Sekakäyttö-topic (Kysymyksiä komboista)
-
Petri6
- OD
Re: Sekakäyttö-topic (Kysymyksiä komboista)
Itse uskoisin, että kannabis voi aiheuttaa hengityslaman tunteen, mutta ei itse fysiologista hengityslamaa.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
-
Personaes
- OD
Ite uskon että kannabis voi lisätä hengityslaman riskiä jos ottaa opiaattien(ja bentsojen/alcon) päälle. Sillä pilvi ihan itsessäänkin pelkiltään otettua saa puutuneen/väsyneen olon, niin tuossa kombossa lisää tuota sedaatiota. Mutta en tiedä kuinka merkittävässä osassa tämä on, varmasti paljon suurempi vaikutus on näillä muilla aineilla tässä kombossa.
Joskus kun on ollut tolea esim. oksikodoniin ja pelkiltään ei tahdo saada kunnolla nuokkuja(jos ei ota reilusti isompaa annosta), niin paukkujen jälkeen on ruennut aina notkuttamaan.
Joskus kun on ollut tolea esim. oksikodoniin ja pelkiltään ei tahdo saada kunnolla nuokkuja(jos ei ota reilusti isompaa annosta), niin paukkujen jälkeen on ruennut aina notkuttamaan.
All that we see or seem, Is but a dream within a dream.
-Edgar Allan Poe
-Edgar Allan Poe
-
zerk
Notkut ja hengityslama eivät ole sama asia. En ole koskaan kuullut missään yhteydessä hatsin lisäävän opioidien hengityslamaa ja pidän sitä erittäin epätodennäköisenä.
-
Personaes
- OD
Itsellä on ollut sellainen käsitys, että mitä syvemmässä notkussa olet, niin sitä isompi riski on hengityslamalle. Itsellä hatsi lisää/syventää sitä notkua ja sen takia uskon että lisää myös hengityslaman riskiä.
Edit.
Ja tarkoitan siis lähinnä, että komboon sotkemalla kannabista, on isompi mahdollisuus hengityslamaan kuin ilman. Eli tyyliin opiaatit, bentsot, alco ja kannabis kombo aiheuttaa hengityslaman helpommin kuin pelkkä opiaatit, bentso&alco kombo. Tämä siis ihan omien kokemusten perusteella, ns. perstuntumalta.
Edit.
Ja tarkoitan siis lähinnä, että komboon sotkemalla kannabista, on isompi mahdollisuus hengityslamaan kuin ilman. Eli tyyliin opiaatit, bentsot, alco ja kannabis kombo aiheuttaa hengityslaman helpommin kuin pelkkä opiaatit, bentso&alco kombo. Tämä siis ihan omien kokemusten perusteella, ns. perstuntumalta.
-Edgar Allan Poe
-Edgar Allan Poe
-
Olento
- Apteekki
Nykyään ihan normi homma poretta ja alkoholia viikonloppusin, jotka ainakin omasta mielestäni natsaa yhteen täydellisesti.
Typerimpiä sekakäyttö juttuja on ollut teinivuosien bisse + ryynit -kombinaatiot.
Todella hienoa kun ei oikeesti muista yhtään mitään illasta ja tullut häröiltyä ties mitä..
Muistuu mieleen eräskin hieno kerta kun tuli parinpäivän aikana dokailtua ja skruudailtua paketillinen virolaisia pameja, muutama mutteri siihen vielä päälle.. Noh mutsin luona silloin vielä asustelin ja himaan kun olin päässyt parin päivän ryynikänni-kuosien jälkeen niin olin sitten tyylikkäästi sammunut eteiseen vieressä glädi jossa oli muutama xanori.
Ei tarvinnu mutsi kauheen pitkiä piuhoja että tajus mistä on kysymys..
Onneks jossain vaiheessa sitte tulin järkiini ja tajusin että bentso-kännit on ihan typerä homma (ainakin meitsille) ja ne jäi sinne teinivuosien haamuihin..
Typerimpiä sekakäyttö juttuja on ollut teinivuosien bisse + ryynit -kombinaatiot.
Todella hienoa kun ei oikeesti muista yhtään mitään illasta ja tullut häröiltyä ties mitä..
Muistuu mieleen eräskin hieno kerta kun tuli parinpäivän aikana dokailtua ja skruudailtua paketillinen virolaisia pameja, muutama mutteri siihen vielä päälle.. Noh mutsin luona silloin vielä asustelin ja himaan kun olin päässyt parin päivän ryynikänni-kuosien jälkeen niin olin sitten tyylikkäästi sammunut eteiseen vieressä glädi jossa oli muutama xanori.
Ei tarvinnu mutsi kauheen pitkiä piuhoja että tajus mistä on kysymys..
Onneks jossain vaiheessa sitte tulin järkiini ja tajusin että bentso-kännit on ihan typerä homma (ainakin meitsille) ja ne jäi sinne teinivuosien haamuihin..
-
Personaes
- OD
Todellakin! Eikä niistä saa oikein mitään irti, kun ainakin itellä ollut että kun bentsokänni alkaa vaikuttaa niin pimenee ja herää vaan aamulla, muistamatta mitään. Ihankuin koko tota aikaa ei olis ollut edes olemassa.spirit wrote: Onneks jossain vaiheessa sitte tulin järkiini ja tajusin että bentso-kännit on ihan typerä homma (ainakin meitsille) ja ne jäi sinne teinivuosien haamuihin..
Puhumattakaan niistä idioottimaisuuksista, mitä tullut tehtyä tuona aikana. Täydellinen itsensä nolaaminen(bentsokänniläiset on rasittavia) ja mahdollinen kuseen joutuminen... No thanks.
-Edgar Allan Poe
-Edgar Allan Poe
-
MethAciD
- Lepakko
Pitäs saada unirytmiä kohilleen, koska muuten alkaa kaikki asiat kusta.
Aattelin yrittää päästä parin tunnin sisään nukkumaan, vaikka vasta pari tuntia sitte heräsin..
Tällä hetkellä alla 1 bisse + 35mg diapamia + indicaista kukkaa jonkun verran(ehkä noin 0,4g)... kaapista löytyis viellä 2 x 7,5mg imovanea, 2x 4mg sirdalud, pameja ja vähän hittiä.
Voi olla että tulee helvetin tyhmä kysymys ja joo onha siinä riskinsä ku on rauhottavia ja unilääkkeitä sekasin, MUTTA
Kysymys onki että: onko jotenkin TOSI vaarallista ottaa vaikka nykyisten päälle yhen 7,5mg imovanen ja nokittaa 4mg sirdaludia?
Pameihin on toleja, mutta noihin muihin ei. Joskus pari vuotta sitten ku viimeks nokitin yhden 4mg sirdaludin niin tipahdin, olin kyl juonu ehkä 10 kaljaa silloin.
Sori ny viel vähä ehk tyhmästä kysymyksestä, mut haluis yrittää hoitaa homman edes jotenkin turvallisesti.
Aattelin yrittää päästä parin tunnin sisään nukkumaan, vaikka vasta pari tuntia sitte heräsin..
Tällä hetkellä alla 1 bisse + 35mg diapamia + indicaista kukkaa jonkun verran(ehkä noin 0,4g)... kaapista löytyis viellä 2 x 7,5mg imovanea, 2x 4mg sirdalud, pameja ja vähän hittiä.
Voi olla että tulee helvetin tyhmä kysymys ja joo onha siinä riskinsä ku on rauhottavia ja unilääkkeitä sekasin, MUTTA
Kysymys onki että: onko jotenkin TOSI vaarallista ottaa vaikka nykyisten päälle yhen 7,5mg imovanen ja nokittaa 4mg sirdaludia?
Pameihin on toleja, mutta noihin muihin ei. Joskus pari vuotta sitten ku viimeks nokitin yhden 4mg sirdaludin niin tipahdin, olin kyl juonu ehkä 10 kaljaa silloin.
Sori ny viel vähä ehk tyhmästä kysymyksestä, mut haluis yrittää hoitaa homman edes jotenkin turvallisesti.
Humalaspäissää ja hulluna siinä hihittelevät ja hiplaavat.
-
Metku
- Kameleontti
Sanoisin että ei tuossa mitään hengenvaaraa oo, ainut vain että pysyt ainoastaan noissa etkä esim. bentsohuuruissa ala etsimään vahvempaa alkoholia tms., itselläni saattaa aina pienet viskihimot iskeä, mutta kuitenkin näyttäs ihan ok:lta kerran toleakin on bentsoihin. Suosittelisin ketiapiinia jos sattuu löytymään.
In the land of the blind, one-eyed man is the king
-
Baah
- Karvakuono
Pysynkö hengissä jos otan 5mg aplratsolaamin sekä 20mg(? valmistaja MSJ ei potki pahemmin) diatsepaamin päällee buprea? Normioloissa 0,5-0,7mg bupree riittää hyvin. Toi alpratsolaami pärisee sen verran hyvin että siksi huolestuttaa.
-
eNZYMe
- OD
No ei kannata ottaa jos et buprea käytä säännöllisesti. Odottaisin vaikka huomiseen.Baah wrote:Pysynkö hengissä jos otan 5mg aplratsolaamin sekä 20mg(? valmistaja MSJ ei potki pahemmin) diatsepaamin päällee buprea? Normioloissa 0,5-0,7mg bupree riittää hyvin. Toi alpratsolaami pärisee sen verran hyvin että siksi huolestuttaa.
-
Petri6
- OD
Komppaan, lisäksi bentsot ja etenkin alpratsolaami latistavat mielelläni todella pahasti opioidien euforiaa.eNZYMe wrote:No ei kannata ottaa jos et buprea käytä säännöllisesti. Odottaisin vaikka huomiseen.Baah wrote:Pysynkö hengissä jos otan 5mg aplratsolaamin sekä 20mg(? valmistaja MSJ ei potki pahemmin) diatsepaamin päällee buprea? Normioloissa 0,5-0,7mg bupree riittää hyvin. Toi alpratsolaami pärisee sen verran hyvin että siksi huolestuttaa.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
-
Velho
- LD50
Itse nykyisin kombottelen noita marzinea/postafenia tuon metadonin kanssa ja siihen lisään useasti ataraxia-/duactia ja anksilonia ja nuo tuntuvat buustaavan erittäin hyvin 
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
-
peemies
- Lepakko
Siis Duactilla on jotain kombottamispotenttiaalia oppareiden kanssa? En oo koskaan kuullu kenenkään mainostaneen tästä.Velho wrote:Itse nykyisin kombottelen noita marzinea/postafenia tuon metadonin kanssa ja siihen lisään useasti ataraxia-/duactia ja anksilonia ja nuo tuntuvat buustaavan erittäin hyvin
It's 4:30 in the morning, it's always 4:30 in the morning. -Bukowski
-
xxx-men
- Kameleontti
Lyrica ja Oxycontin on aika hazardi kombo. Eli en suosittele,
-
Velho
- LD50
Kyllä ainankin 2 kaverille kun olen 5 duactia antanut opioidien päälle ovat maininneet sen buustaavan ja olin itsekkin sitä mieltä mutten nyt ihan 100% varma ole tästä liekö placeboa, muttei se pahitteeksikaan olepeemies wrote:Siis Duactilla on jotain kombottamispotenttiaalia oppareiden kanssa? En oo koskaan kuullu kenenkään mainostaneen tästä.Velho wrote:Itse nykyisin kombottelen noita marzinea/postafenia tuon metadonin kanssa ja siihen lisään useasti ataraxia-/duactia ja anksilonia ja nuo tuntuvat buustaavan erittäin hyvin
ovatko ne tabletit pieniä sinisiä joissa lukee "msj" vai liekö jotain muita?Baah wrote:Pysynkö hengissä jos otan 5mg aplratsolaamin sekä 20mg(? valmistaja MSJ ei potki pahemmin) diatsepaamin päällee buprea? Normioloissa 0,5-0,7mg bupree riittää hyvin. Toi alpratsolaami pärisee sen verran hyvin että siksi huolestuttaa.
I ain't happy but, I'm feeling glad. I got sunshine, in a bag
-
zerk
Enpä ole koskaan kuullut, että duact boostaisi opioideja. Kuulostaa todella oudolta.
-
kuumottelija
- Lepakko
^^^Kannabis kiihdyttää hengitystä ja sykettä. Jumituksen tunne on yksilöllistä. Pari kahvia saattaa saada muuten pahassa jarrukombossa pelastuksen aikaan!
-
Happohuppu
- Apteekki
Kannabiksella ei ole mitään tekemistä hengityslaman kanssa. Se ei aiheuta hengenvaaraa itsessään eikä minkään kanssa kombotettuna.
Looking for planet Gong...
-
placebo
- Kameleontti
Otin tos 4xConcerta 18mg (ekaa kertaa concertaa) ja 6mg Xanoria + plus vitusti pilvee
Eihän mitää lethaalia comboo ny kumminkaan tullu otettua? Kaikki frendit kyl ainakin sano et ihan turvallinen combo. Yleensä en kyl combota mitää sellasta mitä en tiiä, mut xanorit vei taas harkitakyvyn
nyt ED:iä turpaan
Periaatteet perustana, totuus selustana.
-
kuumottelija
- Lepakko
Onko kellekkään muulle tullut kombolla vahva humalatila + helkkaristi pajaria dissosiaatiota? Siis esim. sitä, että luulee olevansa bileissä vaikka on himassa jne.
-
placebo
- Kameleontti
Myöhästä kysyä mutta pakko nyt saada viel mielenrauha. 14h sisällä tullu vedettyä 72mg Concertaa, 6mg Depot Xanoria ja todella paljo budia. Eihän oo mitään lethaalia? Jännä fiilis, eikä oikeestaan ihan hirveesti mitään moitittavaa 
-
Huiko
- LD50
Et ole vetänyt mitään letaalia komboa. 
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.
Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.
Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.
-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.
Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.
Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.
-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
-
placebo
- Kameleontti
Huhhuh.. Oon näköjään täällä joka topicissa häpäissyt itteni kun olin niin sekasisin
Nyt tänään vedetty 72mg Concerta, budia ja vähä alkoo.
-
kuumottelija
- Lepakko
Mulle henkilökohtaisesti Concertat on olleet paskimman fiiliksen aiheuttava 'päihde' (hirveet tykytykset ja hampaannarskutukset ja "keinotekoinen" pirteys) ja neutralisoi mun kohdalla kokonaan kaljakopan ja budin vaikutukset.
-
karvamatto
- Tuppisuu
- Location: Osoiteko tähän pitäis laittaa, tai vaikka HeTun loppuosa?
36mg metyylifenidaattia otettu noin 1.5h sitten. Pian ajattelin ottaa 40-60mg etyylimorfiinia boosteriksi? Toimiva, haitallinen, turha? Entäs onko kellään tietoa kuinka paljon täytyy alkoa ottaa, että metyylifenidaatti muuttuu etyylifenidaatiksi? Ja toimiiko se niin, että otan esim. klo 12.00 36mg mf ja tunnin parin päästä muutaman oluen? Ja mf siis peräisin pureskelluista depot concertoista. Tyhmiä kysymyksiä, tiedetään...
Viisas Ku Käärme, Viaton Kuin Kyyhkynen
-
SadPanda
- LD50
No siis rauhottvat estää mahollisia piristeistä aiheutuvia kouristuksia, epilepsiaa ja tärinää sydämentykytystä ja sit tottakai henkinen puoli ( jeesaa vainoihin mitä helposti tulee savu+piriste yhistelmästä.. lethalia? MeinAkse et vaarallista?placebo wrote:Myöhästä kysyä mutta pakko nyt saada viel mielenrauha. 14h sisällä tullu vedettyä 72mg Concertaa, 6mg Depot Xanoria ja todella paljo budia. Eihän oo mitään lethaalia? Jännä fiilis, eikä oikeestaan ihan hirveesti mitään moitittavaa
Maalaisjärkeä voi käyttää näis jutuis. Ei pkv- lääkkeitä opiaattien kanssa(hitaita bupre, morfiini yms) paitsi piristeiden kanssa justnbueno! Ja ei myöskään alkoholia lakan bentsojen ja hitaiden kanss? Parhautta on nopeet bentsoilla ja hitaita samassa..
Sori sekava kirjotustyyli.. sit taas alkoholi plus hitaat ja bentsot = tosi bad. Sit taas lakka + nopiat on täydellisyys. Helpoa
Aina pitää huolen et on sitä piristävää yhtä paljon ku hidasta.
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
-
Dexma
- Moderator
Kuhan muistaa tämän niin aika pitkälle pääsee.SadPanda wrote: Aina pitää huolen et on sitä piristävää yhtä paljon ku hidasta.ja toisinpäin.
Tapoja on monia, mutta pää motoksi. Laskuvarjo mukaan lentokoneella jolla lentää piripäinen kuski
-
levylaatikko
- Psykonautti
Mitenkäs kodeiinia 200mg, tematsepaamia 40mg ja yks annos siihen alkoa, vaaroja (hengityslama), mutta kaikki on suhteellista. Eli kuinka hyvä kuosi tuosta tulisi / kuinka vaaralliene?
Pahoittelen sekavaa k'ytöstäni sillä otin juuri Tennareita ja bisseä:) nice weekend everyone !
Pahoittelen sekavaa k'ytöstäni sillä otin juuri Tennareita ja bisseä:) nice weekend everyone !
The mind is everything. What you think, you become. -Buddha 
-
peemies
- Lepakko
Opparit+bentso+alko, tästä kombosta ei muuten olekkaan ollut tällä forumilla vielä puhetta. Hengityslama, niinpä niin. Kodeiini on aika laiska oppari että etköhän sinä hengissä selviä, vaikka enpä minä sun toleransseja tiedä. Juo bisset ja säästä tennarit ja koodit darraan.levylaatikko wrote:Mitenkäs kodeiinia 200mg, tematsepaamia 40mg ja yks annos siihen alkoa, vaaroja (hengityslama), mutta kaikki on suhteellista. Eli kuinka hyvä kuosi tuosta tulisi / kuinka vaaralliene?
Ole varovainen ettei tule traumoja.
It's 4:30 in the morning, it's always 4:30 in the morning. -Bukowski
-
xxx-men
- Kameleontti
Joo, vaikka ei ois tolee sul ollenkaan niin toi kombo ei mikään hasardi olekkaan vaikka siinä on just toi perus "henki veks helposti" kombo. Mut ite melkein ottaisin jotain muuta benjoa tohon ku tennareita. Mua ainakin rupeis väsyttään ihan liikaa noi tenoxit. Ja yks annos alkoa ei oo paha asia. Mut todellakin suosittelen pitäytymään siinä yhdessä.levylaatikko wrote:Mitenkäs kodeiinia 200mg, tematsepaamia 40mg ja yks annos siihen alkoa, vaaroja (hengityslama), mutta kaikki on suhteellista. Eli kuinka hyvä kuosi tuosta tulisi / kuinka vaaralliene?
Mites sul kodet yleensä on vaikuttanu? Tuleeko mukava pumpuliolo vai? Mä taas en saa tramaleista tai kodeista mitään irti oli annos kui iso tahansa.