Ekstaasi-info

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
xxx-men
Kameleontti

Re: Ekstaasi info

Post by xxx-men »

Rollosta saadut valkosety mitsut ainakin vitun jeppis kamaa. Sisällöstä ei tietoa mutta madmamainen fiilis tuli pitkästä aikaa. :mrgreen:
peltsi
OD

Post by peltsi »

Alkuun otin valkosen mitsun..ei sanonu mitään mut sit sain rubiineja ni johan potkii :oo:
Just otin kolmannesta napista viimeinen puolikas.
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell »

peltsi wrote:Alkuun otin valkosen mitsun..ei sanonu mitään mut sit sain rubiineja ni johan potkii :oo:
Oliko noi rubiinit noita mistä ylempänä kyselin? Ne oli kyl hyvää tavaraa omalla tavallaa.
peltsi
OD

Post by peltsi »

mentalhell wrote:
peltsi wrote:Alkuun otin valkosen mitsun..ei sanonu mitään mut sit sain rubiineja ni johan potkii :oo:
Oliko noi rubiinit noita mistä ylempänä kyselin? Ne oli kyl hyvää tavaraa omalla tavallaa.
Joo oli just noita..on kyl hyviä ja väittäisin et ihan mdma:ta jonku verran.
*Johnny Cash - hurt*
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

Voikohan noita kyseisiä essoja kombotella mephedronen tai mdpv:n kanssa? tai esim jos noi namit sisältäää mdma:ta niin oiskohan hyvä jos otais mdpv:tä 2-5mg tuomaan nopeutta siihen hommaan esim vauhdin sijaisena?

Mephedronesta luin että sitä on ihan turha ottaa essojen kans... mut tuo mdpv tresholhldina nopeudentuojana kiinostais... En ajatellut kokeilla mutta ihan miekenkiinolla kysyin et olisiko se mahdollista että se toisi sitä nopeutta siihen vähän vai olisiko se ihan turhaa, En aijo itse kokeilla enkä suosittele ketään kokeileen mutta jos joku on ottanut selvää jostain niin laitakaa infoo... :)
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
tRip
Moderator

Post by tRip »

peltsi wrote:
mentalhell wrote:
Joo oli just noita..on kyl hyviä ja väittäisin et ihan mdma:ta jonku verran.
http://www.bluelight.ru/vb/showthread.php?t=80283 wrote:The effects of MDA are very similar to MDMA. I want to focus on how MDA feels opposed to MDMA. As MDA is not as potent at the 5ht1 sites (see above) the mood lift as compared to MDMA is thought to be less. Still there, but less. Since MDA acts much more on the dopamine and norepinephrine systems, it is considered to be speedier than MDMA. People often report the unstoppable urge to dance and move all night on MDA. The visual factor is much more pronounced, especially the closed eye visuals (cevs). With a higher does, oevs are possible. This seems to come into effect later in the trip for most people. MDA is considered to have a harsher comedown with more day after negative effects.

The times are similar to that of MDMA as well. Usually it takes an hour to 1.5 hours for the effects to build to the peak, followed by 2-5 hours of experience, then a period of after effects and "comedown" lasting a couple hours (3). It was once thought that MDA lasted significantly longer than MDMA, as Dr. Shulgin reported 8-12 hrs in PIHKAL. This has been resolved, and now it is believed that MDA might last only slightly longer than MDMA.
? ?
?

kenties..
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
peltsi
OD

Post by peltsi »

SadPanda wrote:Voikohan noita kyseisiä essoja kombotella mephedronen tai mdpv:n kanssa? tai esim jos noi namit sisältäää mdma:ta niin oiskohan hyvä jos otais mdpv:tä 2-5mg tuomaan nopeutta siihen hommaan esim vauhdin sijaisena?

Mephedronesta luin että sitä on ihan turha ottaa essojen kans... mut tuo mdpv tresholhldina nopeudentuojana kiinostais... En ajatellut kokeilla mutta ihan miekenkiinolla kysyin et olisiko se mahdollista että se toisi sitä nopeutta siihen vähän vai olisiko se ihan turhaa, En aijo itse kokeilla enkä suosittele ketään kokeileen mutta jos joku on ottanut selvää jostain niin laitakaa infoo... :)
:x :x :x
Voipi vähän keho olla kovilla ja luulen et ruuminlämpö saattaa huidella jossain viidenkympin tietämillä :wink:

En oikeen mentalhell hiffannu tota et omalla tavallaan ihan kivoja, ku kyl noi on ihan mdma-nakkuloita ni mun mielestä "ekstaasi" on juurikin sitä.
*Johnny Cash - hurt*
mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell »

Peltsi, meinasin sitä että noissa oli jotakin muutakin ainakin osassa noita kuin MDMAta. En osaa sanoa mitä, mutta itse flippasin noista tai sitten otin liikaa. Aamuyöhön asti olin ihan hyvissä oloissa mutta sitten aloin puhumaan pullolle ja vastailemaan kynttilänjalkoihin niinkuin puhelimeen yms, näin muillakin ihmisillä vastaavaa. Ja myös kuulin tälläisiä juttuja. :D Visuaaleja tms. en muista nähneeni mutta touhut meni aika pimeiksi loppuvaiheilla iltaa. :D

Nukahtaminen oli helppoa joten mitää piriä noissa ei ollut ainakaan yhtään. Huhuja kuulin että osa napeista ois sisältänyt jotain psykedeeliä. Tai sitten kyseessä oli vaan oma typeryys ja överit.
sxoxyvg
OD

Post by sxoxyvg »

mentalhell wrote:Peltsi, meinasin sitä että noissa oli jotakin muutakin ainakin osassa noita kuin MDMAta. En osaa sanoa mitä, mutta itse flippasin noista tai sitten otin liikaa. Aamuyöhön asti olin ihan hyvissä oloissa mutta sitten aloin puhumaan pullolle ja vastailemaan kynttilänjalkoihin niinkuin puhelimeen yms, näin muillakin ihmisillä vastaavaa. Ja myös kuulin tälläisiä juttuja. :D Visuaaleja tms. en muista nähneeni mutta touhut meni aika pimeiksi loppuvaiheilla iltaa. :D

Nukahtaminen oli helppoa joten mitää piriä noissa ei ollut ainakaan yhtään. Huhuja kuulin että osa napeista ois sisältänyt jotain psykedeeliä. Tai sitten kyseessä oli vaan oma typeryys ja överit.
Snadisti ehk meni yli ;)
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell »

sxoxyvg wrote:
mentalhell wrote:Peltsi, meinasin sitä että noissa oli jotakin muutakin ainakin osassa noita kuin MDMAta. En osaa sanoa mitä, mutta itse flippasin noista tai sitten otin liikaa. Aamuyöhön asti olin ihan hyvissä oloissa mutta sitten aloin puhumaan pullolle ja vastailemaan kynttilänjalkoihin niinkuin puhelimeen yms, näin muillakin ihmisillä vastaavaa. Ja myös kuulin tälläisiä juttuja. :D Visuaaleja tms. en muista nähneeni mutta touhut meni aika pimeiksi loppuvaiheilla iltaa. :D

Snadisti ehk meni yli ;)
No se on ihan kyllä todennäköistä myös.
peltsi
OD

Post by peltsi »

En kyllä oo ite noista löytäny mitään 2c-x-vaikutuksia, dxm ei missään nimessä ja ketamiinia ei myöskään missään nimessä.
Mun mielestä noitten vaikutus on ihan rehellinen smoothi mdma-vaikutus. Pillreportsissa noist ollu juttuu ja kaikki testit osottais et madmakiekkoja on.

Kannattaa muistaa et mdma on hyvinkin psykedeelistä ajoittain ;)
*Johnny Cash - hurt*
mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell »

peltsi wrote:En kyllä oo ite noista löytäny mitään 2c-x-vaikutuksia, dxm ei missään nimessä ja ketamiinia ei myöskään missään nimessä.
Mun mielestä noitten vaikutus on ihan rehellinen smoothi mdma-vaikutus. Pillreportsissa noist ollu juttuu ja kaikki testit osottais et madmakiekkoja on.

Kannattaa muistaa et mdma on hyvinkin psykedeelistä ajoittain ;)
Joo, 2C-X puolelta en ajatellutkaan mitään mutta muita epäilyksiä oli kun huhu kiersi täällä että jotain niissä on muutakin osassa. Mutta eiköhän se selitys tuolle mun käytökselle johtunu sitten övereistä vaan. Kyl mä sen madamen psykedeelisyyden tiedän, mut toi oli ihan psykoottista ku mu omasta mielest sillo noi mun tekemiset oli ihan normaaleja juttuja, ohi se meni ku nukuin sit. :D Ja vaikutus tosiaan oli kyllä hyvin madmamainen näihin tapahtumiin asti.

Kaippa se on aika vuoristorataa ollut silloin välittäjäainesysteemeille, kun noin viikon olin ollut ilman SSRI-lääkitystä ja sitten popsitaan reippaahkosti essoja päälle.
tRip
Moderator

Post by tRip »

villlinä veikkauksena mdma/mda & piperatsiini tjsp.
kyseiset timantit.

hyvii kyl oli.. mut ois saanu _pikkase_ enempi madmaa olla;-p
Keep it unreal.

qqq
Tuppisuu

Post by qqq »

Kyllä noi rubiinit/timanti (siis nämä: http://img202.imageshack.us/img202/38/online2.jpg) on ihan sitä MDxx. Ainakin mitä raportteihin, foorumeihin ja frendien kokemuksiin tulee. Tuo on vielä sen verran outo ja uus printti, että hassulta tuntuis, että tästä olis kerenny jo paskaversio tulemaan. Kuhan tulis nyt se uus testikitti postissa, niin voin raportoida.

Ja ettei nyt olis taas vaan tullu liikaa syötyä pojjaat noita naksuja viimeaikoina jos aletaan piperatsiineja syyttämään? Monesti se, että ne nappulat ei toimi sillä halutulla tavalla johtuu ihan muista jutuista kun paskoista naksuista... ;)
peltsi
OD

Post by peltsi »

qqq wrote:Kyllä noi rubiinit/timanti (siis nämä: http://img202.imageshack.us/img202/38/online2.jpg) on ihan sitä MDxx. Ainakin mitä raportteihin, foorumeihin ja frendien kokemuksiin tulee. Tuo on vielä sen verran outo ja uus printti, että hassulta tuntuis, että tästä olis kerenny jo paskaversio tulemaan. Kuhan tulis nyt se uus testikitti postissa, niin voin raportoida.

Ja ettei nyt olis taas vaan tullu liikaa syötyä pojjaat noita naksuja viimeaikoina jos aletaan piperatsiineja syyttämään? Monesti se, että ne nappulat ei toimi sillä halutulla tavalla johtuu ihan muista jutuista kun paskoista naksuista... ;)
Niinpä!
Kannattaa muistaa et mdma ei tee sitä rakastumisen tunnetta (ainakaan niin voimakkaasti) jos on nauttinu jotain serotonergista ainetta vaikka ei mdma oliskaan pitkiin aikoihin kiskonu. Ja myös muut välittäjäaineisiin vaikuttavat aineet vaikuttaa tavalla tai toisella mdman toimintaan.

trippihippiäselle: Toi oli käsittääkseni jo testattu et ei ainakaan mda sisällä vaan mdma tai mdea ja muistaakseni jossain oli vieläpä todettu et ei oo ees mdea eli jäljelle jää mdma.
Piperatsiineja ei missään testeissä oo löydetty ja ainakaan omien kokemusten perusteella ei oo mitään yhteistä piperatsiinien kanssa.

Mdma-pitoisuudeks arvioitu 70-100mg mut ainaki itelläni pitkän tauon jälkeen ensimmäinen pärähti jo niin et sanoisin et toi 100mg vois olla lähempänä.
Mutjoo kuitekii hyviä nakkuloita mun mielestä.
*Johnny Cash - hurt*
tRip
Moderator

Post by tRip »

joo.. toi piperatsiini nyt oliki se villi veikkaus.

Mut ainakin voin vakavissani väittää että kyseiset ekstaasinapit eivät salee ollu putsii mdma..
Sen verran tutuks on kuitenkin tha MDMA tullu, et jotainjotainjotain.. ehkä just sit MDEA? noissa kyl salee oli.
en tiedä.

1 diamond oli ++
2 ois ollu ehk vähän liikaa mulle..
sanoisin et 1,5 näit ni <3

"Kannattaa muistaa et mdma ei tee sitä rakastumisen tunnetta (ainakaan niin voimakkaasti) jos on nauttinu jotain serotonergista ainetta vaikka ei mdma oliskaan pitkiin aikoihin kiskonu. Ja myös muut välittäjäaineisiin vaikuttavat aineet vaikuttaa tavalla tai toisella mdman toimintaan."

nosiis.. eihän se serotoniini yksinään ole MDMA:ssa se joka saa aikaan "rakastan teitä kaikkia fiiliksen"

MDMA topicissa spekuloinkin jo tota.

eli hyvii on, mut ei ne kyl PUTSIA mdma:t ollu.. (ts. sisälsi myös jotainjotainjotain muutakin jatketta/jatkeita kuin harmittomat täyteaineet IMO)

ja siis MDxxxxxx... nii i.. voihan sen noinki toki ilmaista;-
Keep it unreal.

peltsi
OD

Post by peltsi »

mulla ei vaan jostain syystä omien kokemuksieni perusteella tuu mitään mahdollista psykoaktiivista ainetta mieleen mitä noissa mdman lisäksi vois olla..mut en tiiä.

Ja kyl joku putsi mdma-jauho nyt onkin ihan erijuttu ku mikään nakkula mitä oon suuhuni laittanu..saati sit kristalli <3 omnomnom..............

Mut kuitenkii pähkinänkuoressa: Pitkästä aikaa hyviä nipsuja jotka sisältää ainakin mdma ja ei mitään vaarallisia muita aineita.
*Johnny Cash - hurt*
Velho
LD50

Post by Velho »

Itse saisin näitä timantteja myös eli siis kannattaa ilmeisesti ostaa :coool: paljon ootte maksanu näist?
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
tRip
Moderator

Post by tRip »

peltsi wrote:pähkinänkuoressa: Pitkästä aikaa hyviä nipsuja jotka sisältää ainakin mdma
Keep it unreal.

peltsi
OD

Post by peltsi »

Joo tuli tos todettuu et 1,5 startti timanteil ja puolikkaan buusti on just bueenoh.
*Johnny Cash - hurt*
siqqe
Apteekki

Post by siqqe »

Noita timantteja tekisi vähän mieli, riittääköhän yksi naksu illaksi, ei ole aiempaa kokemusta kyseisestä huuuuumausaineesta?
ʘʘ
tRip
Moderator

Post by tRip »

riittää..
Keep it unreal.

wRRa
Moderator

Post by wRRa »

Piti ostaa timantteja kun kuullu niistä niin paljon hyvää, mutta vielä parempaa: tulikin vastaan ihan ehtaa madamee <3

Taitaa olla aika kiven alla nykyään :(
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
jamaka

Post by jamaka »

Tuon ekstaasi nimityksen vois jo heittää näitten nipsujen kanssa. Kertaakan ei ole essot napit tuonu vastaan MDMA:ta, ilmeisesti vaatii vuosien odottelua tuo puhtaan MDMA:n kokeileminen?

Viimeisissä essoissa oli jotaki tutkaria, fenyksi sen tunnistin. Ja pilleri oli mustavalkoinen kapseli, ''luotettava myyjä'' kertoi kokeilleensa, ja hänen mukaan puhasta mdma:ta. Itellä tuli lähinnä lihassärky ja oksennus.
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

Mä oon kans vähän samaa mieltä että putski madmalla vois olla oma topic :)
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
King Ink
LD50

Post by King Ink »

wRRa
Moderator

Post by wRRa »

No niinpä tietysti.... *lyö kädellään itseään otsaan*

Anteeksi. Just kun vannotin että uutena käyttäjänä olen vastuullinen ja varmasti käytän hakutoimintoa ennen kun kysyn mitään typeryyksiä (käytin tosin kyl joo mut suurin osa tuloksista osotti tähän topiciin :D)
King Ink
LD50

Post by King Ink »

wRRa wrote:No niinpä tietysti.... *lyö kädellään itseään otsaan*

Anteeksi. Just kun vannotin että uutena käyttäjänä olen vastuullinen ja varmasti käytän hakutoimintoa ennen kun kysyn mitään typeryyksiä (käytin tosin kyl joo mut suurin osa tuloksista osotti tähän topiciin :D)
:D Kannattaa aina tarkistaa noilta alueilta, mikäli topikin nimi pistää silmään,
itse vain vilkaisin ja siinä se möllötti ekalla sivulla.
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

Niinpä tietysti. Koitan olla tarkempi jatkossa 8)
tRip
Moderator

Post by tRip »

Mun mielestä näiden 'timanttien, rubiinien...' kohdalla voin kyll väittää niitä essoiksi.
ja oommä kyl ihan sitä putsii ämdeeämaatakin eksperimentoinu.

Enkä kyl oikeestaan yhtään ihmettele miks nykysin niin kiven alla toi madma, mömmö, magneetti, kullakin se oma terminsä kuvaamaan madmaa.

kaikenlisäks nykysin on nää disain-huumeet, naksut on aina naksui.. MDMA on jotakuinkin aina MDMA/MDA...
Keep it unreal.