Sekakäyttö-topic (Kysymyksiä komboista)
-
Illuusio
Re: Sekakäyttö-topic (Kysymyksiä komboista)
Miten ois 50mg metyylifenidaattii (melkee nollatolet) 5-6kaljaa ja savut ? Varmaa suht turvallist, mut miten on viihteen laita ?
E: tai oisko kaljan tilalle parempi joku vähän väkevämpi ? Gin lemon tms ?
E: tai oisko kaljan tilalle parempi joku vähän väkevämpi ? Gin lemon tms ?
-
Petri6
- OD
Omalla kohdallani alkoholi ja bentsodiatsepiinit (harvoja poikkeuksia lukuunottamatta) vähentävät opioidien euforiaa lisäämättä kokemukseen mitään positiivista. Tämä päti vielä korostetusti silloin kun toleranssi oli pieni, jolloin opioidit toimivat millään buustimattakin erittäin hyvin ja miellyttävästi.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
-
eNZYMe
- OD
Mun mielestä pari lasia viiniä tai pari tuoppia kaljaa toimii ihan mukavasti jarrujen päälle. Toki voi lisätä pahoinvointia jos ei ole tottunut ja pitää pitää maltti, että tosiasan jää 2-3 annokseen maksimissaan. Mulla nyt on kuitenkin aika iso kestotole.
-
levylaatikko
- Psykonautti
Kodeiini mulla toimii ihan kohtuu ok, nuokkuja tulee, joskus valvareita. Mutta olo on ylipäätänsä 200mg jälkeen enemmän _todella_ letkeäxxx-men wrote:Joo, vaikka ei ois tolee sul ollenkaan niin toi kombo ei mikään hasardi olekkaan vaikka siinä on just toi perus "henki veks helposti" kombo. Mut ite melkein ottaisin jotain muuta benjoa tohon ku tennareita. Mua ainakin rupeis väsyttään ihan liikaa noi tenoxit. Ja yks annos alkoa ei oo paha asia. Mut todellakin suosittelen pitäytymään siinä yhdessä.levylaatikko wrote:Mitenkäs kodeiinia 200mg, tematsepaamia 40mg ja yks annos siihen alkoa, vaaroja (hengityslama), mutta kaikki on suhteellista. Eli kuinka hyvä kuosi tuosta tulisi / kuinka vaaralliene?
Pahoittelen sekavaa k'ytöstäni sillä otin juuri Tennareita ja bisseä:) nice weekend everyone !
Mites sul kodet yleensä on vaikuttanu? Tuleeko mukava pumpuliolo vai? Mä taas en saa tramaleista tai kodeista mitään irti oli annos kui iso tahansa.
Olisi vain ollut mielenkiintoista kokeilla yhdellä tai puolikkaalla annoksella ja tennarilla ja kodeiinilla, mutta tais tällä kertaa jäädä väliin. Se on just sitä, 'no otetaan yks, eih.. no otetaan nyt toinenki. no miksei nyt kolmatta' jne..
The mind is everything. What you think, you become. -Buddha 
-
kuumottelija
- Lepakko
Kannabis kiihdyttää sykettä, eli ehkäisee hengityslamaa.
Lyrica boostaa kaikkea
vaarallisuuteen asti...
Bentsokännit ovat hyvien lääkkeiden tuhlaamista.
Lyrica boostaa kaikkea
Bentsokännit ovat hyvien lääkkeiden tuhlaamista.
-
Petri6
- OD
Tämä nyt sitten ei pidä paikkaansa, kannabis ei mitenkään ehkäise hengityslamaa joskaan ei myöskään aiheuta sitä.kuumottelija wrote:Kannabis kiihdyttää sykettä, eli ehkäisee hengityslamaa.
"Yksi vaarallisimmista huumeiden käyttötavoista on niiden poliittinen käyttö." -Nils Christie & Kettil Bruun
-
Pen
- OD
^ Näinpä, enintään kannabis voi aiheuttaa paniikkikohtausta tai muuta vastaavaa, jolloin hyperventiloi ja luulee ettei saa henkeä / hengityslama iskee.
-
KarstaFari
Hengityslama iskee, mikä sen sitten aiheuttaa? Yllä mainittu kannabiskoPen wrote:^ / hengityslama iskee.
-
levylaatikko
- Psykonautti
offtopiccina voineen mainita että mulla pajasta tulee silleen että sydän hakkaa vitusti.. Mut oon huomannu aina et jos jännitän vähääkään silleen ennen polttoa niin syke nousee ihan mitattunakin 150 yläpuolelle (vaikka tuntuu korkeemmalta
) ei tämä siis ole mikään vakava syke... mut jos sit alkaa ihan rentona pajauttelee niin syke ei nouse.... eli se kai korostaa tuota jännitystä jollaintapaa.... ja ekaa kertaa ku kokeilin ganjaa bongista hirveet hitit heitin niin syke nousi mitattuna 180neen
... sitten panikointia.. mut sillon jännitin ku oli eka kerta ja tuollainen määrä ja panikointi niin ihan ymmärrettävä syke... et enmä sinällään yhtään ihmettele. mut sekään tuskin oli mtn vakavaa, vaikka korkea syke olikin.. eli mun lopputulos on tuosta sykkeen nousu legendasta, että olen ihan mitannut sitä ja se on oikeasti noussut eikä vain tuntunut, mut se mistä se johtuu, on puhtaasti alkujännitys ennen pajauttelua jota se ganja sitten korostaa vaikkei niissä pöllyissä sitä jännitystä huomaisi... tai jtn tälläistä.. tää on mun mielipide..
Mut sitten vois jotain muutakin heittää ku offia... holia ja kodeiinia tänään
vois heittää sen perus kolme lonkkua ja kodea ~200mg, mul alkaa tolet kasvaa kodeiiniin
..
mut joo, jatkakaa..
Mut sitten vois jotain muutakin heittää ku offia... holia ja kodeiinia tänään
mut joo, jatkakaa..
The mind is everything. What you think, you become. -Buddha 
-
Pen
- OD
Kuten sanoin, "luulee että hengityslama iskee" - ei se oikeasti iske, kannabisahdistus ja siitä johtuva paniikki(kohtaus) vain voi saada asian tuntumaan tuollaiselta.puslu wrote: Hengityslama iskee, mikä sen sitten aiheuttaa? Yllä mainittu kannabiskovai mistä oikein puhuttiinkaan..
-
KarstaFari
Ensi kerralla luen hieman tarkemmin, soz.Pen wrote:Kuten sanoin, "luulee että hengityslama iskee" - ei se oikeasti iske, kannabisahdistus ja siitä johtuva paniikki(kohtaus) vain voi saada asian tuntumaan tuollaiselta.puslu wrote: Hengityslama iskee, mikä sen sitten aiheuttaa? Yllä mainittu kannabiskovai mistä oikein puhuttiinkaan..
-
Pen
- OD
LSD + 2C-B + MDMA muistaakseni ihan turvallista kuhan doset järkevät?
Ois joku 150-200µg happoa + punanen 1 up josta ei oikein ota selvää että mitä ne sisältää: toiset sanoo et mämmii ja metaa, toiset sanoo et mämmii ja 2C-B..
Ois joku 150-200µg happoa + punanen 1 up josta ei oikein ota selvää että mitä ne sisältää: toiset sanoo et mämmii ja metaa, toiset sanoo et mämmii ja 2C-B..
-
frapathea
Löytyipä tuossa tällainen taulukko, josta näkee
- kannabiksen
- LSD:n
- DXM:n
- 2C-ryhmän aineiden
- 2C-T-7:n
- ketamiinin
- MXE:n
- MDMA:n
- amfetamiinien
- bentsodiatsepiinien
- opioidien
- meperidiinin
- tramadolin
- ibogaiinin
- meskaliinin
- kofeiinin
- alkoholin
- DOx-ryhmän aineiden
- NBOMe-ryhmän aineiden
- αMT:n
- PCP:n
- kokaiinin
- psilosybiinisienien
- GHB:n/GBL:n
- MAO-estäjien
- SSRI-lääkkeiden ja
- DMT:n
-
peemies
- Lepakko
Vitun pätevä taulukko fraba. Tattis!
It's 4:30 in the morning, it's always 4:30 in the morning. -Bukowski
-
Dexma
- Moderator
Toi ois kyl hyvä olla sellaisessa jokaisen käyttäjän pamfletissa.frapathea wrote:Löytyipä tuossa tällainen taulukko, josta näkee
.
Uusista huumeista tos oli kans hyvin tietoo musta, vähän ihmettelin sitä, että ketku ja mexe oli vihreenä opioidien kohalla, kummiskin hengityslamaa vähän nois komboissa ollut, mut harvoinpa jos annokset on kohalla. Dxm ja opiaatit on kyl ehottomasti ihan eritasolla hengityslama kombona. Kerran lähti yksi kaveri teholle kombolla dxm opatee. Tais kyl dexmiä olla silloin mennyt niin runsaasti, että enemmän sen piikkiin meni. Oli kyl siinä kombossa alkookin.
Toisaalta muuten kiva kuosi, kun yhdistelee alkoo, bentsoja, oppareita ja dissoja, mut siis oikeasti tos hengityslamajutuissa niin tietäkää rajanne ja muistakaa soittaa kaverille se ambulanssi joskus se henki on tosi herkässä.
-
kuumottelija
- Lepakko
Sama mulla oli, hirveän kiihtynyt syke ja erittäin surrealistinen ajatuksenkulku ensimmäiset pari vuotta kun poltin (vaikka pajautin tyyliin päivittäin?). Sitten alkujännitti hirveästi tämän takia, ja kannabis kaikkia olotiloja korostavana vekkulina yrttinä lisäsi sitä; nykyään on sitten kait tolet nousseet normaaleihin mittoihin, mutta välillä tuntuu kuitenkin jos on jotain hullua Sativaa tai kuumottavaa porukkaa läsnä/muutoin kireä ilmapiiri. Nykyisin otan aina sauhujen yhteydessä 1-2 bisseä ja poltan 99% jointista johon bongista siirryin, tosin snagan voisi hommata. Se pari bisseä tosiaan auttaa ellei ole sitten aivan övereissä. Tolea varmasti tosin lisännyt yksinpoltto + peltsiä ei enään näe ainakaan omassa piirissäni lainkaan, joten poikkeuksetta ollut hyvää tavaraa reenoittamassa.levylaatikko wrote:offtopiccina voineen mainita että mulla pajasta tulee silleen että sydän hakkaa vitusti.. Mut oon huomannu aina et jos jännitän vähääkään silleen ennen polttoa niin syke nousee ihan mitattunakin 150 yläpuolelle (vaikka tuntuu korkeemmalta) ei tämä siis ole mikään vakava syke... mut jos sit alkaa ihan rentona pajauttelee niin syke ei nouse.... eli se kai korostaa tuota jännitystä jollaintapaa.... ja ekaa kertaa ku kokeilin ganjaa bongista hirveet hitit heitin niin syke nousi mitattuna 180neen
... sitten panikointia.. mut sillon jännitin ku oli eka kerta ja tuollainen määrä ja panikointi niin ihan ymmärrettävä syke... et enmä sinällään yhtään ihmettele. mut sekään tuskin oli mtn vakavaa, vaikka korkea syke olikin.. eli mun lopputulos on tuosta sykkeen nousu legendasta, että olen ihan mitannut sitä ja se on oikeasti noussut eikä vain tuntunut, mut se mistä se johtuu, on puhtaasti alkujännitys ennen pajauttelua jota se ganja sitten korostaa vaikkei niissä pöllyissä sitä jännitystä huomaisi... tai jtn tälläistä.. tää on mun mielipide..
Mut sitten vois jotain muutakin heittää ku offia... holia ja kodeiinia tänäänvois heittää sen perus kolme lonkkua ja kodea ~200mg, mul alkaa tolet kasvaa kodeiiniin
..
mut joo, jatkakaa..
Joka tapauksessa kannabis + kunnon känni on kyllä erittäin sekoittava kombo, vaikkakin itse olen aikaisemmista harhoista (luulen että talossa on 20 vaikka vain 2 ihmistä, menetän ajan ja paikan tajun, kutsun sohvaa kaverikseni ja samalla hullut vainot) ovatkin loistaneet poissaolollaan ainakin ilman kolmansia aineksia otettuna.
-
boost
- Lepakko
Mä olen tainnut kysyä tätä jossain, mutta olisi jees saada vastausta joltakin, jolla on kokemusta tällaisesta kombosta: salvia 20x+DXM 300mg-400mg+ehkä pienet savut...? Tai miten muuten ihmisillä on kokemusta salvian kombottamisesta? Parin viikon päästä olisi tarkoitus kokeilla.
Last edited by boost on Tue 26 Nov 2013, 13:22, edited 1 time in total.
-
sxoxyvg
- OD
Hurjaa menoa varmaan luvassa. Salvia itsessäänkin pistää meikällä ainakin kuupan niin mutkalle ettei tullut mieleenkään kombottelut.
negatiivisesti sekaisin
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
<Dexma> Okei okei.
<Dexma> MÄ OLEN IHAN PERUSPANO
-
SadPanda
- LD50
emt bupre + lyrica on jees.
Last edited by SadPanda on Wed 27 Nov 2013, 16:32, edited 1 time in total.
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
-
Dexma
- Moderator
Musta salvia ja ketamiini on hyviä kombotteluja aina muiden huumeiden lomassa. Varsinkin jos kiskoo jotain pitkän matkan psykedeeliä joka kestää hitosti niin kiva vetää välissä jotain dissoo. Se kyl muuttaa aina sitä tripin luonnetta, että kandee ottaa se huomioon set and settingissä.boost wrote: Tai miten muuten ihmisillä on kokemusta salvian kombottamisesta? Parin viikon päästä olisi tarkoitus kokeilla.
Mut siis salvia ja dexmi on loisto kombo mun mielestä. Se salvia saa kyl aika lujat tripit päälle, mutta jotenkin dexmeissä sitä salviaa on tosi helppo lähestyä eikä se tunnu mitenkään pahalta silloin.
Ite joskus otin jonkun suht koht ison dexmi annoksen (1800 mg veikkaisin...) jälkeen salviaa ja lensin omasta katostani kohti avaruutta, kun salvia potkas, mut se ei tuntunut mitenkään pelottavalta tai miltään, jotenkin tosi "ok olo" koko sen salvian ajan.
-
Soppaluu
- Lepakko
Miltä kuulostaa 250mg kodeiinia, parin annoksen edestä viinaa ja 7,5mg imovane?
Imovanen varmaan jätän kyllä pois mutta niin mutta nuun.
-
doof
- Kameleontti
Jos otat viinaa, nii ota vähän. Omast mielest shotti tai maksimissaa kaks riittäs boustimaa kodeiinia. Isompi määrä holia kun tuntuu polkevan kodeiinin vaikutukset jonnekkin mielen ulottumattomii. Imovane-kodeiini jutuista en niinkää tiiä mitään, mut ite jättäisin imovanen ottamatSoppaluu wrote:Miltä kuulostaa 250mg kodeiinia, parin annoksen edestä viinaa ja 7,5mg imovane?
-
Taikis
- Tuppisuu
Anteeksi erittäin tyhmä kysymys liittyen tuohon ristikkäisvaikutustaulukkoon, mutta haluan olla varma asiasta. Taulukossa esiintyy etenkin ssri-lääkkeiden kohdalla paljon merkintöjä: "take slightly more" ja "take slightly less". Miten nuo pitäisi suomentaa tarkalleen ottaen? Esim. LSD + SSRI = take slightly more ja Ketamine + SSRI = take slightly less.
Kysytään nyt vielä samaan syssyyn, että mitä "take less" meinaa SSRI + GHP/GBL kombossa?
Kysytään nyt vielä samaan syssyyn, että mitä "take less" meinaa SSRI + GHP/GBL kombossa?
-
Pen
- OD
SSRI heikentää LSD:n ja esim. MDMA:n vaikutusta, joten jos haluaa jotain oloja, pitää ottaa isompaa dosea eikä välttämättä silloinkaan toimi.
Ketkusta ja SSRI -lääkitysestä en tiedä.
Ketkusta ja SSRI -lääkitysestä en tiedä.
-
Mushru
- Moderator
Joskus selailin ulkomaisia foorumeita ja ketku+ssri kuulemma ok, kunhan ei älyttömiä määriä.
Kannattaa googletella asiaa.
Lsd+ssri ite en oo huomannut mainittavasti eroa with ssri.
Kannattaa googletella asiaa.
Lsd+ssri ite en oo huomannut mainittavasti eroa with ssri.
Eipä noita edes kannata yhdistellä.Pen wrote:SSRI heikentää esim. MDMA:n vaikutusta.
. . . ヽ(-▽ -)ノ °●✺
-
VXA
- Kameleontti
voitaisiinko keskustella mushru:n esittämästä viimeisestä väitteestä? Jos jollain on esittää jotain pätevää dataa, kun: Tällä foorumilla konsensus on juurikin se että "ei!", mutta olen monesti kuullut että "ei oo vaarallista, ei vaan toimi".
Jos metsään haluat mennä nyt,
niin takuulla pajautat.
Kolme likaista hippiä hiisas näin, piippu kiersi ringissä eteenpäin. Ja koska hatsia oli paljon niin, kutsuivat he messiin yhden pajapään.
Kuoseissa taju ajantajusta heikkenee.
niin takuulla pajautat.
Kolme likaista hippiä hiisas näin, piippu kiersi ringissä eteenpäin. Ja koska hatsia oli paljon niin, kutsuivat he messiin yhden pajapään.
-
Dexma
- Moderator
No siis ymmärtääkseni toi ssri vähentää just deelien vaikutusta, vaik mushru onkin erimieltä. Jotenkin siis ymmärtänyt näin, että ne serotoniini reseptorit on vähän sulkeutuneet silloin yleensä moni ssri lääkityksellä oleva tuntuu tarvittavan isomman annoksen ylipäätään deelejä.VXA wrote:voitaisiinko keskustella mushru:n esittämästä viimeisestä väitteestä? Jos jollain on esittää jotain pätevää dataa, kun: Tällä foorumilla konsensus on juurikin se että "ei!", mutta olen monesti kuullut että "ei oo vaarallista, ei vaan toimi".
Madmassa on vähän samaa vaikutusta kuin deeleissäkin, mutta joo ite oon ymmärtänyt, että vaarallista käyttää mämmiä ja ssri lääkkeitä.
Itehän oon nykyään aika pitkälle sillain, etten suosittele ssri lääkityksen aikana oikein käyttään mitään stimuja tai deelejä. Ei ne pidemmän päälle ole kauheen terveellisen kuosaamisen tasapainoinen pohja. Tai ei kuulosta siltä...
-
Mushru
- Moderator
Mitäää missä kohassa jotain väitän?VXA wrote:voitaisiinko keskustella mushru:n esittämästä viimeisestä väitteestä? Jos jollain on esittää jotain pätevää dataa, kun: Tällä foorumilla konsensus on juurikin se että "ei!", mutta olen monesti kuullut että "ei oo vaarallista, ei vaan toimi".
eli siis riskit on suht tuntemattomia ja hukkaan ainakin menee, miksi ottaa riskiä?
Mulle on iskostunut jostain syystä että vaarallista ois, mut tosiaan ainakin vaikutukset on minimaaliset.
Oishan se kuva jos jollain ois tietoa/kiinnostusta ettiä asiasta faktaa.
. . . ヽ(-▽ -)ノ °●✺
-
VXA
- Kameleontti
et väitäkkään, tulkitsin väärin.
Jos metsään haluat mennä nyt,
niin takuulla pajautat.
niin takuulla pajautat.
-
^Gangsteri^
- Apteekki
Luin noita tekstejä. Tästä ketjusta on tullu joku sellanen, et täällä pullistellaan kuinka paljon aineita on kestäny kerralla. Jotenkin lapsenomasta tekstiä. Eikö kyse ollu turvallisuudesta eri komboilla ...
EDIT: Otan vähän sanojani takasin.
Kyse on pienestä vähemmistöstä täällä ... onneksi ...
EDIT: Otan vähän sanojani takasin.
Lesson number one: Don't underestimate the other guy's greed!
Lesson number two: Don't get high on your own supply.
Lesson number two: Don't get high on your own supply.