Yleistä keskustelua bentsodiatsepiineista

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
Kottonmouth

Re: Yleistä keskustelua bentsodiatsepiineista

Post by Kottonmouth »

Tänään pääsee kokeilemaan xanoreita ekaa kertaa. Ei oo näistä pahemmin kokemusta, pameja on tullut 2 kertaa kokeiltua. Pitää kokeilla varovasti ja ilman alkoa, tietää miltä tuntuu :P
xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men »

Kottonmouth wrote:Tänään pääsee kokeilemaan xanoreita ekaa kertaa. Ei oo näistä pahemmin kokemusta, pameja on tullut 2 kertaa kokeiltua. Pitää kokeilla varovasti ja ilman alkoa, tietää miltä tuntuu :P
Nopeita vai hitaita? Kantsii alottaa jollain 2mg dosella ja sitä sitten ruveta buustailemaan. Itselläni ei ole toleranssia xanoriin mutta tuli veettyä se 10mg subun päälle toissa päivänä. Jokaisella toimii erilailla toi x. Kokeile.
Kottonmouth

Post by Kottonmouth »

xxx-men wrote:
Kottonmouth wrote:Tänään pääsee kokeilemaan xanoreita ekaa kertaa. Ei oo näistä pahemmin kokemusta, pameja on tullut 2 kertaa kokeiltua. Pitää kokeilla varovasti ja ilman alkoa, tietää miltä tuntuu :P
Nopeita vai hitaita? Kantsii alottaa jollain 2mg dosella ja sitä sitten ruveta buustailemaan. Itselläni ei ole toleranssia xanoriin mutta tuli veettyä se 10mg subun päälle toissa päivänä. Jokaisella toimii erilailla toi x. Kokeile.
Depotteja. Joo, aina pitää aloitella varovasti kun ei kys aineesta kokemuksia ole.
zan
Apteekki

Re: Tenox

Post by zan »

joo elkää missään nimessä työntäkö taipeeseen bentsoja, kuten yllä mainitaan.
tiedän yhden kaverin kuka rätkäs tenoxin ja peukalo pois, meni nekroosiin (kuolio).
jos haluu hihaan rätkiä niin midatsolaami, triatso ja tsolpideemi (seki fimataan 2krt).
tosin nuistakaan ei tule ku hetken humahus ja that's it, ei sen kummempaa. syötäväx ne on tarkotettu, vaikka tsolpideemilla onki joskus kiva viihteillä hihaan, se se vasta jännä aine onki.
Petri6
OD

Post by Petri6 »

Ei ole tuo triatsolaamikaan tarvittavissa määrin vesiliukoinen rännättäväksi.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
Kottonmouth

Post by Kottonmouth »

Eipä ollut kovin ihmeellistä settiä, ei oo nuo hitaat meikäläisen juttu. Nopeat rules! :P
CYKO
Kameleontti

Post by CYKO »

Kottonmouth wrote:Eipä ollut kovin ihmeellistä settiä, ei oo nuo hitaat meikäläisen juttu. Nopeat rules! :P
Itse olen kanssa forever nopea tyyppi. Monelle kaverille on kuitenkin käynyt niin että nopeat on vetänyt pään niin heikkoon kuntoon että ei niitä enää pysty harrastamaan. Aika moni aloittaa nopeilla mutta loppujen lopuksi päätyy hitaisiin. Eivät kaikki mutta moni kuitenkin.

Itselläkin on ollut suuria ongelmia hitaiden kanssa (mm. bupre, bentsot) joiden käyttö alkoi viattoman tuntuisesta jälkitilojen korjailusta mutta loppujen lopuksi johti fyysiseen riippuvuuteen. Onneksi en ole enää buprekoukussa.

(met)amfetamiini + MDPV on (edelleenkin) mun suosikkeja.
zan
Apteekki

Post by zan »

Petri6 wrote:Ei ole tuo triatsolaamikaan tarvittavissa määrin vesiliukoinen rännättäväksi.
ei kokemusta tästä, mut luotan vankasti trip:n ammattitaitoon ylemmässä postauksessa.
Petri6
OD

Post by Petri6 »

zan wrote:
Petri6 wrote:Ei ole tuo triatsolaamikaan tarvittavissa määrin vesiliukoinen rännättäväksi.
ei kokemusta tästä, mut luotan vankasti trip:n ammattitaitoon ylemmässä postauksessa.
Tuossa triatsolaamin liukoisuus veteen, lainattu iv/im-topikin sivulta 4, joka taas on lainattu bluelightista:

Triazolam (Halcion) - 0.00453 mg/mL

Arvon voi varmasti tarkistaa googlella luotettavammasta lähteestä, jollei tuo vakuuta.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
Kottonmouth

Post by Kottonmouth »

CYKO wrote:
Kottonmouth wrote:Eipä ollut kovin ihmeellistä settiä, ei oo nuo hitaat meikäläisen juttu. Nopeat rules! :P
Itse olen kanssa forever nopea tyyppi. Monelle kaverille on kuitenkin käynyt niin että nopeat on vetänyt pään niin heikkoon kuntoon että ei niitä enää pysty harrastamaan. Aika moni aloittaa nopeilla mutta loppujen lopuksi päätyy hitaisiin. Eivät kaikki mutta moni kuitenkin.

Itselläkin on ollut suuria ongelmia hitaiden kanssa (mm. bupre, bentsot) joiden käyttö alkoi viattoman tuntuisesta jälkitilojen korjailusta mutta loppujen lopuksi johti fyysiseen riippuvuuteen. Onneksi en ole enää buprekoukussa.

(met)amfetamiini + MDPV on (edelleenkin) mun suosikkeja.
Itselle ei nopeistakaan maistu muut kuin essot 1-2x/kk, jotenka senkin puolesta hyvin pullat uunissa :)
Joo, tuohan taitaa olla ihan klassinen tarina, aloitellaan vaikka pirillä, ja sitten laskuihin vedetään vähän bentsoja että olisi helpompi olla. Sitten sitä piriä on kivempi vedellää kun laskuista pääsee eroon niin helposti, ja yhtäkkiä molempien käyttö vähän "lipsahtaa" :mrgreen:
swimbasami
Psykonautti

Post by swimbasami »

1. Rivatril

2. Nopeat xanorit/alproxit

3. Phenazepam

4. Opamox

5. mutterit

6. Diapam (ei jostain syystä toimi kunnolla?)
lol
ViimeisetHitaat
Psykonautti

Post by ViimeisetHitaat »

Tervehdys!

Tiedättekö mitään keinoa millä Diapamin näkymisen seuloissa voisi estää tai lähinnä miten sen poistumista voisi nopeuttaa?

Ette varmaan usko tätä todeksi, mutta tämä on minun kohdallani totta: Otin 50 mg Diapamia ja ne näkyivät minulla seuloissa 4 (neljä) kuukautta :/ . Nuo bentsot näkyivät tematsepaamina ja oksatsepaamina massaspektrometrillä ja myös bentsona tavallisessa Kasto-10 virtsatestissä. Mikä ihme saa tuon aineen pysymään ja näkymään testeissä noin hiton pitkään?

VH
Maailma on täynnä kaikenlaista pahaa: Huumeita, Viinaa, Naisia ja Rahaa
Olio
Kameleontti

Post by Olio »

^ Pitkä puoliintumisaika. Mullakin näkys se joskus kusitestissä 2kk ku olin syönyt 20mg..on se jännä.
Petri6
OD

Post by Petri6 »

ViimeisetHitaat wrote:Tervehdys!

Tiedättekö mitään keinoa millä Diapamin näkymisen seuloissa voisi estää tai lähinnä miten sen poistumista voisi nopeuttaa?

Ette varmaan usko tätä todeksi, mutta tämä on minun kohdallani totta: Otin 50 mg Diapamia ja ne näkyivät minulla seuloissa 4 (neljä) kuukautta :/ . Nuo bentsot näkyivät tematsepaamina ja oksatsepaamina massaspektrometrillä ja myös bentsona tavallisessa Kasto-10 virtsatestissä. Mikä ihme saa tuon aineen pysymään ja näkymään testeissä noin hiton pitkään?

VH
Poistumista voi vähäisessä määrin nostaa nopeuttamalla metaboliaa liikunnan avulla. Pitkä näkymisaika johtuu erittäin pitkästä puoliintumisajasta (20-100h diatsepaamille, 36-200h nordiatsepaamille, 4-14h oksatsepaamille ja 8-20h tematsepaamille) sekä suuresta sitoutumisesta (95-99%) plasman proteiineihin.

Yleensä pisimmäksi näkymisajaksi bentsoissa ilmoitetaan 42 päivää, mutta olen kyllä kuullut tapauksista, jossa olisi näkynyt kahden kuukaudenkin jälkeen. Tuo neljä kuukautta kuulostaa kyllä aika äärimmäiseltä.
ViimeisetHitaat
Psykonautti

Post by ViimeisetHitaat »

Petri6 wrote:Tuo neljä kuukautta kuulostaa kyllä aika äärimmäiseltä.
Eipä sitä muutkaan oikein uskoneet. Uskoakko vaiko ei, ei haittaa minua muuten kuin vain lomani meinasi klinikalla peruuntua noiden uskomattomien seula vastausten takia!!!

VH
Maailma on täynnä kaikenlaista pahaa: Huumeita, Viinaa, Naisia ja Rahaa
Kongo
Karvakuono

Post by Kongo »

CYKO wrote:Monelle kaverille on kuitenkin käynyt niin että nopeat on vetänyt pään niin heikkoon kuntoon että ei niitä enää pysty harrastamaan.
Mulla veti nopeat niin sairaan oloseksi ettei mitään rajaa. Todella epämiellyttävä kokemus. Siksi pidänkin hitaita herkkunani :love:
"Us on hard drugs? That would be horrible. We'd probably end up sounding like Bryan Adams."
eNZYMe
OD

Post by eNZYMe »

Kongo wrote:
CYKO wrote:Monelle kaverille on kuitenkin käynyt niin että nopeat on vetänyt pään niin heikkoon kuntoon että ei niitä enää pysty harrastamaan.
Mulla veti nopeat niin sairaan oloseksi ettei mitään rajaa. Todella epämiellyttävä kokemus. Siksi pidänkin hitaita herkkunani :love:
Sama. Nopeiden sivuvaikutukset vaan kasvaa vuosien säännöllisen käytön mittaan. Vainoilun ja pahojen laskujen lisäksi kroppakin alkaa toisilla menemään huonoon kuntoon ja sydämentykytykset ja muut kiihtyneen autonomisen hermoston vaivat alkaa lisääntymään piristeistä.
Olio
Kameleontti

Post by Olio »

^ Täysin sama. Vaik en kyl hitaitakaan enää vedä ku tramalien muodossa.
joodoo
Karvakuono

Post by joodoo »

En viitsi tehdä tälle omaa ketjua joten laittelen tähän...

Elikkäs sattuman kautta sain kolme nappia limovaneja (7.5mg) uni-ongelmiin. Joissa aineena siis tsopikloni.
Koskaan ennen ei ole tullut mitään bentsoja syötyä joten voisiko joku vaikka hieman kuvailla minkälaista oloa tuo saa aikaan?
Lukeman perusteella tsopiklonista tulee todella paha maku suuhun mutta muuta en siitä tiedäkkään. Nyt niitä en viitsi popsia koska terveysongelmia tällä hetkellä mutta voisi jemmata tulevaisuutta ajatellen.
+ Riittääkö yksi nappi?

LP;EL
Kuvailisiko joku minkälaisen olon tsopikloni saa aikaiseksi. Ei ole aiempaa kokemusta bentsoista.
Kongo
Karvakuono

Post by Kongo »

joodoo wrote:Kuvailisiko joku minkälaisen olon tsopikloni saa aikaiseksi. Ei ole aiempaa kokemusta bentsoista.
Kaipa se on paljonkin ihmisestä kiinni, mua kyseinen aine vaan väsyttää ja rentouttaa. Ja vie muistin, jos juo alkoholia samalla :roll:
"Us on hard drugs? That would be horrible. We'd probably end up sounding like Bryan Adams."
Mezereon
Tuppisuu

Post by Mezereon »

Eipä siitä tule juuri millainenkaan olo, rupeaa vaan nukuttamaan. Mä yleensä tartten 2x7.5 mg, sillä tulee uni ihanasti, silleen että oikeen koettaa olla uinahtamatta, että saisi mahdollisimman pitkään nauttia semmosesta puolihorteesta. Mutta tosiaan se on nukahtamislääke, ja mä ainakin heräilen sen kanssa myöhemminkin yöllä. Lääkkeenä aika mieto kuitenkin, mielestäni. Paska maku jää, mutta ei mua se ole haitannut. Se vaan, että mikä tahansa nukahtamis/unilääke/bentso, niin aamulla näyttää ihan ruumiilta, mustat silmänaluset ja kalpea iho. Ton takia en tykkää lääkkeistä, muuten kyllä :-)
Velho
LD50

Post by Velho »

Olen huomannut asian joku diggaa mutsista toinen tytt'rest' |nappaimisto on jokseenkin sekaisin tai sit on liian vikkelat sormet| ni asiaan omakohtaisesti itse suosin eniten tenoxeja ja rivatrilleja. pamit ja xanorit tulevat hyvina kakkosina ja kolmos sija on taas sekalainen sinne menevat insominit,DC(en oo jotenki saanu iloa irti tasta), risolid(hyva katko bentso), opamox (muuten ihan hyva mutta tuntuu laimeahkolta), fenazopam (jauheena ja tabletteina petollinen 8) 8) muuten ihan mielyttava) no tosin temesta poisti ahdistuksen ja muut ahdinkomielentilat hyvin mutta ku menee hiuksen hienonrajan yli ni sit ollaa aika kuutamolla :oops: tietysti bentsoja menee eri combojen mukaan jos haluu notkua ni insomin tai dc on hyva mikseri mut jos haluaa rankan vauhtiputken jalkeen relata ni xanori tai pami. Essojen j'lkeen rivatrill on mielyttava. Yritan korjata tata viestia kunhan saan nappaimiston kuntoon jollei joku mode viitsi oikolukea :foil: :foil:
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
ferox
OD

Post by ferox »

zan wrote:
Triatsolaamin liukoisuus veteen 4,53 mg/L. Yhden 0,25 mg Halcionin liuottamiseen tarvittaisiin siis vähintään 55 ml vettä.
 “ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ”  — frapa
swimbasami
Psykonautti

Post by swimbasami »

swimbasami wrote:1. Rivatril

2. Nopeat xanorit/alproxit

3. Phenazepam

4. Opamox

5. mutterit

6. Diapam (ei jostain syystä toimi kunnolla?)
Nyt on kyllä menny xanori Rivan yli... jostain syystä riva ei toimi enää niinku ennen :(
Tänään ottanu 10mg rivaa ja silti ahdisti lähtee kaupungille..
Ja vittu ku noi xanorit on niin kiven alla :(
lol
Skeeblew
Psykonautti

Post by Skeeblew »

Loratsepaami + Alpratsolaami on loistava bentsocombo

joo rivatriliä tuntuu että pitää ottaa järkyttäviä määriä välillä eikä edes toimi kuin muut bendot itellä
Jenkem

Post by Jenkem »

Oon nyt kyllä tullu siihe lopulliseen tulokseen että tenoxit on aivan paskoja. Tänään koko päivän syöny pikkuhiljaa aamusta iltaan eikä mitää, eikä mulla oo tolejaka hirveemmin. Yhdessä vaiheessa alko ahdistaankin ja se lähti jopa 0.5 xanorilla ja olo oli selvä ja normaali. No mut eipä niitä kukaa pakotakkaan syömään. Rivoja tai telareita olis kiva löytää, on taas kiven alla. Kakkosen rivat on ollu aina suosikkeja, kahvin, tupakan ja/tai budin kanssa niin ei oo valittamista.
seppo600
Lepakko

Post by seppo600 »

otin aikasemmin päivällä yhen stellan ja yhen imovanen. sitte noin 4 tuntia jälkeen päin 2mg depotti xanoria murskattuna, 30mg diapamia ja ei tunnu juuri missään ja toleja ei oo paljoa. cipralexi kuurin alotin tosiaan.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Rauhottavia lääkkeitähän ne..
ei sitä aina niin huomaa.. mut sen huomaa siin, ku jeesaa siihen mihin niit ylipäätään popsii.
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
kissankorva
Apteekki

Post by kissankorva »

Missä noissa bentsoissa on pitkällä käytöllä pahin koukkuuntumis riski, vieroitus oireet?
Itsellä menee nyt tota 30 mg opamoxia ihan lääkekäytössä, ei päihdytys tarkoituksessa todellaan. Melkein jokapäivä joutuu yhden ottamaan.

Ajattelin tosin keskustella lääkärini kanssa jos vaihtaisi tuon opamoxin esimerkiksi rivatrilliin tai diapamiin.. Kun tuo opamox vaikuttaa kohtuu hitaasti ja ei poista täysin kaikki ahdistumis oireita.

Xanoriin tuskin vaihtavat, käsittääkseni tuossa on pahin koukkuuntumis riski ja vierotusoireet saattavat olla pahoja, tai näin olen kuullut.
Mutta itselläni tosiaan ei muita ole koskaan määrättykkään kuin tuota opamoxia ja muutamankerran vuosia taakseppäin xanoreita depottina / nopeina pieniä määriä.

Suosituksia, ehdottakaa ihmeessä mitä mieltä olette asiasta, miten toimin ja mihin tuo opamox kannattaisi yrittää vaihtaa..
??

Edittii vielä, eli kumpi olisi parempi vaihtoehto yrttää psykitrin kautta vaihtaa tuota lääkitystä vai yksityisen lääkärin. Koska arvauskeskuksessa eivät noita oppareita vahvempia määrää, ja psykiatrilla se saattaa olla enemmän sellasta puheterapiaa.
Neste
OD

Post by Neste »

Satuin saamaan kourallisen bentsoja ja nyt on tullut testattua muutama kerta pienillä annoksilla. Pari kertaa kymppi pamilla ja pari kertaa 2mg alprazolamilla.

Jotain huomioita:
+ Ahdistukseen jeesaa todella hyvin, mutta siihenhän nämä on tehty
+ Tasainen, rento olo
- Pitkä puoliintumisaika ei ole kovin hyvä asia jos esim. pitää ajaa autoa
- Dataillessa kirjoitusvirheitä tulee usein ja huomaamattomasti. Kännissä tätä ei kuitenkaan tapahdu koskaan. Nyt en yhtään ihmettele phenazepam threadin postauksia :P
- Koukuttavan oloisia vaikkeivat varsinaisesti euforisoi
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake