkia vai? Mun mielestä toi mitä mulla on toimii ainakin ihan niinkuin toivoa sopii.Muita en ole kokeillut joten vertailla en osaa.Varjo wrote:JWH-018 ainoa järkevä noista, muut täyttä skeidaa.
Hinta-laatusuhde on selkeesti paras tällä JWH-018. Mitä myös lukenut oon, ni sen pitäis olla vahvinta näistä synteettisistä kannabinoideista. :hmh:
-
metman
- Psykonautti
AM-2201
Toi uusin kannabinoidi AM-2201 on ainakin kauppiaiden mukaan 2-3xvahvempi kui 018,tiedä sitten kun ei kokemusta.Vielä tosta seoksesta mitä mulla on sen verran että oon muualtakin kuullu että AM-694 olis heikoa mutta toi WIN 48098 kyllä on ainakin ihan asiallista mun mielestä.Oon nyt neljättä päivää aamusta iltaan sitä poltellu ja hyvin toimii.Kulutus on ollu jotain 0,1g/vrk silmämääräisesti arvioituna.Varjo wrote:Hinta-laatusuhde on selkeesti paras tällä JWH-018. Mitä myös lukenut oon, ni sen pitäis olla vahvinta näistä synteettisistä kannabinoideista. :hmh:
I love you Mary Jane
-
Varjo
Kuis monet paukut oot siitä sitte saanu? Koska JWH-018:aa sai joka kerta pajarit 0,005g:lläkin, joskus sitä sitte tahtoi vaan buustia lisää, mutta toi määrä riitti ihan hyvin.metman wrote:Toi uusin kannabinoidi AM-2201 on ainakin kauppiaiden mukaan 2-3xvahvempi kui 018,tiedä sitten kun ei kokemusta.Vielä tosta seoksesta mitä mulla on sen verran että oon muualtakin kuullu että AM-694 olis heikoa mutta toi WIN 48098 kyllä on ainakin ihan asiallista mun mielestä.Oon nyt neljättä päivää aamusta iltaan sitä poltellu ja hyvin toimii.Kulutus on ollu jotain 0,1g/vrk silmämääräisesti arvioituna.Varjo wrote:Hinta-laatusuhde on selkeesti paras tällä JWH-018. Mitä myös lukenut oon, ni sen pitäis olla vahvinta näistä synteettisistä kannabinoideista. :hmh:
-
metman
- Psykonautti
varmaan joku 5-10mg olis riittävä määrä.Oon poltellu 2-3 tunnin välein suunnilleen paukut ja myös yöllä on tullu poltettua jos oon heränny.Muutaman kerran oon kokeillu vähän isompia ehkä 20mg savuja mutta se on mun mielestä tuhlausta.Varjo wrote:Kuis monet paukut oot siitä sitte saanu? Koska JWH-018:aa sai joka kerta pajarit 0,005g:lläkin, joskus sitä sitte tahtoi vaan buustia lisää, mutta toi määrä riitti ihan hyvin.
I love you Mary Jane
-
ferox
- OD
Onhan ainakin HU-210 huomattavasti potentimpaa. Mitä iloa siitä nyt sitten onkaan että aine on tarpeeksi vahvaa; vaikeuttaa vain annostelua.Varjo wrote:Hinta-laatusuhde on selkeesti paras tällä JWH-018. Mitä myös lukenut oon, ni sen pitäis olla vahvinta näistä synteettisistä kannabinoideista. :hmh:
“ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ” — frapa
-
Varjo
Hä? Mitä vahvempaa aine on, sitä vähemmän sitä tarvitsee, eli ketolasta riittää pidempään + saa paremmat pajarit jos niikseen tulee. Musta ihan itsestäänselvyys, ei se mitään vaikeuta.ferox wrote:Onhan ainakin HU-210 huomattavasti potentimpaa. Mitä iloa siitä nyt sitten onkaan että aine on tarpeeksi vahvaa; vaikeuttaa vain annostelua.Varjo wrote:Hinta-laatusuhde on selkeesti paras tällä JWH-018. Mitä myös lukenut oon, ni sen pitäis olla vahvinta näistä synteettisistä kannabinoideista. :hmh:
-
ferox
- OD
Paitsi että annokset ovat sellaista suuruusluokkaa jonka täsmälliseen mittaamiseen ei mg-fiktilläkään kykene, joten tarvitaan muunlaista ratkaisua. En näe sitäkään miksi vahvempi aine takaisi paremmat pajarit, jos oletetaan että tämä riippuu annosmäärästä. Mikä estää nostamasta jonkin heikomman aineen annostusta, vastaavan effektin saamiseksi?Varjo wrote:Hä? Mitä vahvempaa aine on, sitä vähemmän sitä tarvitsee, eli ketolasta riittää pidempään + saa paremmat pajarit jos niikseen tulee. Musta ihan itsestäänselvyys, ei se mitään vaikeuta.
“ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ” — frapa
-
Varjo
Miksi tarvisi juuri täsmälleen mitata tätä? Suunnilleen jos mittaat, niin se riittää. Jos vaikka dippaan röökin pään settiin, sitä tulee about 0,005g, tämä on testattu. =) Jälkimmäiseen kysymykseen, ei mikään, mutta edelleen, se ketola riittää pidempään.ferox wrote:Paitsi että annokset ovat sellaista suuruusluokkaa jonka täsmälliseen mittaamiseen ei mg-fiktilläkään kykene, joten tarvitaan muunlaista ratkaisua. En näe sitäkään miksi vahvempi aine takaisi paremmat pajarit, jos oletetaan että tämä riippuu annosmäärästä. Mikä estää nostamasta jonkin heikomman aineen annostusta, vastaavan effektin saamiseksi?Varjo wrote:Hä? Mitä vahvempaa aine on, sitä vähemmän sitä tarvitsee, eli ketolasta riittää pidempään + saa paremmat pajarit jos niikseen tulee. Musta ihan itsestäänselvyys, ei se mitään vaikeuta.
-
Neste
- OD
250 todella lyhyt kestoinen ainakin._Melba wrote:JWH073 vai 250?? Kunpi on parempaaa?? Taisi olla shamanhintaisia ja pittäis ny hankkia jompaakumpaa niin oisi jottain poltettavaa aina. Ite oon vaan tota 018 poltellut aiemmin.. EDIT. KERTOKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!?
Ettei vedä övereitä? HU-210 annostus taitaa olla jossain <1mg tienoillaVarjo wrote:Miksi tarvisi juuri täsmälleen mitata tätä? Suunnilleen jos mittaat, niin se riittää. Jos vaikka dippaan röökin pään settiin, sitä tulee about 0,005g, tämä on testattu. =)
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
-
Varjo
Noh, ehkä sitte jos alkaa olla oikeesti vähä vahvempaa kamaa, mut jos pystyy edes suunnilleen mitata, niin ei JWH-018:ssa ole vaaraa. Kaveri väsäilee ihan huoletta sellasia jounia minne vaan kaataa pussista.Neste wrote:250 todella lyhyt kestoinen ainakin._Melba wrote:JWH073 vai 250?? Kunpi on parempaaa?? Taisi olla shamanhintaisia ja pittäis ny hankkia jompaakumpaa niin oisi jottain poltettavaa aina. Ite oon vaan tota 018 poltellut aiemmin.. EDIT. KERTOKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!?
Ettei vedä övereitä? HU-210 annostus taitaa olla jossain <1mg tienoillaVarjo wrote:Miksi tarvisi juuri täsmälleen mitata tätä? Suunnilleen jos mittaat, niin se riittää. Jos vaikka dippaan röökin pään settiin, sitä tulee about 0,005g, tämä on testattu. =)