Yleistä keskustelua bentsodiatsepiineista
-
panda
- Psykonautti
-
nimimerkki
- Psykonautti
Klonatsepaami auttaa minulla selvästi parhaiten ahdistukseen ja on 'viihteilyyn' paras, vaikkei noista yksistään mihinkään tosiaan ole, tosin ahdistuksen helpottuminen tuntuu jokseenkin viihteelliseltä. Sitten ehkä diatsepaami, loratsepaami ja alpratsolaami. Viimeistä voinkin enemmän nyt testailla, kun aiemmin en huomannut sen vaikuttavan juuri mitenkään.
-
Lännen nopein
- Apteekki
Kuten hieman ylempänä kerkesin manaamaan bentsoja ja viinaa, niin tulihan sitä sitten vedettyä aikas kuosi päälle heti parin päivän jälkeen. Piti kaverin seuraks lähtee autolla pyöriin, niin otin pari rivaria. Hetki pyöritty, niin haettiin sitten olutta kaupasta ja siittä se sitten lähtikin. 10*rivaria, 5*50mg opamoxia, joku 1,5g hasista ja ainakin yli 10 kaljaa(ei pysty muistaan enään tosta vaiheesta). Aivan vitun seis olin ja muistan pätkiä sieltä täältä, mutta onneksi pystyin olemaan ihmisiksi ilman hölmöilyjä tai välikohtauksia. Aamulla oli pikkusen WOOT :?: :?: Ku ei muistanu yhtään mitä oli tehny, missä ollu, kenen kanssa, koska ja vieläkin aivan pää jäässä. Pikainen tarkastus kertoi heti, että kaikki ryynit oli vedetty kaikki kaljat oli juotu ja kaikki savut poltettu. Sen verran perseestä tuollaiset random ryynikännit ovat, että ei heti kyllä tee mieli uudestaan ottaa. Ja rahatkin olin johkin saanut työnnettyä(tosin drive in paperipussi löytyi roskiksesta), mutta onneksi ei lompakossa paljoa ollutakaan, sillä varmaankin kaikki olisi mennyt, niin kuin tapana on.
Edit. Teimpäs tilitykseni tyhmään paikkaan.. Subuissa sitä kirjottaa mitä vaan, mihin vaan. Jos häiritsee niin modet voi poistaa.
Edit. Teimpäs tilitykseni tyhmään paikkaan.. Subuissa sitä kirjottaa mitä vaan, mihin vaan. Jos häiritsee niin modet voi poistaa.
näin käy näytelmissä, joissa vain kaksin kuutamoa katsellaan, vaivutaan suloisiin suudelmiin tai elimiä irti leikataan.
-
psyhippi
- Karvakuono
-
tRip
- Moderator
-
Bani
- Tuppisuu
-
Borealis
- Tuppisuu
-
downstair
- Psykonautti
-
CharlieBigPpotato
- Kameleontti
-
bol
- Kameleontti
Re: Suosikki lääkkeesi bentsodiatsepiineista?
Tyhmä kysymys: 1) Ovatko lääkkeet vaarallisia jos niissä on mennyt päiväys umpeen? Xanoreja meinaa löytyi laatikosta. 2) Mites nämä Prozacin kaltaiset fluoksetiini pillerit? Ei samankaltaisia viihdevaikutuksia kuin esim Xanorilla?
edit: Jos Xanoria ajattelee viihdekäyttöön, niin 1-2 napsua naamaan ilman alkoholia (eka kokeilukerta olisi kyseessä)
edit: Jos Xanoria ajattelee viihdekäyttöön, niin 1-2 napsua naamaan ilman alkoholia (eka kokeilukerta olisi kyseessä)
-
Lännen nopein
- Apteekki
Pilaantumisesta en tiedä, mutta määrä kuulostaa ihan kohtuulliselta, mutta jos ne ovat 2mg xanoreita, niin yksikin voi yllättääbol wrote:edit: Jos Xanoria ajattelee viihdekäyttöön, niin 1-2 napsua naamaan ilman alkoholia (eka kokeilukerta olisi kyseessä)
näin käy näytelmissä, joissa vain kaksin kuutamoa katsellaan, vaivutaan suloisiin suudelmiin tai elimiä irti leikataan.
-
Uruk-Hai
- Karvakuono
1) Ei kai ne vaarallisia ole, ehkä voinut menettää tehoaan hiukan, riippuu kuin vanhoja. Oon syöny vuoden vanhoja porepanacodeja, toimi, ja lekurikin kerran antoi kaapista efexor"näytepakkauksen" joka oli puol vuotta vanha.. 2) Ei viihdettä. Suomessa mm. Seronil. Tuo Prozac tais olla usassa..bol wrote:Tyhmä kysymys: 1) Ovatko lääkkeet vaarallisia jos niissä on mennyt päiväys umpeen? Xanoreja meinaa löytyi laatikosta. 2) Mites nämä Prozacin kaltaiset fluoksetiini pillerit? Ei samankaltaisia viihdevaikutuksia kuin esim Xanorilla?
Other planes lie beyond the reach of normal sense and common roads, but they are no less real than what we see or touch or feel..
-
bol
- Kameleontti
~3,5 Xanoria + n.3 olutta. Ja ei oo oikee mun muttu. Tuppaa asiat unohtuu ja vielä yhdeksen tunnin unen jälkeen on vieläki sellasis aineis, ettei voi kävellä suoraan. Krapulaa ei ole, mutta aineissa ollaan vieläki vähän. Ei IMO kokeilujen arvonen, mutta jokainen saa itse päättää. Ei onneks tultu mitää tyhmää tehtyä ( ainakaan olisi mieleen jäänyt )
Jää kyllä viimeiseksi kerraksi.
Jää kyllä viimeiseksi kerraksi.
-
Venom
- Tuppisuu
temesta tai diapam..
-
Allstar
- Tuppisuu
Opamox. Imovane tehokkain nukahtamiseen.
"it's insane world but i'm proud to be part of it."
-Bill Hicks
-Bill Hicks
-
pyg-mie
- Tuppisuu
rivat!
Ei maailma ole järjenvastainen... järki on vain maailmanvastainen.
-
Anonyymi
Xanor. Tosin ei ole kovin montaa tullut testattua.
-
bongobong
- Tuppisuu
Tenox, Rivatril
there are things known and things unknown...
and in between are The Doors
and in between are The Doors
-
frapathea
Mulla on tullut joku ihme flippaus melkein kaikista bentsoista mitä oon kokeillu eli ei paljoa positiivisia kokemuksia kun yleensä menny heti suoraan muistikatkokseen ja tehny jotain typerää. Mut öö sanotaan xanor, siitä on tullu mukavat fiilikset.
-
Thoxium
Paradoksaalisia reaktioita, kuten sekavuutta, keskittymisvaikeuksia, kiihtymystä, aggressioita, hallusinaatioita ja vihamielisyyttä, on esiintynyt joissakin harvoissa tapauksissa. Potilaat, joilla on raportoitu käyttäytymishäiriöitä, ovat käyttäneet samanaikaisesti muita keskushermostoon vaikuttavia lääkkeitä ja/tai heillä on ollut piileviä mielenterveyshäiriöitä. Muutaman tutkimusraportin mukaan ne, joilla on taipumusta persoonallisuushäiriöihin tai alkoholin ja lääkkeiden väärinkäyttöön tai joilla on aiempi väkivaltainen käyttäytymistausta, ovat alttiimpia edellä mainituille haittavaikutuksille. Ärtyisyyttä ja vihamielisyyttä on raportoitu lääkityksen lopettamisen yhteydessä potilailla, joilla on posttraumaattinen stressi. Liian suuret annokset voivat aiheuttaa sekavuustiloja iäkkäille potilaille.frapathea wrote:Mulla on tullut joku ihme flippaus melkein kaikista bentsoista mitä oon kokeillu eli ei paljoa positiivisia kokemuksia kun yleensä menny heti suoraan muistikatkokseen ja tehny jotain typerää. Mut öö sanotaan xanor, siitä on tullu mukavat fiilikset.
Lähde: http://www.nam.fi/index.html
-
tropic
- Apteekki
Xanor ja dormicum on mun suosikkeja, kummatkin toimii hyvin, niin viihteeksi kuin myös siihen oikeaan tarkoitukseen.
Can it be all so simple?
-
lanttu
- Apteekki
parhaita mielestä tietty xanori mutta päihde/olo käyttöön ovat temestat ja insominit. temestoja on tullu nyt nappailtuu ja insominei ihan hyvää tahtii ton xanorin ohessa joka on mulle lääke, että on oppinu noitten kunnon vaikutus tavan ne on hyvii 
wtf
-
peijakas
- Karvakuono
Aivan perseestä noi kaikki. Elämäni ekaa kertaa kokeilin tässä yksi päivä 2mg xanor depotteja ja vitut ne mihinkään hattuun heilahda. Luulisi niiden kolahtavan edes jotenkin, mutta paskat. Kauhea väsymys vaan ja tokkurainen olo. Paras olla ilman mitään tai sitten 1,5dl ressupullo naamariin kerran kuukaudessa tai kahdessa 
-
RiotStarter
- Apteekki
Kokonaisina vai murskasitko niitä? Toimii paremmin ja nopeammin ku murskaa.Mut kans vähemmän aikaa tietenki sit.peijakas wrote:Aivan perseestä noi kaikki. Elämäni ekaa kertaa kokeilin tässä yksi päivä 2mg xanor depotteja ja vitut ne mihinkään hattuun heilahda. Luulisi niiden kolahtavan edes jotenkin, mutta paskat. Kauhea väsymys vaan ja tokkurainen olo. Paras olla ilman mitään tai sitten 1,5dl ressupullo naamariin kerran kuukaudessa tai kahdessa
2000-luvun sakilainen.
-
Halluusi
- Psykonautti
-
peijakas
- Karvakuono
Kokonaisiana, murkattuina, budin kanssa ja ilman. Minulle ei todellakaan tule mitään jumalaisia fiiliksiä tosta. Hyvä jos edes rauhoittavat.RiotStarter wrote:Kokonaisina vai murskasitko niitä? Toimii paremmin ja nopeammin ku murskaa.Mut kans vähemmän aikaa tietenki sit.peijakas wrote:Aivan perseestä noi kaikki. Elämäni ekaa kertaa kokeilin tässä yksi päivä 2mg xanor depotteja ja vitut ne mihinkään hattuun heilahda. Luulisi niiden kolahtavan edes jotenkin, mutta paskat. Kauhea väsymys vaan ja tokkurainen olo. Paras olla ilman mitään tai sitten 1,5dl ressupullo naamariin kerran kuukaudessa tai kahdessa
-
korolli
- Apteekki
Mun mielestä depotti xanorit on päihdekäyttöön aika huonoja. Joku kerta tein sillai et otin ensin yhen mutterin ja heti perään pari milliä lakkaa. Lakka kilahti luonnollisesti nopeesti hattuun, ja se depotti hiljalleen kasvatti sitä lakan tuomaa euforiaa taustalla, siis selvästi tunsin että toimi se mutteri. No sitten parin tunnin päästä syön jonku neljä mutteria lisää. Ja ne ei tuntunu sit enää paljo missää. Ei toiminu lähes yhtään paremmin kun se 2mg, vaikka aika ryyneissä pari päivää olinki. Mut jos nopeavaikutteisia söisin 10mg ni oisin kyl aika vitun meiningeissä. Tai sit tipahtanu.peijakas wrote:Kokonaisiana, murkattuina, budin kanssa ja ilman. Minulle ei todellakaan tule mitään jumalaisia fiiliksiä tosta. Hyvä jos edes rauhoittavat.RiotStarter wrote:Kokonaisina vai murskasitko niitä? Toimii paremmin ja nopeammin ku murskaa.Mut kans vähemmän aikaa tietenki sit.peijakas wrote:Aivan perseestä noi kaikki. Elämäni ekaa kertaa kokeilin tässä yksi päivä 2mg xanor depotteja ja vitut ne mihinkään hattuun heilahda. Luulisi niiden kolahtavan edes jotenkin, mutta paskat. Kauhea väsymys vaan ja tokkurainen olo. Paras olla ilman mitään tai sitten 1,5dl ressupullo naamariin kerran kuukaudessa tai kahdessa
Vai pamahdinkohan niistä niin pihalle etten vaan tajunnu..?
Mutta siis eihän ryyneistä mitään jumalaisia fiiliksiä kuulukkaan tulla, niitä jaetaan apteekista. Ryynit on komboiluun ja lääkekäyttöön hyviä. Mutta sellaisenaan niistä ei oloja tule juuri ollenkaan.
-
bol
- Kameleontti
Mitäköhä hittoa. Eilen vetäsin 2mg xanorin ja siihen päälle 3-4 bisseä, eikä olotilassa juuri minkäänlaisia muutoksia ( ehkä pientä muutosta motoriikassa ja alussa kauheata väsymystä + sosiaalisuus lisääntyi hieman + aika meni mahdottoman nopeasti ) ? Johtuukohan se aikasemmin otetusta 400mg ibuprofeiini tabletista?
No tottakai se sillä tavalla vaikutti ettei vituta mikään tällä hetkellä, mutta minkäänlaista ei euforiaboostia tullut, minkä olen ennen kokenut xanoreista. Viime xanori annos oli otettu joku 1,5 kuukautta sitten ja se oli vain 0,5mg ja laitto nukuttamaan. Eli tolea ei löydy tätä tablettia kohti.
Otinkohan liikaa vai liian vähän?
Edit: Iskeekö xanor kovempaa, jos sen vetäsee tyhjään mahaan?
No tottakai se sillä tavalla vaikutti ettei vituta mikään tällä hetkellä, mutta minkäänlaista ei euforiaboostia tullut, minkä olen ennen kokenut xanoreista. Viime xanori annos oli otettu joku 1,5 kuukautta sitten ja se oli vain 0,5mg ja laitto nukuttamaan. Eli tolea ei löydy tätä tablettia kohti.
Otinkohan liikaa vai liian vähän?
Edit: Iskeekö xanor kovempaa, jos sen vetäsee tyhjään mahaan?