tramadoli
-
eNZYMe
- OD
Re: tramadoli
Tuollainen 1/3 - 1/2 Norflex pilleristä murskattuna/pureskeltuna on varsin mukava boosti esim oksikodoniin tai unikkoteen kanssa. Vähän samantyylinen kuin difenhydramiini, mutta boostaa paremmin ja lisää vähän euforiaa. Antihistamiinihän se on, vaikka lihasrelaksanttina (mihin tarkoitukseen se on aika huono) yleensä käytetään.
Tosiaan Tramalin kanssa ei ehkä hyvä entsyymisalpauksen takia. Kannattaa kuitenkin kerran testata ja vertailla. Omakohtaisena kokemuksena ainakin kodeiinin kanssa kyllä toimii ihan hyvin. ~240mg puolikkaan Norflexin kanssa toimi paljon paremmin, kuin sama määrä pelkka kodeiini. Sikski epäilen tuon Orfenardiinin CYP2D6-inhibition olevan heikkoa.
Tosiaan Tramalin kanssa ei ehkä hyvä entsyymisalpauksen takia. Kannattaa kuitenkin kerran testata ja vertailla. Omakohtaisena kokemuksena ainakin kodeiinin kanssa kyllä toimii ihan hyvin. ~240mg puolikkaan Norflexin kanssa toimi paljon paremmin, kuin sama määrä pelkka kodeiini. Sikski epäilen tuon Orfenardiinin CYP2D6-inhibition olevan heikkoa.
Last edited by eNZYMe on Wed 22 Sep 2010, 13:06, edited 2 times in total.
-
xxx-men
- Kameleontti
Osaako joku sanoa mikä meikässä mättää ku tramali ei oo ikinä tuonu mulle minkäänlaista oloa. Mahaa kouristelee vaan ja on paha olo. Ei semmoinen oksetus olo mikä yleensä opiaateista tulee. Pupillit meni sentään pieniksi.
Silloin joskus vuosia sitten kun ei ollut minkäänlaista opiaattikokemusta tai toleranssia opiaatteihin niin otin 600mg nopeita tramaleita kerralla ja buustin pitkin iltaa lyhyin väliajoin lisää, yhteensä meni joku gramma 6 tunnin aikana. Eikä minkäänlaista nuokku oloa tms. Sama homma panacodien kanssa.
Nyt oon ottanu Oxycodonen kanssa 1-1.5grammaa tramalia ku yritän vierottautua subusta.
Silloin joskus vuosia sitten kun ei ollut minkäänlaista opiaattikokemusta tai toleranssia opiaatteihin niin otin 600mg nopeita tramaleita kerralla ja buustin pitkin iltaa lyhyin väliajoin lisää, yhteensä meni joku gramma 6 tunnin aikana. Eikä minkäänlaista nuokku oloa tms. Sama homma panacodien kanssa.
Nyt oon ottanu Oxycodonen kanssa 1-1.5grammaa tramalia ku yritän vierottautua subusta.
-
Exaile
- Karvakuono
Onko ollu texii aina veres ku oot ottanu tramaleita? ei pitäis oikee futaa sillon..xxx-men wrote:Osaako joku sanoa mikä meikässä mättää ku tramali ei oo ikinä tuonu mulle minkäänlaista oloa. Mahaa kouristelee vaan ja on paha olo. Ei semmoinen oksetus olo mikä yleensä opiaateista tulee. Pupillit meni sentään pieniksi.
-
xxx-men
- Kameleontti
Noup.Exaile wrote:Onko ollu texii aina veres ku oot ottanu tramaleita? ei pitäis oikee futaa sillon..xxx-men wrote:Osaako joku sanoa mikä meikässä mättää ku tramali ei oo ikinä tuonu mulle minkäänlaista oloa. Mahaa kouristelee vaan ja on paha olo. Ei semmoinen oksetus olo mikä yleensä opiaateista tulee. Pupillit meni sentään pieniksi.
-
peltsi
- OD
Itseasiassa kyl tramali toimii bupren kanssa ainaki jotenkii, johtunee tramadolin miedohkosta opioidipuolesta. Mulla kans ollu vähän ongelmia et tramalit ei meinaa oikeen toimii. Ennen toimi ihan hyvin kyllä.Exaile wrote:
Onko ollu texii aina veres ku oot ottanu tramaleita? ei pitäis oikee futaa sillon..
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
hir
- Psykonautti
Mulla toimii tramadoli yhtälailla kun oksikodoni, ts. 100mg - 10mg.peltsi wrote:Itseasiassa kyl tramali toimii bupren kanssa ainaki jotenkii, johtunee tramadolin miedohkosta opioidipuolesta. Mulla kans ollu vähän ongelmia et tramalit ei meinaa oikeen toimii. Ennen toimi ihan hyvin kyllä.Exaile wrote:
Onko ollu texii aina veres ku oot ottanu tramaleita? ei pitäis oikee futaa sillon..
Onko kellään kokemuksia Abalginistä ?
“I slept with faith and found a corpse in my arms on awakening; I drank and danced all night with doubt and found her a virgin in the morning.”
-
metman
- Psykonautti
Itte pilasin nillä suonet kun hädässä pari-kolmesataa tööttäilin.Kuulin että olis vedetty markkinoilta en sit tiedä.hir wrote:Onko kellään kokemuksia Abalginistä ?
Yhteenveto:Paska pilleri
I love you Mary Jane
-
muhennos
- Lepakko
Huh huh!! söin klo 18:30 600mg tramalii ja ihan yhtäkkii alko tuntuu et happi loppuu. Ei saanut kunnolla happee
. Kaveri heittää mut päivystykseen ja siellä tehtiin EKG ja mitattiin veren happipitoisuus. Syynä oli hyperventilointi. Ikin ei oo tramalist tullu tollast vaik 4kk sitä jo syöny lähes päivittäin ja itsellä toi 600mg on ihan perusannos. Antoivat diapamii ja ooteltiin josko se helpottais. Onneks jo tunnin pääst olo tuntui paljon paremmalt. Ei saatana. Ajattelin jo et nyt tuli viimein tän äijän loppu. Mut onneks tästä selvittiin.
Varovasti näitten opioidien kans.
Varovasti näitten opioidien kans.
diagnoosi: kroonisesti kuoseissa
-
rogues
- Lepakko
sama vika tääläkin eli tramalit ei toimi enään niin kun ennen vaikka söis kuinka paljon. ja sama asia koskee panacodeja. mikä olis seuraava hyvä lääke ennen teemuja ja subuu kun bubresta tulee melkein aina 95% paska olo voisko se johtua siitä kun niin harvoin enään niitä vedän enkä vedä enään miellään hihaan. vai pitäskö vaan heittää puolikas subu hihaan ja muutama dorga sekaan. se oli niin hyvä olo mikä joskus tuli 500-600mg tramaleista. neuvokaanyt joku millä vitulla sen olon saa takasin ??
-
kilpikonna
- Psykonautti
Kokemuksesta ei millää.!!! Mut koita heittää tulee ainakin nuokut jos et pitkää aikaa oo vetäny. 
-
muhennos
- Lepakko
näkyykö tramal normaalissa huume pikatestissä?? olis kiinnostavaa tietää jos ja kun testi kohdalleni jonain päivänä osuu. Vastaus varmaan löytyis etsimällä, mutta nyt olen laiskalla tuulella.
-
kilpikonna
- Psykonautti
Ainakin näissä uusissa näkyy eli en tiedä mitä kaikki kaupungit käyttävät mutta veikkaan,että näkyy joo.muhennos wrote:näkyykö tramal normaalissa huume pikatestissä?? olis kiinnostavaa tietää jos ja kun testi kohdalleni jonain päivänä osuu. Vastaus varmaan löytyis etsimällä, mutta nyt olen laiskalla tuulella.
Ja tarkoitatko sylki testiä vai kusi ?
-
muhennos
- Lepakko
litletown wrote:Ainakin näissä uusissa näkyy eli en tiedä mitä kaikki kaupungit käyttävät mutta veikkaan,että näkyy joo.muhennos wrote:näkyykö tramal normaalissa huume pikatestissä?? olis kiinnostavaa tietää jos ja kun testi kohdalleni jonain päivänä osuu. Vastaus varmaan löytyis etsimällä, mutta nyt olen laiskalla tuulella.
Ja tarkoitatko sylki testiä vai kusi ?
Sylkitestiä.
-
Petri6
- OD
Ei näy.muhennos wrote:Sylkitestiä.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
-
Harold
- Kameleontti
tramali imo nousee tosi paljon hitaammin ku kodeiini, vaik ihan nopeavaikutteisina kapseleina naukkais. annoksena siis täl kertaa 250mg, eikä oikeestaan opatolee
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää
-
Uke
- LD50
Millä perusteella ei näy, jos testerissä on opiodeilla/opiaateille oma kohta?Petri6 wrote:Ei näy.muhennos wrote:Sylkitestiä.

''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''
PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
-
ferox
- OD
EI hajoa morfiiniksi. Kuten ei tee buprekaan.Uke wrote:Millä perusteella ei näy, jos testerissä on opiodeilla/opiaateille oma kohta?
“ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ” — frapa
-
zan
- Apteekki
poliisin testereissä seulotaan morfiinijohdannaisia, kuten kodeiini esim. tramadoli metabolisoituu desmetyylitramadoliksi joka ei ole morfiini johdannainen.Uke wrote:Millä perusteella ei näy, jos testerissä on opiodeilla/opiaateille oma kohta?Petri6 wrote:Ei näy.muhennos wrote:Sylkitestiä.
-z
e: desmetyylitramadoliksi siis ei dihydrotramadoliksi (Papan muisti pätkii)
-
gerhes
- Psykonautti
Mitä sanoo pupillit jos ottaa 100mg?
Muuttuuko mihin suuntaan ja kuinka pahasti ?
-
Huiko
- LD50
Pienenee. Ja kuinka pahasti riippuu taas paljolti niistä henkilökohtaisuuksista. Kui? Ookkos jonnekkin lähössä vai muijiin? 
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.
Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.
Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.
-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
-
xxx-men
- Kameleontti
Mä kyl taas sanoisin et jopa et ei muutu suuntaan eikä toiseen. Kitkuissa pupillit jopa suurenee kun ottaa tramalia. Mutta 100mg ei nolla tolella tee pupillille mitään. Riippuu tietty kuin herkkä on oppareille tai tramalille. Mut en oo tavannu ketään jolla pupilli pienenis tosta määrästä. ite tarvi sen 800mg et sai neulanpää pupillit.gerhes wrote:Mitä sanoo pupillit jos ottaa 100mg?
-
Huiko
- LD50
Mullapa pienee jo 300mg kohilla. :hmh: Mä syön kyllä noita silleen varovasti. Ja olikos se sitten niin että saattaa tarvita bentsoja jos menee yli 400mg?xxx-men wrote:Mä kyl taas sanoisin et jopa et ei muutu suuntaan eikä toiseen. Kitkuissa pupillit jopa suurenee kun ottaa tramalia. Mutta 100mg ei nolla tolella tee pupillille mitään. Riippuu tietty kuin herkkä on oppareille tai tramalille. Mut en oo tavannu ketään jolla pupilli pienenis tosta määrästä. ite tarvi sen 800mg et sai neulanpää pupillit.
-
xxx-men
- Kameleontti
Joo, kyllä on suositeltavaa ottaa benjoja ku ylittää 400mg. Itse olen nykyään huomannut että yli 300mg jälkeen tulee outo valoarkuus silmiin ja kramppausta ennakoiva tunne lihaksiin. Epilepsia kohtausta en koskaan ole vielä saanut mutta muutama tuttu senkin on ehtinyt kokea.Huiko wrote:Mullapa pienee jo 300mg kohilla. :hmh: Mä syön kyllä noita silleen varovasti. Ja olikos se sitten niin että saattaa tarvita bentsoja jos menee yli 400mg?xxx-men wrote:Mä kyl taas sanoisin et jopa et ei muutu suuntaan eikä toiseen. Kitkuissa pupillit jopa suurenee kun ottaa tramalia. Mutta 100mg ei nolla tolella tee pupillille mitään. Riippuu tietty kuin herkkä on oppareille tai tramalille. Mut en oo tavannu ketään jolla pupilli pienenis tosta määrästä. ite tarvi sen 800mg et sai neulanpää pupillit.
Mutta kyllä mä otan yleensä sen 600-1000mg tramalia kun subusta pidän taukoa/ kitkuilen ja xanoria/rivaa päälle.
-
tRip
- Moderator
ne voi vääntyy sillee pysyvästi ihan vitun friikeiks, kandee varoo oikeesti..gerhes wrote:Mitä sanoo pupillit jos ottaa 100mg?
Ton pupilliflippaamisen voi hyvin välttää esimerkiks jakelemalla ganjaa kansalle ja sillee..
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
Vaultti.net - coming soon..
-
gerhes
- Psykonautti
Paskaa kamaa tää tramadoli.
Kunnon jumitukset ja silmät lähtee seikkailee kieroon jos ei keskity. Ei tietookaan euforfiasta, teki vaa mieli mennä nukkuu. Paskaa shaissea sanon minä-
Kunnon jumitukset ja silmät lähtee seikkailee kieroon jos ei keskity. Ei tietookaan euforfiasta, teki vaa mieli mennä nukkuu. Paskaa shaissea sanon minä-
-
jopasjota
- Psykonautti
Ei tramadoli scheissee ole, varsinkaan tolettomille.
Kyllä sillä kunnon euforiat ja nuokut irtoaa. (joillekkin, joillekkin ei).
Tämä(kin) riippuu ihmisestä, itselleni ainakin tramadoli aiheutti voimakasta euforiaa ja nuokkuja, joskus muinoin, kun ei ollut hirveitä toleransseja jarruihin. Nykyään minua tramadoli piristää, alkaen annoksesta 800mg. Jos alla esim buprea, niin 400milliäkin aiheuttaa juuri ja juuri huomattavan piristymisen. Toki buprekin minua piristää, kuten oksikoni ja morfiinikin...
Olen ottanut annoksia luokkaa 4g, jolloin ihan pieniä nuokkuja oli havaittavissa, kombinoituna esim 80mg:hen diapamia. Tämä siis menneenä kesänä.
Kipulääkkeenä se toimii hyvin joillain ihmisillä, joillakin ei juuri lainkaan.
Tramadoli on vähän niinkuin muutkin ns. aihiolääkkeet, eli osalla se toimii paremmin kuin toisilla.
Oikeastaan tramadoli ei ole kokonaan aihiolääke, mutta sen aktiivinen metaboliitti o-desmetyylitramadoli on paljon vahvempaa kuin itse tramadoli.
Kyllä sillä kunnon euforiat ja nuokut irtoaa. (joillekkin, joillekkin ei).
Tämä(kin) riippuu ihmisestä, itselleni ainakin tramadoli aiheutti voimakasta euforiaa ja nuokkuja, joskus muinoin, kun ei ollut hirveitä toleransseja jarruihin. Nykyään minua tramadoli piristää, alkaen annoksesta 800mg. Jos alla esim buprea, niin 400milliäkin aiheuttaa juuri ja juuri huomattavan piristymisen. Toki buprekin minua piristää, kuten oksikoni ja morfiinikin...
Olen ottanut annoksia luokkaa 4g, jolloin ihan pieniä nuokkuja oli havaittavissa, kombinoituna esim 80mg:hen diapamia. Tämä siis menneenä kesänä.
Kipulääkkeenä se toimii hyvin joillain ihmisillä, joillakin ei juuri lainkaan.
Tramadoli on vähän niinkuin muutkin ns. aihiolääkkeet, eli osalla se toimii paremmin kuin toisilla.
Oikeastaan tramadoli ei ole kokonaan aihiolääke, mutta sen aktiivinen metaboliitti o-desmetyylitramadoli on paljon vahvempaa kuin itse tramadoli.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Älkää välittäkö, diipadaapaa ja offtopiccia pukkaa hirveetä tahtia, mulla on taas maniakausi meneillään.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Älkää välittäkö, diipadaapaa ja offtopiccia pukkaa hirveetä tahtia, mulla on taas maniakausi meneillään.
-
gerhes
- Psykonautti
Jep, taidan olla yks niistä joille tää ei oo tarkotettu :p
-
kilpikonna
- Psykonautti
Tuleeko huono olo.?Mulla tuli joskus aikoinaan kanssa paska olo ei kyl muutakuin oksetti,mutta nyt kuin opiaattei vähän enemmän vetäny niin se on kadonnut kyllä trampot on mahtavia ja hyviä kunhan vaa tarpeeksi ottaa myös subun kaa ihan kivaa. :heh:gerhes wrote:Jep, taidan olla yks niistä joille tää ei oo tarkotettu :p
-
xxx-men
- Kameleontti
Ei sovi mullekkaan trambot. Missään muodossa niistä ei saa irti mitään. Suburefloihin ne on jeesannu pikkasen.gerhes wrote:Jep, taidan olla yks niistä joille tää ei oo tarkotettu :p
Last edited by xxx-men on Thu 18 Nov 2010, 21:28, edited 1 time in total.
-
Huiko
- LD50
Mulla on aina ennen energisoinu tramalit ensin ja sitten loppuu kohti alkanu nuokuttaa. Nyt ei meinaa jaksaa... Nuokuttas vaan ja peiton alla on hyvä olla.
Kumma miten nuo vaikutukset vaihtelee mulla. En kyllä uskaltanu syyä cipralexia sekasin ton kanssa joten ne jäi. Varsinkin kun ei saanu mitään vastausta ku kyselin. :hmh:
Silmän lihaksia on muuten vaikea hallita tramali päissään. Koko ajan meinaa olla killissä? :heh:
Silmän lihaksia on muuten vaikea hallita tramali päissään. Koko ajan meinaa olla killissä? :heh: