Yrttisekoitukset
-
Armitage
- Tuppisuu
Re: Yrttisekoitukset
Komppaan, mutta hyshys... 
-
eNZYMe
- OD
Nyt kannattaa sit tilata varastoon, jos tekee mieli poltella näitä. Iso osa näistä cb1/cb2-agonisteista tulee toden näköisesti olemaan kohta kiellettyjen aineiden listalla monessa maassa. Ainakin saatavuus varmaan heikkenee. Näitähän kaikkia ei ole edes rottakokeilla juurikaan testattu ja jotain epäilyksiä on ollut, että jotkut näistä jwh-analogeista saattaisi olla jopa karsinogeenisiä.
Nyt kun vaikuttava aine varmistui, niin tekis mieli kokeilla, kun ei ole mitään näistä tullut ikinä vastaan. Hommaan budit ja lätkät vähän vanhemmilta sauhupäiltä. Ei ne tälläisistä sekoituksista paljon perusta tai varmaan tiedäkään.
Kai sitä vois Skunkia tai Yucatan Fireä tilata. Jos siis noi oli vielä "laillisia". Ei viitsis riskeerata sakkoja tai kotietsintää turhaan, kun kuitenkin hallussa usein pieniä määriä budia ja joskus muutakin.
Nyt kun vaikuttava aine varmistui, niin tekis mieli kokeilla, kun ei ole mitään näistä tullut ikinä vastaan. Hommaan budit ja lätkät vähän vanhemmilta sauhupäiltä. Ei ne tälläisistä sekoituksista paljon perusta tai varmaan tiedäkään.
Kai sitä vois Skunkia tai Yucatan Fireä tilata. Jos siis noi oli vielä "laillisia". Ei viitsis riskeerata sakkoja tai kotietsintää turhaan, kun kuitenkin hallussa usein pieniä määriä budia ja joskus muutakin.
-
Touchet
- Moderator
Tässä tuo alkuperäinen paperi, missä on spektrografikäyriä yms. jännää: Christian Steup - Untersuchung des Handelsproduktes "Spice"
Mielenkiintoista, ettei noissa sitten näy lainkaan leonuriinia, baikaliinia tai muita noiden yrttien psykofarmakologisesti aktiivisia ainesosia... Mitä ihmettä nämä tuotteet siinä tapauksessa sisältävät? Jos ainoa psykoaktiivinen ainesosa on JWH-018, niin mistä koetut eroavaisuudet eri tuotemerkkien välillä syntyy?
Noh, kenties lääkelaitos toimi aivan oikein asettaessaan Spicen erikoissäädöksen nojalla kielletyksi aineeksi. Ettei teinit saa syöpää.
Mielenkiintoista, ettei noissa sitten näy lainkaan leonuriinia, baikaliinia tai muita noiden yrttien psykofarmakologisesti aktiivisia ainesosia... Mitä ihmettä nämä tuotteet siinä tapauksessa sisältävät? Jos ainoa psykoaktiivinen ainesosa on JWH-018, niin mistä koetut eroavaisuudet eri tuotemerkkien välillä syntyy?
Noh, kenties lääkelaitos toimi aivan oikein asettaessaan Spicen erikoissäädöksen nojalla kielletyksi aineeksi. Ettei teinit saa syöpää.
"Jos ihmismieli on ihmeellisin asia mitä maa päällään kantaa, pyrkimys tutkia narkoottisten ja stimuloivien aineiden psykofysiologisen vaikutuksen syvyyksiä saa tämän ihmeen vaikuttamaan vieläkin suuremmalta."
— Professori Louis Lewin, 1924
— Professori Louis Lewin, 1924
-
bom
- Lepakko
Mites noi muut synteettiset kannabinoidit? Muistaakseni näin spekulaatiota että niissä saattaisi olla näitä eri suhteissa.Touchet wrote:Jos ainoa psykoaktiivinen ainesosa on JWH-018, niin mistä koetut eroavaisuudet eri tuotemerkkien välillä syntyy?
"Life is like stepping into a boat that is about to sail out to sea and sink." —Shunryu Suzuki
-
Harold
- Kameleontti
[quote="bom"][quote="Touchet"]Jos ainoa psykoaktiivinen ainesosa on JWH-018, niin mistä koetut eroavaisuudet eri tuotemerkkien välillä syntyy?[/quote]
Mites noi muut synteettiset kannabinoidit? Muistaakseni näin spekulaatiota että niissä saattaisi olla näitä eri suhteissa.[/quote]
siitähän tässä nyt ollaan pidempäänkin puhuttu jo...
toisaalta voihan tuon JWH-018 vaikutukset olla erikokoisilla annoksilla erilaisia. eli eroavaisuudet voisi johtua siitä.
tuon THC pharmin alkuperäisessä tutkimuksessa näkyykin valmisteiden JWH-018 pitoisuudet.
Mites noi muut synteettiset kannabinoidit? Muistaakseni näin spekulaatiota että niissä saattaisi olla näitä eri suhteissa.[/quote]
siitähän tässä nyt ollaan pidempäänkin puhuttu jo...
toisaalta voihan tuon JWH-018 vaikutukset olla erikokoisilla annoksilla erilaisia. eli eroavaisuudet voisi johtua siitä.
tuon THC pharmin alkuperäisessä tutkimuksessa näkyykin valmisteiden JWH-018 pitoisuudet.
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää
-
dredi
- LD50
-
Hz0
- Apteekki
Aika jännä sinänsä, kun tuon JWH-018:n systemaattinen eli IUPAC-nimi on "naphthalen-1-yl-(1-pentylindol-3-yl)methanone", ja ainakin bluelightissä joku oli kaasukromatografilla tutkinut spiceä sekä kirjoitteli jo melkein vuosi sitten, jos nyt vain löytäisin sen linkin.
EDIT: ei sittenkään vuosi sitten mutta jossain kesällä bluelightissä oli tämmöinen viesti:
EDIT: ei sittenkään vuosi sitten mutta jossain kesällä bluelightissä oli tämmöinen viesti:
Eli tämän viestin kirjoittajalla oli ilmeisesti jotain sisäpiirin tietoa aiheesta. Sinänsä jännä että tuossa aminoalkyyli-indoli ryhmässä tuntuu näitä synteettisiä kannabinoideja olevan ihan lukematon määrä ja kokoajan löydetään lisää, tuleekohan Suomeen joku laki jonka avulla ne bännätään?Well I have knowledge about stuff knocking about Ireland from head shops, not sure if it's relabelled 'spice gold' by someone else buying it in bulk, but the active ingredient is rather conveiniently left off the list. It's not HU-210 (which is covered by the THC derivatives - replacement of the 3-penyl group by any alkyl group - modification order of the Misuse of Drugs Act), but something that lives under the jolly little name of 1-pentyl-3-naphthoylindole. It's a synthetic CB1 agonist that's active at 2-5mg and is fairly indistinguishable from cannabis in effect other than feeling a bit cleaner and not lasting as long. No doubt the other shit (sorry active herbs) probably only contribute to the heavy body feeling from reading the list of ingredients.
<@ferox> mä en pysty kuvittelemaan toista kanavaa, jonka puheenaiheet vaihtelee kvanttifysiikasta s-marketin ryöstämiseen
-
sxoxyvg
- OD
Jos ketään kiinnostaa niin minulta löytyy eräältä toiselta foorumilta talteen otettuna JWH-sarjan perustietoja rakenteista yms. Myös pienet kuvaukset in vivo testeistä. Niin joo ja huffmanin "The Search for Selective Ligands for the CB2 Receptor" papru taitaa myös olla koneen uumenissa.
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
<Dexma> Okei okei.
-
bom
- Lepakko
Mites noi in vivot - sisältääkö kuvauksia kokemuksista?
"Life is like stepping into a boat that is about to sail out to sea and sink." —Shunryu Suzuki
-
Hz0
- Apteekki
Löysin nopealla googlettamisella RC-kaupan joka tuntuisi myyvän JWH-018:aa. Pitäisiköhän kokeilla tilata ihan näin joulun kunniaksi?
<@ferox> mä en pysty kuvittelemaan toista kanavaa, jonka puheenaiheet vaihtelee kvanttifysiikasta s-marketin ryöstämiseen
-
Thoxium
Eipä ainakaan Smokessa/Skunkissa ole samaa rc-kannabioidia mitä Spicessä. Smoke/skunk toimii todella voimakkaasti mutta kestää vain yhden tunnin, kun taas Spice on hieman kevyempää mutta kestää taas kuusi tuntia! Kiinnostaisi todellakin tietää mitä kannabioidia toi Spice sisältää, kun mikäpä sen mukavampaa kuin olla suht. vahvassa pilvessä kuusi tuntia yhden pesällisen jälkeen, syömällä jopa 12 tuntia.
Karsinogeenisyys tosin ei houkuta, joten parempi pysyä kannabiksessa.
Karsinogeenisyys tosin ei houkuta, joten parempi pysyä kannabiksessa.
-
sxoxyvg
- OD
Ei ole puhdasta sen ilmaisia sampleja tarjonneen ja nyt 2-for-1 tarjousta kauppaavan vendorin jwh-018. Jättäisin väliin, ties mitä paskaa seassa.Hz0 wrote:Löysin nopealla googlettamisella RC-kaupan joka tuntuisi myyvän JWH-018:aa. Pitäisiköhän kokeilla tilata ihan näin joulun kunniaksi?
Pitäisköhän avata uus topikki näille uusille kannabinoideille?
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> Okei okei.
-
outo-olio
- Psykonautti
Käsi ylös keitä vituttaa nämä vielä laillisia yrttejä täällä huutelevat? _o/
Vähäiselläkin älykkyydellä varustettu henkilö kyllä löytää näistä tietoa ulkomaankielellä, ei tarvitse suoraan mainostaa näitä poliisisedille.
Ei se netin tehotarkkailuryhmä siellä turhaan surffaa
Vähäiselläkin älykkyydellä varustettu henkilö kyllä löytää näistä tietoa ulkomaankielellä, ei tarvitse suoraan mainostaa näitä poliisisedille.
Ei se netin tehotarkkailuryhmä siellä turhaan surffaa
-
peili
- Psykonautti
Osaako joku sanoa kuinka karsinogeenista tököttiä noi jwh:t on? Alko jo ittee kuumottaa ja laitan näiden polttelun jäihin toistaiseksi.
-
sxoxyvg
- OD
Ei osaa. Ainoastaan arvailuja on tehty, mutta esim muistaakseeni JWH-015 olisi rotissa metabolisoitunut joksikin myrkyksi.peili wrote:Osaako joku sanoa kuinka karsinogeenista tököttiä noi jwh:t on? Alko jo ittee kuumottaa ja laitan näiden polttelun jäihin toistaiseksi.
E: http://www.bluelight.ru/vb/showthread.p ... ost6386850
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> Okei okei.
-
peili
- Psykonautti
Mun yrttisekoitukset lähtee pönttöön. Ehdin vetää näitä 6kk aikana noin 6g 
-
bom
- Lepakko
http://www.drugs-forum.com/forum/showpo ... stcount=35A series of pre-clinical ADME/Toxicity studies were conducted on JWH-018 including CYPs, Genotox, hERG, Cytotox, Rodent Tox (LD50, Acute Dose, Repeat Dose & Pharmakinetics). All tests passed within tolerable guidelines. JWH-018 tested negative for genotox (ie cancer) using standard GreenScreen HC both with and without S9 (fraction from liver hepatocytes which metabolizes compounds and looks for genotoxic metabolites).
Further detailed information is forthcoming.
-
sxoxyvg
- OD
Ja muistetaan lähdekritiikki. Ei olisi eka kerta kun Spice-vendorit käyvät mainostamassa tuotettaan foorumeilla. Tai sit oon vaabom wrote:http://www.drugs-forum.com/forum/showpo ... stcount=35A series of pre-clinical ADME/Toxicity studies were conducted on JWH-018 including CYPs, Genotox, hERG, Cytotox, Rodent Tox (LD50, Acute Dose, Repeat Dose & Pharmakinetics). All tests passed within tolerable guidelines. JWH-018 tested negative for genotox (ie cancer) using standard GreenScreen HC both with and without S9 (fraction from liver hepatocytes which metabolizes compounds and looks for genotoxic metabolites).
Further detailed information is forthcoming.
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> Okei okei.
-
Normander
- Psykonautti
Vaikuttaako normaali tupakan filtteri noiden "legal highsien" vaikutukseen? Tuli ostettua tilauksen yhteydessä parilla eurolla 100kpl paketti valmiita tupakan hylsyjä ja olisi kätevää täyttää ne (tässä tapauksessa Spice goldilla) ja sitten poltella esim. baarissa 
-
bol
- Kameleontti
Kyllä itellä on ainakin pärähtänyt, mutta olen yleensä leikannut siitä filsusta noin puolet pois.normisto wrote:Vaikuttaako normaali tupakan filtteri noiden "legal highsien" vaikutukseen? Tuli ostettua tilauksen yhteydessä parilla eurolla 100kpl paketti valmiita tupakan hylsyjä ja olisi kätevää täyttää ne (tässä tapauksessa Spice goldilla) ja sitten poltella esim. baarissa
-
Armitage
- Tuppisuu
Kukkaan kun nyt vertaan niin se on vähän sama ku vertaisi Bacardia Ron Canejoon, eli känniin tulee mutta jotenkin "unholy", ja jää puuttumaan "se jokin" ehkä kuitenkin. Jää sellainen takkuisempi olo pidemmäksi aikaa, ja pohjelihakset tuli ehkä siitä jotenkin aroiksi, tiedä sit.
Kyllä se vaan on niin että mitä maa itsestään työntää, niin se on elämästä lähtöisin, ja siksi siinä on jokin oma kipinänsä.
Vai onko synteettistä ruokaa jo olemassa, jolla pärjää? Sellaista, jolla ihminen selviää hengissä pidemmänkin aikaa? Epäilen, sillä elämänvoima, eli prana, puuttuu kuolleesta materiaalista.
Prana puuttuu myös synteettisistä päihteistä. Siksi ne on jotenkin "unholy".
Tiedän että kuulostan pöljältä, mutta man's gotta say what man's gotta say. Näin tunnen, ja kokemukseni sinänsä voi olla minulle ainoastaan näin. Mutta rehellinen ennen kaikkea olla pitää.
Eli itseäni kiinnosti yrttisekoitukset, ei yrttisekoitusten sekaan sujautettavat synteettiset. Kyllä niillä varmaan selviää elämästä hengissä, kuten ilmankin, tai jotain.
Jostain syystä tulee mieleen Dickin Scanner Darkly, ja joku CIA-juoni, jolla myrkytetään pössyttelijät netin kautta D-aineella. Jotkuthan ovat veikanneet Salviaa D-aineeksi. D is for death. Viiden tähden kirja, kahden ja puolen tähden leffa. Silti enemmistö valitsee nykyään leffan. Ja missaa kaiken. Sääli.
Tiedä sitten... jos poltan kukkaa, sanotaanko vaikkapa kuukauden tauon jälkeen, niin koen jonkinlaisen tilan, jota en usko saavuttavani näillä blendiksillä. Toisaalta, peruslätkällä menee vielä enemmän vinoon...
Ne jotka peltsiä vetää niin luulis olevan hiljaa lauseista: "Tiedä sit mitä siinä oikeen on seassa..."
Vittu siinä vasta kaikkien aikojen mixaus ku joku 40 jätkää Ukrainasta Latviaan ja aina tänne tulevaisuuden Bulgariaan eli Suomeen jatkaa jotain puhdasta palaa - sillä mitä kaapista sillä hetkellä löytyy. Joku pistää vielä pikkasen poltettavaa hepoa sekaan niin johan addiktoituvat ja ostavat lisää... osta palaa, tuet kaveriasi, joka tukee kaveriasi, joka tukee kaveria, joka ei olekaan kaveri vaan mafiaa, joka taas nauttii myydä paskaa kalliilla junteille. Paras tuotto. Pranasta viis. Kuhan vittu ostavat.
Paranoid Android kiittää ja kuittaa.
Kyllä se vaan on niin että mitä maa itsestään työntää, niin se on elämästä lähtöisin, ja siksi siinä on jokin oma kipinänsä.
Vai onko synteettistä ruokaa jo olemassa, jolla pärjää? Sellaista, jolla ihminen selviää hengissä pidemmänkin aikaa? Epäilen, sillä elämänvoima, eli prana, puuttuu kuolleesta materiaalista.
Prana puuttuu myös synteettisistä päihteistä. Siksi ne on jotenkin "unholy".
Tiedän että kuulostan pöljältä, mutta man's gotta say what man's gotta say. Näin tunnen, ja kokemukseni sinänsä voi olla minulle ainoastaan näin. Mutta rehellinen ennen kaikkea olla pitää.
Eli itseäni kiinnosti yrttisekoitukset, ei yrttisekoitusten sekaan sujautettavat synteettiset. Kyllä niillä varmaan selviää elämästä hengissä, kuten ilmankin, tai jotain.
Jostain syystä tulee mieleen Dickin Scanner Darkly, ja joku CIA-juoni, jolla myrkytetään pössyttelijät netin kautta D-aineella. Jotkuthan ovat veikanneet Salviaa D-aineeksi. D is for death. Viiden tähden kirja, kahden ja puolen tähden leffa. Silti enemmistö valitsee nykyään leffan. Ja missaa kaiken. Sääli.
Tiedä sitten... jos poltan kukkaa, sanotaanko vaikkapa kuukauden tauon jälkeen, niin koen jonkinlaisen tilan, jota en usko saavuttavani näillä blendiksillä. Toisaalta, peruslätkällä menee vielä enemmän vinoon...
Ne jotka peltsiä vetää niin luulis olevan hiljaa lauseista: "Tiedä sit mitä siinä oikeen on seassa..."
Vittu siinä vasta kaikkien aikojen mixaus ku joku 40 jätkää Ukrainasta Latviaan ja aina tänne tulevaisuuden Bulgariaan eli Suomeen jatkaa jotain puhdasta palaa - sillä mitä kaapista sillä hetkellä löytyy. Joku pistää vielä pikkasen poltettavaa hepoa sekaan niin johan addiktoituvat ja ostavat lisää... osta palaa, tuet kaveriasi, joka tukee kaveriasi, joka tukee kaveria, joka ei olekaan kaveri vaan mafiaa, joka taas nauttii myydä paskaa kalliilla junteille. Paras tuotto. Pranasta viis. Kuhan vittu ostavat.
Paranoid Android kiittää ja kuittaa.
-
Hz0
- Apteekki
Synteettisistä ja luonnontuotteista olisi hyvä muistaa että ei se perus ganjakaan nyt välttämättä _aina_ terveellistä ole, ainakaan se mitä tuolta steissiltä jaetaan. PL nyt on ihan oma lukunsa kenkälankkeineen jne. Ja mitä karsinogeeneihin tulee niin luulisi että tupakoijat altistuvat montaa kertaa enemmän karsinogeeneille päivän aikana tupakasta kuin JWH-018:sta jota siis Spicestä löydettiin. Sikäli vähän kummallista välttää juuri JWH-018:sta sen takia että bluelight.ru:ssa joku "veikkasi" sen aiheuttavan syöpää, jos kerran aivosyöpää aiheuttavat nykytutkimuksien mukaan kännykän käyttö, keskiolut, Sturm und Drangin musiikki ja huonot tosi-TV-ohjelmat. Tätä kirjoittaessa juon keskiolutta tölkistä ja mulle sinänsä ihan sama aiheuttaako se syöpää vai ei.
Eihän kaikissa kannabislajikkeissa edes ole samoissa suhteissa kannabinoideja, kannabinoleja sun muita...
Eihän kaikissa kannabislajikkeissa edes ole samoissa suhteissa kannabinoideja, kannabinoleja sun muita...
-
eNZYMe
- OD
Aika pitkälle samaa mieltä. Moni asia ja nautintoaine on enemmän tai vähemmän karsinogeenistä. JWH-018 ei välttämättä ole kovinkaan haitallista, mutta ilmeisesti muitakin JWH sarjan lemikaaleja on joissakin noista sekoituksissa ollut. Mahdollisuuksia on paljon. Ilman tarkkaa testausta ei voida olla varmoja jokaisen eri kemikaalin metaboliasta ja pitkäaikaisvaikutuksista. Tuskin noista satunnaisella käytöllä mitään suurempaa haittaa saa aikaan, ainakaan jwh-018 sisältävistä "yrteistä", mutta koekaniininahan noita käyttäessä auttamattaan on.Hz0 wrote:Synteettisistä ja luonnontuotteista olisi hyvä muistaa että ei se perus ganjakaan nyt välttämättä _aina_ terveellistä ole, ainakaan se mitä tuolta steissiltä jaetaan. PL nyt on ihan oma lukunsa kenkälankkeineen jne. Ja mitä karsinogeeneihin tulee niin luulisi että tupakoijat altistuvat montaa kertaa enemmän karsinogeeneille päivän aikana tupakasta kuin JWH-018:sta jota siis Spicestä löydettiin. Sikäli vähän kummallista välttää juuri JWH-018:sta sen takia että bluelight.ru:ssa joku "veikkasi" sen aiheuttavan syöpää, jos kerran aivosyöpää aiheuttavat nykytutkimuksien mukaan kännykän käyttö, keskiolut, Sturm und Drangin musiikki ja huonot tosi-TV-ohjelmat. Tätä kirjoittaessa juon keskiolutta tölkistä ja mulle sinänsä ihan sama aiheuttaako se syöpää vai ei.
-
dredi
- LD50
Haista nyt...Joku pistää vielä pikkasen poltettavaa hepoa sekaan niin johan addiktoituvat ja ostavat lisää...
KUKAAN täysjärkinen ei laita kallista heroiinia halvan PL:n sekaan. Haloo, urbaanilegenda, huumevalistusmyytti, jne...
Kyllähän näitä legendoja aina pyörii että PL:ssä on sitä sun tätä seassa, mutta suurin osa siitä mitä PL:nä myydään on ihan vaan hasista - vähän huonolaatuisempaa ja/tai kuivempaa laatua vain. Joskus on tullut kyllä vastaan jotain ihan kusetuslätkää missä maistuu paska ja traktorin sisäkumit mutta harvemmin sellaista liikutellaan kun ei sitä kukaan osta, ainakaan kahta kertaa.
Lätkän jatkaminen ei muutenkaan ole aivan niin yksinkertaista kuin muiden jauhemaisten huumeiden. Kyllähän sitä tehdään, mutta lähinnä hiekalla, hennalla, kananmunilla ym. Mutta se on tosi paksua väittää että olisi herskaa PL:n seassa. Herskasta itsessään saa paljon paremmat rahat, tuskin kukaan ostaisi paskaa PL:ää samalla hinnalla...
En ole ikinä suomessa törmännyt opiaattipitoiseen lätkään. Kerran ulkomailla olen polttanut opalätkää, ja voin kertoa että sen vaikutuksen kyllä huomaa ja erottaa.
/offtopic
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
-
Armitage
- Tuppisuu
Noh, kun olen noita jotain chaveja katsellu ni kyllä ne kuule ostaa paskaa lätkää, kuhan jotain saavat. Syy, miksi väitän sellaista, on, että joskus peltsistä tulee ikään kuin väkisin hyvä olo, ja THC ei sellaista aiheuta. Vahvemmat kemikaalit kyllä. Poltettavaa herskaa laittaisin itse n. 2 % sekaan antamaan vaan pikkuvibaa, ja samalla pikkasen addiktoimaan. Jos siis myisin jotain ihan bisnesmielessä, eli olisin kusipää.dredi wrote:Haista nyt...Joku pistää vielä pikkasen poltettavaa hepoa sekaan niin johan addiktoituvat ja ostavat lisää...
Toiseksi, eräs tuttu sanoi ettei lähe vajarit kukasta, tarttee peltsii. Selitäpä se jotenkin muuten kuin siten että seassa on jotain muuta kuin THC:tä...
Taitaa itelläs olla varastot peltsiä ja pelkäät menettäväs asiakkaita ku sitä puolustelet. Vittu se on 40 kertaa leivottua paskaa, missä ei ole THC.ta nimekskään. Hyvää palaa ei tarvitse lämmittää lainkaan. Monta kertaa olet Suomesta sellaista ostanut?
Nykypalat mitä jengillä on nähny vaatii suunnilleen jotain jeesuksen leukoja et saa niihin ees naarmun.
Mutta tee mitä lystäät, ei ole mun asia. Itse en vaan kyl pl:ää voi rinnastaa lainkaan kukkaan. Jos kukka on ylös niin paskalätkä alas. Paskaa kukkaa ei ole lainkaan. Korkeintaan mietoa, ja siinähän nyt ei ole sinänsä mitään pahaa.
EDIT: Niin, ja mikä saa sinut luulemaan että porukka siirtyis hasiksesta poltettavaan heroiiniin tosta noin vaan? Porttiteoria vai? Kummassa on suurempi asiakaskunta? Kuinka paljon lisäetua olisi hasiksenmyyjälle siitä, että se tavara mitä myy saisi samalla koukkuun käyttäjänsä fyysisestikin? Ei tartte olla kovin suuri nero että lisää tuolla missä kumpikaan ei maksa mitään hivenen toista toisen joukkoon kyytipojaksi.
Poltettava herska olis loogisin lisä, mutta onhan kyseessä voinut olla jokin ihan mikä tahansa muukin kemikaali, joka saa tämän kukasta täysin poikkeavan olotilan aikaiseksi.
EDIT: Tässä muuten taitaa olla sekin ongelma, että lätkää löytyy joka lähtöön, ja varmaan eri piireissä eri laadut ja niin pois päin. Eli aika turha kummankaan mitään väittää mistään, ku ei ole peruslätkä kuten Kevyt Maito laadunvalvonnaltaan...
-
sxoxyvg
- OD
Ja äsidiä ja konia essois! Sori.
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> Okei okei.
-
eNZYMe
- OD
Marokkolainen laatta toimii erilailla kun suurin osa kukista, koska on yleensä täyttä Indicaa. Muutamia erilaisia vahvasti indica-pohjaisia lajikkeitta on tuolla kehittynyt ihan luonnollisesti vuosisatojen saatossa. Kannabinoideja on satoja erilaisia, ja niiden suhde vaikuttaa aina olotilaan. Marokkolainen on yleensä mukavan jumittavaa ja käy jäseniin. Voisi sanoa jopa hieman narkoottiseksi. Pääasiallinen syy vaikutuksiin on korkea CBD (Kannabidioli) pitoisuus. Toiset tykkää, toiset ei. Turhaa mistään opiaateista on puhua. Kaupunkilegendoja liikkuu käyttäjien keskuudessa enemmän kun laki sallii.
Täällä pohjoisen markkinoilla saattaa olla vähän vanhempaa ja kuivempaa tavaraa välillä. Aika paljon tota roudataan Hollannista ja Tanskasta. Tietysti jotkut ostavat keskinkertaista tai halpaa laatua ihan voittojen maksimoinnin takia. Ei siitä kovuudestakaan kyllä aina voi sanoa mitään. Pehmeä ja ökjyisen oloinen on usein hyvää. mutta hankalampaahan tota olisi kuljettaa, jos laatta murenisi liian helposti. Hennan lisääminen jo marokossa pitää levyt koossa. Kysynnän ja tarjonnan laki pitää hasislaadunkin pääosin tyydyttävänä. Niin paljon hyvää kukkaa tarjolla nykyään, että ihan turha vakipolttelijoille jotain kuminpaloja on myydä.
Itsekin tykkään ehkä sativa pohjaisesta kukasta enemmän, mutta hyvä marokkolainen on pirun miellyttävää vaihtelun vuoksi. Mukavan vahva jumitus, lihasrentoutus ja reilusti vähemmän psykedeelisempää mind-fuck luuppailua. Ei sitäkään puolta aina jaksa.
Lähes kaikki hasikset on vahvasti indica painotteisia. Myös tuo Himalajan alueelta (Nepal/Intia) tuleva tumma ja pehmeä charas, joka on täällä reilusti harvinaisempaa, mutta yleensä hiton hyvää.
Täällä pohjoisen markkinoilla saattaa olla vähän vanhempaa ja kuivempaa tavaraa välillä. Aika paljon tota roudataan Hollannista ja Tanskasta. Tietysti jotkut ostavat keskinkertaista tai halpaa laatua ihan voittojen maksimoinnin takia. Ei siitä kovuudestakaan kyllä aina voi sanoa mitään. Pehmeä ja ökjyisen oloinen on usein hyvää. mutta hankalampaahan tota olisi kuljettaa, jos laatta murenisi liian helposti. Hennan lisääminen jo marokossa pitää levyt koossa. Kysynnän ja tarjonnan laki pitää hasislaadunkin pääosin tyydyttävänä. Niin paljon hyvää kukkaa tarjolla nykyään, että ihan turha vakipolttelijoille jotain kuminpaloja on myydä.
Itsekin tykkään ehkä sativa pohjaisesta kukasta enemmän, mutta hyvä marokkolainen on pirun miellyttävää vaihtelun vuoksi. Mukavan vahva jumitus, lihasrentoutus ja reilusti vähemmän psykedeelisempää mind-fuck luuppailua. Ei sitäkään puolta aina jaksa.
Lähes kaikki hasikset on vahvasti indica painotteisia. Myös tuo Himalajan alueelta (Nepal/Intia) tuleva tumma ja pehmeä charas, joka on täällä reilusti harvinaisempaa, mutta yleensä hiton hyvää.
-
nahkhiir
Kuinka kauan teillä on kestänyt kuriiripalvelulla, että paketti on tullut perille?
Tilasin viimeviikon torstaina E:stä paketin, eikä ole näkynyt.
Nyt katsoin mailini, eikä ole tullut viestiä että paketti olisi lähtenyt edes matkaan vielä.
Tilasin viimeviikon torstaina E:stä paketin, eikä ole näkynyt.
Nyt katsoin mailini, eikä ole tullut viestiä että paketti olisi lähtenyt edes matkaan vielä.
-
Sharydee
- Karvakuono
Viime viikolla tuli perille yhestä firmasta ex-sesit, meni n. 4 päivää, sit editistä meni ex-seseillä ja yucatanilla 5 päivää. Nyt pistin taas ex-ses tilauksen menemään. Hyvin tuli oltua koko viime viikko pihalla. 
"One pill makes you larger and one pill makes you small"
-
scoff
- Psykonautti
Jos tilaa paketin laillista korkeutta uudenvuoden juhlimiseksi (tietenkin rakettien jälkeen...), niin millaista pakettia kannattaisi pyytää? Olin aluksi kiinnostunut Spice Goldista, mutta tullin takia innostukseni lopahti ja siirryin tutkailemaan Salvian avulla. Nyt tekisi mieli tilata aineksia bilemielessä, joten nämä yrtit tulevat jälleen kuvaan.
Mitä kannattaisi panna tulemaan? SG:tä, ex-sesiä, yucatan fireä?
Mitä kannattaisi panna tulemaan? SG:tä, ex-sesiä, yucatan fireä?