http://klubitus.org/tapahtuma.php?id=23139
Tää olis lauantaina, onko kukaan täältä menossa?
Kiinnostais mennä mutta epäilyttää vähän tuolla toi lause "vain kutsulla."
Näitä kutsuja oli ilmeisesti jaettu ainakin muutamissa hytkyn bileissä, harmi etten itse ole onnistunut kutsua hankkimaan. Lisätietoja tästä kellään?
Tänää Sonisphere Kalasatamassa. Metallica vetäsee Blackin alusta loppuun. Viime vuonna oli helppo sniikkaa sisään kattoo Slipknot, katotaan jos tänäkin vuonna natsaa jos ei ni sit kaljottelee pihalle.
You never get to heaven if you're scared of getting high.
Kateellinen oon. Aika paljon metallikeikoilla käyny mut vielä ei oo TKta päässy näkeen
Rahatilanne kun sattuu oleen aika akuutti tällähetkel..
Mmmm, TK:n oon nähny kerran viime vuonna, toisena kokoonpanona, 2TT:nä kerran myös.
Itsellä vielä kovassa harkinnassa, mennäkö vai eikö mennä sillä seura, jonka kanssa menisin on hyvin huumevastainen eikä sitä enää jaksa ryypätä 3pv putkeen. . .
Just tippui aamupostissa lippu metsäfestareille, jonka voitin jostain kisasta! Oon aikamoisen mielissään, sillä tää tais olla eka kerta ku voitin jotain! Et siellä nähdään sitten, jos en kerkee tulla sokeeks.
Jos sattuu oleen massia niin pitää itekki kyllä harkita ehkä piipahdusta Metsäfestiwaaleilla... Näkis samalla kätevästi monia ihmisiä yhellä reissulla.
Jos parin viikon päästä sattuis jotenkin oleen massia, tää ois aika unelma:
ANTARIS PROJECT, 13.-16.7.
Live Concert:
Eat Static
Highlight Tribe
Live Acts:
Altruism
Artha
Atma
Audiomatic
Burn in Noise
Cosmosis vs Ajja on Guitars
Dejavoo
Dickster
Dissociactive
Drumatik
Egorythmia
First Stone
Flooting Grooves
Fractal Cowboys
Green Nuns of the Revolution
Hutti Heita
Kerlivin
Loud
Mindwave
Multiphase
Onkel Dunkel
Perfect Stranger
Procs
Ra
Rev
Salakavala
Sensient
Talpa
Yab Yum
Via Axis
Zen Mechanics
ai ai ah,metsäfestiwaali parin viikon päästä, can't wait. Ja hei, jos saa liittyy johonki seuraa ni täällä ois yks yksinäinen tyttönen lähdössä liikkeelle.
"Sä oot likanen narkkari! Yhteiskunnan pohjasakkaa!!
Kansku wrote:ai ai ah,metsäfestiwaali parin viikon päästä, can't wait. Ja hei, jos saa liittyy johonki seuraa ni täällä ois yks yksinäinen tyttönen lähdössä liikkeelle.
metsäfestareille kanssa menossa ^^ ..jos sieltä haluaa löytää telttapaikan, niin kannattaa olla ajoissa liikkeellä! viime vuonna ainaski oli ihan tajuttomasti porukkaa ihan liian pienessä leirinnässä naapurin varpaat koko ajan suussa..
meikäläiset lähtee viikon päästä katteleen lissabonia muutamaks päiväks ja varmaan paria päivää ennen boomeja mestoille telttaileen!
tai sit olis yhen yön tuol lähimmäs kaupungissa castelo brancossa, suapi nährä.
Heippa baan kaikki, onko täältä menossa porukka metsään syvä ry:n järjestämillä Bussikyydeillä. Turusta on yks lähdössä tyttönen metäsilemään. Ja helsingistä menossa kyseisellä bussikyydillä meäntyharjulle.
Ois ääreimmäisen mukavaa jos löytyisin joku porukka johon mahdollisesti soluttautua... Yksin kun on vallan tylsää hengata,
"Sä oot likanen narkkari! Yhteiskunnan pohjasakkaa!!
Pk-seudulta lähdössä ainakin minä ja miekkoseni, sekä toinen uroo - kaverini. Seuraan saa liittyä! Erityisesti tamppausseuraa tämä neito kaipaa, kun nuo uroot ei niin semmoisesta ole aiemmin ainakaan piitanneet. Alkuperäisestä festarijoukkiosta karisi nyt loppumetreillä muut naisihmiset pois Jos haluat meidän porukkaan liittyä niin laitappa infoa miten sinuun saa yhteyden
Millainen olet tänään riippuu siitä mitä koit eilen. Mitä nyt hyväksyt tai hylkäät, muokkaa sinua huomiseksi. Olemme kaiken sen summa, mitä olemme aikaisemmin olleet.