Unessa kuoleminen
-
siqqe
- Apteekki
Re: Unessa kuoleminen
Joskus näin unta jossa televisiosta tuli uutinen että maailmanloppu koittaa ja sitten pamahti tv:n ruutuun ajastin jossa oli joku 10min tms. aikaa. Ajan loppuessa mäjähti taivaalta sokaisevan kirkas valo ja sitten heräsin.
ʘᴥʘ
-
SteveHarris
- Psykonautti
Tätä tapahtuu oikeastaan todella usein, usein vielä samalla tavalla.
Varmaankin lähemmäs 100 krt vuosien varrella sama skenario, 38v , prätkä , autobahn +onnettomuus.
Tulee pikkusen flipahtanu olo ku tota tapahtuu ni usein :S
Varmaankin lähemmäs 100 krt vuosien varrella sama skenario, 38v , prätkä , autobahn +onnettomuus.
Tulee pikkusen flipahtanu olo ku tota tapahtuu ni usein :S
-
Skeeblew
- Psykonautti
aika montaki kertaa ja hyvi läheltä piti tilanteita, monesti olllu tuo että ajan crossilla jostain jättimäisestä hyppyristä luita/niskat menny poikki, ajanu autolla jostai vuorenrinteeltä alas tai hypänny lentokoneesta alas ja huomaaki ettei oo laskuvarjoa, mutta psyyke järkky kyllä ku vasta näin semmosen että ihan hyvän kaverin kanssa taisteltii jollai puukoilla jossai ihme tulevaisuuden teknorobotti-mestoilla kielekkeella/tasanteella jossa oli alhaalla jättimäisiä silppureita tai jottai semmosia, sain ensin kunno haavoja ja pistoja ja loppujen lopuks se sai tönästyä mut sinne alas, tuli mukavaa jauhoa meikäläisestä
sillo oli mukava herätä ja tajuta että oliki vaa unta
-
ferox
- OD
”I find it kind of funny, I find it kind of sad
The dreams in which I'm dying are the best I've ever had.”
“ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ” — frapa
-
ordo
- Karvakuono
Kerran oon kuollu. Olin jossai isossa väkijoukossa, hirvee hälinä ympärillä ja se ahdisti vitusti. Sit joku tönäs mua jotenki ja kuolin sit siihen.
Vissiin niskat katkes tai jotain, kuulu vaan naps ja hälinä hiljeni, näky pelkkää mustaa ja oli vitun rauhallinen ja onnellinen olo. Mietin siinä sit että kuolema on loppujenlopuks aika jees juttu ja heräsin.
-
Mushru
- Moderator
Jumantsuukeli,monetikin.
Yleensä hukun tai hyppään jostain ja plätsähdän,
sitten leijun jossai pehmeässä ja pimeässä.Se tuntuu ihanalta.
Yleensä hukun tai hyppään jostain ja plätsähdän,
sitten leijun jossai pehmeässä ja pimeässä.Se tuntuu ihanalta.
. . . ヽ(-▽ -)ノ °●✺
-
Velmu
- Tuppisuu
Eile näin unen et olin mun konfirmaatiossa ja kun se pappi anto sen leivän ja viinin sille kasvo sarvet ja häntä
sit ku söin ne ni tukehduin siihe viinii ja leipää.(oikeesti mul meni väärää kurkkuu sitä viinii).Ennen tätä unta en ollut edes muistanut tätä moniin vuosiin
o:.Kuoleman jälkee maa niinku "halkes" ja tipuin siit keskelle jotai merta ja mul oli valkone smokki pääl.Sit heräsin. 
-
dazerc
Viime yönä kuolin taas, ei ollut jotenkin yhtään niin intensiivistä kuin aikaisemmin. Tipuin jostain (en enää muista mistä) maahan jonkin matkaa ja sen jälkeen näin oman ruumiini monesta kuvakulmasta ylhäältä päin katsottuna. Unet on kyllä vitun siistejä! Harmi ku toi kannabis vie ne aika hyvin pois.