No siinähän on kaksi tärkeintä listattujakoavain wrote:Lännen nopein wrote:Huumeet ja Proge:
Ja asidyylin piirrustukset.
Piirustuksista nyt en tiedä. Ne ovat huumeiden sivutuote. Ne on kuin Michael Jacksonin unet: Ne tulee sieltä jostain
No siinähän on kaksi tärkeintä listattujakoavain wrote:Lännen nopein wrote:Huumeet ja Proge:
Ja asidyylin piirrustukset.
Hitto mä ikävöin tätä jäbää.Asidyyli wrote: Piirustuksista nyt en tiedä. Ne ovat huumeiden sivutuote. Ne on kuin Michael Jacksonin unet: Ne tulee sieltä jostain
kiitti.rupes kyllästyttää nämä tehdastyöt ja tuossa saa parissa vuodessa koulutuksen joka avaa uusia mahdollisuuksia.Lautturi wrote:^ No jösses, kolmikymppisenä koulun penkilleo:
Oikeesti aika harva tuohon pystyy. Kova juttu positiisessa mielessä![]()

Voiko noin laihat tytöt muka lihoa???? Pyh ja pah, kunhan pamahan johonki miittii missä on liesi ja jos mulla on inspis ja energiaa niin kokkaan teille laiheliineille sellaset sapuzkat että.. :heh:Mushruumis wrote: Olen myös erittäin kiinnostunut erilaisista ruokalajeista,
pääasiassa kylläkin makeisista ja leivonnaisista.Analysoin niiden koostumusta ja makua aina kun ehdin,
eli siis koko ajan.Onneksi huumausaineet täytyy hakea kaukaa että saan liikuttua nämä,öh,kokeelliset maistiaiset pois.
öööh??????

Pidä nyt ajantasalla, me hurrataan täälläHuiko wrote: kiitti.rupes kyllästyttää nämä tehdastyöt ja tuossa saa parissa vuodessa koulutuksen joka avaa uusia mahdollisuuksia.
tossa on kyl hienosti koosteena minunkin kiinnostuksen kohteet.frapathea wrote:Syöminen,Kaljanjuonti. Pilvenpoltto. Maalaaminen
yeaah! Meitsi voi leipoo avaruuskakkuja.Uke wrote:kunhan pamahan johonki miittii missä on liesi ja jos mulla on inspis ja energiaa niin kokkaan teille laiheliineille sellaset sapuzkat että.. :heh:
Öööh, hmm. O__o Tuli nyt pieni aukko.. Vahingossa huomasin tuota uusinta lukiessani että mitä ihmettä, miekö tähän oon kirjottanu. En muista ollenkaan.idfgho wrote:Kiinnostuksen kohteet... jos fuskaan vähäsen ja kerron niitä asioita joista todella pidän niin se käy. (?)
...tai jos tyydyn listaamaan joitakin niistä, "kaikki" on niin suuri määrä.
-keittiössä touhuaminen ( ennen kaikkea leipominen )
-LUONTO ( jos nämä menisivät parhausjärjsetyksessä, olisi tämä ehdoton ykkönen )
-mattavärit, puupinnat
-vihreä väri, viherkasvit sisällä ( erityisesti avokado, kaunein kasvi jonka koskaan olen nähnyt. Niillekkin tulee
juteltua.
-valokuvaus ( kun nyt oisikin kamera )
-musiikin kuuntelu, silä itse olen melko kurja tuottamaan sitä ) :
-päihteet tottakai
-kaikki pehmeä ihoa vasten
-LÄMPÖ ( menisi kakkoseksi ) Ei totakaan lämmön merkitystä varmaan tiedosta niin hyvin jos on sellainen
lämminverikkö ettei meinaa millään palella
-hyvät tuoksut, kevät, kookos ja vanilja on yhdet hyvistä
Siinäpä niitä.
Joo neuropsykologia, on just se mikä eniten nykyään.frapathea wrote:Neuropsykologia, avaruudes asuminen, huumeiden veto
Tarkoitatko ulkoista vai sisäistä avaruutta? Molemmat on kyllä jänniä.Mushruumis wrote:vitsi avaruus on jännä.![]()
eli kiinnostuksen kohde,
esim. laittomilla kemikaaleilla avaruuden tutkiminen on kiinnostavaa.
Voisin tähän sanoa että.... kumpaakin.horna wrote:Tarkoitatko ulkoista vai sisäistä avaruutta? Molemmat on kyllä jänniä.Mushruumis wrote:vitsi avaruus on jännä.![]()
eli kiinnostuksen kohde,
esim. laittomilla kemikaaleilla avaruuden tutkiminen on kiinnostavaa.
Onksniis joku ero?Tarkoitatko ulkoista vai sisäistä avaruutta?