tramadoli
-
Skeeblew
- Psykonautti
Re: tramadoli
nämä on kyllä lepposia, depoteissa isoillakin annoksilla tuntee välillä sen stimulaation nuokkumisen ohella, tuleeko muilla muuten painetta korviin näistä? tämä on itsellä aika vittumaista vaa, eile meni alkuillasta n. 800mg, vieläki nuppineulat, aaahhh 
-
Psychonautilus
Komps.Usoda wrote:Tramali + pikku annos bentsoa on hyvä kombo. Vähentää kramppiriskiä ja boostaa opparioloja kans. Ritalinin tosta itse tosin jättäisin väliin...Banch wrote:Tässä mietin, että minkälaisia riskejä voisi liittyä Tramadol + Opamox oraalisesti kumpikin!
En tiedä millaisilla doseilla itse yleensä otatte. Itse ottaisin Tramalia sen verta mitä yleensä tykkää ottaa - jos tekee mieli ottaa enemmän mutta krampit/epilepsiat pelottaa voi vähän jopa nostaa. Sitten niitä benjoja pikkusen oman maun mukaan, Opamox on aika lailla miedoimmasta päästä eli sellaset ehkä pari kolme nappia, 30-90mg. Ritalinit jättäisin pois myös.
-
Enigma
- Karvakuono
Paljonko ootte maksanu yleensä 100mg tramadolia kohden?
löytyy jo topicci tällasille kysymyksille..
-trip
löytyy jo topicci tällasille kysymyksille..
-trip
-
Banch
- Karvakuono
Juu, kokemuksen kautta ja varovaisesti kokeillen otin tuota mf:ää aikonaan traman kanssa. Kyllähän se jotenkin teki jännäksi sen letkeyden kun 10mg nokitti heti kun oli depotit syöty. Kuitenkin metyylifenidaatin vaikutus oli jo selvästi hiipunut, mutta silti tuntui että se olisi parantanut tuota tramalin toimivuutta.
No se sikseen, ja bentsoista kyllä olen melko hyvin tietoinen ja jos trama-annos ylittää 1000mg ni tulee pari milliä rivaa otettua juurikin kouristusten estämiseksi....
No se sikseen, ja bentsoista kyllä olen melko hyvin tietoinen ja jos trama-annos ylittää 1000mg ni tulee pari milliä rivaa otettua juurikin kouristusten estämiseksi....
-
Makoo
Mulla tulee isommilla annoksilla 1g+ ainakin, tai jotain vammasta korvajuttua välilläSkeeblew wrote:nämä on kyllä lepposia, depoteissa isoillakin annoksilla tuntee välillä sen stimulaation nuokkumisen ohella, tuleeko muilla muuten painetta korviin näistä? tämä on itsellä aika vittumaista vaa, eile meni alkuillasta n. 800mg, vieläki nuppineulat, aaahhh
mäki olin ottanu 300mg tramalia aamusta, illalla nokitin pienet vauhtia, niin näin kun tyttöystävästä lähti sen sielu pois ja itkin ilman syytä tai että olis tehny mieli itkeä. näin kyllä kaikkee muutakin mutta kuitenkin, tyhmästi tehty vaikka annokset olikin tosi pieniä..
puolituttukaverinykyäänvihamies, joka koittaa saada olemattoman velan takia multa melkein tonnia ja jonkun runkkarin mun perään, mutta kuitenkin, se oli ottanu (ainakin) bentsoja (paljon..), vauhtia, bubree, koksua, alkoo ja varmaan kaikkea muutakin. Soitti ja pyys heittään tramalia, kun se "boostaa" vauhtia, koitin selitellä että jättäis väliin ja ottais jotain muuta mutta no, eipä se ole ennenkään pahemmallakaan kombolla hengiltä lähteny.. oho, vähän offia mut kaipa jotain tramaliin liittyvääkin.
ja isoilla annoksilla jotain vähän letkeetä suosittelen, se nykiminen ei oo kivaa
-
tRip
- Moderator
Kyllä ne toimii synergisesti..Banch wrote:Kuitenkin metyylifenidaatin vaikutus oli jo selvästi hiipunut, mutta silti tuntui että se olisi parantanut tuota tramalin toimivuutta.
Itse pidän tuosta mf & tramali kombosta.
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
Vaultti.net - coming soon..
-
mb1
- Lepakko
Seinään lopetus ja viekkarit .??Coin wrote: Harmi kun lekuri otti pois nämä. Muutaman kuukauden sai rouskia :<
-mb
"johnilla oli huumeiden ja seksin täyteinen elämä"
Miten karmea kohtalo -- ei ehtinyt koneella olla missään välissä.
APO
APO
-
mb1
- Lepakko
HÄHtRip wrote:Hienoo että teit oman päätöksen..
Ite kun voin lähinnä vain kokemuksesta sanoa.
Esim. sen että amfetamiinin kanssa tramali EI ole hyvä.
olen 3v tramalia syönyt ja nyt mun elimistö on tottunut siihen, ettei kipuun enään auta ja pysyn tramalilla terveenä.
Tramalin päälle noppeat ja kaikki aineet. vaarallista on tramalia ja nopeita ottaa!
-mb
"johnilla oli huumeiden ja seksin täyteinen elämä"
APO
APO
-
Mammuth
- Karvakuono
Hehe, tuli mieleen hauska juttu kun löysin kaverini kuolleen äidin lääkekaapista tramadolia. Otin 3 huiviin, päälle vielä 5-6 150mg lyricaa ja vielä muutama Opamox, ja naispuolinen ystäväni otti saman määrän lääkkeitä. Muistikuvat siltä päivältä aika huono, mutta muutama esimerkki, kaverini ajoi autol lääkkeissä naarmutti yhden auton kyljen ja sivupeili meni paskaks, lompakkoni hävisi jossa oli 50e seteli, mutta se löytyi ONNEKSI pihalta, autosta puhkesi rengas kun ei osattu ajaa jolloi poliisit tuli paikalle katsomaan, että onko kaikki kunnossa ja puhalluttivat kaverini kun itse vaihoin rengasta ihan vitun sekasin ja kello oli siinä 5-7 paikeilla aamulla.
Tais olla viimenen kerta kun otan hirveän määrän lääkkeitä sekasin. HAHA
Tais olla viimenen kerta kun otan hirveän määrän lääkkeitä sekasin. HAHA
When Dusk Breathes It's Last Breath
-
xPetu
- Psykonautti
Tää on kyl ihan hiton hyvä, tosi lämmin ja mielyttävä. Sain tätä tavaraa 100mg retardeja lääkäriltä selkäkipuun, leikkauksen jälkee. Erittäin hyvä kipulääkkeenä, vie kivun pois mutta liikkuminenkaan ei ole vaivalloista. JA ne tolet kyllä nousee hurjaa tahtia! aluks otin kipuu sen 200mg toimi oikeesti hyvin ja niistä tuli suht hyvä pehmee rento olo ja parin viikon päästä (en syöny päivittäin) ei 600mg tuntunu juur missää... Ganja on kyllä tämän kanssa ihan must
boostaa ihan törkeen hyvin. Itse en oo ikinä ollu mikää jarru fani, kaikkia on vissiin tullu kokeiltua ja tramadoli oli eka mikä oikeesti miellytti et ois voinu rouskii enemmänkii... 
-
Huiko
- LD50
Laittaiskos joku tramali tietäjä vähän listaa mitä ei kannata ottaa samaan aikaan,esin dxm,kodeiini,viina...
Ja sit vaikka niitä mitä ehkä vois kokeilla?
Itsellä kokeilu meneillään 150mg suoraan kapselista heruteltuna kielelle.
Ei niin pahaa kuin luulis.
Itsellä kokeilu meneillään 150mg suoraan kapselista heruteltuna kielelle.
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.
Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.
Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.
-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
-
xxx-men
- Kameleontti
Xanorit ja sit rivoilla kramppeja estämään jos meinaa ottaa yli 400mg annoksia. Melkein mikä tahansa bentso ja hidas kombona on hyvä. Sirkkoja voi kanssa kombottaa.Huiko wrote:Laittaiskos joku tramali tietäjä vähän listaa mitä ei kannata ottaa samaan aikaan,esin dxm,kodeiini,viina...
Itsellä kokeilu meneillään 150mg suoraan kapselista heruteltuna kielelle.Ei niin pahaa kuin luulis.
-
Petri6
- OD
Jep, oikeastaan mitään muita ei voi suositella tramadolin kanssa komboteltavaksi. Muut opioidit lisäävät kouristusriskiä. Nopeat lisäävät kouristusriskiä vielä enemmän. MDMA:n kanssa on serotiinisyndrooman vaara, en tiedä päteekö sama myös DXM:n kanssa. Alkoholi saattaa ehkä lisätä kouristusriskiä, vähänkin suurempi määrä alkoholia aiheuttaa nauseaa ja mahdollisesti oksentelua.
Noita bentsoja ja sirkkojakin ottaessa kannattaa tietty olla tarkkana annostuksen kanssa, hengityslaman riski on aina olemassa, jos menee yli. Sirkkojen vaikutuksesta kouristusriskiin en ole tietoinen.
Noita bentsoja ja sirkkojakin ottaessa kannattaa tietty olla tarkkana annostuksen kanssa, hengityslaman riski on aina olemassa, jos menee yli. Sirkkojen vaikutuksesta kouristusriskiin en ole tietoinen.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
-
Huiko
- LD50
Laitan tähän nyt vähän mielipidettä.
Rästi hommat tuli hoidettua,ja hyvällä sykkeellä.
Sit kun jää paikalleen niin rupee nuokututtaa ja olo on ollu koko ajan mukava.Tämä siis annostuksella 150+150.Koulu arvosanalla nelosesta kymppiin saa tää 9.
Rästi hommat tuli hoidettua,ja hyvällä sykkeellä.
-
muhennos
- Lepakko
Mitä mieltä olette tramalin ja MDMA yhteiskäytöstä?? Muutakun serotoniinisyndrooma sun muuta liialliseen serotoniiniin liittyvää.
Tos jokin aika sitten aamull nappasin 2x150mg tramal depottia ja illalla yhden pinkin timantin. Vaikutuksia ekstaasilla ei tullut sitten minkäänlaista. Miten ne vaikuttavat toisiinsa??? jälkeenpäin ei ole tullut mitää oireita. ei enää tollasta kombottelua.
Tos jokin aika sitten aamull nappasin 2x150mg tramal depottia ja illalla yhden pinkin timantin. Vaikutuksia ekstaasilla ei tullut sitten minkäänlaista. Miten ne vaikuttavat toisiinsa??? jälkeenpäin ei ole tullut mitää oireita. ei enää tollasta kombottelua.
diagnoosi: kroonisesti kuoseissa
-
HenkkA_
- Psykonautti
Ite tykkään tramadolista, mutta nykysin ei meinaa enää toimia pelkiltään ja isoja annoksia ei uskalla ottaa ilman bentsoja. Tänään otin muutaman tramalin (200mg), morfiinia 60mg (30mg rektaalisesti, 30mg iv) ja unikkoteetä kupillisen. Tramali selkeesti piristi morfiini kuosia. Jakso enemmän olla liikkeessä. Mielestäni tosi hyvä kombo.
Ja sit piti mainita et yks tuttu sai kouristelu kohtauksen 800mg tramal+bromo-dragonfly kombosta. Varmasti muidenkin psykedeelien kanssa ei kannata ottaa ja sama mdma:n kanssa. Ei tosin tarkkaa tietoa, mut ite en ainakaan uskaltais ottaa.
Ja sit piti mainita et yks tuttu sai kouristelu kohtauksen 800mg tramal+bromo-dragonfly kombosta. Varmasti muidenkin psykedeelien kanssa ei kannata ottaa ja sama mdma:n kanssa. Ei tosin tarkkaa tietoa, mut ite en ainakaan uskaltais ottaa.
-
Velho
- LD50
Kellään mitään infoa tramadolin puoliintumis ajasta? Käytettynä tramal 100mg retard
Edit löysinkin jo vastauksen :5-7 tuntia. Vai vaikuttaako tuo depotti rakenne tuohon puoliintumiseen?
Edit löysinkin jo vastauksen :5-7 tuntia. Vai vaikuttaako tuo depotti rakenne tuohon puoliintumiseen?
Last edited by Velho on Sun 22 Aug 2010, 13:44, edited 1 time in total.
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
-
Damned
- Psykonautti
tuli otettua 100mg, että lähtis päivä käyntiin, ja nollatolet alla, so pitäiskö ilmentyä jotain vaikutuksia?
- 50mg kapseleita otin
- 50mg kapseleita otin
-
Velho
- LD50
Kyllähän tuo 100mg luulis nollatoleen toimivan. Odota hetki ja huomaat joitain vaikutuksia.Damned wrote:tuli otettua 100mg, että lähtis päivä käyntiin, ja nollatolet alla, so pitäiskö ilmentyä jotain vaikutuksia?
- 50mg kapseleita otin
-
Huiko
- LD50
Nolla toleilla kyllä.Menee vaan vähän aikaa että rupee toimimaan.Oottelet rauhassa niin kyll se siitä.
Itsehän avaan kapselin ja herutan suuhun jotta toimisi nopeammin.Ei oo hyvää,mut aika harva on.
Itsehän avaan kapselin ja herutan suuhun jotta toimisi nopeammin.Ei oo hyvää,mut aika harva on.
-
Damned
- Psykonautti
Mites toimis jos kapselin avais ja nokittais olisko isompia hyötysuhteita?Huiko wrote:Nolla toleilla kyllä.Menee vaan vähän aikaa että rupee toimimaan.Oottelet rauhassa niin kyll se siitä.![]()
-
Huiko
- LD50
Elä missään nimessä nokita!Tai siis nokita jos kipu on kivaa...Sattuu kuulemma ihan vitusti,maku on sama kuin suuhun valuttamisessa ja hyöty ei mielestäni paljon muutu.Pari on maininnu nokittaneensa tätä ja ei kuulemma ollu kivaa.
-
lonecell
Tramadoli metaboloituu maksassa muutaman CYP-entsyymin avulla viideksi eri metaboliitiksi, joista suurin µ-opioidireseptoriaffiniteetti on (+)-O-desmetyylitramadolilla. Tätä muunnosta ei nokittaessa tapahdu, joten se lienee tramadolin kanssa suht turhaa viihdekäytön kannalta.Damned wrote:Mites toimis jos kapselin avais ja nokittais olisko isompia hyötysuhteita?
-
Velho
- LD50
Kipu on verrattavissa että joku ampuu haulikolla sua nenään.Damned wrote:Mites toimis jos kapselin avais ja nokittais olisko isompia hyötysuhteita?Huiko wrote:Nolla toleilla kyllä.Menee vaan vähän aikaa että rupee toimimaan.Oottelet rauhassa niin kyll se siitä.![]()
-
Huiko
- LD50
Just puotin 150mg kielen alle ja polttaa se hiljaksiin sielläkin.Että ihan kapselissa ja nieltynä kannattaa syödä.(m´olen urpo.Huiko wrote: Itsehän avaan kapselin ja herutan suuhun jotta toimisi nopeammin.Ei oo hyvää,mut aika harva on.
-
Huiko
- LD50
Mitenkäs muuten pysyvä toleranssi? Kasvaa varmaan, kun ennen 300mg on toiminu ihan hyvin ja nyt ei tunnu sanovan mitään. Osaiskos joku sanoo jotain suuntaa antavaa? pari viikkoo välissä ja sillonkin kahteen päivään vaan 400mg. Kuukausi sitten vähän enemmän. Sain muuten jotain relaksanttia ja tulehduskipu lääkettä joista en tedä mitään. Nimet on Norflex 100mg ja Celebra 200mg relaksantti toimii varmaan relaksanttina mut entäs tuo Celebra? Kiitän vastauksista etukäteen.
-
Petri6
- OD
Tuolla Norflexilla voi halutessaan koittaa varovasti buustia vaikka sitä tramadolia, yksinään ei juuri minkäänlaista viihdearvoa. Tuosta Celebrasta kannattaa lukea lisää Fimean sivuilta (spc.nam.fi) ja ehkä miettiä kahteen kertaan, onko sen syöminen tarpeellista, näyttää haittavaikutusprofiili sen verran pelottavalta. Lisäksi tuo näyttää estävän cyp2d6-maksaentsyymiä, joka on vastuussa muun muassa tramadolin muuttamisesta paremmin toimivaksi metaboliitiksi.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
-
lonecell
Selekoksibin (Celebra) lisäksi myös orfenadriini (Norflex) on CYP2D6-inhibiittori. ks. http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/9172960. Siis molemmat estävät tramadolin muuttumista O-desmetyylitramadoliksi, joka on tärkein tramadolin metaboliitti sekä hyöty- että viihdekäytön kannalta.Petri6 wrote:Tuolla Norflexilla voi halutessaan koittaa varovasti buustia vaikka sitä tramadolia, yksinään ei juuri minkäänlaista viihdearvoa. Tuosta Celebrasta kannattaa lukea lisää Fimean sivuilta (spc.nam.fi) ja ehkä miettiä kahteen kertaan, onko sen syöminen tarpeellista, näyttää haittavaikutusprofiili sen verran pelottavalta. Lisäksi tuo näyttää estävän cyp2d6-maksaentsyymiä, joka on vastuussa muun muassa tramadolin muuttamisesta paremmin toimivaksi metaboliitiksi.
Lisäksi Norflex on ihan paska lihasrelaksantti ja intramuskulaarisesti annettuna kirvelee aivan perkeleesti.
-
Huiko
- LD50
Ohhoh! Mikähän kyseistä lääkäriä oikeen vaivas? Kiitoksia tiedoista sitäkin suuremmalla syyllä.lonecell wrote:Selekoksibin (Celebra) lisäksi myös orfenadriini (Norflex) on CYP2D6-inhibiittori. ks. http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/9172960. Siis molemmat estävät tramadolin muuttumista O-desmetyylitramadoliksi, joka on tärkein tramadolin metaboliitti sekä hyöty- että viihdekäytön kannalta.Petri6 wrote:Tuolla Norflexilla voi halutessaan koittaa varovasti buustia vaikka sitä tramadolia, yksinään ei juuri minkäänlaista viihdearvoa. Tuosta Celebrasta kannattaa lukea lisää Fimean sivuilta (spc.nam.fi) ja ehkä miettiä kahteen kertaan, onko sen syöminen tarpeellista, näyttää haittavaikutusprofiili sen verran pelottavalta. Lisäksi tuo näyttää estävän cyp2d6-maksaentsyymiä, joka on vastuussa muun muassa tramadolin muuttamisesta paremmin toimivaksi metaboliitiksi.
Lisäksi Norflex on ihan paska lihasrelaksantti ja intramuskulaarisesti annettuna kirvelee aivan perkeleesti.
-
lonecell
Ne nyt vaan ovat sellaisia. Eivät lue lääkkeiden valmisteyhteenvetoja alan aikakauslehdistä puhumattakaan, mutta kuvittelevat silti tietävänsä kaikesta kaiken. Vaikka lääkärin ja apteekin kuuluisi niin tehdä, niin pääsääntöisesti aina kannattaa vielä itsekin tarkistaa saamansa lääkkeet ja niiden mahdolliset yhteisvaikutukset muiden syömiensä kanssa.Huiko wrote:Ohhoh! Mikähän kyseistä lääkäriä oikeen vaivas? Kiitoksia tiedoista sitäkin suuremmalla syyllä.
Pakko tietysti sanoa, että lääkäreillä on tietysti varmaan hivenen kovempi kiirekin kuin jollain satunnaisella puolityöttömällä harrastelijalla, mutta toisaalta onpa vastuutakin enemmän.