niin en sitten tiedä/muista oliko jotenkin jatkettua vai ei. se oli kuitenkin reilusti ennenkuin mdpv:stä oli mitään puhuttu missään niin en itsekään tiennyt aineesta silloin vielä mitään muuta kun että kaveri sanoi vaan että ota sitä 10x vähemmän kun piriä. sit ehkä kuus tuntia ekasta dosesta niin oli lähellä etten tosiaan tyyliin tappanut kaikkia asunnossa nukkuvia ja itteäni. muistan aika vähän siitä tilanteesta, mut muistan et teki mieli lähteä ulos ja tappaa kaikki vastaantulevat ja hyppää sillalta. ja siis ajatuksenkulku oli vaiheessa psykoosi. onneks hyvin runsas kukanpoltto vähän rauhotti sit ja sai unta ja aamul oliki taas normii.Timp3 wrote:ompa kumma jos 0.1g otit.... joku järki kuitenki
MDPV
-
Morffi
- Psykonautti
Re: MDPV
fuck the world before it fucks you
-
xxx-men
- Kameleontti
Eli otit 0,1g? Ja sua oli ohjeistettu ottamaan kymmenen kertaa vähemmän ku piriä niin onko teillä päin ihan normi settii vetää gramman vetoja piriä? Huhuh. Ihme että porukka on sielä edes hengissä.Morffi wrote:niin en sitten tiedä/muista oliko jotenkin jatkettua vai ei. se oli kuitenkin reilusti ennenkuin mdpv:stä oli mitään puhuttu missään niin en itsekään tiennyt aineesta silloin vielä mitään muuta kun että kaveri sanoi vaan että ota sitä 10x vähemmän kun piriä. sit ehkä kuus tuntia ekasta dosesta niin oli lähellä etten tosiaan tyyliin tappanut kaikkia asunnossa nukkuvia ja itteäni. muistan aika vähän siitä tilanteesta, mut muistan et teki mieli lähteä ulos ja tappaa kaikki vastaantulevat ja hyppää sillalta. ja siis ajatuksenkulku oli vaiheessa psykoosi. onneks hyvin runsas kukanpoltto vähän rauhotti sit ja sai unta ja aamul oliki taas normii.Timp3 wrote:ompa kumma jos 0.1g otit.... joku järki kuitenki
-
Morffi
- Psykonautti
^ en tarkalleen tiedä, mutta silmämääräisesti 70-100mg. ja ei nyt mitään grammaa mut kyllä monesti se 0,5. enkä sitten tyhmyyttäni tietenkään ajatellut että jossain 0,1 on öveririskiä edes olemassa vielä.
fuck the world before it fucks you
-
Olento
- Apteekki
Tuli taas todettua kuinka perseestä tämä paska on!
Eli pakko vähän avautua..
Onhan ne vaikutukset sillä hetkellä (ainakin kännissä) ihan mukavat, mutta sitten jälki olot..
Olin dokannut ja valvonut pirin voimalla Perjantai iltapäivästä - Lauantai päivään. Kun sitten tuli "hyvä" älynväläys valvoa vielä toinen yö MDPV pussin pohjilla jotka oli jäänyt jemmaan lojumaan alkuvuodesta, kun päätin etten tähän enään koske. En osaa tarkoista määristä sanoa mutta sellaisia about 5-10mg nokkia vedeltiin siinä sitten Sunnuntai aamuun asti kunnes bentsojen voimin kotiin nukkumaan.
Nyt on Keskiviikko eikä olo ole vieläkään ihan täysin normaali. Silmät paljon epätarkemmat kuin normaalisti, krapulainen ja masentunut olo kestänyt tähän asti, kelaillut kaikkea hyvin vainoharhaista lähes kaikista ystävistäni esim heidän eleistä ja sanoista mitä ovat joskus tehnteet, ikään kuin olisivat kaikki minua jollain tavalla vastaan, unirytmi aivan täysin päin vittua, nukkunut 2-4 tunnin unia kerralla vuorokauden eri aikoina, päätä särkenyt lähes joka päivä jossain vaiheessa, makuaistikaan tai ruokahalu ei ole vielä täysin normaali, melkein koko ajan vituttaa ja masentaa ja on voimaton olo. Ja nämä olot on tosiaan kestäneet Sunnuntaista asti. Tää on niin vittumaista mut oma päätöshän se oli tätä rykiä..
Niin ja aivan piristä mulla ei ikinä ole tullut tällaisia oireita vaikka olisin valvonut ja dokannut koko viikonlopun.
Eli pakko vähän avautua..
Onhan ne vaikutukset sillä hetkellä (ainakin kännissä) ihan mukavat, mutta sitten jälki olot..
Olin dokannut ja valvonut pirin voimalla Perjantai iltapäivästä - Lauantai päivään. Kun sitten tuli "hyvä" älynväläys valvoa vielä toinen yö MDPV pussin pohjilla jotka oli jäänyt jemmaan lojumaan alkuvuodesta, kun päätin etten tähän enään koske. En osaa tarkoista määristä sanoa mutta sellaisia about 5-10mg nokkia vedeltiin siinä sitten Sunnuntai aamuun asti kunnes bentsojen voimin kotiin nukkumaan.
Nyt on Keskiviikko eikä olo ole vieläkään ihan täysin normaali. Silmät paljon epätarkemmat kuin normaalisti, krapulainen ja masentunut olo kestänyt tähän asti, kelaillut kaikkea hyvin vainoharhaista lähes kaikista ystävistäni esim heidän eleistä ja sanoista mitä ovat joskus tehnteet, ikään kuin olisivat kaikki minua jollain tavalla vastaan, unirytmi aivan täysin päin vittua, nukkunut 2-4 tunnin unia kerralla vuorokauden eri aikoina, päätä särkenyt lähes joka päivä jossain vaiheessa, makuaistikaan tai ruokahalu ei ole vielä täysin normaali, melkein koko ajan vituttaa ja masentaa ja on voimaton olo. Ja nämä olot on tosiaan kestäneet Sunnuntaista asti. Tää on niin vittumaista mut oma päätöshän se oli tätä rykiä..
Niin ja aivan piristä mulla ei ikinä ole tullut tällaisia oireita vaikka olisin valvonut ja dokannut koko viikonlopun.
-
ferox
- OD
Taasko tätä sulavalentoista pirimatematiikkaa. No, on ihan totta että jos 0,5 g piriä vastaa mielestäsi tavanomaista titrauksen alkuannosta niin se tässä tapauksessa haettu kymmenesosa pyöristyy tosiaankin 0,1 g:ksi. Sitä pienemmät määrät ovat 0,0 g. Nurja puoli onkin sitten se, että merkitsevien numeroiden lisäksi päätelmästä katoaa myös käytännön totuusarvo.Morffi wrote:^ en tarkalleen tiedä, mutta silmämääräisesti 70-100mg. ja ei nyt mitään grammaa mut kyllä monesti se 0,5. enkä sitten tyhmyyttäni tietenkään ajatellut että jossain 0,1 on öveririskiä edes olemassa vielä.
Jos tosiaankin vetelet päältä 500 mg:n satseja piriä niin epävarmuus- ja vinoutumistekijät huomioon ottaen arvelisin, että tuskin ainakaan öyskäsit MDPV:llä. Oireesi on muutenkin ihan helposti katsottavissa aineen normaaliksi vaikutustavaksi...
“ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ” — frapa
-
SadPanda
- LD50
hyhhyh en oo tähän aineeseen koskenu kuukausiiin koko kesänäkään. Oksettaa ajatus että iv:nä ottais pikkusenkin liian ison määrän ja oksentais hyhhyh.
mun ei ikinä enää on pysynyt ja pysyy
mun ei ikinä enää on pysynyt ja pysyy
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
-
Arsonist
- Psykonautti
Joku kusipää oli jatkanu pevekillä liruu minkä seuraukseni eräs tosi sympaattinen kaveri meni psykoosiin ja hakkas muijansa. Tyyppi joka sitä sotki jäi kiinni......
LSD is a psychedelic subtance, which occasionally causes psychotic behaviour, in people who have not taken it.
-
mdpvkysely
- Tuppisuu
MDPV tutkimus
Onko halukkaita osallistumaan MDPV-aiheiseen anonyymiin kyselyyn, jonka tuloksia analysoidaan tilastollisesti Poliisiammattikorkeakoulun lopputyössä?
Olemme kaksi opiskelijaa Poliisiammattikorkeakoulusta ja teemme lopputyötä MDPV:stä.
MDPV:stä on saatavilla erittäin niukasti kirjallista aineistoa. Siksi toivommekin, että saisimme käyttäjäkokemuksia suoraan käyttäjiltä, joilla on viimeinen tieto aiheesta. Olemme laatineet aiheeseen liittyvän kyselylomakkeen .rtf-tiedostona ja sen voi ladata omalle koneelle seuraavasta linkistä:
Kysely ja keskustelu aiheesta on siirretty tänne t. ferox
Olemme kaksi opiskelijaa Poliisiammattikorkeakoulusta ja teemme lopputyötä MDPV:stä.
MDPV:stä on saatavilla erittäin niukasti kirjallista aineistoa. Siksi toivommekin, että saisimme käyttäjäkokemuksia suoraan käyttäjiltä, joilla on viimeinen tieto aiheesta. Olemme laatineet aiheeseen liittyvän kyselylomakkeen .rtf-tiedostona ja sen voi ladata omalle koneelle seuraavasta linkistä:
Kysely ja keskustelu aiheesta on siirretty tänne t. ferox
-
kilpikonna
- Psykonautti
Uskaltaisko viellä tilata pevekkiä suomeen onko kokemuksia ja sillee kun pohdin tuossa et nää uudet stimut ei oo oikee mikää niin hyvää (vai olisiko jotain potentiaalista stimua mikä potkis kummiskin) kun fucking pevekki haluun taas apinoida monkey dustin tapaan.
:heh: 
Onko jollain kokemuksia tämän tuotteen tilaamisesta viellä suomeen.
-
CYKO
- Kameleontti
Kerran tullut läpi ilman ongelmialitletown wrote:Uskaltaisko viellä tilata pevekkiä suomeen onko kokemuksia ja sillee kun pohdin tuossa et nää uudet stimut ei oo oikee mikää niin hyvää (vai olisiko jotain potentiaalista stimua mikä potkis kummiskin) kun fucking pevekki haluun taas apinoida monkey dustin tapaan.:heh:
-
kilpikonna
- Psykonautti
CYKO wrote:Kerran tullut läpi ilman ongelmialitletown wrote:Uskaltaisko viellä tilata pevekkiä suomeen onko kokemuksia ja sillee kun pohdin tuossa et nää uudet stimut ei oo oikee mikää niin hyvää (vai olisiko jotain potentiaalista stimua mikä potkis kummiskin) kun fucking pevekki haluun taas apinoida monkey dustin tapaan.:heh:
No kaippa se täytyy vaa riski ottaa ja kattoo tuleeko.?Tuli vaa mielee et onkohan noi tullit jo kouluttanu haistaa koirat tän tuoteen vai kelaanko ihan liikaa.
-
mauseri
- LD50
Kerran jäänyt tulliin. Ja tuli isommat sakot ku huumausainerikoksesta (tää ei ollu ku lääkeaine sillon)CYKO wrote:Kerran tullut läpi ilman ongelmialitletown wrote:Uskaltaisko viellä tilata pevekkiä suomeen onko kokemuksia ja sillee kun pohdin tuossa et nää uudet stimut ei oo oikee mikää niin hyvää (vai olisiko jotain potentiaalista stimua mikä potkis kummiskin) kun fucking pevekki haluun taas apinoida monkey dustin tapaan.:heh:
MDPV sakot 240€/0,5mg ja huasca ainekset 50g 126€ oisko ollu mimosa.. vittu joo
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
-
kilpikonna
- Psykonautti
Aika kovat sakot kyllä täytyy myöntää on toi kyllä hulluu menoo ei voi muuta sanooku paska suomi paska tulli.mauser1911 wrote:Kerran jäänyt tulliin. Ja tuli isommat sakot ku huumausainerikoksesta (tää ei ollu ku lääkeaine sillon)CYKO wrote:Kerran tullut läpi ilman ongelmialitletown wrote:Uskaltaisko viellä tilata pevekkiä suomeen onko kokemuksia ja sillee kun pohdin tuossa et nää uudet stimut ei oo oikee mikää niin hyvää (vai olisiko jotain potentiaalista stimua mikä potkis kummiskin) kun fucking pevekki haluun taas apinoida monkey dustin tapaan.:heh:
MDPV sakot 240€/0,5mg ja huasca ainekset 50g 126€ oisko ollu mimosa.. vittu joo
-
ferox
- OD
IMO ei ole millään lailla vaikeampaa nyt kuin ennenkään. Enkä käsitä, miksi huumausaineluokittelu vaikeuttaisi aineen kulkua; huumausaineet ovat sanoja paperilla ja paperia jopa minä uskallan vielä uhmata, vaikka lakikirjat ovatkin painavia. Tullimies on aivan yhtä kyvytön pysäyttämään muuntohuumeeni vaikka sillä olisi laatikollinen lakitekstiä mukana etsimässä.kilpikonna wrote:Onko jollain kokemuksia tämän tuotteen tilaamisesta viellä suomeen.
-
Tiia
- Karvakuono
Re: Mitä et missään nimessä heittäisi hihaan?
Ja nyt 0,5 PV:töötitTiia wrote:Haittavaikutukset, omakohtaiset tai tuttujen kokemukset, esim. övereiden seuraamukset jne.
Syntipukin asemassa on velvollisuuteni kaiketi katkeroitua, turhautua, syrjäytyä, menettää järkeni ja lopulta henkeni. Eikä mua tuu kaipaamaan kukaan, vähiten auktoriteetit, mut mä lupaan ku se menee siihen pisteeseen. Sori, te tuutte mukaan.
-
Tiia
- Karvakuono
Siis 0,5 mg MDPVTÄ. Que tu no comprendo?ferox wrote:En hihattaisi esim: Klooria, humushappoja, maissitärkkelystä, nitraattia, mangaanibakteereja, taloussokeria, magnesiumsulfaattia, villakoiria, talkkia, ksantaanikumia, peräsuolessa tuotuja ulkomaan tuliaisia, ...
500mg MDPV:tä? ¿Qué? No comprendo...Tiia wrote:Ja nyt 0,5 PV:töötit
Mitä mä en nyt tajua kun tää ei vaan mene mulle jakeluun?![]()
Syntipukin asemassa on velvollisuuteni kaiketi katkeroitua, turhautua, syrjäytyä, menettää järkeni ja lopulta henkeni. Eikä mua tuu kaipaamaan kukaan, vähiten auktoriteetit, mut mä lupaan ku se menee siihen pisteeseen. Sori, te tuutte mukaan.
-
lanttu
- Apteekki
jos meinaat 0,5g tööttejä vetää hihaan (puhdasta) niin kyllä siinä melkee henki pitäs lähtee mutta tietenki jos jtn katu jatkettuu niin eihä se ihme oo! kadulla myytävä mdpv on abbout varmaan 10-30% useinmiten (voi tietty olla vahvempaakin) eli 50mg iv:nä on ns normi annos toleranssia jos ei katsota niin kyllä se pärisee kokemattomalle käyttäjälle kuin kokeneellekkin ja toleranssihan siihen kasvaa tosi nopeesti! oli vähä offtopiccii!Tiia wrote:Todellakin. Samoilla silmillä ja vedoilla ku tän kirjotin eilisen puolella.peemies wrote:Minä taas kuola suupielistä valuen ootan että pääsis tätä taas rätkimään..Siva wrote:No jos nyt päihteistä puhutaan, niin en (enää) ikinä MDPV:tä.![]()
PV-kuumotus on pelkkää propagandaa ja sillä ootte ihmiset päähänne vanteen psyykannut, ei ihme että flippaa päässä.![]()
En tietenkään kiellä, etteikö herkulla pää sekois ku tarpeeks rajojaan revittelee, ja elimistöähän tää syö pala palalta, mut se nyt ei tullu mulle uutisena.
Parasta ja kamalinta mitä oon ikinä elämässäni vetäny, ihan niinku Polakka useille.
Mutta takaisin aiheeseen ihmiset, ei tehdä tästä pevekkitopiccia, eihän?
Jos jtn hihaan olis pakko vetää niin jtn ampulli tavaraa iv käyttöön tarkoitettua tavaraa, mutta siis kanta on kuitenki se että, en vetäis mitään hihaan missään nimessä, joskus on muutamia kertoja tullu hömöiltyy menneisyydessä (satunnaisia kertoja) mutta ei silti kuitenkaan mitä sattuun paskaa!
wtf
-
Tiia
- Karvakuono
Voisin melkeen 99% varmuudella sanoa, että puhdasta tavaraa on. On yks henkilö, joka kuuluu perheeseen, jolta huumeeni hankin ja joka itse henkilökohtasesti hakee juttunsa Itäblokin kemikaalioista. Ja pienen potin itelleni sain, ja en päättänyt sitä jatkaa ollenkaan, ainakaan omaa osuuttani.lanttu wrote:jos meinaat 0,5g tööttejä vetää hihaan (puhdasta) niin kyllä siinä melkee henki pitäs lähtee mutta tietenki jos jtn katu jatkettuu niin eihä se ihme oo! kadulla myytävä mdpv on abbout varmaan 10-30% useinmiten (voi tietty olla vahvempaakin) eli 50mg iv:nä on ns normi annos toleranssia jos ei katsota niin kyllä se pärisee kokemattomalle käyttäjälle kuin kokeneellekkin ja toleranssihan siihen kasvaa tosi nopeesti! oli vähä offtopiccii!Tiia wrote:Todellakin. Samoilla silmillä ja vedoilla ku tän kirjotin eilisen puolella.peemies wrote: Minä taas kuola suupielistä valuen ootan että pääsis tätä taas rätkimään..![]()
PV-kuumotus on pelkkää propagandaa ja sillä ootte ihmiset päähänne vanteen psyykannut, ei ihme että flippaa päässä.![]()
En tietenkään kiellä, etteikö herkulla pää sekois ku tarpeeks rajojaan revittelee, ja elimistöähän tää syö pala palalta, mut se nyt ei tullu mulle uutisena.
Parasta ja kamalinta mitä oon ikinä elämässäni vetäny, ihan niinku Polakka useille.
Mutta takaisin aiheeseen ihmiset, ei tehdä tästä pevekkitopiccia, eihän?
Jos jtn hihaan olis pakko vetää niin jtn ampulli tavaraa iv käyttöön tarkoitettua tavaraa, mutta siis kanta on kuitenki se että, en vetäis mitään hihaan missään nimessä, joskus on muutamia kertoja tullu hömöiltyy menneisyydessä (satunnaisia kertoja) mutta ei silti kuitenkaan mitä sattuun paskaa!
Mutta tosiaan, kun toleranssi on katossa, puhdastaki voi vedellä aika huoletta. Ei nyt kiloittain, hahaa, mut siis sillai et jaksaa mennä ja tehä.
Pari grammaa mulla päivässä ( päivään kuuluu myös yö) menee.
Ja oon yleensä aina jotenki hektisissä tiloissa, se on pelin henki.
-
CYKO
- Kameleontti
Siis oletat sen olevan puhdasta?Tiia wrote:Siis 0,5 mg MDPVTÄ. Que tu no comprendo?ferox wrote:En hihattaisi esim: Klooria, humushappoja, maissitärkkelystä, nitraattia, mangaanibakteereja, taloussokeria, magnesiumsulfaattia, villakoiria, talkkia, ksantaanikumia, peräsuolessa tuotuja ulkomaan tuliaisia, ...
500mg MDPV:tä? ¿Qué? No comprendo...Tiia wrote:Ja nyt 0,5 PV:töötit
q tal?
Minkä kokoiset olivat ekat vedot joilla aloitit? Siis ennenkuin tole nousi.
-
Munkka
- Karvakuono
Tänään tuli kokeiltua ekaa kertaa, 7mg meni nokkaan. Kyllähän sitä jaksoi siivota kolmisen tuntia kun sydän hakkas 130 bpm paikallaan seisoessa
Sinänsä jees koska en oo siivonnut moneen kuukauteen kunnolla ja nyt sai sitten kerralla hoidettua kaiken. Ei vaan missään vaiheessa ollut erityisen hyvä olo, alussa lähinnä hälläväliä en tunne mitään fiilis ja lopussa ahdistusta ja paskaa oloa.
Ehkä käytän tätä ihan vaan kun pitäis oikeasti saada jotain aikaiseksi, musiikki kyllä kuulosti hyvältä alussa mutta ei ollut hirveen kummoinen olo muuten. Saipahan keskityttyä kunnolla.
Ehkä käytän tätä ihan vaan kun pitäis oikeasti saada jotain aikaiseksi, musiikki kyllä kuulosti hyvältä alussa mutta ei ollut hirveen kummoinen olo muuten. Saipahan keskityttyä kunnolla.
-
Tiia
- Karvakuono
Minut synnyttäneeseen luottaen tiedän ( muuten menetän lopunkin uskoni kaikkeen ) tää on putsia.CYKO wrote:Siis oletat sen olevan puhdasta?Tiia wrote:Siis 0,5 mg MDPVTÄ. Que tu no comprendo?ferox wrote:En hihattaisi esim: Klooria, humushappoja, maissitärkkelystä, nitraattia, mangaanibakteereja, taloussokeria, magnesiumsulfaattia, villakoiria, talkkia, ksantaanikumia, peräsuolessa tuotuja ulkomaan tuliaisia, ...
500mg MDPV:tä? ¿Qué? No comprendo...
q tal?
Tarkoitatko siis 0,5g vai 0,5mg?
![]()
Minkä kokoiset olivat ekat vedot joilla aloitit? Siis ennenkuin tole nousi.
Muille herkkua en tälläisenaan tarjoile, mut itelleni tykkään jättää tän tälläseks.
Tykkään vetää sitä mitä vedän eikä sinneppäin, jos vain suinkin mahdollista.
Mitä nyt mielenterveys ja miksei fyysinenkin, vähän vaakalaudalla ja ku todellisuus koittaa eikä oo lääkettä, nii se on sitte nervous breakdown.
Mutta sitä en etukäteen halua ajatella, menee pata juntturaan muuten ku alkaa sumplimaan liikaa seuraamuksia.
Ja tosiaan, itse asiaan; 0,5g ei mg. Ja alotin 0,1g vedoilla puoltoista vuotta sitten ja sukat alko pyörii jalassa.
-
CYKO
- Kameleontti
Tiia wrote: Minut synnyttäneeseen luottaen tiedän ( muuten menetän lopunkin uskoni kaikkeen ) tää on putsia.
Muille herkkua en tälläisenaan tarjoile, mut itelleni tykkään jättää tän tälläseks.
Tykkään vetää sitä mitä vedän eikä sinneppäin, jos vain suinkin mahdollista.
Mitä nyt mielenterveys ja miksei fyysinenkin, vähän vaakalaudalla ja ku todellisuus koittaa eikä oo lääkettä, nii se on sitte nervous breakdown.
Mutta sitä en etukäteen halua ajatella, menee pata juntturaan muuten ku alkaa sumplimaan liikaa seuraamuksia.
Ja tosiaan, itse asiaan; 0,5g ei mg. Ja alotin 0,1g vedoilla puoltoista vuotta sitten ja sukat alko pyörii jalassa.
Eli vedät jatkettua paskaa.
0,1g määrästä saa viidet (kyllä, 5) sellaiset vedot ettei enempää pysty vetämään (ihan sama kuinka nisti on) ennenkuin tolet on noussut jo korkealle.
Se keneltä ostat sitä saattaa ihan tosissaan luulla myyvänsä puhdasta. Tätä on nähty ja kuultu aikasemminkin.
-
ferox
- OD
Itsepä menit kysymään, mitä ihmiset eivät missään nimessä heittäisi hihaan.Tiia wrote:Mutta takaisin aiheeseen ihmiset, ei tehdä tästä pevekkitopiccia, eihän?
Trolololol. Jokaisella asialla on kääntöpuolensakin.Tiia wrote:PV-kuumotus on pelkkää propagandaa ja sillä ootte ihmiset päähänne vanteen psyykannut, ei ihme että flippaa päässä.
Olipa tuokin muuten käsittämättömän banaali toteamus. Aina sitä vaan pitää yllättyä, vaikka luulisi jo kuulleensa kaiken.Tiia wrote:Minut synnyttäneeseen luottaen tiedän ( muuten menetän lopunkin uskoni kaikkeen ) tää on putsia.
Does not compute...Tiia wrote:Ja tosiaan, itse asiaan; 0,5g ei mg. Ja alotin 0,1g vedoilla puoltoista vuotta sitten ja sukat alko pyörii jalassa.
Miten tarkkaa vaakaa käytät?