Kodeiinin erottelu

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
ferox
OD

Re: panacod, ja kodeiinin erottelu

Post by ferox »

a1pp4 wrote:Parasetamooli ei oo tehny maksalle itselläni mitään vaikka on tullut joskus aikoinaan kännissä napsittuakin ilman erottelua 2-3 listaa... Että en menisi sanomaan vaaralliseksi jos kerran ottaa vaikka 10kpl ja on humalassa.
Minäpä kuitenkin sanon sitä vaaralliseksi, ja se voi hyvinkin olla kerrasta poikki. Älä yleistä tällaista itsestäsi. Parasetamoli muuttuu haitalliseksi siinä vaiheessa kun NAPQIn konjugaatio kuluttaa loppuun elimistön glutationivarannot nopeammin kuin elimistö pystyy sitä tuottamaan, ja maksatoksinen NAPQI pääsee tekemään tuhojaan. Edessä on maksan vajaatoimintaa ja mahdollisesti tarve elinsiirrolle. Kynnys on toki henkilökohtainen ja riippuu mm. entsyymitoiminnasta mutta riskiä ei lievitä, vaikka yliannostuksen ottaisi vasta ensimmäistä kertaa. Pikemminkin se kerta on ratkaiseva terveenä pysymisen kannalta.
 “ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ”  — frapa
metman
Psykonautti

Post by metman »

Ite kun joskus alottelin opiaattiriippuvuutta niin söin vuoden aikana pari tuhatta panacodee erottelematta eikä ainakaan mitään vikaa ole löytynyt sisuskaluista
I love you Mary Jane
dopE
Lepakko

Post by dopE »

Tuo on kyllä jännä kun monet napsii noita erottelemattomina aivan miten sattuu, tiedän useamman jotka ovat ottaneet +10 kerralla eikä niille mitään ongelmia oo tullu. En kyllä ite todellakaan tohtis noin ruveta leikkimään näitten kans :roll: Ite sillon tällön otan max 5 jos en jaksa erotella :roll:
gerhes
Psykonautti

Post by gerhes »

Okoo, nyt selvis että ne ei ollutkaan diapameja mitä vedin. Olin 2 pilleriä ottanu ja vähän ajan päästä viinaa päälle. Oli sellanen känni olo, vaikutti ne tabut jotenki kun niin pienestä määrästä tuli. Eräänlaiset kännin "laskufiilikset" ilman vitutusta jäi kyllä useammaksi tunniksi, ja loppuillasta päätä särki.
Koitin selvitellä tyypeiltä että mitä ostin. myyjä ei muistanut myyneensä ees mitään, ihan ymmärrettävää sen kuntoon kattoen.. :mrgreen:
Yks epäillyistä saattaa olla panacod.. ei voi tietää
muhennos
Lepakko

Post by muhennos »

gerhes wrote:Okoo, nyt selvis että ne ei ollutkaan diapameja mitä vedin. Olin 2 pilleriä ottanu ja vähän ajan päästä viinaa päälle. Oli sellanen känni olo, vaikutti ne tabut jotenki kun niin pienestä määrästä tuli. Eräänlaiset kännin "laskufiilikset" ilman vitutusta jäi kyllä useammaksi tunniksi, ja loppuillasta päätä särki.
Koitin selvitellä tyypeiltä että mitä ostin. myyjä ei muistanut myyneensä ees mitään, ihan ymmärrettävää sen kuntoon kattoen.. :mrgreen:
Yks epäillyistä saattaa olla panacod.. ei voi tietää

Tuskimpa kodee oli, ku ei 2 tabuu mitää sano. Jtn bentsoja ne sulle anto...
diagnoosi: kroonisesti kuoseissa
kujanaskuli
Psykonautti

Re: Kodeiinin erottelu

Post by kujanaskuli »

Ihme juttua. Ei muka esim. yhdestä saa mitään irti. Kyllä vaan yksikin panacod tuo paljon leppoisamman olon kuin selvinpäin oleminen. Kaljan kanssa monesti tullu syötyä jotain yksittäisiä panacodeja ja kyllähän ne toimii. Ei nyt mitään nuokkuja tule mutta kiva olo kuitenkin. Itse sain tänään panacod poretabletti reseptin ja yhden vasta ottanut ja ihan mukavasti toimii vaikka takana on muutaman päivän temgesic putki.
"It's not a war on drugs, it's a war on personal freedom, it´s what it is ok?. Keep that in mind at all times. Thank you!"
lappilainen

Post by lappilainen »

Kuinka pitkään ja hyvin kodeiini säilyy liuoksessa? Ajattelin liuoittaa puhdasta kodeiinia johonkin ja ottaa siitä aina haluamani määrän. Liuos, koska tarkempi kuin vaaka.

Saa ehdottaa sopivaa nestettä. Olen ajatellut mm. akkuvettä ja isopropyylialkoholia. Kriteerinä vain se, että sen pystyisi nauttimaan oraalisesti.
Dinkkeli
Tuppisuu

Post by Dinkkeli »

Ite tykkään kyllä erotella, ei oo iso homma. Huhmareella ihan jauhoks ja pariin desiin vettä. Jääkaapissa niin kaua et on jotain +8 asteista, sit suodatinpussin läpi. Hirveen makustahan se on, mut eipä tarvii kuumotella maksan puolesta. Lepposa aines.
-what can you see?
-a pretty butterly
lappilainen

Post by lappilainen »

Dinkkeli wrote:Ite tykkään kyllä erotella, ei oo iso homma. Huhmareella ihan jauhoks ja pariin desiin vettä. Jääkaapissa niin kaua et on jotain +8 asteista, sit suodatinpussin läpi. Hirveen makustahan se on, mut eipä tarvii kuumotella maksan puolesta. Lepposa aines.
En ymmärrä miksi tuota vettä käytetään tuollaisia määriä, ja miksi koko liuoksen lämpötilaa tulee muuttaa. Lämpötilan muuttaminen on turhaa jos vettä käytetään alle desi, joka on täysin riittävä määrä. Suodatinpussikaan ei mene niin helposti rikki.
PORBOT
Apteekki

Post by PORBOT »

Toimiskohan paremmin poreet ku pistäis niitä alkoholijuomaan sekaan? :D
En ole nisti, satun vain tykkäämään lääkkeistä.
Huiko
LD50

Post by Huiko »

Joo, Hengityslama on todennäkösempi kodeiini ja alkoholi combolla, varsinkin jos et omaa toleranssia kodeiiniin.
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
kissankorva
Apteekki

Post by kissankorva »

Itse nyt en ole koskaan saanut mitään lamoja vaikka nollatoleilla olenki kiskonu kodeiinia ja alkoholia. Ainoa asia mikä tos kombos omalta osalta mättää on se, että laatta saattaa lentää kyl todella paljon herkemmin, sama pätee omalla kohdalla subuun.
Enää kyl ei edes kodeiini toimikkaan.. :roll:

Mutta onhan se ihan henkilökohtaista miten se sit reagoi yhdessä..
PORBOT
Apteekki

Post by PORBOT »

No onneks laatta ei mua haittaa.

Mulla meinaa lentää pirjot aina kun vedän kannabistakin ::::::D
En ole nisti, satun vain tykkäämään lääkkeistä.
Zubs
Lepakko

Post by Zubs »

PORBOT wrote:No onneks laatta ei mua haittaa.

Mulla meinaa lentää pirjot aina kun vedän kannabistakin ::::::D
Toiset tuntuu olevan herkempiä aineelle ku aineelle.
Hooddood78
Karvakuono

Post by Hooddood78 »

Kuinka kauan tuon liuoksen pitää antaa seistä, että kodis on liennut ja sen voi laskea suodattimen läpi?

-hooddood78
Opiate - Needle - Vein - Rush
placebo
Kameleontti

Post by placebo »

Kyllä sen näkee ihan selvästi sitten, kun se sakka on kerääntynyt sinne pohjalle :)
Periaatteet perustana, totuus selustana.
zerk

Post by zerk »

Mitä nyt jonku 20min yleensä antanut olla jääkaapissa.
Hooddood78
Karvakuono

Post by Hooddood78 »

No tänään tuli kokeiltua tuota erottelua. Hienonsin morttelissa 8 Panacod-nappia jauheeksi ja sekoitin ohjeiden mukaisesti vettä. Sekoitin ja laitoin jääkaappiin. Kävin kerran-kaksi sekoittamassa kevyesti. Kun mielestäni pintaan oli kerääntynyt selkeästi kirkkaampi nestekerros, kaadoin sen suodattimen läpi. Join koko litkun, joka jopa pienen energiajuomamäärän seassa maistui sanalla sanoen aivan hirveältä. Ei oikeastaan mitään vaikutusta. Ihan snadi tuntemus päässä muttei kummempaa. Olen tosin saattanut ihan normaalilla kipuun käyttämälläni lääkityksellä saanut tolet aika paljon normaalista nousemaan. Panacodia olen kuitenkin syönyt säännöllisen epäsäännöllisesti noin 15 vuotta, Tramalia kymmenisen vuotta ja Teemujakin useamman vuoden. Kestän ihan hyvin rännittää 2mg Teemua, 25mg oxya tai 20mg morkkua. Siis puhtaita ampullikamoja. Oxy ja morkku kyllä vievät voiton. Harvakseltaan vaan saatavilla.. Kun ei ole mitään kontakteja ko. substanssien hankintaan, niin en edes omaa hajua mistä lähteä etsimään. Toisaalta olen kyllä yrittänyt luoda päätöksen, etten mihinkään koske, jota en 110% tiedä ja tunne joksikin aineeksi. Mitään katushittiä ei ole tarkoitus kokeilla.

-hooddood78
Dinkkeli
Tuppisuu

Post by Dinkkeli »

Siis otit vaan pinnasta jonkun kerroksen? Ite oon kyl aina tehny sillein et kaikki neste alas, ja pelkästään se jauhe pohjalla jää mukiin. Kyl sitä kodee on koko nesteessä imo.
-what can you see?
-a pretty butterly
zerk

Post by zerk »

Joo-o, ota kaikki neste vaan talteen.
Hooddood78
Karvakuono

Post by Hooddood78 »

Tein nyt uuden yrityksen yhdellä läpyskällä nappeja. Morttelissa hienoksi ja KYLMÄÄN veteen hyvä sekoitus. Jääkaappiin. Pari kertaa sekoittelua kunnes saivat jäädä yöksi. Aamusta sekoitus vielä ja taas sai olla tovin. Nyt sakkakerroksen päälle jäi selkeä kirkkaampi nestekerros, jonka sitten kaikkinensa kaadoin filtteripussiin. Yritin ainakin ottaa kaiken herkun talteen. Palataan asiaan reippaan puolen tunnin päästä, josko tällä kertaa tehoaisi. Otin buustiksi vielä 3mg Temestaa, aamusta peruslääkkeissä jo Lyricaa ja Tramaliakin tosin. En ole mielestäni kokenut Tramalin blokkaavan Panacodin vaikutusta.

Hitto kun tekisis mieli kunnon ainetta. Morkkua tai Oxya ampulla tai kaksi tekisi viikonlopusta mukavan.. Harmi vaan kun ei tunne yhtään "piirejä".. Ehkä hyväkin niin, lähtis vaan mopo käsistä.

-hooddood78
Hooddood78
Karvakuono

Post by Hooddood78 »

Tämä toinen kokeilu onnistui jo selkeästi paremmin. Aluksi alkoi tuntua pienesti se opiaatin lämpö ja raukeus mutta sitä kesti lyhyeen ja sitten se hiljalleen hävisi. Eli ei juuri efektiä. Täytyy vielä kerran kokeilla isommalla annoksella ja soossista ottaa kaikki mahdollinen neste talteen. Ehkä mulla on vaan tolet korkeella..

-hooddood78
tRip
Moderator

Post by tRip »

Yksinkertaisimmillaan.. ( I M O *)

-Sekota codit kädenlämpöseen veteen. (8codiikin varmaankin liukenee ihan johonkin desiin.. hrrrh, sitä makua)
-sekottele.
-(odota) (kärsivällisyyttä;-]
-sekota

-Heität pakkaseen 15min

-->

-Kaadat

a)jonkun suodattimen/talouspaperin/yms. ja kaadat koko litkun sen läpi.
b)kaadat nesteestä toiseen lasiin sillai suht varovan hitaasti, et sakka jääpi pohjalle, ja wOt.
[ imo simppelein, ei tarvi venaa sitä pirun hitaasti etenevää suodatus-prosessia, josta ehkä saa 3% extrahyödyn kokonaiskodeiinilitkun kodeiini-pitoisuuteen ]

Koko erotteluun menee parikytminuuttia..

Parasetamooli on MYRKKYÄ!

*fukit

Ja sit sellanen ihan matkanvarrella opittu ihmetyksen aihe..
-miks kodeiini ei aina tunnu oikeen toimivan.. ?
joskus codi taas melkeen jopa turhankin jytäävästi futaa!.
Jännä
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
Huiko
LD50

Post by Huiko »

Arvelin laittaa tähän oman reseptini, kun se kerran on kokemusteni mukaan erinomanen, ja kyseenalaistan samalla tuota tablettejen murskaamista. Parasetamoli kun rupeaa heti hajoamaan joutuessaan veden kanssa tekemisiin. (Katso ensimmäistä kuvaa.)

Reseptini

Otetaan hanasta niin kylmää vettä kuin sieltä tulee (ja sieltähän tulee melkosen kylmää. :) ) n. 2dl sopivan kokoiseen lasiin, ja tiputellaan sekaan haluttu määrä kodeiinia sisältäviä tabletteja (oma määräni on yleensä n. 300mg kodeiinia.) ja annetaan pari/kolme minuuttia niille aikaa hajota.

Tablettejen hajottua sekoitellaan sotkua muutaman kerran aina kun parasetamoli on laskeutunut lasin pohjalle. (Itsehän vaivaudun sekoittelemaan n. 3-4 kertaa.) Sitten olen laittanut lasin jääkaappiin n.20min. ajaksi, jona aikana parasetamoli kerkeää kunnolla laskeutua lasin pohjalle ja vedestä tulee muuten suhteellisen kirkasta. (En ole varma tuosta jääkaappiin laittamisen tärkeydestä, mutta se on jääny tavaksi kun olen aina niin tehnyt.)

Sitten olen lasin ottanut jääkaapista ja valuttanut suodatinpussin läpi (sen olen laittanut siihen kahvinkeittimen suodatinosaan jotta pysyy vakaasti paikallaan.) varoen ettei parasetamolia valu liikaa suodatinpussiin, koska jos se pääsee sinne tukkii se suodatinpussin valumisen ollen näin hitaampaa.

Kaatamisen kun hoitaa varovasti, saa lähes kaiken kirkkaasta vedestä talteen ja alkuperäiseen lasiin jää vain märän kipsin kaltaista mömmöä, jota myös parasetamoliksi kutsutaan. ;)

Sitten on tuo suodatettu vesi (jossa on kodeiinit) valmis juotavaksi. :foil: En pidä lainkaan mausta joten puhallan kaiken ilman pois keuhkoistani nenän kautta ja kulautan kaiken kerralla alas kurkustani. Heti tämän jälkeen laitan suuhuni yleensä vahvan salmiakkikarkin jota pyörittelen suussani ympäriinsä ennen kuin rupean taas hengittämään.

On sanomattakin varmaan selvää että kodeiini kannattaa nauttia mahdollisimman tyhjään vatsaan ja antaa sen imeytyä ennen kuin alkaa syömään. Itselleni ainakin tulee käsittämättömät mässyt kodeiinista. :D

Ainekset kuvien kodeiinin erotteluun olivat:

- Kylmä vesi
- Pari lasia
- Lusikka
- Suodatinosa suodatinpusseineen
- 40kpl. Co-codamol tabletteja

Onnistui kuitenkin parasetamolin suhteellisen suuresta määrästä huolimatta hienosti. ;)
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
horna
Kameleontti

Post by horna »

Toi huikon ohje on erinomainen. Itse olen tehnyt lähes samoin, ainoana erona että alussa käyttänyt huoneenlämpöistä vettä, jotta liukenee alussa paremmin. Sitten vilentänyt sotkun jääkaapissa.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings. Drugs just flies you. Choose!
C0H0

Post by C0H0 »

En näe syytä miksi pitäisi käyttää jääkaappia tai lämmintä vettä. Desiin 20C asteen veteen liukenee parasetamolia maksimissaan 1g, kun taas kodeiinia muistaakseni 5g. Eli hanasta vaan kylmää vettä tablettien määrästä riippuen 40-100ml, tabut siihen ja sekoitus. Antaa parasetamolin valua pohjaan, sit filtterin lävitse ja valmista tuli. Kestää 15min.
Delirium Tremens
Kameleontti

Post by Delirium Tremens »

muhennos wrote: Tuskimpa kodee oli, ku ei 2 tabuu mitää sano. Jtn bentsoja ne sulle anto...
Korjataan vähän tätä disinformaatiota. 60 milligrammaa kodeiinia aiheuttaa monille varsin huomattavia ja miellyttäviä vaikutuksia, ja useimmat ainakin huomaavat sen. Ns. treshold on siis alempana.

Toisaalta mistään voimakkaasta päihtymyksestäkään ei ole kysymys, eli ns. nuokkumista ei ainakaan ilman siihen suggestoitumista todennäköisesti tapahdu, kuten ei myöskään muuta mainittavaa henkisen suoritustason laskua. Voisi ilmaista niinkin, että useimmilla ajokunto säilyy jopa ihan sivistyneen maailman mittapuulla.

Asia on tietenkin aivan eri, jos on esimerkiksi lääkityksen tai opiaattiriippuvuuden takia epäherkkä tai muusta syystä jotenkin kestojäässä niin, ettei huomaa hienovaraisempia vaikutuksia.

Henkilökohtaista vaihtelua on paljon, eikä se rajoitu pelkästään ns. hypermetaboloijiin jotka voivat saada jo pienestä määrästä kodeiinia vaarallisen yliannoksen(heillä kodeiinin ottaminen johtaa morfiinin muodostumiseen moninkertaisella nopeudella). Ymmärtääkseni jos tämä ryhmä lasketaan pois ja oletetaan CYP2D6 vakioksi, on silti huomattavaa eroa aktiivisten metaboliittien synnyssä, koska CYP3A4- ja UGT2B7-aktiivisuuskin vaihtelee ihmisestä toiseen.

Vaihtelua on varsinkin teineillä ym. random pillereitä kokeilevilla myös siksi, ettei vaikutusta edes huomaa, kun odottaa jotain ihmeellisiä oloja joita valistajat koulussa lupasivat. Tämä ilmiöhän on yleisesti tunnettu etenkin kannabiksen kohdalla: kokeilija esim. jää jumiin kelaamaan sitä, ettei mitään tapahdu ja aikaakin on mennyt tunti vaikka kello on siirtynyt vain 7 minuuttia. Samoin ensimmäisiä kertoja kännäävät teinit eivät aina vielä horjumisvaiheessakaan edes tajua tulleensa humalaan ja voivat luulla, että heillä on superviinapää. :mrgreen:
AD_HD @ synirc
Soppaluu
Lepakko

Post by Soppaluu »

Ite vaa nakkaan ne tabletit sinne lasiin ja ootan et se paracetamol-ryönä valuu lasin pohjalle. Sitten vaan juon ja jätän sen ryönän sinne.
peijjoona
Psykonautti

Post by peijjoona »

Saatteko te tuosta vedestä kovinkin kirkasta sekoituksen jälkeen? Vaikka selvästi suurin osa parasetamolista jää pohjalle mömmöksi, oli vesi suht koht sameaa, kun sen huiviini heitin. Hyvin kyllä fudaili, muttei kovin kauaa
zerk

Post by zerk »

Ei siitä täysin kirkasta tule koskaan. Ja mitä tuohon kestoon tulee niin kodeiinihan on todella lyhytvaikutteinen.