tramadoli

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
rogues
Lepakko

Re: tramadoli

Post by rogues »

monen kk tauon jälkeen otin tänään 400 mg ramboja. 300mg. lyricaa savua ja bentzoja :love: kyllä on hyvä olo. seiskan aikaan otin pillerit niin nyt vasta pystyy jotain koitella kirjoittaa. oli kyllä 8 12 tosi hyvät nuokut pitkään aikaan. 8)
Neste
OD

Post by Neste »

Tykkään! Voisi sanoa melko stimuloivaksi tai jotain... oon saanu tänään hoidettua ihan helvetisti kaikkia asioita mitä on tullut vaan lykättyä ja lykättyä.

Tradolan retard, ilmeisesti hidasvaikutteinen? Onko pureskelusta hyötyä viihdekäyttöä ajatellen?
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
lappilainen

Post by lappilainen »

Neste wrote:Tykkään! Voisi sanoa melko stimuloivaksi tai jotain... oon saanu tänään hoidettua ihan helvetisti kaikkia asioita mitä on tullut vaan lykättyä ja lykättyä.

Tradolan retard, ilmeisesti hidasvaikutteinen? Onko pureskelusta hyötyä viihdekäyttöä ajatellen?
Pureskelu vaikuttaa merkittävästi jos viihteillä meinaat. Hidasvaikutteinen (retard) vapauttaa ainetta hyvin hitaasti elimistöösi. Pureskelemalla kaikki aine pääsee suoraan tehoamaan.
Olio
Kameleontti

Post by Olio »

1000mg kohdalla on parhaat vaikutukset 8) ja pari pamia rentouttamaan lihaksia.
zerk

Post by zerk »

Ite saan tramaleista selkeesti eniten irti pienillä (200-400mg) doseilla. Yli 500mg mentäessä olo muuttuu useimmiten vain ikäväksi.
Olio
Kameleontti

Post by Olio »

niin henkilöstä kiinni ei mullakaan mitään toleja ole. luontaiset tolet tai jotain, pystyn muutenkin kiskomaan opiaatteja eikä ikinä tuu huono olo vaikka näkeekin muitten oksentelevan välillä tramalista esim.

pari murskattuna ja loput kokonaisena ni on kyl letkeetä :P
Olio
Kameleontti

Post by Olio »

zan wrote:kantsii syödä jotaki bentsoa tramadolin kanssa jos annos ylittää 400mg, mulla alkaa 600mg tulemaan satunnaisia lihasnykäyksiä jos ei ota bentsoa, lisää kuitenkin kouristusriskiä huomattavasti. eipä tuu ees oloja haettua tästä enään, puhtaasti kivunhoitoon, hyvä lääke hermosärkyyn ainakin mulla. joskus jos 1g tai 1.2g ottaa niin tulee olot ja lyhyet yöunet, vaan ei tuu otetua kun tod.harvoin. ennen meni kaikki hupiin.

Mähän sen sanoin edellisellä sivulla ;)
miymau
Lepakko

Post by miymau »

Itse en oo vielä koskaan tramadolei syöny, nyt sain läpyskän 100mg debottei, otin kaks. Olikohan hyvä annostus? Taustalla on kuitenkin satunnaista subun käyttöä (subu ei tosin koskaan oo sanonu oikeen mitään :D panacoditki jyrää sen). Ja onks nää debotit sellasia että myös vaikutus alkaa myöhemmin, jossain ohutsuolistossa, vai vaikutus alkaa nopeasti(eli kuinka nopeasti) ja vaikutus kestää pitkään. ?
Kaikki on paskaa paitsi kusi.
Huiko
LD50

Post by Huiko »

miymau wrote:Itse en oo vielä koskaan tramadolei syöny, nyt sain läpyskän 100mg debottei, otin kaks. Olikohan hyvä annostus? Taustalla on kuitenkin satunnaista subun käyttöä (subu ei tosin koskaan oo sanonu oikeen mitään :D panacoditki jyrää sen). Ja onks nää debotit sellasia että myös vaikutus alkaa myöhemmin, jossain ohutsuolistossa, vai vaikutus alkaa nopeasti(eli kuinka nopeasti) ja vaikutus kestää pitkään. ?
Mulla menee yleensä 2-4h ennen ku alkaa vaikuttaa, ja vaikutukset kestää jonku n.10h. 200mg on ihan hyvä annostus alkuun, ja sittenhän tällä on hyvät buustailu ominaisuudet, jos tuntuu miedolta. Kombottelemaan en lähtis juuri minkään kanssa.

Jotkut vetää näitäkin sen gramman kerralla, mut on musta turhaa. Musta tää on paras näistä apteekkivalmisteista, mitä oon syöny. Just sain oman reseptini uusittua ja on kivaa. Mulla on myös se 200mg syötynä tälle päivää. :up: Jos haluut nopeemmin vaikutuksia voit pureskellakin noita, mut maku on kanssa vähä vittumainen, ja kesto on kanssa lyhyempi.
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
Jun
Psykonautti

Post by Jun »

Alkukesästä tuli nappailtua näitä aika paljon. Oli yksi lempipäihteistäni. Sitten pidin tuossa taukoa reilun kuukauden päihteilystä, niin nyt kun ottaa tramaa niin seuraavana päivänä on aivan törkeä hedari ja pahoinvointi. Yli 250mg annoksilla seuraavana päivänä laatta lentää väkisin ja päänsärkyy on niin kova, että mitään ei voi tehdä. Jo 150mg aiheutti päänsäryt seuraavaksi päiväksi. Aikaisemmin edes 800mg + sixpack olutta ei aiheuttanut mitään jälkioloja eikä ensimmäiset kerrat myöskään. Mikähän helvetti tässä on? Muu lääkitys tai mikään mukaan ei ole tuona aikana muuttunut. Kai se on unohdettava tramadolin käyttö. :shock:
NatiHero
Kameleontti

Post by NatiHero »

Onko turvallista syödä tramalia illalla kahdeksan jälkeen, jos on syönyt hbwr siemeniä aamulla n.klo 7? Ettei mitää serotoniinsyndrooman riskiä jne. Ja tietty ettei syö tramalin toimivuutta.
Velho wrote: Wed 28 Aug 2019, 19:34 NYT VITTU RYHDISTÄYTYKÄÄ DOUPPI ON ELÄMÄN PARASTA AIKAA ja muuteki sillo on jänskää :doh: :foil:
Mushru
Moderator

Post by Mushru »

Jun wrote:Alkukesästä tuli nappailtua näitä aika paljon. Oli yksi lempipäihteistäni. Sitten pidin tuossa taukoa reilun kuukauden päihteilystä, niin nyt kun ottaa tramaa niin seuraavana päivänä on aivan törkeä hedari ja pahoinvointi. Yli 250mg annoksilla seuraavana päivänä laatta lentää väkisin ja päänsärkyy on niin kova, että mitään ei voi tehdä. Jo 150mg aiheutti päänsäryt seuraavaksi päiväksi. Aikaisemmin edes 800mg + sixpack olutta ei aiheuttanut mitään jälkioloja eikä ensimmäiset kerrat myöskään. Mikähän helvetti tässä on? Muu lääkitys tai mikään mukaan ei ole tuona aikana muuttunut. Kai se on unohdettava tramadolin käyttö. :shock:
Mulla on jostain syystä sama juttu. Tuntuu että on buprenkin kans...
Bentsot auttaa siihen pahoinvointiin kyl hyvin,on tullut huomattua että joka kerta kun on bentsoja/pilveä
niin ei oo sitä pahaa oloo ja päänsärkyy. Ei kyllä tuu pieneen mieleen et mistä tää johtuu,
ennen pystyi tosiaan syömään kuinka paljon ja kuinka pitkään niin ettei tullut ''krapulaa''.. :/
. . . (--) °
Dreamer
Psykonautti

Post by Dreamer »

2 kipaletta 150mg retardeja masussa. onkin jo melkee 2kk ku viimeks otti nuita.
jaabajaaba
Psykonautti

Post by jaabajaaba »

750 mg otin murskattuina 150 depotteja ja 150 mg otin tablettina, eipä tullut kummoisia oloja vaikka alla on 9 kaljaakin. Vähän rauhoitti oloa ei muuta, eikä ole edes toleja alla, ei kai vain toimi mulla.
porter

Post by porter »

2x200mg depottia ja tolet nollissa, tos 3h sit otin ja nyt alkaa mukavasti vaikuttaaa jo :))
Dreamer
Psykonautti

Post by Dreamer »

on se vaan niin vaikee pysyä erossa näistä jos niitä laatikossa on. tietää että toimii masennukseen
vallan mainiosti, niin on "pakko" ottaa huonoina päivinä. 2x 150
anaganja
Psykonautti

Post by anaganja »

Mikähän siinä on kun ei ole toleja tähän ja eilen otin 700mg eikä sanonut juuri mitään. Lievä vaikutus oli toki huomattavissa mutta kyllä kai tuolla määrällä pitäisi enemmänkin potkia. :( Varmaankin hyvin yksilöllistä tuo annostus tämän aineen kanssa, muutenkin ihan outo opioidi.
lappilainen

Post by lappilainen »

anaganja wrote:Mikähän siinä on kun ei ole toleja tähän ja eilen otin 700mg eikä sanonut juuri mitään. Lievä vaikutus oli toki huomattavissa mutta kyllä kai tuolla määrällä pitäisi enemmänkin potkia. :( Varmaankin hyvin yksilöllistä tuo annostus tämän aineen kanssa, muutenkin ihan outo opioidi.
Jos kyseessä oli depot-tramalit, niin kai murskasit ne? Kannattaa nauttia ne opiaatit/opioidit täysin tyhjään mahaan jos ei muuten tunnu toimivan.
anaganja
Psykonautti

Post by anaganja »

lappilainen wrote:
anaganja wrote:Mikähän siinä on kun ei ole toleja tähän ja eilen otin 700mg eikä sanonut juuri mitään. Lievä vaikutus oli toki huomattavissa mutta kyllä kai tuolla määrällä pitäisi enemmänkin potkia. :( Varmaankin hyvin yksilöllistä tuo annostus tämän aineen kanssa, muutenkin ihan outo opioidi.
Jos kyseessä oli depot-tramalit, niin kai murskasit ne? Kannattaa nauttia ne opiaatit/opioidit täysin tyhjään mahaan jos ei muuten tunnu toimivan.
Enpä tajunnut murskata juu kun kavereil toimi ilmankin.. Ja ennen nauttimista tapahtuneesta ruokailustakin oli jonkun aikaa.
kurttu
Psykonautti

Post by kurttu »

Ite huomannu et jos pureskelee depotit, nii ku alkaa nousee ni tuntuu että ei voi olla aloillaan, päässä ihme "surinaa" :D, sit jos ei pureskele ni hiipii salakavalasti, vähäku subua niistäis mut hitaammi.. ite diggaan depot tramboist sillee syyä et 3 puoliks ja suihi ja 3 kokonaisena suihi. Alakaa nousut hiukka nopeemmi ja vaikutus on tasasen vahva olo :love:

ps. anteeks sekava kirjotus asu. subu potkii hyvi kännin päälle :cheers:
Hz0
Apteekki

Post by Hz0 »

Muistakaahan ihmiset että tramadolilla on sen verran paljon muitakin efektejä kuin pelkkä opioidivaikutus. Esim. alttius epilepsiakohtauksille juurikin kasvaa. En ole itse havainnut yli 300mg:n annoksen aiheuttavan mitään lisähyötyä ilman että haitta kasvaa. Sen sijaan 100-200mg oluen kera tuntuu olevan itselleni sopiva (ilman toleranssia). Itselläni tuntuu olevan ikävä (satunnainen) sivuvaikutus sellainen että verenpaine tippuu todella alas.
<@ferox> mä en pysty kuvittelemaan toista kanavaa, jonka puheenaiheet vaihtelee kvanttifysiikasta s-marketin ryöstämiseen
zerk

Post by zerk »

MXE ja pitkähkö tauko opioideista ilmeisesti laski toleja todella paljon. 300mg tramalia ja 30ml codesan comppia toimii TODELLA euforisesti.

Enpä valita, keuhkokuumeen oireet hävis aika hyvin :D .
Dreamer
Psykonautti

Post by Dreamer »

zerk wrote:MXE ja pitkähkö tauko opioideista ilmeisesti laski toleja todella paljon. 300mg tramalia ja 30ml codesan comppia toimii TODELLA euforisesti.

itsellä on aina toiminut loistavasti 300mg. koskaan en ole edes enempää halunnut.
johtuu varmaan siitä, että aina pitkät tauot kun levy on syöty loppuun. Codesan comppi on
aivan eri asia. Sitä tuli juotua kokonainen pullo illassa 2 pitkällä oluella boostattuna. Tapahtui silloin
kun olin vielä intissä. sai aina pullon kun vaan pyysi lääkärilät. Nyt saanti on vaikeampaa, tuote
maksaa ja siksi codeiini on taaksejäänyttä elämää.

E: Codesan pullon koko oli siis 200ml
Last edited by Dreamer on Tue 27 Sep 2011, 13:55, edited 1 time in total.
zerk

Post by zerk »

Juu, no mulla oli helvetin kovat opiaattitolet, kun viimeksi tuli tramaleita popsittua. Lähinnä pitivät reflat poissa ja sitten reilusti isommilla annoksilla bentsojen kanssa (kouristuksia ehkäisemään) sai euforiaa ja nuokkumistakin irti.

Mutta mutta... kaikkein mukavinta tramadolissa lienee se, että se tekee todella iloisen sosiaaliseksi jo 150-200mg dosella. Ja kipulääkkeenä ainakin mun kohdalla itseasiassa aikas pätevä.

On muuten helvetin vaikea antaa noiden olla tuossa pöydällä ja säästää ne oikeaan tarkoitukseen. Mut en helvetti sorru enään siihen kierteeseen.
zerk

Post by zerk »

Dreamer wrote:
zerk wrote:MXE ja pitkähkö tauko opioideista ilmeisesti laski toleja todella paljon. 300mg tramalia ja 30ml codesan comppia toimii TODELLA euforisesti.

itsellä on aina toiminut loistavasti 300mg. koskaan en ole edes enempää halunnut.
johtuu varmaan siitä, että aina pitkät tauot kun levy on syöty loppuun. Codesan comppi on
aivan eri asia. Sitä tuli juotua kokonainen pullo illassa 2 pitkällä oluella boostattuna. Tapahtui silloin
kun olin vielä intissä. sai aina pullon kun vaan pyysi lääkärilät. Nyt saanti on vaikeampaa, tuote
Kokonainen pullo...? 500ml pullossa on 1500mg kodeiinia, 625mg efedriiniä ja 625mg difenhydramiinia. Kuulostaa helvetin typerältä ja mahdollisesti tappavalta? Ainakin tuon pitäisi saada aikaan aivan saatanallisen huonon olon ja miehen sairaalakuntoon vähintääkin.

Olikohan ihan varmasti kyseessä Codesan Comp?

Pahoittelen offtopiccia, mutta yritetään välttää sitä skenaariota, että joku idiootti tuon viestin luettuaan tekee saman ja sittenpä saataisiin mukavaa julkisuutta. Modet voivat siirtää paremmalle alueelle jos tuntevat tarvetta.

Ovatpa muuten ikävän makuisia nämä veteen liukenevat 50mg tramalit. Tais olla kalliimpiakin kuin kapselit.
jopasjota
Psykonautti

Post by jopasjota »

Kerspeles, mulla ei enää tramadoli toimi ollenkaan. Joskus kymmenen vuotta sitten 1000mg:sta sai jo notkut päiväksi. 8)

Viime kesänä otin 5000mg tramadolia ja 40mg rivatrilia, kouristusten estämiseksi.
Ei ollut muuta vaikutusta, kun vähän tuli lämpimämpi... :(
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Älkää välittäkö, diipadaapaa ja offtopiccia pukkaa hirveetä tahtia, mulla on taas maniakausi meneillään.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dreamer
Psykonautti

Post by Dreamer »

zerk wrote:
Dreamer wrote:

Kokonainen pullo...? 500ml pullossa on 1500mg kodeiinia, 625mg efedriiniä ja 625mg difenhydramiinia. Kuulostaa helvetin typerältä ja mahdollisesti tappavalta? Ainakin tuon pitäisi saada aikaan aivan saatanallisen huonon olon ja miehen sairaalakuntoon vähintääkin.

Olikohan ihan varmasti kyseessä Codesan Comp?

Pahoittelen offtopiccia, mutta yritetään välttää sitä skenaariota, että joku idiootti tuon viestin luettuaan tekee saman ja sittenpä saataisiin mukavaa julkisuutta. Modet voivat siirtää paremmalle alueelle jos tuntevat tarvetta.

Ovatpa muuten ikävän makuisia nämä veteen liukenevat 50mg tramalit. Tais olla kalliimpiakin kuin kapselit.
pahoittelen. jäi siis mainitsematta, että pullo oli 200ml eikä tuo 0,5l.
E: eikä ylitse 200ml ole edes järkeä juoda. eikös joku +600mg kodeiinia ole se maksimi mitä maksa pystyy muuttamaan
morfiiniksi.
zerk wrote:Mutta mutta... kaikkein mukavinta tramadolissa lienee se, että se tekee todella iloisen sosiaaliseksi jo 150-200mg dosella. Ja kipulääkkeenä ainakin mun kohdalla itseasiassa aikas pätevä.

On muuten helvetin vaikea antaa noiden olla tuossa pöydällä ja säästää ne oikeaan tarkoitukseen.
Joo tuo sosiaalisuus tulee hyvin esille.

Joo ite en taida enää ostaa yli 10 kappaletta kerralla... Koska jos niitä tossa laatikossa on, niin on 99,99% varmaa, että
niitä tulee otettua. niin vaikea pysyä erossa
Makoo

Post by Makoo »

Eikö rambot liity jotenkin serotoniiniin ja/tai noradrenaliiniin? Ainakin lääkäri on mulle noin sanonu, ja useat kaverit. Saanu sellasen kuvan että on myös snri...
zerk

Post by zerk »

Tramadoli on muistaakseni sekä μ-opioidireseptorin agonisti, että ainakin heikko SNRI. Eli kyllä, kyseessä on serotonerginen substanssi.
niksu
Psykonautti

Post by niksu »

Juu, samma har. listan voi vetää, eikä sitä oikein huomaa. 25 kpl satasia + savuja, niin jossain vaiheessa pääsee sellaisiin nuokkuihin, että ne on parasta, mitä "napeilla" voi saavuttaa (jos ei lasketa vahvempia, oxy jne..) Nuo on vielä suht pitkä vaikutteisia, mutta jos on toleranssia (ei mulla ole, kuin 0,5 milliä/pvä) toleranssia esim. subun suhteen, niin aika isoja annoksia pitää vetää, jos haluu todella leffoille/nuokkuihin. Tulee kalliiksi, mutta onhan noi hyviä. Hinta vaan noussut ihan törkeästi, kun ennen sai 2€:lla 200mg. Nyt joutuu maksaan 2-2,5€/kpl :/

Noilla mä ajattelin lopettaa opiaatit. pari päivässä. sit yksi päivässä, sit välipäivä. Tästä ei ole enää pitkä matka tervehtymiseen.. :) alkaa tuleen "uusia" mielenkiinnon kohteita, mitä opiaattien "orjana" ei osaa edes kuvitella. Liikuntaa, lukemista, kaikkea. ei jää pelkäksi puheeksi, niin kuin opa-nistinä tuppaa oleen, että kovat on suunnitelmat, mut mitään ei toteuteta.
Alussa - kun kehossa ei ole opiaatteja, vuosien "kuurin" jälkeen - on toki keskittymisvaikeuksia ja suoranaista vitutusta. Allemmuuskomplekseja ja muuta kaikke kivaa. Opiaateissa mun mielestä on kaikkein vaarallisinta se tunne, minkä se antaa. Tuntuu/luulee/kuvittelee/valehtelee itselleen. Se on petollinen tunne, että homma on hanskassa. Huoletonta menoa, eikä mitään saa aikaan. Tunteet tylsistyy, eikä kiinnosta nähdä esim. vanhempia jne.. Sit kun kysytään jotain, vaikka ½ v. takaa, niin ei muista mitään, yhtä suurta sumua, mistä ei jää mitään käteen! Todellista elämän tuhlaamista, kun kerran on syntynyt maailman parhaaseen maahan (rahallisesti ajateltuna, terveyden huolto, koulutus jne). Aika kulkee 3-4 x nopeammin. Myös tunteet ovat "opiaatin vankina". Niitä on ihan kiva tuntea, tuntea taas erilaisia "tunnetiloja", ilman huumeita. oho.. hmmm.., tulipas juttua, aiheen vierestä.. :D