MDPV

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
hurja
Lepakko

Re: MDPV

Post by hurja »

Pirin ja pevekin kyllä erottaa jos tietää jostain jotain. Mut siitä en tiiä jos vaikki paskaa piriä on sit jatkettu pevekillä? Mut tosiaan ei noi ketolan töötit oo mitää erikoisia ku kattoo tota meininkii. Kuosihan on saatava päälle hinnalla millä hyvällä.
Tämä hetki... viimeinen NISTIRETRKI!
peltsi
OD

Post by peltsi »

hurja wrote:Pirin ja pevekin kyllä erottaa jos tietää jostain jotain. Mut siitä en tiiä jos vaikki paskaa piriä on sit jatkettu pevekillä? Mut tosiaan ei noi ketolan töötit oo mitää erikoisia ku kattoo tota meininkii. Kuosihan on saatava päälle hinnalla millä hyvällä.
Joo no lähinnähän noi on just paskaa pirii mihin lisätty pevekkii käsittääkseni. Ja gramman tööttejä nähny ite kans monesti. Ni sitä just tarkotin et jos heität tollaset töötit mdpveetä niin eiköhän se oo aika selkee homma :roll:
Ku noi saattaa heittää viel testiks jotai 0,5-g ni jos on kovaa affeeki sattumalta niin kyllä tollanen voi olla senkin kanssa aika hazardii touhuu. Ja uskoisin et nykyään laitetaan muitakin jatkeita mitkä voivat olla vaarallisia mutta toimii psykoaktiivisesti.
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

ite oon oppinu jotenki hillittee nykyään itteni tän kans. oon tainu nyt kerran tilata "en tilaa enää ikinä" kerran jälkeen ja en iv:nä nauttinu ollenkaan vaan isoja nokkia about 20-30mg niin ei tarttenu redosettaaa ees useesti ja ei tullu etes niin pahoja laskuja. Ja skitsoilut saa oikeasti pois 2mg fenatsea.in se toimi oikeesti hyvin peven kans eikä mitää mörköjä ollu pääs... homma toimi jne eikä niinku mitää. iha ku ois normi pörree kiskonu.. ^^..
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
nihilist
Tuppisuu

Post by nihilist »

Itse olen rakkaus suhteessa tähän ja Koukussa! :twisted:
King Ink
LD50

Post by King Ink »

nihilist wrote:Itse olen rakkaus suhteessa tähän ja Koukussa! :twisted:
Kerro enemmän meille, meitä kiinnostaa.
CYKO
Kameleontti

Post by CYKO »

Kaikki tuntuu nykyään disauttavan pevekkiä, miks? Jos vaan pystyy pitää annostelun hanskassa niin PV on mahtavaa.

<3 MDPV <3 on yksi mun suosikkihuumeista IKINÄ! Olen ihan oikeasti tätä mieltä.
C0H0

Post by C0H0 »

En oo käsittäny tätä laskuteemaa, onko se siis fyysistä, psyykkistä vaiko kumpaakin? Olen tätä käyttänyt vähän yli vuoden silllin tällöin kuureillen, kerran psykoottisiin meininkeihin loppuessa, mutten ole mielestäni laskuja kokenut. Ellei kovaa hikoilua aineen poistueessa kehosta, unettomuutta, ja halua redosettaa lasketa sellaisiksi. Psyykkisesti on melko neutraali olo, vituttaa hieman kun aika meni taas nopeasti ja haluaisi jatkaa mut velvoitteet kutsuu. Piristä voisi sanoa tulevan jonkinmoista psyykkislaskua, koska alkaa kelailee omaa päihteidenkäyttöään negatiivisessa valossa, mikä vaan on hyvä asia.

CYKO wrote:Kaikki tuntuu nykyään disauttavan pevekkiä, miks? Jos vaan pystyy pitää annostelun hanskassa niin PV on mahtavaa.

<3 MDPV <3 on yksi mun suosikkihuumeista IKINÄ! Olen ihan oikeasti tätä mieltä.
Voi johtua paljosta negatiivisesta mediahuomiosta ja porukan vetäessä ihan överiks tän homman. Vaikka RC-kemikaali onkin, tulisi siihen suhtautua kuin mihin tahansa muuhun kovaan huumeeseen. Tää kun näyttää pimeän puolensa melko nopeasti, jos alkaa leikkiä liikaa.

Minkäslainen se oikea annostelu muute on? Itsellä kestää esim. nokittaessa 10mg nousut sen 1-2h jonka jälkeen n. tunnin verran tekee mieli vitusti redosettaa, se kun menee ohi niin ei himota enää mut jää miellyttyävä stimulaatio päälle, aika outoa ainetta. Ehkä pitäs just ottaa yksi iso dose jotain 20-30mg oraalisesti, sitei tarvis boostailla koko päivää. Nokittaes tulee vammaset nitkuilut vaan.

Ei muuten normidoset bentsoja auta nukahtamises oikeen, pitää koittaa seuraaval kerral lusikal vetää pussist tutkaribentsoja jos vaikka sit nukkumatti tulis.
C0H0

Post by C0H0 »

EI vittu ihan saatanan koukuttaavaa toispäivänä sain pussin ja siitä asti valvonut eilen oli duunii sielkin peveis ja tänään taas, jotenki on pakko lopettaa putki ettei mee ihan sekasin hartoilee työpaikalle. :evil: :shock: :roll: vittu vittu kun seon aina se yks vian sit ei eneempää ja sit taas, kunnes onki jo seuraava päoivä. vil ptkä päivä edes, näytin tänään jo aika oudolt. pelottaa et lähtee taas käsist ja koht ei oo duunipaikkaakaan.
wiFFy
Karvakuono

Post by wiFFy »

Hmm, omat kokemukseni sopivasta käyttötavasta tuntuvat poikkeavan melkoisesti yleisestä mielipiteestä. Tai mistäs minä tiedän, mitä muut tarkoittavat tiheällä redosetuksella. Itselläni tämä toimii kaikista parhaiten, kun muutaman tunnin aikana "kyllästän" kroppani pienillä annoksilla ja nostan oloja hiljalleen. Tämän jälkeen dosetusväliä voi sitten alkaa pidentää. Eli vaikka näin:

+0.00 pommi ja nokka
+0.30 pieni pommi ja pieni nokka
+1.00 pieni pommi ja pieni nokka
+1.30 pieni pommi
+2.00 pommi
+3.00 pommi
+4.00 pommi
+5.30 pommi
+7.00 pommi
+8.30 pommi
...

Tällä tavalla nautittuna ei tule mitään negatiivisia sivuvaikutuksia, eikä laskuja tule ollenkaan. Väliin saatan ottaa pienenpieniä nokkia, jos koen tarvetta säätää oloa. Monet tuntuvat olevan sitä mieltä, että tätä ei pitäisi boostia, tai boostata kannattaa korkeintaan kerran. Minulla ei ainakaan näin nautittuna pevekki toimi. Isommalla kerta-annoksella alkaa tulla samantien överioireita (tai negatiivisia sivuvaikutuksia, miksi niitä sitten haluaakaan kutsua), vaikka käytetyt kokonaismäärät jäisivät murto-osaan tuosta yllämainitulla tavalla käytetyistä määristä. Yhdellä tai kahdella annoksella en vaan yksinkertaisesti saa mitään miellyttävää oloa ja kerta-annosta nostamalla homma menee samantien överiksi ilman, että olot olisivat käyneet missään vaiheessa miellyttävällä tasolla.

Isomman kerta-annoksen oireita:
-Korkea syke ja muljahdukset/ vihlaisut rinnassa. Tätä kestää vähintään 5h. Ei tunnu tosiaankaan terveeltä. Vastaavasti tuolla edellä mainitulla tavalla syke ei edes merkittävästi nouse, vaikka käytetyt kokonaismäärät olisivat moninkertaisia.
-Ajatuksenjuoksu hidastuu ja väsyttää. Kesto sama kuin edellisessä.
-Verensokeri romahtaa. Johtuisiko edellinen tästä? Olo ei kuitenkaan korjaannu, vaikka verensokerin nostaa normaalille tasolle, tai edes vaikka söisi järjettömät määrät safkaa etukäteen ja pevekin ottamisen aikana.
-Rauhaton olo, pakko tehdä jotain, jotain, jotain. Mihinkään ei pysty keskittymään. Ei mitään miellyttävää stimulaatiota.
-Tuntoaisti alenee. Esim suihkussa käydessä on aivan sama vääntääkö hanan tulikuumalle, vai jääkylmälle. Tuntoaisti sanoo, että vesi on kädenlämpöistä.
-Kylmä/nihkeä olo. Hikeä valuu ihan saatanasti.
-Välittömät refluksioireet. Vatsahapot nousevat suuhun asti. om nom nom.
-Ruokahalu katoaa kokonaan. Tämä yhdistettynä verensokerin romahtamiseen ja refluksioireisiin tekee syömisestä vähintäänkin mielenkiintoista.
-laskut. Isommalla kerta-annoksella tästäkin ihanuudesta saa nauttia jo yhden annoksen jälkeen noin tunnin päästä nauttimisesta. AArgh. Oloja ei voi edes korjata boostaamalla, koska se vain pahentaa kaikkia muita oireita.

Käytetyt määrät? Vaaka on paskana, eikä dealxtreme ole vieläkään kyennyt toimittamaan uutta. Ei mitään hajua siis. Olen kuitenkin oppinut eyeballaamaan sopivat annokset mokaamatta kertaakaan, joten en suurempaa stressiä ole jaksanut asiasta ottaa.
Last edited by wiFFy on Sun 05 Sep 2010, 01:26, edited 1 time in total.
Tattia takapuoleen.
mauseri
LD50

Post by mauseri »

Eilen eräs vaulttilainen hetti hyvän läpän joka on fakta: "haetaanko yhdeltä tyypiltä pevee mitä se myy pirinä" :razz: :razz: :razz:
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
SAWANISTI
Apteekki

Post by SAWANISTI »

Mitä se MPDP o?
...bensaahan ne pojat tuli hakemaan...
ferox
OD

Post by ferox »

SamaNisti wrote:Mitä se MPDP o?
Jaa-a. Kerropa se? Missä olet kuullut tällaisen lyhenteen?
 “ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ”  — frapa
CYKO
Kameleontti

Post by CYKO »

Tarkoitatko kenties mdppp:tä tai mdpbp:tä vai ihanko itse keksit keksit tuon kirjainrimpsun?
lahke

Post by lahke »

nyt kyllä tekis mieli laittaa mdpv-pumpeli-pussi tilaukseen..

ei jaksa kitaraakaan soittaa, vaikka se nyt on mulla tällä hetkellä tärkeintä..

mdpv:n kanssa jaksoi ihan helposti soittaa sormet verille 12 tuntia päivässä.. tremolo picking black metallia.

vaikka kuitenki tietää, ettei siitä mitään hyvää koidu. SILTI, MDPV nyt tänne heti! :F koukussa oon ollut jo kauan, vaikka pärjään ilmankin.. mdpv..........

mdpv mdpv mdpv. ehkä abstraktein käsite ikinä. MDPV
horna
Kameleontti

Post by horna »

http://acronyms.thefreedictionary.com/MPDP ;)
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!
pirinisti82
Karvakuono

NOPEESTI APUA!

Post by pirinisti82 »

löin ohi vasempaan käteen ja oikeeseen käteen mdpv, koska veri oli niin vitun liisteriä.

mitä pitäs tehä noille pateille?

lähteekö ne itestään pois niinkun pirin kaa?

oon tosiaanki huolissani ku mun kädet on niin voimattomat, vedin päivän aika 0.3g puhast pv johtuuko tää voimattumuus kenties övereistä ku ekaa kertaa pv kokeilin.
enc0re
Karvakuono

Re: NOPEESTI APUA!

Post by enc0re »

pirinisti82 wrote:löin ohi vasempaan käteen ja oikeeseen käteen mdpv, koska veri oli niin vitun liisteriä.

mitä pitäs tehä noille pateille?

lähteekö ne itestään pois niinkun pirin kaa?

oon tosiaanki huolissani ku mun kädet on niin voimattomat, vedin päivän aika 0.3g puhast pv johtuuko tää voimattumuus kenties övereistä ku ekaa kertaa pv kokeilin.
Se menee ohi...ainaki frendil meni ku veti lihakseen vahingos... kannattaa sen peeveen kans olla varovainen oikeesti....
Heräätkö koskaan painajaisista
Puhutko paskaa ja kiellätkö kaiken
Haluatko nähdä uuden painajaisen
Hengitä rauhassa ota varovasti
Loppu on lähellä se on viimeinen Rasti
pirinisti82
Karvakuono

Post by pirinisti82 »

ai menee ohi tost noin vaan?

mites ne märkäpaiseet?

eli pv oli puhasta ainaki et joo.

kuumoilin laskuis sit kai turhaa.
enc0re
Karvakuono

Post by enc0re »

pirinisti82 wrote:ai menee ohi tost noin vaan?

mites ne märkäpaiseet?

eli pv oli puhasta ainaki et joo.

kuumoilin laskuis sit kai turhaa.
Tod näk... ei se lihakseen haittaa silleen... toimiihan se siitäki jonku verran muty ei järkevästi... mut ei kannat kuumotella siitä, ei pitäs olla haittaa :)
Heräätkö koskaan painajaisista
Puhutko paskaa ja kiellätkö kaiken
Haluatko nähdä uuden painajaisen
Hengitä rauhassa ota varovasti
Loppu on lähellä se on viimeinen Rasti
pirinisti82
Karvakuono

Post by pirinisti82 »

toiset sanoo et nopee ensiapuun ja toiset sanoo et menee itestään ohi kumpaakohan sitä uskos.

ja sitten ku katoin peilii ni en tunnistanu itteeni (silmät oli silleen ettei ois mitään tunteita ja ettei ketään oo kotona :D) aika jännä, näytin vittu murhaajalta

laskuissa siis
Death
Apteekki

Post by Death »

pirinisti82 wrote:toiset sanoo et nopee ensiapuun ja toiset sanoo et menee itestään ohi kumpaakohan sitä uskos.

ja sitten ku katoin peilii ni en tunnistanu itteeni (silmät oli silleen ettei ois mitään tunteita ja ettei ketään oo kotona :D) aika jännä, näytin vittu murhaajalta

laskuissa siis
Tuliks siihen vaan sellanen pieni patti ja onks siinä vähän niinku verenpurkauma? Jos on niin se meni luultavasti vaan vähän ohi.. Jos se lähti toimii? niin lultavasti osa meni ihan suoneen ja osa vaan ihon alle.. Itelle käy tolleen usein ku mulla näkyy suonet vitun huonosti ja pistän välillä sellasis vessois missä on jotku vitun huumevalot, että vaikeuttaa vielä lisää niiden jo valmiiks huonosti näkyvien suonien kaa.
You don´t need a Ph.D. to figure this out. I got high ´cause it was good to me...
kirkas
Lepakko

Post by kirkas »

aijai, pitäis frendiltä saada putsia pitkästä aikaa (itel jäi viimeset satsit helmikuus tulliin) ja lääkeainerikos ja nyt se on jo huumelistalla ni ei uskalla tilata, mut ½v jälkeen pitkästä aikaa tätä IHANAA ja KARMEETA ainetta pitäis saada. :) :roll: . Jos tänään saa käsiin sopivan määrän niin nousupostaus on kirjotettava :P
_Melba
Kameleontti

Post by _Melba »

En tiiä onko kukkaan vielä sanonu, mut ite ainaki sillon ku peeveetä kisko niin ostin vartavasten verenohennus lääkettä apoteekista, kun meni tosiaan veri niin liisteriks, että oli hankalaa, niin se tepsi sitten niin siihen liisteröitymiseen hyvin.
Timp3
Kameleontti

Post by Timp3 »

_Melba wrote:En tiiä onko kukkaan vielä sanonu, mut ite ainaki sillon ku peeveetä kisko niin ostin vartavasten verenohennus lääkettä apoteekista, kun meni tosiaan veri niin liisteriks, että oli hankalaa, niin se tepsi sitten niin siihen liisteröitymiseen hyvin.
aspiriini ok
"What's worse? Being strung out or being fat?"
— Nikki Sixx
lonecell

Post by lonecell »

Timp3 wrote:
_Melba wrote:En tiiä onko kukkaan vielä sanonu, mut ite ainaki sillon ku peeveetä kisko niin ostin vartavasten verenohennus lääkettä apoteekista, kun meni tosiaan veri niin liisteriks, että oli hankalaa, niin se tepsi sitten niin siihen liisteröitymiseen hyvin.
aspiriini ok
Verenohennustarkoituksessa kannattaa varmaan syödä asetyylisalisyylihapponsa enterotablettimuodossa (Primaspan, Aspirin Cardio), niin saa mahdollista vatsaärsytystä vähennettyä, ainakin jos jatkuvasti syö.
Timp3
Kameleontti

Post by Timp3 »

lonecell wrote:
Timp3 wrote:
aspiriini ok
Verenohennustarkoituksessa kannattaa varmaan syödä asetyylisalisyylihapponsa enterotablettimuodossa (Primaspan, Aspirin Cardio), niin saa mahdollista vatsaärsytystä vähennettyä, ainakin jos jatkuvasti syö.
nojoo mutta mutta eikö enterotabletti liukene suolistossa hitaamminen kuin pelkkä asetyylisalisyyhappo mahassa.. mutta tuskimpa ole niin kiire saada verta juoksemaan etteikö jaksaisi odotella primaspaanin vaikutuksia :)
— Nikki Sixx
lonecell

Post by lonecell »

Timp3 wrote: nojoo mutta mutta eikö enterotabletti liukene suolistossa hitaamminen kuin pelkkä asetyylisalisyyhappo mahassa..
Joo, pari tuntia kauemmin siinä menee, mutta vastaavasti vaikutus myös kestää kauemmin.
Death
Apteekki

Post by Death »

Ite syön päivittäin aspiriinia verenohennukseen..
You don´t need a Ph.D. to figure this out. I got high ´cause it was good to me...
Morffi
Psykonautti

Post by Morffi »

hyi, en oo sen jälkeen vetänyt kun oli 5 päivän putken jälkeiset amfelaskut ja sit otin 0,1g lainit pariin otteeseen siinä ehkä parin tunnin sisällä ja sain sellaset vainot päälle etten oo ikinä kokenut mitään vastaavan pelottavan karseeta, hyvä ettei henki lähtenyt, minulta tai muilta :confused:
fuck the world before it fucks you
Timp3
Kameleontti

Post by Timp3 »

Morffi wrote:hyi, en oo sen jälkeen vetänyt kun oli 5 päivän putken jälkeiset amfelaskut ja sit otin 0,1g lainit pariin otteeseen siinä ehkä parin tunnin sisällä ja sain sellaset vainot päälle etten oo ikinä kokenut mitään vastaavan pelottavan karseeta, hyvä ettei henki lähtenyt, minulta tai muilta :confused:
ompa kumma jos 0.1g otit.... joku järki kuitenki :)
— Nikki Sixx