Kodeiini

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
King Ink
LD50

Re: Kodeiini

Post by King Ink »

mattipatti wrote:Eiks ekakerraksi yleensä suositella 4kpl panacodeja eli 120mg niin eikö tuo oo jo aika lähellä sitä.. alkoholia kyseisessä lääkkeessä on rutkasti ainakin on tosi äkäsen makusta..
Kyllä suositellaan, itse otin ekalla kerralla tuon 4 zipaletta panacodeja ja sain siitä vain keskivertoa euforiaa ja pientä lämmöntunnetta raajoissa. 180mg toikin jo pientä nuokkumisentapaista ja euforiakin oli kovempi. Tosin kodeiini taitaa olla aikalailla yksilöllinen douppi. Mut ite sen 180mg ottaisin ekalla kerralla.
Aesma
OD

Post by Aesma »

tRip
Moderator

Post by tRip »

King Ink wrote:
mattipatti wrote:Eiks ekakerraksi yleensä suositella 4kpl panacodeja eli 120mg niin eikö tuo oo jo aika lähellä sitä.. alkoholia kyseisessä lääkkeessä on rutkasti ainakin on tosi äkäsen makusta..
Kyllä suositellaan, itse otin ekalla kerralla tuon 4 zipaletta panacodeja ja sain siitä vain keskivertoa euforiaa ja pientä lämmöntunnetta raajoissa. 180mg toikin jo pientä nuokkumisentapaista ja euforiakin oli kovempi. Tosin kodeiini taitaa olla aikalailla yksilöllinen douppi. Mut ite sen 180mg ottaisin ekalla kerralla.
MÄ SUOSITTELEN LÄÄKINNÄLLISTÄ KÄYTTÖÄ, MUTTA KOSKA TÄÄ ON HUUMEFOORUMI NI VETÄKÄÄ MITEN VEDÄTTE..
älkää tulko iniseen et kutisee paikat ja tuntuu hassua euforiaa..
OPIAATIT/OPIOIDIT nyt vaan sattuu olemaan EUFORISOIVIA ANALGEETTEJA
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Trippi hei, tää tosiaan on huumefoorumi, ja täällä kait pääsääntöisesti keskustellaan viihdekäytöstä.
mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell »

Kodeiiniin liittyen ois kysymys kun sitä olisi tossa nyt, kannattaako mun ottaa sitä edes kun syön Zoloft 50mg aamuisin? Osa SSRI lääkkeistähän blokkaa kodeiinin mutta mites toi sertraliini?

Jossain väitettiin että sertraliini olisi poikkeus, eikä vaikuttaisi kodeiinin toimintaan mutta oliko tässä mitään perää?
Psychonautilus

Post by Psychonautilus »

Psychonautilus wrote:Itsellä oli sellainen alkuajatus, että ehkä 300-400mg ramboa ja siihen päälle 150mg kodeiinia (uskaltanee ottaa erottelematta). Mahdollisesti vielä sanotaan 7,5-15mg midatsolaamia, oraalisesti (vai toimiiko nasaalisesti? En yleensä mitään bentsoja nokittaisi, mutta tuo kun on vesiliukoinen, eikä ole sidosaineita, kun ampullista tulee - en harrasta räpylöintiä eli tuskin sinne tökkään). Rambot, depotteina, pureskellen, ja ehkä siinä tunnin päästä ottamisesta kodeiinit perään.

Ajatuksia, ehdotuksia?
Otin 300mg tramadolia, sitten joskus tunnin päästä 75mg vielä ramboa ja 150mg kodeiinia. Midatsolaamia ei sitten tullut, mutta pari kaljaa ku joi ja poltteli savuja niin oli kyllä varsin hyvä olla. 8) Vähän enempi ois voinu olla molempia mut mukavat fiilikset silti pitkäks aikaa.
mattipatti
Psykonautti

Post by mattipatti »

Hinnat nousseet apteekissa, ostin 2pulloa mustapartaa ja 17,84€ makso. prkl ihme kummelimeininki muutenki oli kyseisessä apteekissa, sanoin et 2 kpl sitä mustaparran yskänlääkettä ja myyjä katto varmaan 30s mua silmiin pahasti ja sit se katto toista myyjää et wtf myydääks me tolle hörhölle. Loppujen lopuksi se tajus antaa ne pullot.. Ihan ihme tilanne rupes oikeesti pelottaa jo et ne varmaa soittaa poliisit ku mää tulin ostaa vaan yskänlääkettä :D , ku se anto ne pullot niin käet tärisi pelosta niin saakelisti et en ihmettele vaik ois kattonukki et mikä narkki se siinä..
Huiko
LD50

Post by Huiko »

mattipatti wrote:Hinnat nousseet apteekissa, ostin 2pulloa mustapartaa ja 17,84€ makso. prkl ihme kummelimeininki muutenki oli kyseisessä apteekissa, sanoin et 2 kpl sitä mustaparran yskänlääkettä ja myyjä katto varmaan 30s mua silmiin pahasti ja sit se katto toista myyjää et wtf myydääks me tolle hörhölle. Loppujen lopuksi se tajus antaa ne pullot.. Ihan ihme tilanne rupes oikeesti pelottaa jo et ne varmaa soittaa poliisit ku mää tulin ostaa vaan yskänlääkettä :D , ku se anto ne pullot niin käet tärisi pelosta niin saakelisti et en ihmettele vaik ois kattonukki et mikä narkki se siinä..
:D Tuttu tilanne.Mä olin joskus aikoinaan ekaa kertaa ulkopaikkakunnalla ostelemassa yskänlääkettä ja päädyin neuvottelemaan sen myyjän kanssa että montako pulloa mä nyt sitten oikeesti tarviin.No,ainahan niille voi toivottaa hiihtoretkeä vittuun,ja todeta että tuo on käsikauppa tuote.Eikös ne tee voittonsa juurikin käsikauppatuotteilla?
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
mattipatti
Psykonautti

Post by mattipatti »

Tolet laskenut tähä aineeseen kun kokeilin 30ml eilen tota et tuleeko maha kipeeksi mut ei tullu vaan tuli lievää euforiaa ja melko sekavaa toimintaa. Puolen tunnin kohalla meinasin mennä paniikkiin kun tuntu et keuhkoputki supistuu ja ei meinaa saada hengitettyä, joka meni ohi noin 20min. Välillä säikähdin myös sitä et en hengitä "automaattisesti" vaan mun pitää keskittyä itse hengittämään. Siis oonko mulla se ultranopea metaboloija kun nuinki pieni annos meinaa potkia kovasti. ennen kylläkin pysty ottaa ihan huoletta 100mg ja ei potkinut nuinkaa hyvin.
Aesma
OD

Post by Aesma »

mattipatti wrote:Tolet laskenut tähä aineeseen kun kokeilin 30ml eilen tota et tuleeko maha kipeeksi mut ei tullu vaan tuli lievää euforiaa ja melko sekavaa toimintaa. Puolen tunnin kohalla meinasin mennä paniikkiin kun tuntu et keuhkoputki supistuu ja ei meinaa saada hengitettyä, joka meni ohi noin 20min. Välillä säikähdin myös sitä et en hengitä "automaattisesti" vaan mun pitää keskittyä itse hengittämään. Siis oonko mulla se ultranopea metaboloija kun nuinki pieni annos meinaa potkia kovasti. ennen kylläkin pysty ottaa ihan huoletta 100mg ja ei potkinut nuinkaa hyvin.
Hmm, en osaa vastata kysymykseesi,
mutta itselläni oli joskus vastaava tilanne jollain ~200mg annoksella alkoholin kanssa joka johti siihen että pyörryin mennessäni suihkuun,
heräsin sieltä arviolta noin ~15min kuluttua.
Tilanne käynnistyi juuri siitä tunteesta etten hengitä automaattisesti ja hengityksen ahdistumisesta.
Ei ole vastaavia tilanteita ollut kertaakaan vaikka on ollut isompia annoksia.
mattipatti
Psykonautti

Post by mattipatti »

Ja jonkin verran oli käsissä ja jaloissa lihasten nykimistä jotka oli kipeitä..
rogues
Lepakko

Post by rogues »

onko kellään tietoo että onko kodeiini ja lyrica hyvä yhdistelmä ? ja tietystä muutama pentzo pohjilla. tekis mieli koittaa.
rogues
Lepakko

Post by rogues »

hei kertokaa nyt joku viisaampi onko lyrica ja panacot vesi eroteltunu hyvä juttu ? tekis mieli vetää pää sekaisin. vai onko se vaarallinen yhdistelmä. en löytänyt haulla mitään ko. asiasta....
lahke

Post by lahke »

heh, mutulla sanoisin että melko lepponen yhdistelmä :razz: epäilen vahvasti ettei oo vaarallinen... ehkä jopa joskus kokeillujt, en muista.. joku vois kyllä varmentaa vielä, ei muhun oo luottamista :(
rogues
Lepakko

Post by rogues »

toimii!! oon päivän mittaan ottanut 900mg. lyricaa ja noin tunti sit otin 150mg kodeiinia. ja vähän bentzoja. nyt on tosi hyvä olo. kohta baariin ja lompakkoon muutama xanttu ja rambo jos olo rupee laskeen kun ei kodeiini ainakaan pelkästää toimi kauaa. :coool: nyt on semmoinen tunne että tänään tai aamulla saan pesää :mrgreen:
peltsi
OD

Post by peltsi »

rogues wrote:toimii!! oon päivän mittaan ottanut 900mg. lyricaa ja noin tunti sit otin 150mg kodeiinia. ja vähän bentzoja. nyt on tosi hyvä olo. kohta baariin ja lompakkoon muutama xanttu ja rambo jos olo rupee laskeen kun ei kodeiini ainakaan pelkästää toimi kauaa. :coool: nyt on semmoinen tunne että tänään tai aamulla saan pesää :mrgreen:
Itseasias oon huomannu et lyrica pidentää kodeiinin vaikutusta ja toimii kyl muutenki hyvi yhessä. Ite ottanu yleensä jotain 300mg-600mg lyricaa ja kodee yleensä sen 300mg nää siis ilman toleja mut luontainen toleranssi tohon kodeen jotenki korkee et ei paljoo alle 300mg toimi ees.
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
Aesma
OD

Post by Aesma »

Huh.. Toi 900mg kuulostaaa mulle aika isolta annokselt vaik päivänmittaan otettu mut silti..
edit: Ai oho.. kelasin et 900mg kodeiiniä.
Last edited by Aesma on Tue 22 Jun 2010, 10:14, edited 1 time in total.
peltsi
OD

Post by peltsi »

Taitaa roguesil olla jonkinmoiset toleranssit toho lyricaan kun käsittääkseni säännöllisesti lääkkeenä syö sitä. Ei mullakaan nykyään toi 300mg sano oikeen mitään vaikka harvemmin tulee nykyään lyricaa syötyy. Oon kyl huomannu et 2x150mg toimii paremmin kun yks kolmesatane, ei aavistustakaan miks...
Mut kyl mun mielestä koden kanssa toi lyrica on hyvä olla ni ei oo vaan sellane hetken humahdus toi kode.
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
myssy
Karvakuono

Post by myssy »

Eroteltu kodeiinilitkuni homehtui. :oops: (säilytin sitä huoneenlämmössä, pimeässä kylläki...)

Onko mitään enää tehtävissä?
Image
eNZYMe
OD

Post by eNZYMe »

myssy wrote:Eroteltu kodeiinilitkuni homehtui. :oops: (säilytin sitä huoneenlämmössä, pimeässä kylläki...)

Ei kannata alkaa kokeileen onneaan. Riippuu vähän lajista, mut home voi olla pirun vaarallista nautittuna. Ei ainakaan hyvää tee. Homeitiöiden aineenvaihduntatuotteet (esim monia myrkyllisiä mykotoksiineja) ovat yhtä pieniä molekyylejä kuin kodeiini, eivätkä kuole juuri millään, vaikka varsinaisen homeen saisit poistettua.
rogues
Lepakko

Post by rogues »

peltsi wrote:Taitaa roguesil olla jonkinmoiset toleranssit toho lyricaan kun käsittääkseni säännöllisesti lääkkeenä syö sitä. Ei mullakaan nykyään toi 300mg sano oikeen mitään vaikka harvemmin tulee nykyään lyricaa syötyy. Oon kyl huomannu et 2x150mg toimii paremmin kun yks kolmesatane, ei aavistustakaan miks...
Mut kyl mun mielestä koden kanssa toi lyrica on hyvä olla ni ei oo vaan sellane hetken humahdus toi kode.
juu peltsi on taas kerran oikeassa. mun pitäs syödä joka päivä 150mg mutta en syö niitä kun oikeastaan viikonloppuisin! ja pelkästään viikonloppuisin paitsi nyt on poikkeus kun on juhannus 8) mutta noihin toleihin niin ne ei mulla ainakaan laske 5 päivässä oikeastaan mihinkään. ei tule refloja vaikka olen viikon ilman mutta sillon saattaa kyllä mennä xanttuja joskus. :heh:
mb1
Lepakko

Post by mb1 »

rogues wrote:
peltsi wrote:Taitaa roguesil olla jonkinmoiset toleranssit toho lyricaan kun käsittääkseni säännöllisesti lääkkeenä syö sitä. Ei mullakaan nykyään toi 300mg sano oikeen mitään vaikka harvemmin tulee nykyään lyricaa syötyy. Oon kyl huomannu et 2x150mg toimii paremmin kun yks kolmesatane, ei aavistustakaan miks...
juu peltsi on taas kerran oikeassa. mun pitäs syödä joka päivä 150mg mutta en syö niitä kun oikeastaan viikonloppuisin! ja pelkästään viikonloppuisin paitsi nyt on poikkeus kun on juhannus 8) mutta noihin toleihin niin ne ei mulla ainakaan laske 5 päivässä oikeastaan mihinkään. ei tule refloja vaikka olen viikon ilman mutta sillon saattaa kyllä mennä xanttuja joskus. :heh:
Hienoa oli ku kodeiini vaikutti mahtavasti :>

-mb
"johnilla oli huumeiden ja seksin täyteinen elämä"

Miten karmea kohtalo -- ei ehtinyt koneella olla missään välissä.

APO
Psychonautilus

Post by Psychonautilus »

eNZYMe wrote:
myssy wrote:Eroteltu kodeiinilitkuni homehtui. :oops: (säilytin sitä huoneenlämmössä, pimeässä kylläki...)

Ei kannata alkaa kokeileen onneaan. Riippuu vähän lajista, mut home voi olla pirun vaarallista nautittuna. Ei ainakaan hyvää tee. Homeitiöiden aineenvaihduntatuotteet (esim monia myrkyllisiä mykotoksiineja) ovat yhtä pieniä molekyylejä kuin kodeiini, eivätkä kuole juuri millään, vaikka varsinaisen homeen saisit poistettua.
Näin. Heitä helvettiin, ei ole sen arvoista.
Freshi
Psykonautti

Post by Freshi »

Mun mielestä Lyrica ja kodeiini ei sovi kovin hyvin yhteen. Tai ei niiden yhteiskäytölle ole haittaa, mut mä tykkään itse enemmän kodeiinioloista pelkällään kuin lyrican kanssa.
Poppy
Lepakko

Post by Poppy »

goofy wrote:Mun mielestä Lyrica ja kodeiini ei sovi kovin hyvin yhteen. Tai ei niiden yhteiskäytölle ole haittaa, mut mä tykkään itse enemmän kodeiinioloista pelkällään kuin lyrican kanssa.
Musta taas tuntuu, että kodeiini yksinään on pelkkä pöhnä, mutta lyrican kanssa toimii just kivasti. Tosin en kyllä ole saanut kodeiinista ikinä mitään hieman väsynyttä oloa kummempaa ihan yksinään otettuna.

Huumausaineet huimaa. Huimaa niin paljon, että tarvin huimaukseeni aineita... Huimausaineita.
rogues
Lepakko

Post by rogues »

kyllä mulla ainakin kodeiini ja lyrica on yhdessä parempi kun kumpikaan yksin. toimii jo pienemmillä annokksilla ja vaikutukset kestää kauemmin. :coool:
Freshi
Psykonautti

Post by Freshi »

Mulla taas kodeiini toimii kofeiinin kanssa buustattuna paremmin kuin lyrica, tramal tai bupre. Kaikki aina sitä ihmettelee, mut kai mulla sit erittyy sitä jotain entsyymiä paljon :oo:
myssy
Karvakuono

Post by myssy »

Psychonautilus wrote:
eNZYMe wrote:

Näin. Heitä helvettiin, ei ole sen arvoista.
Juu heitin menemään kun olin yrittänyt suodattaa sen uudestaan. Home jäi pussiin mutta litku oli vieläki sellasen laimean pepsin väristä, haisi kyl ihan asiaankuuluvalle mutten kyl lähteny juomaan ku oli tosiaan niin epäilyttävän näköstä. : /
Image
myssy
Karvakuono

Post by myssy »

goofy wrote:Mulla taas kodeiini toimii kofeiinin kanssa buustattuna paremmin kuin lyrica, tramal tai bupre. Kaikki aina sitä ihmettelee, mut kai mulla sit erittyy sitä jotain entsyymiä paljon :oo:

Kodeiini mustapippurin kanssa! Toimii niiiiin paljon paremmin. :razz:
Ekal kerralla kun kokeilin kodeiinia en ollut huomata mitään, pari päivää sen jälkeen otin saman annoksen mutta mustapippurin kans, ja joo... ;)
Image
rogues
Lepakko

Post by rogues »

Kodeiini mustapippurin kanssa! Toimii niiiiin paljon paremmin. :razz:
Ekal kerralla kun kokeilin kodeiinia en ollut huomata mitään, pari päivää sen jälkeen otin saman annoksen mutta mustapippurin kans, ja joo... ;)[/quote]

paljon suunnilleen otit mustaa pippuria sekaan ja miten otit ne ?