Yleistä keskustelua bentsodiatsepiineista

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
korolli
Apteekki

Re: Suosikki lääkkeesi bentsodiatsepiineista?

Post by korolli »

bol wrote:Johtuukohan se aikasemmin otetusta 400mg ibuprofeiini tabletista?
Ei
bol wrote:Otinkohan liikaa vai liian vähän?
Liian vähän. Ryynejä kun ruvetaan napsimaan niin niitä on aina liian vähän.
bol wrote:Iskeekö xanor kovempaa, jos sen vetäsee tyhjään mahaan?
Kyllä varmaan, mutta niin marginaalisen vähän että ei ole järkeä jättää sen takia syömättä. Nopeammin ne ainakin toimii. Lekuri kyllä sanoi että ryynit (oxepamit) kannattaisi syödä täyteen vatsaan...

Jos veikkaan oikein niin söit 2mg depot xanorin? Siksi ei tullut euforiaboostia kun depotit alkaa hitaasti toimimaan, eli ei tule "nousuja".

Niinkuin edellisessä viestissä jo kirjotin niin mun mielestä mutterit on päihdekäyttöön aika kälysiä.
kissankorva
Apteekki

Post by kissankorva »

Itse kyllä tykkään 2mg depotti xanoreista, jos viihdekäytössä haluaa käyttää niin yleinen huomaushan on että "eihän nämä toimi", kyllähän ne toimii niinkun pitääkin, poistaa masennuksen ja kohottaa mielialaa, se jää usein monilta huomaatta kun tavotellaan super euforioita ja päihtynyttä oloa. Eli itse pidän vallan hyvin xanoreista, mukava bentso, vie jännittyneisyyttä, auttaa rentoutumaan ja hyvän mielialan. Kakkonen kestää itselläni muutenkin koko päivän..

Ainoa - puoli on tietysti että suuremmilla annoksilla muisti lähtee ja varsinkin alkoholin kanssa.
Jotkut tykkää ,jotkut ei, riippien tietysti mitä hakee. Oma mielipiteeni on että eivät kyllä sovi viihteilyyn kyllä olenkaan, vaan siihen mihin kuuluvatkin. Sekoilu on sitten asia erikseen.
bol
Kameleontti

Post by bol »

Jos veikkaan oikein niin söit 2mg depot xanorin? Siksi ei tullut euforiaboostia kun depotit alkaa hitaasti toimimaan, eli ei tule "nousuja".

Niinkuin edellisessä viestissä jo kirjotin niin mun mielestä mutterit on päihdekäyttöön aika kälysiä.
Ei ollut depotti.
bol
Kameleontti

Post by bol »

Hyödyttääkö huomattavan paljon jos murskaa xanor depotin ja syö vasta sitten? Eli alkaako vaikuttamaan nopeammin ja huomattavammin kuin kokonaisena syötynä?
Alpratsolaami imeytyy Xanor Depot -tableteista hitaammin kuin tavallisista Xanor-tableteista. Siksi niiden huippupitoisuus plasmassa saavutetaan 5 - 11 tunnin kuluttua annostelusta ja se on vain noin puolet tavallisten tablettien huippupitoisuudesta. Suuri vaihteluväli johtuu siitä, että alpratsolaamin pitoisuus pysyy melko tasaisena koko tämän ajan.
EDIT: Päihdelinkin puolelta löytyi aika kiitettävästi infoa, mutta kertokaa omistakin kokemuksistanne: http://www.paihdelinkki.fi/keskustelu/v ... 235168aa39
tRip
Moderator

Post by tRip »

Hyödyttää toki jos murskaat.. Kannattaa sekoittaa se viellä viinaan ja huikalla alas.. Pahaa se on, mutta hyvää se vaan tekee :)

Mielestäni bentsot on niitä paskimpia päihteitä käyttää viihteenä..
Arvostelukyvyn heikentyessä ja tunnetilojen latistuessa olotila on jatkuvasti 'vajaa' ja kovin tyhjä..
Toisinsanoen jatkuvasti tekee mieli ottaa lisää/muita päihteitä :/
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
bol
Kameleontti

Post by bol »

Mielestäni bentsot sopii tosi hyvin, jos haluaa rauhoittua kotona yksin. Ja ei mieluiten alkoa messiin ellei kysessä ole olut / pari. Seuraavanakin päivänä tuppaa olemaan hyvin rauhallinen. Tosin kyllähän sitä mielummin pössyttelis kavereiden kanssa :foil:
Thoxium

Post by Thoxium »

korolli wrote:Vai pamahdinkohan niistä niin pihalle etten vaan tajunnu..?
Näin taisi käydä.

Kerran kun poltin n. 1g budia ja päälle vetäsin 3mg depot xanoreita. Niin meni koko päiväks muisti, alkaen klo. 9.00 aamulla ihan iltaan asti. EI ollu seuraavana päivänä minkäänlaista muistikuvaa missä kävin ja olin. Et vittuakaan järkee vetää noin isoja annoksia. ALkon kanssa kun vetää niin on hyviä kun ei tuu krapulaa ja antaa mukavaa boostia.

Depotithan on paljon parempia IMO kuin telarit. Saattaa tulla jopa kaheks päiväks niin jumalattoman rento ja mukava fiilis. Ketä kiinnostaa nousut, jos luvassa on vähintään loppupäivä mukavissa merkeissä? Huhuh.

Nooh, saa nähä miten toimii 160mg kodeiinia ja 3mg xanoreita. Taatusti mukavaa menoa :D
Maor
Kameleontti

Post by Maor »

Thoxium wrote:Kerran kun poltin n. 1g budia ja päälle vetäsin 3mg depot xanoreita. Niin meni koko päiväks muisti, alkaen klo. 9.00 aamulla ihan iltaan asti. EI ollu seuraavana päivänä minkäänlaista muistikuvaa missä kävin ja olin. Et vittuakaan järkee vetää noin isoja annoksia.
Hmm, helposti tuntui muisti lähtevän, siis otit 3 X 1mg depotteja? Ja muisti lähti ilman että oli alkoholia mukana? Tuo ei nyt minusta kuulosta kovinkaan isolta annokselta.

Ihme tyyli sitäpaitsi kuosittaa että polttaa gramman savut ja sitten xanorit(depot) päälle, no jokainen tyylillään...
-:- We're All Mad Here -:-
Thoxium

Post by Thoxium »

Maor wrote:
Thoxium wrote:Kerran kun poltin n. 1g budia ja päälle vetäsin 3mg depot xanoreita. Niin meni koko päiväks muisti, alkaen klo. 9.00 aamulla ihan iltaan asti. EI ollu seuraavana päivänä minkäänlaista muistikuvaa missä kävin ja olin. Et vittuakaan järkee vetää noin isoja annoksia.
Hmm, helposti tuntui muisti lähtevän, siis otit 3 X 1mg depotteja? Ja muisti lähti ilman että oli alkoholia mukana? Tuo ei nyt minusta kuulosta kovinkaan isolta annokselta.

Ihme tyyli sitäpaitsi kuosittaa että polttaa gramman savut ja sitten xanorit(depot) päälle, no jokainen tyylillään...
No saattaa tietenkin olla että tuli otettua muutakin, en vaan muista mitä. Ei mitään hajua koko päivästä.
Overdosering
Karvakuono

Post by Overdosering »

Telat ja rivat on hyviä. Kokeeksi jaoin 2 telaa 0,5mg:ksi ja otin yhden aamulla toisen illalla niin ihan lepposaa oli.

Ryynikännejä yritin muttereilla ja 7,5mg dormicumeilla kerran vetää. sixpäkki ja muutama paukku lähipubissa --> kotiin nukkumaan. Seuraavana aamuna uusi yritys 5 mutteria, 1 kalja --> nukkumaan :mrgreen:
Aika turhaa oli.

Paras uberkuoseihin on tsopikloni, menee aivan sekaisin ja seuraavana aamuna voi nauraa omille sekoiluille. Miinuksena se maku mikä jää suuhun.
yoshimura
Psykonautti

Post by yoshimura »

nyt saisin 5 opamoxia milligrammaa ei tiedossa :) ajattelin huitasta kaljan kanssa alas.
olen aikasemmin kokeillut imovaneja , niitä otin kaksikappaletta viinan kanssa alas muisti meni.
mulla on joskus ollut noita opamoxeja purkillinen mutta musta aika mieto verrattuna esim diapamiin.
kokeillaan nyt jos tosta jotaa oloi sais kaljan kanssa . :)
tropic
Apteekki

Post by tropic »

tRip wrote:Mielestäni bentsot on niitä paskimpia päihteitä käyttää viihteenä..
Arvostelukyvyn heikentyessä ja tunnetilojen latistuessa olotila on jatkuvasti 'vajaa' ja kovin tyhjä..
Toisinsanoen jatkuvasti tekee mieli ottaa lisää/muita päihteitä :/
Aikalailla samoista syistä pidän bentsojen viihdekäyttöä aika turhana. Ei sillä etteikö esim. johonkin komboon bentsot saattaisi joskus sopia ihan hyvin, mutta ainakin pelkiltään bentsot tuntuvat vaan turruttavan pois ne päällä olevat oikeasti hyvät fiilikset. Silti jostain kumman syystä bentsoja tulee kuitenkin satunnaisesti otettua ihan huvikseenkin, tosin hyvin harvoin niin teen.
Can it be all so simple?
lanttu
Apteekki

Post by lanttu »

itselleni bentsot on lääkkeitä ja pahasti koukussa niihin varsinki xanoriin sivussa menee rivatril, insomin.
en voi väittää että välillä ei menis muutama enemmän kun vituttaa rankasti mitä lääkäri on määrännyt.

BENTOKOUKKU ON HELVETILLINEN JOKA EI ISKE HETI VAAN ENSIN VAHVA PSYYKKINEN RIIPPUVUUS
JOKA SIIRTYY HETKEN KULUTTUA FYYSISEKSI. KOKO AJAN NÄITÄ BENTSOJA MÄÄRÄTÄÄN
HEIKOMMIN KOSKA ON HUOMATTU MITEN PALJON SE ON VÄÄRINKÄYTETTY LÄÄKEAINE+AIHEUTTAA VAKAVAA
RIIPPUVUUTTA JA TUODEN MUKANAAN KASAN MUITAKIN ONGELMIA! ÄLKÄÄ IHMISET LEIKKIKÖ NIITTEN
KANSSA TÄMÄ EI OLE ENSIMMÄINEN SAARNA MINKÄ PIDÄN TOIVOSIN VAAN, ETTÄ IHMISET TAJUAISIVAT!

ALKOHOLIA KUN NAUTITTE ÄLKÄÄ NIITÄ LÄÄKKEITÄ SIIHEN SEKOTTAKO SE ON IDIOOTTIMAISTA!

meni joo vähä offariks!
wtf
Thoxium

Post by Thoxium »

nykyään tuntuu xanorit antavan masentuneen olon. Paskoja on, no ilmottelenpa tohtorille että voi lopettaa niiden kirjoittamisen mulle. Viimosen paketin tietenkin kuosailen sen kunniaks. Mitä nopeemmin loppuu ja sit ilmotus lekurille ettei tarvii enää sen parempi.

Pahasta fyysisestä koukusta pystyy helposti välttymään jos tietää mitä tekee, kokemusta on. Eipä noille sinänsä koskaan muuta tarvetta ole ollutkaan, kuin vitutuksen eliminoimiseen ja kuosailuun + kombotteluun.

Jokatapauksessa nautin viimoset xanorit sit ei oo enää saatavana mistään, siitä pidän huolen.
yoshimura
Psykonautti

Post by yoshimura »

lääkäri määräsi mulle 20kappaleen paketin 1mg depot xanoreita:) pystyyks niil viihteillä jos vaan pureskelis sen depot kapselin/tabletin? :)
bol
Kameleontti

Post by bol »

yoshimura wrote:lääkäri määräsi mulle 20kappaleen paketin 1mg depot xanoreita:) pystyyks niil viihteillä jos vaan pureskelis sen depot kapselin/tabletin? :)
Outo lääkäri sulla, kun näyttää määräävän sulle aina sitä mitä haluut. Kyllä niillä pystyy pitämään ihan 'hauskaa' depot muodossaki, mutta jos haluut, nii murskaa pari-kolme jo valmiiks ja heitä alas. Tai tee vaikka maukas xanoritee :D
korolli
Apteekki

Post by korolli »

Murskaat parit xanorit aamu kahvi kuppiin ja sekottelet. Hyvin toimii eikä oo ees pahaa.
yoshimura
Psykonautti

Post by yoshimura »

joo kyllä se lääkäri määräs ne mulle ihan aiheesta et en kusettan sitä yhtään :) se lääkäri määräs ne mulle tasaamaan noita concertan haittavaikutuksia :) se on paras lääkäri tähän asti mitä oon tavannu :)
Usoda
LD50

Post by Usoda »

Xanorit tähän mennessä suosikkejani. Tosin annostelun kanssa ilman toleja kannattaa olla varovainen. Itselläni jo 1mg vie muistin illasta täysin. :shock:
Xanor Depotit hyvin murskattuna mulla ainakin toimivat jo 30min-1tunnin päästä ottamisesta.
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

Alpratsolaami absolutely. Joitakin esim. Dormicum ja Halcion on kokeilematta, mutta uskoisin etteivät nuo tule päihittämään xanorin mahtia. Tänään 1mg alproa pitkästä pitkästä aikaa =)
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
yoshimura
Psykonautti

Post by yoshimura »

nyt menny 1mg xanor depot ja 4 kaljaa + vähä toffee likööriä oikein hyvä olo enkä ees pureskelly tablettia
Thoxium

Post by Thoxium »

On muute aika hassua että muistaakseni ekan kerran elämäni aikana koin ahdistusta, silloin kun en ollut ottanu xanoreita. Viihdekäyttöönhän nuo periaatteessa on aina mennyt, tai sit masennuksen poistoon, tosin sekään ei toimi enää vaan tulee masentunu olo ku niitä ottaa. nyt menny 5mg muttereita, kahvin, teen ja kielen alla. huh, sentään tupakilla kiva käydä. huomenna kouluun, ni pitäs nopeesti vetää viimosen levyn pois, eli varmaan sit kaks seuraavaa päivää vitun rauhottavissa. noh, jos jotain jälkioireita noista tulee ni haen resilaria ja sillä sit siihe asti kunnes tuntuu edes hieman normaalilta.

pirikään ei o ni pirullinen kun xanorit.
korolli
Apteekki

Post by korolli »

Täytyypä taas hehkuttaa että kyllä tää Xanor on #1, Bentsojen kuningas. (Kuningatar on sitten Rivatril.) Eilen illalla söin pari milliä, ja innostuin juomaan itseni vielä melkoiseen humalaan (niin kuin voitte eilisistä postauksistani päätellä :D :oops: :roll: ). Juuri äsken herättyäni pistin kahvikuppiin 1mg... Hahahah... olempas tyhmä...
Hehheh... Aioin kirjoittaa että äsken nauttimani ksanori toimii piristävästi. Tuon kahvikuppi sanan kirjoittettuani tajusin että pirteys ei ehkä johdukkaan ksantusta :lol:
Kohta toinen kuppi kahvia. Mahdollisesti toinen ksanorikin. Mutta nyt aamusavuke :arrow:

Tästä tuli nyt ihan turha postaus, mutta aion postata sen silti, koska olen ksanoreissa. Eilen pyytelin tätä hörhötopikissa anteeksi, joten enään en jaksa. Bännikää jos alkaa vituttaa.
Thoxium

Post by Thoxium »

korolli wrote:Täytyypä taas hehkuttaa että kyllä tää Xanor on #1, Bentsojen kuningas. (Kuningatar on sitten Rivatril.) Eilen illalla söin pari milliä, ja innostuin juomaan itseni vielä melkoiseen humalaan (niin kuin voitte eilisistä postauksistani päätellä :D :oops: :roll: ). Juuri äsken herättyäni pistin kahvikuppiin 1mg... Hahahah... olempas tyhmä...
Hehheh... Aioin kirjoittaa että äsken nauttimani ksanori toimii piristävästi. Tuon kahvikuppi sanan kirjoittettuani tajusin että pirteys ei ehkä johdukkaan ksantusta :lol:
Kohta toinen kuppi kahvia. Mahdollisesti toinen ksanorikin. Mutta nyt aamusavuke :arrow:

Tästä tuli nyt ihan turha postaus, mutta aion postata sen silti, koska olen ksanoreissa. Eilen pyytelin tätä hörhötopikissa anteeksi, joten enään en jaksa. Bännikää jos alkaa vituttaa.
Kahvi on kyl pakollinen jos xanoreita vetää :razz:
korolli
Apteekki

Post by korolli »

Jep. Normaalisti en edes juo kahvia kuin harvoin. Ja kaks kuppia aiheuttaa jo lievät kofeiiniöverit, tulee melko nihkeä olo, siis kirjaimellisesti nihkeä, hikeä nimittäin puskee aika reippaasti. Ja keskittymiskyky on kuin adhd-potilaalla puolisen tuntia - tunti. Xanoreissa taas sumppia juo kuin limpparia, kun on jo valmiiksi lievä adhd itse xanoreista. Muut kofeiiniöveri oireet xanor poistaa kokonaan, tulee vaan kahvin positiiviset vaikutukset esiin. Ja hyvvää on. :razz:

Lisäystä: Toisen kupin kumottuani huomasin juuri että olen taas kofeiiniövereissä, xanorista huolimatta :roll:
Tiedoksi niille jotka ihmettelee mitä tarkoitan kofeiiniövereillä: tilaa jossa kofeiini aiheuttaa liikaa epämiellyttäviä sivuoireita, esim. hermostuneisuutta.
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

Yksi xanttu vielä päälle, niin lähtee kofeiiniöverit tai sitten ei. Mutta kyllä xanttu kohtuullisella määrällä aiheuttaa epä adhd:maista käytöstä. Voi kyllä ilmetä paradoksaalisia vaikutuksiakin, mutta yleensä suuremmilla annoksilla.

Joskus sivarissa oli parasta 2 dexedrineä, 2,5mg alproa ja kahvia. Enemmän kuin miellyttävä työpäivä. Eikä liity aiheeseen juuri mitenkään :lol:
Thoxium

Post by Thoxium »

Nikotiini vie tehokkaasti vaikutuksen pois vähäks aikaa. Kerran join kahvia ja sit siitä tupakkaa, niin tuli molempia vedettyä vähän liikaa, niin alpratsolaamin vaikutus hävis n. 30 minuutiks ja tuli hirveet värinät ja hermostuneisuus, sen jälkeen olot kyl palautu takaisin 8)
korolli
Apteekki

Post by korolli »

Tematsepaami on tehnyt yllättävän nousun bentsojen top kolmoseen.
Nykyinen top 3 on siis:

#1 Xanor
#2 Rivatril
#3 Tenox

Mukavat nousut tulee tennareista. Eikä ole edes kovin pahanmakuisia, paitsi jälkimaku, jonka aikana on jo hyvä huuhtaista pillerit juomalla kielen alta mahaan sulamaan. Kahviin sekoitettuna toimii erittäin hyvin. Heti kun huikan ottaa niin tuntuu semmonen benzohumahdus päässä. Tulee kunnon nousut. Kuin viinaa joisi. Mm.. Tenox-kahvi :P

Temazepaamihan on yksi niistä harvoista bentsoista jotka todella aiheuttaa euforiaa. Kahvin seassa tennareita niin tuon kyllä huomaa. Muutenkin on jotenkin "puhtaasti" bentsoissa.
Aluksi en tennareista tykännyt kun en edes tajunnut olevani bentsoissa, kun oli omasta mielestä ihan selvä. Nyt olen oppinut arvostamaan tätä hienostunutta sekavuustilaa, erittäin miellyttävää.

Nyt täytyy muuten lopettaa bentsojen popsiminen vähäks aikaa. Oon viimeviikon ollu niin benjoissa ettei kovin paljoa muistikuvia oo jäänyt. Pelkään että saatan jokupäivä herätä ja tajuta olevani bentsokoukussa. Nimittäin henkistä riippuvuutta oon jo huomannu. Ja sattumoisin tunnen aika monta tyyppiä jotka on bentsoihin koukussa. Eli aina saa kun haluaa.
Nyt rupes kuumottaa. :foil:
Täytyy pitää taukoo ny. Onneks on reilusti pajaria.
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

Suurinpiirtein kaikkien läkkeiden vaikutus perustuu myös siihen missä menossa kroppa on ja minne suuntaan reseptorit vinguttaa... Joskus joku on parasta, joskus se on vähän huonompaa ja joku vähän parempaa.

Yritin syödä parina päivänä tennareita yli 60mg:tä jotta vaikutuksia tulisi enemmän. Tuntui, että ei tule. Meni hukkaan pillereitä ja aina oli sama sinänsä melko riittävä pöhnä mikä noista kolmesta tennarista tulee... Yleensä on isommat määrät sanonu enemmän.
mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell »

Rivatril 2mg, nukkumisee stilnoct vaikkei bentsodiatsepiini olekkaa varsinaisesti.