Amfetamiini topic.

Stimulantit & empatogeenit. Keskustelua stimulanteista, stimuloivista yrttivalmisteista ja empatogeeneistä.
Uke
LD50

Re: Amfetamiini topic.

Post by Uke »

Harold wrote:
mentalhell wrote:On muuten herkkä toi poliisin huumetikkari poreelle. Pari päivää oli ollu taukoo, eiköhä se siltiki näkyny, kele. Mikää muu kama siinä tikkaris ei kyllä näy, ei millään ei mutta jupinaa ku haistaaki pussista ni samantien tikkari o positiivine.
itel ei oo seuraavana päivänäkään välillä näkyny, ois kyllä mahtavaa jos joku osais jostain kaivaa kaavion missä näkyis eri substanssien toteamisajat syljessä
ei kyl itellä oo näkyny vaikka muutaman tunnin sisäänki on ottanu. Nähny myös ku on otettu viiva ja poltettu paukut ja lähetty rattii ja poliisi pysäyttäny nii ei oo sillonka nähny. Riippuu niin monesta eri tekijästä se et näkyykö siel vai ei, ite oon joka kerta ottanu huikan vaikka limsaaki ni paremmal tod. näk. tulee puhas tulos ku jos kuivin sui ottaavat.
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
strapfun
Karvakuono

Post by strapfun »

Nonni mitenhän tätä lähtis runoilemaan. Tuolla esittelypuolella tosiaan jo pohjustin hommaa sillai, et vaikka ikää alkaa olla sen verran bileet on biletetty ja moni samanikäinen on ratansa radattanut muutama vuosi sitten, niin tämä herra pääsi pirin maistiin vasta äskettäin. Käyttökertoja ei ole takana montaakaan eli sen puolesta en ole kokenut käyttäjä. Lähinnä nyt kirjoittelen tänne kun muutama asia tässä aineessa ihmetyttää minua ja noiden kavereiden kanssa ei aina jaksaisi vain päihteistä puhua, kun radalla näitä ei osaa kunnolla analysoida. On joko hyvissä tai jumissa.

Kysymyksenä on lähinnä se, et saaks teistä kukaan muu mitään valveunia tai siihen liittyvää settiä pelkästä pöhinästä? Tosiaan takana vasta ihan muutama sellainen "kunnon" käyttökerta ja pari viimeistä oli aikamoisia. Voisin melkein verrata siihen, että ois ottanu mdma-naksuja, mutta se kunnon vetelyys ja hempeily jäi tavallaan pois. Noi frendit on ollu vähän ihmeissään, kun oon kertonu niille tästä setistä.
EDIT: Kävin tarkastamassa valveunen määritelmän kirjoittamisen jälkeen: pitää olla silmät auki jne. eikä sillä ole mitään tekemistä tämän asian kanssa. /EDIT
En tosiaan nyt muista valveunen tarkkaa määritelmää, enkä tähän flowhun viiti etsiskellä wikistä tms. sitä. Mutta viimeks kävi esim. näin: Illalla n. seittemän aikaan ekat pienet lainit nokkaan hyvin nukutun yön, hyvin syödyn ja tankatun päivän jälkeen. Sitten tunnin - parin tunnin päästä vähän buustia ja alkoi nousut tuntumaan mukavalta eli naurattamaan ihan älyttömästi se hyvän olon tunne. Naurattamaan piristä? Tätä ei oikein kaverit tajunnu. Sen jälkeen oli päästävä tanssimaan ja liikkumaan, mutta jostain syystä jalat pehmeni. Ei makaroniksi kuitenkaan, mutta lievää voimattomuutta ja pehmeyttä lihaksissa. Lihasten pehmeys on mulla ollu normisetti joka kerta. Eikun istumaan ja nauttimaan nousuista ja hyvästä fiiliksestä sekä musasta ja mukavista keskusteluista joita voi kuunnella siinä sivussa.

Musan tahtiin alkaa tulla kuvioita, spiraaleja, labyrinttejä ja muuta sellaista pientä askarreltavaa eli aivojumppaa. Noista seteistä pitää sit itsensä lisäksi opastaa tietty se paikalla oleva seurue johdattaa läpi, koska hyvä pitää jakaa. Tää sama on toistunu pari viime kertaa pelkän pirin kanssa ja aika samaa kaavaa menivät. Joku laittoi musan kovemmalle ja nousut parani. Alan keräämään valveunessani porukkaa johonkin kulkuvälineeseen (useimmiten), selitän niille siinä kuinka siistiä että kaikki on paikalla ja päästään menee tällä höyryjunalla täysii tää matka, niin bileet pysyy eheänä ja meillä kaikilla on sairaan hauskaa. Tässä vaiheessa käy joko niin, että matka alkaa etenemään tai näky muuttuu still-kuviksi ja mikään ei liiku mihinkään. Alkaa tavallaan jumitus, mutta koko ajan mieli rakentaa sitä matkaa, joka ei sit vaan pysty lähtemään syystä tai toisesta. Tällä kerralla lähti. Jos musa maistuu ja meno on hyvä, niin yleensä kulkuväline (viimeksi höyryjuna) lähtee täysi hönkä päällä liikkeelle ja liikkuu eri tavalla kuin sen pitäisi.

Juna meni moottoritietä pitkin ja mä vaan lapion kivihiiliä pönttöön, jotta päästäis kovempaa, sillä välin frendit bailas salonkivaunussa ja kiittää mua siitä kuin junas on vitun hyvä meno ja miten mä tiesin sen. samaa jatkuu sit koko illan/yön/aamun ajan eri muodoissa riippuen pysyykö tasainen kuosi päällä vai ei. kulkuväline vaihtui viimeksi junasta lentokoneeseen, aloin rakentamaan siihen siipiä. Lentokone oli liian hidas, niin laitettiin täysi meno päälle ja siitä tuli raketti, jolla mentiin matalalentoa. Sit kun vaikutus alkoi loppumaan, niin kuvat alkavat vaihtumaan enemmän still-kuviksi tai jostain syystä tulee sellaisia mielikuvia, että tiimalasista on karannut hiekka ja ne hiekan jyvät valuvat hitaasti ja muodostavat erilaisia kuvioita todella hitaasti lopulta pysähtyen. Toki illasta riippuen siihen mahtuu kaikenlaista pinnan kiristelyä pikkuasioista, skarppina olemista ja selvää tunnetta. Noi viimeset on ollu mun mielikuva piristä noin yleisesti, kun on jengiä nähny.

En nyt muista valveunen määritelmää, mutta toi siis tulee mulle mdmasta lähes joka kerta ja nyt siis parilla viime kerralla tuli pelkästä piristä. Laitan siis silmät kiinni ja nautin kyydistä. Samalla mielikuvitus alkaa työntää kaikkea kivaa "silmille".

Sit nousut tuntu sillai et ensin alkoi sormet "vipajamaan" ja lihaksiin valua rentous, sen jälkeen jaloissa pehmeyttä, muttei niin vetelää kuin naksuista. Hyvä olo, tuntuu kuin takaraivo lentäis kattoon ja sit alkaa naurattamaan kun ei tiedä miten muuten se hyvä olo purkautuisi. Jos tossa vaiheessa laittaa silmät kiinni, niin sit voikin fiilistellä yllä kuvatun perusteella.

Jossain vaiheessa alkaa toki jännittää ton hauskan jälkeen laskut, mutta toistaiseksi sellaisia ei ole näkynyt. ainakaan pahoja. Ehkä siihen on auttanut se, että on pystynyt syömään viimeistään ma-aamuna tai aamupäivästä (lounaan) ja siitä vähitellen enemmän ja enemmän safkaa. Uni on tietty ollu ihan katkonaista alkuviikon ja univelkaa riittävästi.

Lähinnä nyt kaipaisin analyysiä / kommentteja tohon silmät kiinni maailmaan, lihasten rentoutumiseen ja jalkojen alta menoon. Ite oon kelannu, että se tulis siitä musasta. Koska aiemmin tanssin selvinpäin ja silloin setistä riippuen pääsi aika huikeisiin sfääreihin kun tanssi silmät kiinni ja tunsi vaan kaiken ympärillään. Nyt kemikaalit vaan korostaa sitä.
Petri6
OD

Post by Petri6 »

I don't know what the hell he's having, but I want some of that!
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
Kottonmouth

Post by Kottonmouth »

Voisko tuo johtua jatkeaineista?
strapfun
Karvakuono

Post by strapfun »

voishan se johtua niistäkin. Eniten mulle alkoi eilen illalla voimistua ajatus siitä, että toi on vaan mun vilkkaan mielikuvituksen tuotetta jota empatogeenit vahvistaa. Koska tuttavapiirissä ei ole vastaavia kokemuksia, vaikka pyydän muistelemaan ekoja kertoja.

Noita on siis ollu pirin kanssa pari kertaa ja molemmilla eri kerroilla oli eri laatu käytössä. Joskin mulle on sanottu, että ne on ollu ihan hyvää piriksi. Täällä on monta sivua väittelyä prosenteista ja määritelmistä hyvälle ja huonolle, niin en sit sen tarkemmin osaa sanoa. Luotan vain siihen, kun tietyt ihmiset kertovat sen olevan hyvää.

Pohdin tossa himaan fillaroidessa, että toisaalta toi voi olla sitä, että mun aivot haluaa visualisoida sen nousun ja laskun tunteen. Koska nousuissa tulee sellainen olo, että olen lähettämässä itteäni matkalle / taivaalle milloin milläkin härvelille ja siihen liittyy milloin mitäkin mielikuvia. Sitten kun vaikutus laantuu muutaman tunnin päästä ja sattuu olemaan tanssimassa tai omissa oloissaan istuksimassa, niin silloin mielikuvat on vilkasta mäenlaskua, vesiliukumäkeä, putoamista, tunnelissa alaspäin menoa jne. Sellaista pientä synkkyyttä, josta pystyy ravistautumaan helposti irti, koska tossa tilanteessa silmät avattua ja tilanteen toteamisen jälkeen on ihan helvetin skarppina. Jos juttelee jonkun kanssa ihan normaalisti ja viettää aikaa seurustellen, niin sit vaan tulee sellainen olo, et jotain tapahtuu vois käydä buustaamassa.

Ite toivon, että tolet ei kasva tästä vaan saan nauttia vastaavasta jatkossakin ja aiheuttaa hämmennystä kokemuksista setin aikana mukana olijoille :D

Välillä vaan tuntuu siltä, että osa on vähän kateellinen mun hyvästä fiiiliksestä, mutta onneksi osa nauttii mun olotilan seuraamisesta.

Sit vielä yks kysymys tai ehkä useempikin. Kauanko nousut voi jatkua kun jatkaa buustaamista? Siis en tarkoita jatkuvaa nostetta vaan tasaista rullamista eteenpäin ja sit pääsee sopivasti nauttimaan huippukohdista. Nimittäin viime kerralla vielä vuorokauden jälkeen tuli ihan kivoja viboja. Siinä vaiheessa alkoi tosin vähän pelottamaan, koska edellisestä buustista oli useampi tunti ja aloin vähän pelkäämään, että millois tää tunne loppuu, kun pitäis mennä nukkumaankin vähitellen. Onks toi toleranssista kiinni vai onko se vaan et mitä pidempään radattaa sopivalla annostuksella, niin menee helevetin pitkään? Ei sillä että haluaisin moista kokea, en usko fysiikan / pään kestävän moista.
Tora
Psykonautti

Post by Tora »

Amfetamiini on mulle näköjään sitä että tänään kun on perjantai on pakko koitaa saada vedot jostain hankittua. Ja kaikki kun kusee ni nuppi sekaisin keinolla millä hyvänsä. Eli mahtava aine ;)
-Liukkaalle jäälle, PSYKOOSI päälle-
tRip
Moderator

Post by tRip »

Tora wrote:Amfetamiini on mulle näköjään sitä että tänään kun on perjantai on pakko koitaa saada vedot jostain hankittua. Ja kaikki kun kusee ni nuppi sekaisin keinolla millä hyvänsä. Eli mahtava aine ;)
Sithän se on ihan normaalia ;)
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
Noidantuli
Tuppisuu

Post by Noidantuli »

Minulla on mielenkiintoinen ja outo "ongelma", nimittäin: eräänä iltana otin amfetamiinia parin tuttuni kanssa. Minulla oli tuolloin ihan nollatolet, toinen tuttuni oli ottanut viimeksi reilu kk sitten ja se toinen viimeksi edeltävänä päivänä. Kun olimme nokittaneet, tuttuni saivat selkeästi vähintäänkin haluamansa, molemmat olivat niin vauhdissa, että siitä ei voinut mitenkään erehtyä. Outoa kyllä, mutta itselleni ei käynyt mitään. Ei MITÄÄN! Otin vielä isomman annoksen, ilman tuloksia. Korkeintaan alkoi hieman väsyttää, sen sijaan kun muilla ei ollut väsymyksestä tietoakaan, päin vastoin.

Tästä on varmasti keskusteltu täällä ennenkin, mutta halusin silti kertoa oman kokemukseni. Olisiko kenelläkään tietoa tai edes hajua, mistä tuo voisi johtua? Olen ollut sen jälkeen hieman hämilläni ja miettinyt, että puuttuuko aivoistani jotakin stimulanttejen toimimiselle oleellista... :roll:
Kottonmouth

Post by Kottonmouth »

adhd
Noidantuli
Tuppisuu

Post by Noidantuli »

Itsekin aloin epäillä, en tosin adhd:ta vaan add:tä, siinä voisi olla selitys moneenkin asiaan... Jännä juttu. Parin viikon päästä juttelen lääkärille jos ne tekisi mulle jonkun tutkimuksen vaikka niin ei tarvitsisi pohtia totakaan asiaa loppuelämää!

Täytyy kyllä sanoa, että tuli tosi tyhmä olo tosta kokeilusta. :D Eipähän tarvitse ainakaan sen enempää kiinnostua nopeista, kun ne ei kerta muhun toimi.
Olio
Kameleontti

Post by Olio »

jos vetää överit ni rupee väsyttää...
Noidantuli
Tuppisuu

Post by Noidantuli »

En millään usko, että siitäkään olis kyse. Aika varovaisesti kuitenkin otin aluks ja sit lisäsin. Ja kun ei mitään muuta vaikutusta kun pieni väsy. Tuskin piriöverit sellasetkaan on, eihän?
Olio
Kameleontti

Post by Olio »

piriöverit on just sellaset et jos rupee väsyttää ni se on överit ehkä oot vaan allerginen tai herkkä sille.
CYKO
Kameleontti

Post by CYKO »

Mun kokemuksen mukaan lievissä piriöyskeissä rupeaa väsyttämään ja päätä särkemään vittumaisesti. Kaveri veti kauan sitten kunnon överit jossain bileissä. Taju lähti ja heräsi sairaalassa.
Kottonmouth

Post by Kottonmouth »

Mitä piriöyskien aikana kehossa tapahtuu? Kertokaahan viisaammat :)
ferox
OD

Post by ferox »

Minua vauhti ei ainakaan pidä hereillä. Muutenkin saa hetken hakea, että löytäisin mitään merkkejä siitä että piri toimii. Omalla kohdallani toimimattomuutta pönkittää varmastikin vuosia jatkunut MDPV:n käyttö. Nykyään tarvitsen stimuja jatkuvasti tai en jaksa muuta kuin syödä ja nukkua, enkä saa mitään aikaiseksi.

Minulla ei ole adhd-diagnoosia, vaikka sitä on joskus ehdoteltu, enkä muista nähneeni juurikaan näyttöä siitä, että stimulantit toimisivat jotenkin päinvastoin adhd:ta sairastavilla. Moinen ei ole käynyt aiemmin mielessä kun koskaan ollut surkea koulussa ja minusta oli yleensä mielenkiintoista kun sain ajatukseni lähtemään harhailemaan.
 “ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ”  — frapa
maakari
Karvakuono

Post by maakari »

4 viikon tauko jatkuu ainakin viikolla. Hyvä vaan kun rupesi turhan tiheäänkin tätä myrkkyä kiskomaan mutta haluaisin kyllä palata siihen sivistyneeseen määrään pöhinää ja sitten parit drinksut päälle. Kun pelkkää viinaa rupeaa kittaamaan niin menee rahaa baarissa ja vintti pimenee. Kun näköjään olen niin urpo, etten muista mitä olin tehnyt parille pamille niin kait olin ne napannut kännipäissäni. Kivaa kyllä oli, eikä pahoja muistikatkoja mutta kyllä alkoholin tulisi olla vain pienissä määrissä se pakollinen höystö siellä baarissa/klubilla.
redrum
Psykonautti

Post by redrum »

Pöhinässä on kyllä itellä huono puoli että pystyy ottaa enempi viinaa ja sitten kun on virtaa niin rupee nappailee shotteja jonka takia seuraavana päivänä onkin aivan kamala krapula ja pirin takia ei saa edes unta päivällä. Muttei tosin hetkeen ole tullut piriä otettua kun koksuu ollut tarjolla niin paljon ja suhteellisen halvalla saanut ihan toimivaa tavaraa, tykkään kun kieli ja ikenet on puutuneina. ;)
maakari
Karvakuono

Post by maakari »

redrum wrote:Pöhinässä on kyllä itellä huono puoli että pystyy ottaa enempi viinaa ja sitten kun on virtaa niin rupee nappailee shotteja jonka takia seuraavana päivänä onkin aivan kamala krapula ja pirin takia ei saa edes unta päivällä. Muttei tosin hetkeen ole tullut piriä otettua kun koksuu ollut tarjolla niin paljon ja suhteellisen halvalla saanut ihan toimivaa tavaraa, tykkään kun kieli ja ikenet on puutuneina. ;)
Kaduttaa kun en itse lähtenyt keulaa sen pahemmin maistelemaan vaikka kehuttiin olleen hyvää tavaraa halvalla. Täälläkin on puhuttu on parempi ottaa eka vauhtia ja sitten viinaa vai vaisii vörsii? Uskon kyllä olevan perää, että jos on jo kännissä kun rupee kiskomaan niin sitä myös juo aivan vitusti enemmän.
mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell »

Se on muuten hauska homma kun vetää parin promillen tuuban, ja sitten kiskasee piritöötit siihen. Känninen örvellys olo häviää sekunnissa, sitten onkin iha skarppi ja normaali vaikka promilleja on reilusti. En ole viitsinyt koskaan alkaa testaamaan kuinka paljon viinaa sais alas pirin kanssa, tuntuu että sitä voi juoda loputtomiin eikä tipaha. Tuskin on kovin terveellistä.

(Turha kommentti.)
Jatkumo
Psykonautti

Post by Jatkumo »

Pari päivää ja yötä tullut kiskottuu. Lisäks vähä poltellu ja totta kai alkoholia. nyt about 12 tuntii vikoist vedoist. Olo on todella toivoton ja kitalaki aivan mielettömän kipee. ei tod pysty syömää vaik kyl ois vähä nälkä ku koko viikonloppuun pystyny/ehtiny viivoilta syömää. koko naama tuntuu ihan oudolta. no nytpähän kärsin kun pitää kauheit satsei vetää ja usein. koko ajan oli kyllä mieletön fiilis, hauskaa ja hyvä olo (mitä nyt vähän lihakset kramppas, varmaan nestehukkaa) mut nyt on aika kuumottavaa. näkökenttä ei oo myöskään normaali ja tää väsymys tekee kyl paljon tähän oloon. kyl se täst, mut ei sitä nyt ihan tollee pitäis vetää. prkl kun nyt yritän vakuutella itelleni et en enää vedä mut salee tuun vetämään ja kyllähän noit "vikoja"/no viel yhet-kertoja varmaan tulee riittämään. toi on kyllä niin petollinen aine kun ei tuu selvää nousuu vaan jatkuva olotila ja sit sitä pitää vaan pyrkii jatkamaan ja vetää lisää. sit ku pakko stoppaa nii hullukshan täs tulee
Mandown
Lepakko

Post by Mandown »

Vedin tätä paskaa viime viikolla pommilla pe ja la.. iha siistii oli.
Enkä oo enne pommitellu.. coolimpaa ku nokittelu!
Huome lisää!
:mrgreen:
"Oisko tota lisäannost"
"- Notkutat kokoajan.."
"Joo se on toi seroquel.."
Grower
Lepakko

Post by Grower »

Itsellä on ADD ja kyllä vauhti toimii mutta eri tavalla kuin muilla. Eli auttaa olemaan ja muutenkin parempi olo.
SahkoinenVelho
Kameleontti

Post by SahkoinenVelho »

Grower wrote:Itsellä on ADD ja kyllä vauhti toimii mutta eri tavalla kuin muilla. Eli auttaa olemaan ja muutenkin parempi olo.
Toimiiko loppujenlopuks hirveen eri tavalla kuin muilla...? Itsellä ei ole ainakaan diagnosoitu mitään ADHD:ta/ADD:tä, mut vauhti itselläkin "auttaa olemaan ja parempi olo". Sama varmaan kaikilla muillakin ihmisillä? :roll:

Pakko oli sanoa, kun eiks tosiaan varsinkin puhtaamman amfetamiinin vaikutukset pitäis ihan normaalisti olla tosiaan skarppausta, ajatusten selkeytymistä, rauhottumista ja piristymistä... Ne täpinät sit tulee vasta ihan älyttömillä annoksilla ja jollain kofeiini/efedriinipirillä, toki monista ihmisistä huomaa ihan placebosta kun joku ottaa pienenpienen viivan heikkoa piriä, ja alkaa heilumaan ja täpisemään kuin olis useita naksuja syönyt.
Last edited by SahkoinenVelho on Sun 04 Sep 2011, 14:24, edited 1 time in total.
frapathea

Post by frapathea »

Mulla on diagnosoitu ADHD (ja asperger) ja tässä eräs loistava esimerkkitapaus stimujen vaikutuksista muhun: saavuin kerran kaverin luo selvinpäin, höpötin hulluna, nauroin kaikelle hysteerisenä, sähläsin ja huidoin, kikatin ja höpötin lisää. Yks tyyppi siellä sit kysy, et mitä sä oot vetäny, piriäkö? Vastasin, etten mitään. Väsäsin pirivedot, heitin hihhaan ja kappas vaan, istuin seuraavat ~4h pelaamassa koneella miinaharavaa keskittyneesti vastaten mulle suunnattuun puheeseen harvakseltaan ja niukkasanaisesti.

Olin tossa toissapäivänä samaisen ystäväisen seurassa, se veti metyylifenidaattia 50mg hihaan ja mä poltin vaan pikkusen, ihan pikkusen JWH:ta + moroccohasista. Oltiin samoilla aallonpituuksilla, juteltiin kovaan tahtiin, ja kaiffari sitte kysy, että nii, otitko sä jotain stimuja ku oot niin pirteissä meiningeissä? Mut ehämmä mitää stimuu ollu ottanu, ellei pepsii lasketa :mrgreen:
Grower
Lepakko

Post by Grower »

Tuossa yllä aika hyvin selitetty se miten eritavalla vaikuttaa^^ ei siis ole pakonomaista tarvetta "hösöttää" kokoajan, tai sitte jos on sellanen jumitus päällä ni piri laittaa taas aivot normikierroksille.
Spinaalipuudutus
Psykonautti

Post by Spinaalipuudutus »

Itsellä juurikin amfe ei aiheuta minkäänlaista hösötystä, touhotusta tai muutakaan energisyyden lisääntymistä. Päinvastoin, saatan ennen vetoja olla oikea "ilopilleri", heittää juttua laidasta laitaan, kuunnella musiikkia, nauraa ja olla sosiaalinen, mutta sitten, kun mäntä on pohjassa ja n.5min ---> Syvä hiljaisuus tai niukkasanaisuus, jumitus, rauhoittuminen. Toki voin aktiivisesti puuhastellakin jotain, muttei se tuota minkäänlaista mielihyvää enkä mielelläni edes aloita mitään aikaa vieviä juttuja, ristikoita tykkään täytellä ja lukea kirjoja tms, mutta elokuvien (joiden katsomisesta nautin selvänä ollessani paljon) katsominen ei onnistu, eikä musiikki kuulosta lainkaan hyvältä, päinvastoin lempibiisitkin alkavat ärsyttää ja hiljaisuudessa/rauhallisten ihmisten seurassa tunnen oloni ihan hyväksi. Veikkaanpa, että minun poreen vetoni alkaa olla "loppusuoralla" jo, koska tätä samaa se on ollut viimeiset 3 vuotta, ja silti sitä pitää välillä "kokeilla", josko nyt.. Mutta ei, ei se siitä miksikään muutu. Aina minusta tulee syrjäänvetäytyvä ja hiljainen muiden tarkkailija, vaikka normaalisti olen se porukan puhelias pälättäjä, jolla juttua riittää ja joka on liikkeessä koko aika. Oikeastaan ne laskuähinät ja tärinät ovat ne euforisimmat tunnit koko touhussa, tuntee, kun vauhti alkaa poistua elimistöstä ja alkaa saada omaa itseään takaisin :shock:

Mainitsemisen arvoinen asia, mitä en mielestäni koko foorumilta löytänyt on tämä; saan vetojen jälkeen mässyt! Sellainen ontto, "tyhjä" olo, pakko saada ruokaa, pakko tehdä ruokaa ja syödä, vaikka olisi syönyt hyvin ennen kuositusta. Pirimässyt, oletteko kuulleet moisesta ennen? (Sanottakoon vielä, että kannabiksesta lähtee ruokahalu täysin, samoin opiaateista..) Olenko jonkin sortin epäsikiö :o
I got ice in my veins, blood in my eye, hate in my heart, love in my mind, i´ve seen nights full of pain, days of the same, you keep the sunshine, save me the rain..
muhennos
Lepakko

Post by muhennos »

^^mietä on moneen junaan. joillekin opparit aiheuttaa aktiivista käyttäytymistä ja nopeat taas saa aikaan rauhallisuuden tunteen. itsellekään piri ei enään aiheuta tarvetta juosta ympäri kämppää ja touhuta kaikenlaista tietokoneen kasaamisesta aina maratonjuoksuun. ilmeisesti riippuu ihan piristä. vai onko kohdalleni sittten sattunut huonoa piriä. empä usko. ihmisen aivokemiat ovat niin monimutkaisia ja jokaisella on ihan omansa. esim kaverini saa jo kahdesta kodesta olot ja hänellä essot toimii oikein hyvin ja sienet toimii ihan alle gramman annoksella :/ vaikka ssri:ä syökin. plaseboa? tiedä sitten. mutta kyllä pevekistä jota kerran ostin ja oli kyllä jatkettua niin siitä sai kyllä selvän täpinä olon. piriä kun on niin erilaisia ja erilaiset jatkeet aiheuttaa erilaisia oloja. mutta pirioppari kombo on kyl toisinaan nam :)
diagnoosi: kroonisesti kuoseissa
Makoo

Post by Makoo »

Spinaalipuudutus, epäsikiö ( :P ), ainakaan mä en ole ikinä kuullut pirimässyistä, tai ainakaan muista.. Eräs ystävä jolle annoin "katuporetta" alle 0,1 meni ihan nuokkuihin ja löhös koko yön vaan patjalla, ei jaksanu liikkua mutta ei myöskään paljoa nukkunut, toinen kaveri jolla on vaikka mitä skitsofreeniaa ym, toimi samanlailla kun mulla: vauhti päällä. Mulla tulee kans sellanen hiljanen ja ns väsynyt olo _tosi_ hyvästä poreesta, mutta jatketusta taas vauhti on päällä ja juttua tulee. Tosi hyvässä on ainakin mulla ja tyttöystävällä sellanen juttu, että maha menee todella sekaisin, ja vessassa tulee nestettä väärästä kolosta ja sitä saa vartin välein tehdä.

En osannu käyttää hakua, tai sitten se ei toimi, mutta kun nokittaa poretta, niin kurkusta lähtee tunto aika paljon? Nokitanko väärin, vai mikä siinä on? Ihan kun olis tramaleissa. Tupakka ei tunnu keuhkoissa lähes miltään :shock: Eikä mun jokaiseen erään varmaan mitään puudutttavaa ainetta on laitettu.

Edit: En muista oonko aikasemmin kysynyt, mutta eihän (ainakaan mielestäni) lyrica-viagra-pore kombo ole mitenkään kovin vaarallinen?

Olisi hyvin tärkeää, jos jollain olisi faktatietoa, voiko aata ottaa jos syö valdoxania päivittäin? Ainakaan itse en mitään löytänyt, tai sitten liian vauhti päällä....

...perkele, tuntu kun olis hypänny kerrostalon katolta pää edellä alas kypärä päässä kun heräsin. Vähän liian jatkettua, silti vituttaa et se loppuu kohta.. psykoosi
Last edited by Makoo on Mon 26 Sep 2011, 13:47, edited 1 time in total.
Spinaalipuudutus
Psykonautti

Post by Spinaalipuudutus »

Juu, saman huomannut, että paskasta, jatketusta poreesta (mihin en enää todellakaan koske!) tulee se ns vauhti päälle, hetkeksi. Mutta kait mul on niin "hyvät kontaktit", että aina saa sitä hyvää, mistä riittää 0,1-0,2g vedot vallan mainiosti ainakin 5-7h ajaksi. Jos tuuttaa enempi, niin sitten se kunnon jumitus vasta iskeekin. Piti eilen taas testata, että josko se nyt pärähtäis, mutta ei, vermeitä pestessä päänahka kivasti kihelmöi ja syljeskelin lavuaariin kemikaalinmakuista sylkeä, turpa meni kiinni samantien, ennen vetoja puhua pälpätin iloisesti ja kerroin kaskuja kavereille.. Senpä jälkeen meninkin syömään :mrgreen:
I got ice in my veins, blood in my eye, hate in my heart, love in my mind, i´ve seen nights full of pain, days of the same, you keep the sunshine, save me the rain..