Yrttisekoitukset

Keskustelua kannabiskasvista ja -jalosteista sekä kannabiksen tavoin vaikuttavista aineista.
minisami
Tuppisuu

Re: Yrttisekoitukset

Post by minisami »

eipä taida enää uudeksi vuodeksi ennättää paketti suomeen :)
Armitage
Tuppisuu

Post by Armitage »

komboina toimii aika hyvin, on kyllä menny viime viikko aika mixtuureissa, että vaikea enää sanoa... juuh... 8)
Sharydee
Karvakuono

Post by Sharydee »

scoff wrote:Jos tilaa paketin laillista korkeutta uudenvuoden juhlimiseksi (tietenkin rakettien jälkeen...), niin millaista pakettia kannattaisi pyytää? Olin aluksi kiinnostunut Spice Goldista, mutta tullin takia innostukseni lopahti ja siirryin tutkailemaan Salvian avulla. Nyt tekisi mieli tilata aineksia bilemielessä, joten nämä yrtit tulevat jälleen kuvaan.

Mitä kannattaisi panna tulemaan? SG:tä, ex-sesiä, yucatan fireä?

Ite suosittelisin ex-sesiä. Maultaan todella hyvä ja toimii aika samaan tapaan kuin spice gold. :)
"One pill makes you larger and one pill makes you small"
Hz0
Apteekki

Post by Hz0 »

Pieni varoituksen sana sitten Spice Goldista ja alkoholista yhdessä... eräissä bileissä join varmaankin pullon viinaa ja 12 pulloa olutta ja olin vielä suht tietoinen ympäristöstäni (ts. ihan normaali bile-ilta), mutta heti kun poltin reilun 0,4-0,5g jopon Spice Goldia ilman filtteriä niin 20 minuutissa vajosin jonkinlaiseen transsiin ja kävelin pitkin seiniä josta kaverit sitten opastivat sänkyyn jossa vietin kolmisen tuntia höpisten epämääräistä juttua ruukkutuulettimista ja kosmisesta totuudesta. Tämän jälkeen lähdin kävelemään vailla päämäärää ympäri kämppää ja sammuin sohvalle aina 15 minuutiksi kerrallaan.

Toinen kaveri poltti puolikkaan vastaavan jointin ja sai vessan lattialla paniikkikohtauksen takykardian kera. Selvisi siitä kuitenkin.

Muistikuvat tilanteesta aika hämäriä ja kavereiden mukaan olin melkoisen pihalla. Joten kannattaa muistaa että JWH-018 (Spicessä oleva synteettinen kannabinoidi) tuntuu vahvistavan alkoholin vaikutuksia, tai toisinpäin.
<@ferox> mä en pysty kuvittelemaan toista kanavaa, jonka puheenaiheet vaihtelee kvanttifysiikasta s-marketin ryöstämiseen
Harold
Kameleontti

Post by Harold »

toiset ihmiset kävelee seinistä läpi jo pelkästään viinapullon ansiosta. en menis syyttään spiceä tai sen sisältämiä aineita.

usein tullu vastaan ku joku tyyppi hirveessä kaatokännissä polttaa elämänsä ekat hatsit ja vetää överit niin samantien asenne on, että pilvenpoltto on perseestä ja se on paha HUUME.

kelatkaa nyt vähän
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää
RcKokki
Apteekki

Post by RcKokki »

Ei kannata E:stä tilata mitään.. Maksoin tuotteet ja nyt viikon lukenu vaan että "order being processed" . Aikovatkohan laittaa tuotteita ollenkaan tulemaan vai kuinka kauan se tilauksen käsittely vie aikaa?
Sharydee
Karvakuono

Post by Sharydee »

Minä oon ainakin tykänny spicen ja alkoholin yhdistelmästä kovasti, kuin myös ex-sesin ja alkoholin. :)
"One pill makes you larger and one pill makes you small"
Hellis

Post by Hellis »

einstein wrote:Ei kannata E:stä tilata mitään.. Maksoin tuotteet ja nyt viikon lukenu vaan että "order being processed" . Aikovatkohan laittaa tuotteita ollenkaan tulemaan vai kuinka kauan se tilauksen käsittely vie aikaa?
Millä tavalla maksoit? Itsellä tuli tuossa eilen suurena yllätyksenä paketti perille jonka tilasin 18. päivä kortilla maksettuna. Tilisiirrolla esimerkiksi kestää jonkin aikaa kirjautua järjestelmiin jne.
RcKokki
Apteekki

Post by RcKokki »

Hellis wrote:
einstein wrote:Ei kannata E:stä tilata mitään.. Maksoin tuotteet ja nyt viikon lukenu vaan että "order being processed" . Aikovatkohan laittaa tuotteita ollenkaan tulemaan vai kuinka kauan se tilauksen käsittely vie aikaa?
Millä tavalla maksoit? Itsellä tuli tuossa eilen suurena yllätyksenä paketti perille jonka tilasin 18. päivä kortilla maksettuna. Tilisiirrolla esimerkiksi kestää jonkin aikaa kirjautua järjestelmiin jne.
Maksoin kortilla , Joo eilen tuli sähköposti että on lähteny lähetys tulemaan :D
scoff
Psykonautti

Post by scoff »

Sanokaapas, mitä mieltä olette Ex-sesin "kotisivuista"? (löydätte hakemalla, en linkitä)

Huijausta vai ei? Siellä luvataan jokaiselle mailing-listaan kirjautuvalle 400 mg:n paketti kuljetettuna kotiin veloituksetta. Vähän epäilyttää antaa omaa osoitetta ja nimeä tuollaiseen, vaikka houkuttaisi kylläkin.
freakmatic
Psykonautti

Post by freakmatic »

scoff wrote:Sanokaapas, mitä mieltä olette Ex-sesin "kotisivuista"? (löydätte hakemalla, en linkitä)

Huijausta vai ei? Siellä luvataan jokaiselle mailing-listaan kirjautuvalle 400 mg:n paketti kuljetettuna kotiin veloituksetta. Vähän epäilyttää antaa omaa osoitetta ja nimeä tuollaiseen, vaikka houkuttaisi kylläkin.
en usko että editillä myyvät kusetusta, sillä tota voi tilaa myös sielt, tosin tosta mailing list jutusta en osaa sen enempää sanoo.. henk koht. en tuu nimeeni tonne antaa :)

ja pikkulisänä http://whois.domaintools.com/ex-ses.com ,asiaan liittyvyys on sit 0 :D
F R E A K M A T I C @ mikseri.net
RcKokki
Apteekki

Post by RcKokki »

Tuleeko Editiltä yleensä noi paketit kirjattuba kirjeenä ? Onko jääny mulla tulliin ku lukee postin sivuilla että 22.12.2008, klo 07:52 Lähetys saapunut maahan 01000 HKI VANTAA, ULKOMAANTERMINAALI , eikä oo siitä muuttunut :(
freakmatic
Psykonautti

Post by freakmatic »

einstein wrote:Tuleeko Editiltä yleensä noi paketit kirjattuba kirjeenä ? Onko jääny mulla tulliin ku lukee postin sivuilla että 22.12.2008, klo 07:52 Lähetys saapunut maahan 01000 HKI VANTAA, ULKOMAANTERMINAALI , eikä oo siitä muuttunut :(

sulle pitäs tulla kirje täs lähiaikoina sit sielt, itelle on tullu jo 2, enkä oo noteerannu mitenkään..

Huomenna omat pussit lähteevät takasi ulkomaille ja sen verran sain selville siitä kuriiri firmasta että yrittäävät saada sen suomeen uudelleen heti kun saavat sen kirjeen täältä suomesta.

Meitsi ainakin toivoo että yrittävät uudestaan, toivottavasti siin kirjeessä ei oo semmosta vitun isoo leimaa "HUUMEITA" jne, sillä en usko että sitä kirjekuorta rupeevat vaihtaa...

ja sitten kysymys kanssa eleliöille: uskallanko oottaa saavani tota ikinä? jollain kokemuksia tosta saman paketin uudelleen lähettämisestä, sen jälkeen ku se on jääny suomen tullin syyniin siis?
RcKokki
Apteekki

Post by RcKokki »

Eipä ennen oo hbwr:t jääny multa tulliin :shock: taitaavat nuokin olla nykyään jo lääkeainelistalla ?
freakmatic
Psykonautti

Post by freakmatic »

einstein wrote:Eipä ennen oo hbwr:t jääny multa tulliin :shock: taitaavat nuokin olla nykyään jo lääkeainelistalla ?
ei mullakaan spicet, vaa heti ku vaihoin noista pikku paikoista edittiin.. virhe :E
RcKokki
Apteekki

Post by RcKokki »

Pitäs itekki vaihtaa johonki pikku puljuun. Mutta ei kehtais rueta maksaa johonki hämärään paikkaan kun tuotteen toimituksesta ei sitte oo mitään varmuutta :?
Chakra
Lepakko

Post by Chakra »

Hyi saasta tää Spice Gold maistuu poltettuna paskalle! Ei kai marijuana maistu tältä!? :shock: Tää kyllä haisee ihan hyvältä sytyttämättömänä , mut sit kun sytyttää niin YÄÄH!
Käytin kyllä tupakan filsua jointissa , että voi olla , että se vaikutti tai Elements riisipaperi johon kääräsin. En kyllä ole aiemminkaan ollenkaan digannut mausta. Mitäs muut tuumii mausta. Jännä ku vaikutukset alkaa vasta 10 min. päästä ekoista hiteistä. Onkos muut huomanneet saman?
Sprunk - The essence of life
mauseri
LD50

Post by mauseri »

onkohan se ihme että eestä tulevat jää helpommin tulliin.. täälläkin sivuilla asiasta on jauhettu tosi paljon, tyyliin: tilasin eestä sitä ja tätä..vittu kyllä näitä sivuja muutkin kun hörhöt lukee..
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
mauseri
LD50

Post by mauseri »

Chakra wrote:Hyi saasta tää Spice Gold maistuu poltettuna paskalle! Ei kai marijuana maistu tältä!? :shock: Tää kyllä haisee ihan hyvältä sytyttämättömänä , mut sit kun sytyttää niin YÄÄH!
Käytin kyllä tupakan filsua jointissa , että voi olla , että se vaikutti tai Elements riisipaperi johon kääräsin. En kyllä ole aiemminkaan ollenkaan digannut mausta. Mitäs muut tuumii mausta. Jännä ku vaikutukset alkaa vasta 10 min. päästä ekoista hiteistä. Onkos muut huomanneet saman?
jep, vaikutuksia saa hetken tosiaan venata, mut maku on mun mielestä ihan ok. oon polttanu vesibongista ja jointista. pidän suuresti, mutta ei se kyllä kunnon kukkaa hakkaa, ei maultaan eikä kyllä toimivuudeltaan (paitsi se kesto on iso +)
freakmatic
Psykonautti

Post by freakmatic »

joo siis komppaan kyl vähän chakraa et ei munkaa mielest maku iha mitä parhain oo, tosin mun mielest se haisee polttamattomana karseemmalle ku sytytettynä..

meitil toimii aika nopee kyl spice (gold), kaipa se johtuu aina siitä että ku saapuu suomeen paketti niin kyhätään kimpat samointein, jotai ~0.6g jopohan siitä syntyy :D
sit ku viel isoo rislaan käärii ni se ehtii toimii ennen ku jopo on tumpattu :shock:

nyt ens kerral sikäli mikäli tulee noi uusimmat tilaukset niin haluun startata kyl älystämällä ku on tullu kokeiltuu jo bongi ja normipiippu, saa nähä miten käy tuleeko himmee jumitus vai paniikki vai nukkumatti ;)

ja oma veikkaus on jotta eiköhän toi editti oo euroopan suurimpii shoppeja, en usko että ihan tän foorumin tekstien perusteella aina just editin kirjeet jäis tulliin.. mutta mene ja tiedä.. :roll:
oon muualtakin pari kertaa tilaillut ja hyvin on tullu, samoja pussukoita.. mut heti ku editist tilas ni.. tullissahan ne on..

tänään saakin sit jänskättää että mitä tapahtuu meitsin paketille, viimenen päivä on tullis tänään ;)
osu_ja_uppos
Psykonautti

Post by osu_ja_uppos »

Onkohan normaalia että Spice Diamond ja yucatan fire aiheuttaa silmäkipuja? Tuntuu välillä että silmä räjähtää paineesta. Todella inhottava ja pelottava tunne. Tunne on vain toisessa silmässä.
Normander
Psykonautti

Post by Normander »

osu_ja_uppos wrote:Onkohan normaalia että Spice Diamond ja yucatan fire aiheuttaa silmäkipuja? Tuntuu välillä että silmä räjähtää paineesta. Todella inhottava ja pelottava tunne. Tunne on vain toisessa silmässä.
Minulla tuli aivan samanlainen tunne kun ensimmäisen kerran poltin yucatan fireä, mutta molempiin silmiin. Spice goldista ei moista tunnetta ole ikinä tullut. Tuntui että silmät räjähtävät, ellen laita niitä kiinni. Siinä sitten makasin hetken sängyllä silmät kiinni ja tuntui helpottavan. Ei ollut kyllä ollenkaan kivaa. :?
sxoxyvg
OD

Post by sxoxyvg »

Kannabiksellahan ainakin on silmän painetta alentava vaikutus, en tiedä onko vaikutus sitten yhteinen kaikilla kannabinoideilla?
negatiivisesti sekaisin

<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

osu_ja_uppos wrote:Onkohan normaalia että Spice Diamond ja yucatan fire aiheuttaa silmäkipuja? Tuntuu välillä että silmä räjähtää paineesta. Todella inhottava ja pelottava tunne. Tunne on vain toisessa silmässä.
Perusvaikutuksia psykeissä.
mauseri
LD50

Post by mauseri »

voisiko joku verrata spice diamondia ja goldia? siis et ois kummastakin omakohtaista kokemusta..
scoff
Psykonautti

Post by scoff »

Ja voisiko joku kertoa, miten hyvin alkoholi ja Spice Gold sopivat yhteen? Minä tarjoan seuraavassa kaveriporukkamme kokoontumisessa Spiceä parille aivan aloittelijalle (oppivat tänään polttamaan teetä bongista :)) ja mielelläni kuulisin myös, millaisia annoksia / henkilö pitäisi jakaa. Pussukka on 3 grammaa, joten olisiko 0.5 g liikaa hengelle? Vai tuuppaanko pesän täyteen ja jokainen saa hengitellä itselleen sopivan fiiliksen bongiringissä?

Niin, ja tulisiko SG:tä polttavan välttää jotain tiettyjä lääkkeitä tai ruokia? Entäs allergiat?
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

scoff wrote:Ja voisiko joku kertoa, miten hyvin alkoholi ja Spice Gold sopivat yhteen? Minä tarjoan seuraavassa kaveriporukkamme kokoontumisessa Spiceä parille aivan aloittelijalle (oppivat tänään polttamaan teetä bongista :)) ja mielelläni kuulisin myös, millaisia annoksia / henkilö pitäisi jakaa. Pussukka on 3 grammaa, joten olisiko 0.5 g liikaa hengelle? Vai tuuppaanko pesän täyteen ja jokainen saa hengitellä itselleen sopivan fiiliksen bongiringissä?

Niin, ja tulisiko SG:tä polttavan välttää jotain tiettyjä lääkkeitä tai ruokia? Entäs allergiat?
Meillä ei ainakaan ollut 4 gemmiä kahteen mieheen edes liikaa poltettuna piipusta, ja alkoakin meni ihan hyvin... Tuntuu jotenkin että spicella on mahdotonta saada sellaista pilvimäistä överi fiilistä?
Ram1t

Post by Ram1t »

Dexma wrote:
scoff wrote:Ja voisiko joku kertoa, miten hyvin alkoholi ja Spice Gold sopivat yhteen? Minä tarjoan seuraavassa kaveriporukkamme kokoontumisessa Spiceä parille aivan aloittelijalle (oppivat tänään polttamaan teetä bongista :)) ja mielelläni kuulisin myös, millaisia annoksia / henkilö pitäisi jakaa. Pussukka on 3 grammaa, joten olisiko 0.5 g liikaa hengelle? Vai tuuppaanko pesän täyteen ja jokainen saa hengitellä itselleen sopivan fiiliksen bongiringissä?

Meillä ei ainakaan ollut 4 gemmiä kahteen mieheen edes liikaa poltettuna piipusta, ja alkoakin meni ihan hyvin... Tuntuu jotenkin että spicella on mahdotonta saada sellaista pilvimäistä överi fiilistä?
Kaveri poltti kaks pesää ja oli aika huonona.. Meinas laatata ja sillee.. Spice Gold oli kyseessä. Kenties kyseinen ihminen on vaan superpienitoleranssinen.
bom
Lepakko

Post by bom »

Oha 2 pesää paljo jos ei o tolei. Sitäpaitsi ainaki toi jwh-018 o stydimpää ku thc (10x voimakkaambi cb1 agonisti tjmsp muistelen)?
"Life is like stepping into a boat that is about to sail out to sea and sink." —Shunryu Suzuki
Chakra
Lepakko

Post by Chakra »

scoff wrote:
Kaveri poltti kaks pesää ja oli aika huonona.. Meinas laatata ja sillee.. Spice Gold oli kyseessä. Kenties kyseinen ihminen on vaan superpienitoleranssinen.
Kyllä mullekin on kerran tullut Spice goldista todella huono olo. Rupesi pyörryttämään ihan sikana ja myös vainoharhaisuutta esiintyi , enkä polttanut kuin yhden jointin. Tosin oon tästä tainnut jo täällä mainita , että sori. Mä oon kyllä huomannut , että olen lähes kaikille aineille herkkä , että tuskin SG:ssä sinänsä mitään vikaa ole.
Sprunk - The essence of life