Silloin joskus aikoinaan, kun käytin päihteitä vähän railakkaammin ja söin säännöllisesti bentsoja, mulla meni aina välillä filmi totaalisesti poikki, vaikka suhteellisen normaalisti olisinkin ulkopuolisten mielestä käyttäytynyt. Joskus kun tuli otettua reilusti enemmän xanoreita kuin lääkäri oli määrännyt, ei vaan muistanut kuin jotain väläyksiä edellisestä illasta, eikä kovin tarkkaan mitä oli tehnyt ja tarkalleen missä oli liikkunut. Positiivisenä puolena estot katosi. Tuli kyllä iskettyä aika monta naista bentsoissa. Tuli joskus sekoiltuakin ihan turhia, mitä olisi ollut parempi jättää tekemättä. Aika noloa vaan, kun monet kerrat oli puhelimessa uusia numeroita ja usein mulle soitteli ihmisiä joita en muistanut ollenkaan, mutta he tuntuivat kyllä tuntevan mut.
Tenox
-
eNZYMe
- OD
Re: Tenox
Heh, ota Squege iisisti.
Silloin joskus aikoinaan, kun käytin päihteitä vähän railakkaammin ja söin säännöllisesti bentsoja, mulla meni aina välillä filmi totaalisesti poikki, vaikka suhteellisen normaalisti olisinkin ulkopuolisten mielestä käyttäytynyt. Joskus kun tuli otettua reilusti enemmän xanoreita kuin lääkäri oli määrännyt, ei vaan muistanut kuin jotain väläyksiä edellisestä illasta, eikä kovin tarkkaan mitä oli tehnyt ja tarkalleen missä oli liikkunut. Positiivisenä puolena estot katosi. Tuli kyllä iskettyä aika monta naista bentsoissa. Tuli joskus sekoiltuakin ihan turhia, mitä olisi ollut parempi jättää tekemättä. Aika noloa vaan, kun monet kerrat oli puhelimessa uusia numeroita ja usein mulle soitteli ihmisiä joita en muistanut ollenkaan, mutta he tuntuivat kyllä tuntevan mut.
-
dredi
- LD50
Hihi... muistan joskus aikoja sitten kun tuli syötyä paljon bentsoja.. sitten aamulla heräsin enkä muistanut mitään edellisestä päivästä, siihen että joku teini-ikäinen tyttö soittaa mulle ja kysyy voinko käydä hakemassa sille alkosta viinaamonet kerrat oli puhelimessa uusia numeroita ja usein mulle soitteli ihmisiä joita en muistanut ollenkaan
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
-
Squege
- Psykonautti
Kyllä meni motoriikka päin helvettiä, ja väläyksiä mullakin.. Mutta kaikkea pitää kokeillaeNZYMe wrote:Heh, ota Squege iisisti.
-
Psychonautilus
15kpl näitä, 4 olutta, reilusti pilveä... Kaveri ei edes tiennyt että olin muuta ottanut kuin nuo kaljat ja hitit. Vieläa aika lailla nollatoleen, viimeks syönyt mitään bentsoa varmaan 3-4 viikkoa sitten. Mitään muistikuvia ei oikeastaan ole, mutta en kuulemma hölmöillyt ollenkaan. Outoa. Myöskin perseestä; en ollut kovin sekaisin, söin vitusti ryynejä enkä muista mitään. 
-
Huiko
- LD50
Tennareita 20x3+pliffi= :> suht nolla tolella.
Last edited by Huiko on Thu 18 Mar 2010, 18:14, edited 1 time in total.
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.
Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.
Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.
-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
-
kirkas
- Lepakko
^ tykkään myös tenoxista, ihan sopivasti ns. "viihdekäyttö" arvookin, yks aliarvostetuimpia bentsoja suomessa IMO. Kumma juttu, toisaalta saanpa tenoxeja ilmaseks frendeiltä aina välil kun ne on niin "arvottomii nappei".
Briteissä ja Australiassahan noi esim on ollut ja on edelleen suosituimpia melkeinpä kaikista bentsoista ja varsinkin vielä viimevuosituhannella käsittääkseni melkonen epidemia esim UK:ssa kun rätkivät noita ja nimenomaan Temazepam on ulkomaalaisillakin foorumeilla paljon arvostetumpi bentso kun suomessa jossa se on about monien mielestä jonkun Risolidin kanssa seuraavaks paskin bentso "paska nappei, saa syödä purkin kerrallaan" yms yms.
Et semmost
Briteissä ja Australiassahan noi esim on ollut ja on edelleen suosituimpia melkeinpä kaikista bentsoista ja varsinkin vielä viimevuosituhannella käsittääkseni melkonen epidemia esim UK:ssa kun rätkivät noita ja nimenomaan Temazepam on ulkomaalaisillakin foorumeilla paljon arvostetumpi bentso kun suomessa jossa se on about monien mielestä jonkun Risolidin kanssa seuraavaks paskin bentso "paska nappei, saa syödä purkin kerrallaan" yms yms.
Et semmost
-
SteveHarris
- Psykonautti
Kuten flyingh aiemmin sanoi, ahdistus lähtee nopeasti nollatoleil ja univaikeudetki helpottui mulla pikkusen kun masennukseen ja insomniaan näitä söin jokunen vuosi sitten.
Kaljankanssa mukavat pöhnät irtoo kans.
Offtopic!!
Vihdoinkin pääs itekki rekisteröitymään foorumille. jokunen vuosi seurannu sivusta ku ei oo päässyt rekisteröitymään ja nyt vihdoinki pystyi taas.
Kaljankanssa mukavat pöhnät irtoo kans.
Offtopic!!
Vihdoinkin pääs itekki rekisteröitymään foorumille. jokunen vuosi seurannu sivusta ku ei oo päässyt rekisteröitymään ja nyt vihdoinki pystyi taas.
-
zan
- Apteekki
mulla ei toimi mitenkään. eikä oikeestaan mikään bentsokaan,piru.Timp3 wrote:Tenoxit itellä toimii hyvin nukahtamiseen.. viihteilyyn mun mielestä niillä ei oo mitään arvoo..
rouskutin purkin tenoxeja niin vaikuttanu mitenkään. kaikkihan sen tietää et näistä mun lempiaine on tsolpideemi
xanoritkaan vaikuta. midatsolaamilla nukahtaa hyvin, iv humahtaa kerran ja thats it.
-
dazerc
Eipä oo tullu paljon tenoxeja aikasemmin syötyä, tossa kuitenkin vähän aika sitten sain niitä muutaman ja yllättivät toimivuudellaan :> Tenoxit ja budha oli oikein hyvä yhdistelmä, toimi mulla noi 20mg tennarit paremmin ku 2mg rivatril
(tosin saattaa johtua siitä että rivoja tullut rouskittua ja tennareita oon syöny vaan kerran aikasemmi, kyl rivatkin toimi tosi hyvin sillo ku niitä ei ollu ennen syöny)
-
Timp3
- Kameleontti
Tenoxeilla omasta mielestäni aika lamaava vaikutusdazerc wrote:Eipä oo tullu paljon tenoxeja aikasemmin syötyä, tossa kuitenkin vähän aika sitten sain niitä muutaman ja yllättivät toimivuudellaan :> Tenoxit ja budha oli oikein hyvä yhdistelmä, toimi mulla noi 20mg tennarit paremmin ku 2mg rivatril(tosin saattaa johtua siitä että rivoja tullut rouskittua ja tennareita oon syöny vaan kerran aikasemmi, kyl rivatkin toimi tosi hyvin sillo ku niitä ei ollu ennen syöny)
"What's worse? Being strung out or being fat?"
— Nikki Sixx
— Nikki Sixx
-
Psychonautilus
Aika yksilöllistä, mutta kummalliselta kuulostaa tosiaan ku useimpien noiden vertailutaulukoiden mukaan 2mg klonatsepaamia vastaisi noin 80mg tematsepaamia. Itelläni toimii vastaavilla dousseillakin rivat paljon kovempaa ku tennarit, eli kakkosen riva pieksee neljä tenoksia.dazerc wrote:Eipä oo tullu paljon tenoxeja aikasemmin syötyä, tossa kuitenkin vähän aika sitten sain niitä muutaman ja yllättivät toimivuudellaan :> Tenoxit ja budha oli oikein hyvä yhdistelmä, toimi mulla noi 20mg tennarit paremmin ku 2mg rivatril(tosin saattaa johtua siitä että rivoja tullut rouskittua ja tennareita oon syöny vaan kerran aikasemmi, kyl rivatkin toimi tosi hyvin sillo ku niitä ei ollu ennen syöny)
-
dazerc
Toi lamaava kuvaa noita just kaiken parhaitenTimp3 wrote:Tenoxeilla omasta mielestäni aika lamaava vaikutusdazerc wrote:Eipä oo tullu paljon tenoxeja aikasemmin syötyä, tossa kuitenkin vähän aika sitten sain niitä muutaman ja yllättivät toimivuudellaan :> Tenoxit ja budha oli oikein hyvä yhdistelmä, toimi mulla noi 20mg tennarit paremmin ku 2mg rivatril(tosin saattaa johtua siitä että rivoja tullut rouskittua ja tennareita oon syöny vaan kerran aikasemmi, kyl rivatkin toimi tosi hyvin sillo ku niitä ei ollu ennen syöny)
mitä mieltä itse olit?
Kyllä noi rivat toimi aikanaan, mutta nykyään on sellanen kesto-tole niihin että täytyy se 5kpl ottaa että toimii... Toimi paljon paremmin mulla tommonen yks tennari kun rivaPsychonautilus wrote:Aika yksilöllistä, mutta kummalliselta kuulostaa tosiaan ku useimpien noiden vertailutaulukoiden mukaan 2mg klonatsepaamia vastaisi noin 80mg tematsepaamia. Itelläni toimii vastaavilla dousseillakin rivat paljon kovempaa ku tennarit, eli kakkosen riva pieksee neljä tenoksia.dazerc wrote:Eipä oo tullu paljon tenoxeja aikasemmin syötyä, tossa kuitenkin vähän aika sitten sain niitä muutaman ja yllättivät toimivuudellaan :> Tenoxit ja budha oli oikein hyvä yhdistelmä, toimi mulla noi 20mg tennarit paremmin ku 2mg rivatril(tosin saattaa johtua siitä että rivoja tullut rouskittua ja tennareita oon syöny vaan kerran aikasemmi, kyl rivatkin toimi tosi hyvin sillo ku niitä ei ollu ennen syöny)
-
Huiko
- LD50
Pitää tähän nyt kommentoida kun teen "empiirisiä" kokeita näillä.
Yxi ei sanonut mitään.siis nieltynä.
Kielen alla kaks jotain pientä.ei siis vituttanu,mut...
Kaks kielen alla sulateltuna,kaks pureskeltuna ja yks nokkaan toimi hyvin.
Nyt kolme sulattelin kielen alla niin on jo ihan kiva fiilis.
Kaikki siis eri päivinä joten uskoisin tällä olevan omalla kohdallani jotain arvoa.
Painoa On mulla n.95kg ja suht nopea aineen vaihdunta.
Kenelläkään vinkkejä kombotuksesta muuten kuin viinan ja blossin kanssa?
Yxi ei sanonut mitään.siis nieltynä.
Kielen alla kaks jotain pientä.ei siis vituttanu,mut...
Kaks kielen alla sulateltuna,kaks pureskeltuna ja yks nokkaan toimi hyvin.
Nyt kolme sulattelin kielen alla niin on jo ihan kiva fiilis.
Kaikki siis eri päivinä joten uskoisin tällä olevan omalla kohdallani jotain arvoa.
Painoa On mulla n.95kg ja suht nopea aineen vaihdunta.
Kenelläkään vinkkejä kombotuksesta muuten kuin viinan ja blossin kanssa?
-
peltsi
- OD
Re:
kissankorva wrote:hittto kunonjumiittavaaaa alkonkassa =(
tarkoitan itsellä todella jumittavaa, hyvä kun jaksaa hiirrtäliikuttaa ja ihan nuokuttaakinjo voisi ehkä nukkua,
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
Huiko
- LD50
Nämä siis mulla uusin yritys vaikuttaa unensaantiin. :heh:
Ohjeen mukaan syötynä ei auta mutta toi viisi nukutti jo.
Oon jo valmiiksi maaninen tyyppi niin ei ainakaan nämä vielä noilla annoksilla "piristä."
Kolme söin eilen eikä tullu uni mut oli ihan kiva pöhnä.
Sen verran nyt avaudun,anteeksi vaan kaikille,että kokeiltuna on:
-Zopinox
-Stilkkarit
-Mirtatsapiini
-Melatooni
ja nyt tenox.
Viihde käyttöön menee nyt nämäkin.
Lääkäri ei oikeen tiedä mikä mulla on mut haluaa mun taiteilevan ja kertovan unistani.(sillon kun niitä on.)
Sori offari.
Eihän tätä ole pakko lukea.
Ohjeen mukaan syötynä ei auta mutta toi viisi nukutti jo.
Oon jo valmiiksi maaninen tyyppi niin ei ainakaan nämä vielä noilla annoksilla "piristä."
Kolme söin eilen eikä tullu uni mut oli ihan kiva pöhnä.
Sen verran nyt avaudun,anteeksi vaan kaikille,että kokeiltuna on:
-Zopinox
-Stilkkarit
-Mirtatsapiini
-Melatooni
ja nyt tenox.
Viihde käyttöön menee nyt nämäkin.
Lääkäri ei oikeen tiedä mikä mulla on mut haluaa mun taiteilevan ja kertovan unistani.(sillon kun niitä on.)
Sori offari.
Eihän tätä ole pakko lukea.
-
Huiko
- LD50
Narkkikarkki nimenkin oon kuullu näille tennareille. 
-
DjDSZ
- Tuppisuu
Nyt jäin tässä tuumimaan näiden viihde arvoa ilman alkoholia (toosi huono kokemus tuli siit). Eli aloittelijalla 20mg tenox ni mikä annostus sellainen sopiva? Ku ei oo kokemusta itellä ku kukasta ja sen rajoista millo lyö yliDjDSZ wrote:Ite tuli tuossa todettua että ei kylläkään ole alkoholin kanssa mikn hyvä vaihtoehto. Mutta ainakin muuten saa ihan asiallisen rauhallisen olon ku jättää viinan litkimisen poikkeen siitä.
-
Huiko
- LD50
Itsehän saan näistä parhaan vaikutuksen irti opioidien kera. Jos meinaat kokeilla niin varovasti kun tuo kombottaminen voi olla varallistakin jos hölmöilee. Panacodit & bentsot toimii hyvin kankkuseen, ja kaiketi erinäisiin laskuihin. Unen saantiin toimii pelkiltään minulla vain jos kaikesta on ollu taukoa jo jonkin aikaa. :hmh: Katso tuosta hieman ylempää omat kokemukseni tennareiden alotuksesta.