Rivatril

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
hir
Psykonautti

Re: Rivatril

Post by hir »

HenkkA_ wrote:En löytäny puoliintumisaikaa nopeesti googlettamalla

Aika nopee olit.
Puoliintumisaika: 18 – 50 h
“I slept with faith and found a corpse in my arms on awakening; I drank and danced all night with doubt and found her a virgin in the morning.”
Huiko
LD50

Post by Huiko »

Nii. ja sitten on tuo vaultin omakin. :shock:
viewtopic.php?f=5&t=2378&start=0
Ananasakäämä!
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
Petri6
OD

Post by Petri6 »

hir wrote:

Aika nopee olit.
Muuten hyvä, mutta kyse ei ollut klonatsepaamin vaan sen epäaktiivisen metaboliitin 7-aminoklonatsepaamin puoliintumisajasta.

Toi aiemmin mainittu tutkimus on varmaan tämä: http://www.druglib.com/abstract/ne/negr ... 30800.html

Joku tossa ei nyt kyllä täsmää, kun korkein pitoisuus tutkimuksessa (mikäli oikein ymmärsin) oli 183,2ng/ml, kun taas virtsatestissä herkkysraja on 100 000ng/ml (http://www.abcell.fi/innovacon_huumeseulat.pdf). Näyttäisi siltä, että ainakaan tuolla testillä ei klonatsepaami tai sen metaboliitti näkyisi testissä.

Samansuuntaista juttua kuulin tytöltä, jolla oli päivälääkityksenä 2mg klonatsepaamia, joka ei koskaan näkynyt säännöllisissä kusiseuloissa. Onko kellään täällä näkynyt klonatsepaami/sen metaboliitti seuloissa?
Last edited by Petri6 on Wed 29 Sep 2010, 01:16, edited 1 time in total.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
hir
Psykonautti

Post by hir »

Vitun Illuminati.
“I slept with faith and found a corpse in my arms on awakening; I drank and danced all night with doubt and found her a virgin in the morning.”
kirkas
Lepakko

Post by kirkas »

Petri6 wrote:
hir wrote:

Aika nopee olit.
Muuten hyvä, mutta kyse ei ollut klonatsepaamin vaan sen epäaktiivisen metaboliitin 7-aminoklonatsepaamin puoliintumisajasta.

Toi aiemmin mainittu tutkimus on varmaan tämä: http://www.druglib.com/abstract/ne/negr ... 30800.html

Joku tossa ei nyt kyllä täsmää, kun korkein pitoisuus tutkimuksessa (mikäli oikein ymmärsin) oli 183,2ng/ml, kun taas virtsatestissä herkkysraja on 100 000ng/ml (http://www.abcell.fi/innovacon_huumeseulat.pdf). Näyttäisi siltä, että ainakaan tuolla testillä ei klonatsepaami tai sen metaboliitti näkyisi testissä.

Samansuuntaista juttua kuulin tytöltä, jolla oli päivälääkityksenä 2mg klonatsepaamia, joka ei koskaan näkynyt säännöllisissä kusiseuloissa. Onko kellään täällä näkynyt klonatsepaami/sen metaboliitti seuloissa?
Ite kun oon klinikal buprehoidos ja seuloja on sillontällön ja itellä on 3x2mg päivädose klonatsepaamia, niin siit ollu siel puhetta, et noissa perus nopeis kusitestereis jossa vaan näkyy kaikki perusaineet ja bentsot on vaan bentsoina, niin klonatsepaami (rivatril) on kuulemma jotenkin erilainen molekyylikaavaltaan et se ei jostain syystä näy kusitesteis (just nois perus nopeis testeis) kun vasta 3-4mg päivädosella.. yks tuttu klinikalla syö vaan päivittäin 3mg rivatrilia päiväs ja sil on aina negatiiviset bentsot, ite sen ~6mg ja aina positiivisena taas näkyy. Et semmosta. Pienet annokset ei näy ollenkaan.
m
Lepakko

Post by m »

Mun kombo on Olutta n 12-20pulloa, 2mg rivoja 2-5kpl, ja sitte tietty subua päälle. Oi mikä autuus.
Tosin kannattaa olla vähän toleja ennen ku tuota kokeilee..
Ja rivat on yksistäänkin todella hyviä krapula lääkkeitä..
peltsi
OD

Post by peltsi »

m wrote:Mun kombo on Olutta n 12-20pulloa, 2mg rivoja 2-5kpl, ja sitte tietty subua päälle. Oi mikä autuus.
Tosin kannattaa olla vähän toleja ennen ku tuota kokeilee..
Ja rivat on yksistäänkin todella hyviä krapula lääkkeitä..
Jatällaisia kommentteja suomen nuoriso tarvitsee! Voi vittu :evil:
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
kirkas
Lepakko

Post by kirkas »

Itellä on perkele kotilääkkeet jäädytetty sen takia kun RIVATRIL ei näy testeis positiivisena, parit ekat kuukaudet näky (6mg) ja nyt ei o kuukauteen näkyny, tossa sit menin potilasasiamiehen numeron pyytään viel viimeviikolla ja puhuun et mietin et mitä oon muuttanu elämässäni täs kuukauden aikana kun ei o näkyny, ei tullu mieleen kun et ennen aina pidättelin klinikalle asti kusia et jos on testit, nyt kuukauden aikana käyny ainakin kerran tai 2 jopa aamukusel ku tuntuu tulevan vesi läpi niin nopeesti (nopee aineenvaihdunta) ja oon ollu flunssassa kuukauden ja kuumees välil ja alkanu syömään n.1000mg c-vitamiinia päivässä, sanoin sen et muuta en o kyllä muuttanut (ja oon syönyt nyt jo aamusin rivatkin kerralla valvonnassa etten muka saatana myis niitä, voe helvetti ja kuitenkaan ei näkyny viikko ton systeemin jälkeen, sit sanoivat et oksennan varmaan ne.. olin et just joo, muut et siihen uskonukkaan paitsi yks heitti tämmösen järkevän idean juu varmasti oksennan ja myyn oksennettuja rivoja teineille.. haha mitä niiden pääs liikkuu. No joka tapauksessa sanottii et jätä se c-vitamiinin syönti (kai se sit happamoittaa kusta tms onhan se askorbiinihappoa..) huomenna sitten 3vrk ollu syömättä c-vitamiinia ja en käy huomena aamukusella et tulee väkevimmät kuset, jos ei näy positiivisena niin jäähy jatkuu kuulemma kuukauden, väittää etten syö bentsoja vaikka syön ne ja mun suu tutkitaan sen jälkeen sielä.. että näin. Toivottavasti se on ollut tosta c-vitamiinista kii et näkyny negatiivisena ja rivatrilhan ei näy noissa pikatesteissä läheskään kaikilla isokaan annos, mutta noi lukee kaikkee kun piru raamattua, huomena toivon parasta ja positiivista tulosta et ei tarvi päivittäin rampata klinikalla ja saan kotilääkkeet takas (ja vaadin kyllä et otetaan kaikilla 3:lla pikatestillä, 6:s testillä (kaikista epävarmin) 10 testillä ja bentsotestillä). Et tämmöstä kivaa kiusaa hoidossa, koitetaan saada nujerrettua retkahtaan oikein..

kellään mitään vastaavia kokemuksia ja tietoo mistähän toi voi johtua, toivottavasti se on toi c-vitamiini, mutta mikähän muu vois johtua, koska kyl ne ennen näky.. :evil:
mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell »

kirkas wrote:Itellä on perkele kotilääkkeet jäädytetty sen takia kun RIVATRIL ei näy testeis positiivisena, parit ekat kuukaudet näky (6mg) ja nyt ei o kuukauteen näkyny, tossa sit menin potilasasiamiehen numeron pyytään viel viimeviikolla ja puhuun et mietin et mitä oon muuttanu elämässäni täs kuukauden aikana kun ei o näkyny, ei tullu mieleen kun et ennen aina pidättelin klinikalle asti kusia et jos on testit, nyt kuukauden aikana käyny ainakin kerran tai 2 jopa aamukusel ku tuntuu tulevan vesi läpi niin nopeesti (nopee aineenvaihdunta) ja oon ollu flunssassa kuukauden ja kuumees välil ja alkanu syömään n.1000mg c-vitamiinia päivässä, sanoin sen et muuta en o kyllä muuttanut (ja oon syönyt nyt jo aamusin rivatkin kerralla valvonnassa etten muka saatana myis niitä, voe helvetti ja kuitenkaan ei näkyny viikko ton systeemin jälkeen, sit sanoivat et oksennan varmaan ne.. olin et just joo, muut et siihen uskonukkaan paitsi yks heitti tämmösen järkevän idean juu varmasti oksennan ja myyn oksennettuja rivoja teineille.. haha mitä niiden pääs liikkuu. No joka tapauksessa sanottii et jätä se c-vitamiinin syönti (kai se sit happamoittaa kusta tms onhan se askorbiinihappoa..) huomenna sitten 3vrk ollu syömättä c-vitamiinia ja en käy huomena aamukusella et tulee väkevimmät kuset, jos ei näy positiivisena niin jäähy jatkuu kuulemma kuukauden, väittää etten syö bentsoja vaikka syön ne ja mun suu tutkitaan sen jälkeen sielä.. että näin. Toivottavasti se on ollut tosta c-vitamiinista kii et näkyny negatiivisena ja rivatrilhan ei näy noissa pikatesteissä läheskään kaikilla isokaan annos, mutta noi lukee kaikkee kun piru raamattua, huomena toivon parasta ja positiivista tulosta et ei tarvi päivittäin rampata klinikalla ja saan kotilääkkeet takas (ja vaadin kyllä et otetaan kaikilla 3:lla pikatestillä, 6:s testillä (kaikista epävarmin) 10 testillä ja bentsotestillä). Et tämmöstä kivaa kiusaa hoidossa, koitetaan saada nujerrettua retkahtaan oikein..

kellään mitään vastaavia kokemuksia ja tietoo mistähän toi voi johtua, toivottavasti se on toi c-vitamiini, mutta mikähän muu vois johtua, koska kyl ne ennen näky.. :evil:
Rivatril ei kait näy perustesteissä läheskää aina, täälläkin tuo klinikka suosii rivatriliä johtuen varmaan just siitä että se on helppo erotella muista bentsoista, ettei ohisyö muita. Itelle on tikkutesti tehty ja näky bentsot negatiivisenä vaikka rivoja olin syönyt. (Tosin tossa tikkutestissä näky kaikki negatiivisenä vaikka olin vetänyt kaikenlaista.)
peemies
Lepakko

Post by peemies »

Jännä kun porukalla tuntuu 1x2mg riva toimivan paremmin kuin 4x0,5mg. Itellä tuntuu olevan taas päinvastoin, että noi lastenrivat toimis paremmin, vai syökö niitä sit enemmän, tiedä häntä. Eräs kaveri on kyllä sanonut, että millin alprot toimii hälle paremmin kuin telarit. Toinen taas että 150mg lyricat toimii paremmin kuin 300mg. Oudolta tuntuu, vaan kaippa se on sitten yksilöllistä tämäkin.
It's 4:30 in the morning, it's always 4:30 in the morning. -Bukowski
ferox
OD

Post by ferox »

peemies wrote:Jännä kun porukalla tuntuu 1x2mg riva toimivan paremmin kuin 4x0,5mg. Itellä tuntuu olevan taas päinvastoin, että noi lastenrivat toimis paremmin, vai syökö niitä sit enemmän, tiedä häntä. Eräs kaveri on kyllä sanonut, että millin alprot toimii hälle paremmin kuin telarit. Toinen taas että 150mg lyricat toimii paremmin kuin 300mg. Oudolta tuntuu, vaan kaippa se on sitten yksilöllistä tämäkin.
Aavistan että tässä asiassa mennään aika vahvasti plasebon puolella.
 “ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ”  — frapa
CYKO
Kameleontti

Post by CYKO »

ferox wrote:
peemies wrote:Jännä kun porukalla tuntuu 1x2mg riva toimivan paremmin kuin 4x0,5mg. Itellä tuntuu olevan taas päinvastoin, että noi lastenrivat toimis paremmin, vai syökö niitä sit enemmän, tiedä häntä. Eräs kaveri on kyllä sanonut, että millin alprot toimii hälle paremmin kuin telarit. Toinen taas että 150mg lyricat toimii paremmin kuin 300mg. Oudolta tuntuu, vaan kaippa se on sitten yksilöllistä tämäkin.
Aavistan että tässä asiassa mennään aika vahvasti plasebon puolella.
Taas tätä vakio spekulaatiota. 2 x 5mg pami toimii samalla tavalla ja yhtähyvin kuin 1x 10mg pami. Jotkut eivät suostu sitä uskomaan vaikka miten se voisi olla edes toisin?
anaganja
Psykonautti

Post by anaganja »

Lempibentso :razz: parin kaljan kanssa varsinkin.
Uskalsinpas ensimmäisen viestinikin kirjoittaa :heh:
NapalmSatan
Lepakko

Post by NapalmSatan »

Eisemitään rivatrilien ylistys kelpaa ensi, toiseks ja vaikka joka viestiin :mrgreen:
Murderous motivation
Toma
Psykonautti

Post by Toma »

On nää kyl ihania :mrgreen: 20-30mg pamia syön päivässä mut silti pärähtää ihanalla tavalla jopa yks 2mg riva. Ihana bentso kieltämättä. Saisin respalle pyytämällä mut pysyn nois pameissa jotka koitan muutenkin droppaa pois.. Ottaa näitä aina silloin tällöin harvakseltaan aina erityisissä tilanteissa.
Last edited by Toma on Wed 01 Dec 2010, 00:19, edited 1 time in total.
Masentaa ahdistaa vituttaa
Harold
Kameleontti

Post by Harold »

kaverilla diagnosoita määrittämätön kouristus/epilepsia sairaalassa ja pilven piikkiin pistivät. ei tosiaan olis pistäny jossei ois maininnu siit...ois varmaajn hukan tarkemmin tutkinu taustoja ja veri/virtsa kokeita ja päätäkin kuvattu heti..

rivat kuiteskin auttanu frendiä, tuonu tosi hyvin fiiliksen ihan 0.5mg annoksellakin ja pitää pajanitkut loitolla kun hän nyt koittaa sauhuttelematta. ehdotin et kävis lääkäriltä pyytään respaa :)
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää
Paranoid
Karvakuono

Post by Paranoid »

Mulla oli näitä 10 kpl. 0,5:sia.

Imeskellen oon näitä nyt vetäny, ensin kokeilin 4*0,5. N. tunnin päästä imeskelin 2*0,5 .

Eli jäljellä on 4*0,5 ... En oo mitään sen suurempia fiiliksiä saanut kun pientä rentoilua.

Viimesistä on n.30min, ja mietin kauanko kannattaa maksimaalisia vaikutuksia odotella, ennen ku vetäsee noi loputkin, ja kantsiiko noi vaan niellä eikä imeskellä?

Pyydän anteeksi mahdollisesta tekstin epäselvyydestä.

E. No nyt on 2h sisällä mennyt 10*0,5. Eiköhän tästä jotain irtoa. :>
Skeeblew
Psykonautti

Post by Skeeblew »

huhhuh nyt on kyllä outo tilanne, vähän aikaa sitten pureskelin ja bissellä alas 2mg rivan, nii sen jälkeen vähän ajan päästä selvät pulssinnousut ja pulssi on tälläkin hetkellä reilusti yli leposykkeen ja oon varma että johtu just tuosta rivasta ennen tätä ei mitään, naamaa alkoi myös kuumottaa, onkohan tämä bentso-allergiaa?
Harold
Kameleontti

Post by Harold »

Skeeblew wrote:huhhuh nyt on kyllä outo tilanne, vähän aikaa sitten pureskelin ja bissellä alas 2mg rivan, nii sen jälkeen vähän ajan päästä selvät pulssinnousut ja pulssi on tälläkin hetkellä reilusti yli leposykkeen ja oon varma että johtu just tuosta rivasta ennen tätä ei mitään, naamaa alkoi myös kuumottaa, onkohan tämä bentso-allergiaa?

todella hyvin mahdollista, ootko muita bentsoja nauttinu koskaan ?

edit. itellä ei tunnu juurikaan enää toimivan...6mg annoksia voi ottaa kerrasta tuntematta melkein mitään. ei muutenkaan kovin väsyttävä/sekottava bentso. vie kyllä muistin ja holin kanssa tosi arvaamaton.
hyvästi jää, et koskaan minua täällä enää nää
Skeeblew
Psykonautti

Post by Skeeblew »

todella hyvin mahdollista, ootko muita bentsoja nauttinu koskaan ?
on tullu rouskittua todella montaa eri bentsoa, eilinen oli kyllä hämärä ku meni jotenkin ahdistavasti vaikka kun on toleakin jonku verran bentsoihi en tiiä sekavaa
Makoo

Post by Makoo »

Vitun rivat kun ei toimi kun kauheella annnoksella. Purkin vois syödä tyhjäks / pv. tyhmä kymysys, mut onkohan tenoxilla ja rivalla yhteistoleranssia?
*rinnakkais. tajuatte kyl mitä hajen takaa :D
Psychonautilus

Post by Psychonautilus »

Makoo wrote:Vitun rivat kun ei toimi kun kauheella annnoksella. Purkin vois syödä tyhjäks / pv. tyhmä kymysys, mut onkohan tenoxilla ja rivalla yhteistoleranssia?
*rinnakkais. tajuatte kyl mitä hajen takaa :D
On toki. Toleranssi ja riippuvuus syntyy aika pitkälti bentsoihin noin yleensä (tai bentsojen vaikutuksiin aivoissa) eikä tiettyyn aineeseen. Mm. tämän takia diatsepaamia määrätään bentsovieroitukseen jos lopetetaan asteittain, oli aikaisemmin käytetty lääke sitten mikä tahansa.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Onhan niillä bentsoilla ristitoleranssia. Mulla vaikka söisin 888milligrammaa klonatsepaamia, ei toimisi..
mutta 10mg pami toimisi vallan mainiosti.
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
Makoo

Post by Makoo »

Kiitos vastauksista :)

mitenkäs jos vaihtaisin ton rivan alpoihin? viikko/viikko.. anteeks jos tyhmiöä kysymyksiä, helvetin sekava olo, jos joku haluaa tän taudin niin tervetuloa kahville O_o
swimbasami
Psykonautti

Post by swimbasami »

Annoin tyttöystävälle joka ei ollut kokeillut muutaku alkoholia vajaan 2mg rivan ja hitit blueberryä bongista.. oli kuulemma ihan vitun hauskaa ja siltä se näyttikin :DD
lol
SugarRay
Karvakuono

Post by SugarRay »

Mmm.. :mrgreen: Olen rouskinut joskus pienen säkin 2 mg rivoja, hyvin vähän yleensäkin tota bentsokäyttöä huonojen yhteyksien vuoksi. Petollisia namuja kun maistuvat niin makealle, sitten onkin yhtäkkiä kaikki lopussa ja pitää psyykata aika paljonkin et pääsee niistä kunnialla eroon. Nyt kun söisi niin jo 1 mg pistäisi varmasti rivataivaaseen (+savut). <3
Last edited by tRip on Sat 29 Jan 2011, 02:39, edited 1 time in total.
Reason: §4 Ei myynti/ostoilmoituksia.
PCD
Psykonautti

Post by PCD »

Pitänee seuraavaksi kysellä jos onnistuis vaihtaa no kympin pamit kakkosen rivoihin, ovat ainakin pidempi vaikuteisempia kuin pamit ja rivoista oon saanu kaikista parhaimmat hyvän olon tunteet, ollu masennus ja paniikkipäällä niin kaveri vippas yhden kakkosen, vetäsin sen huiteviin, vakutus kun alko niin olisin voinu syödä perhepitsan ja olla vaikka ison porukan keskellä :D itellä vaan positiivisia kokemuksi Rivoista :up:
Panic Chaos Disaster!
Banch
Karvakuono

Post by Banch »

Kakkosen rivat maistuu hyvälle ku niitä pitää kielenalla. :love:
Itsellä ihan respalla nämä, mutta tuppaavat aina menemään ensimmäisten viikkojen aikana koko 100kpl purkki ja sitten ollaankin pari kk ilman. Mut omasta mielestäni paras bentso mitä on. Saa aktiiviseksi ja puheliaaksi, toisin kuin esimerkiksi Xanor joka väsyttää enemmänkin.
joodoo
Karvakuono

Post by joodoo »

Njuu kaveri oli kitkuissa syönyt 5 rivaa, vahvuudesta ei tietoa.
Omien sanojensa mukaan tuntui kuin olisi ollut humalassa... siltä se hieman näyttikin.

Minkälainen vaikutus noista pitäisi tulla? Kaveri ainakin huojui ja menetti tasapainonsa helposti.
Tähän saattoi kyllä vaikuttaa että hän oli valvonut todella pitkään ennen noiden popsimista.
Oddment
Karvakuono

Post by Oddment »

/\ Itelle ainakin tulee todella chilli meininki, eikä meinaa oikein muistaa mitä juuri äsken on tehny.
Ja jos enemmänki on popsinut nii tasapaino menee iha vituilleen kun jalat tuntuu olevan muovailuvahaa.
Esimerkiksi portaissa liikkuminen on aika hardcore hommaa :D Varsinkin jos siihen vielä muutaman bissen naukkaa päälle.
Käsittämätöntä