Seurustelu ja huumausaineet.

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
Shro
Apteekki

Seurustelu ja huumausaineet.

Post by Shro »

Moniko vaulttilaisista seurustelee? Miten olette kertoneet huumausaineiden käytöstä ja mitenkä niihin ollaan reagoitu? Onko seurustelukumppaninne alkanut polttelemaan tai kokeilemaan muita substansseja kun olette kertoneet? Vai oletteko saaneet pakit? Vaiko kenties yhteiskäyttöä? Keskustelua kiitos.

Sillä itseäni vaivaa hieman kun olen alkanut seurustelemaan erään naisen kanssa eikä hän tiedä salaisesta harrastuksestani mitään. Pitäisi varmaan kertoa.. Mutta sitä tietysti pelkää saavansa vain paskaa niskaa silloin.
Delirium Tremens
Kameleontti

Post by Delirium Tremens »

Kannattanee pitää matalaa profiilia. Ihan aluksi ei kannata tuoda esille kuin enintään äärimmäisen liberaali suhtautuminen päihdeaineisiin. Minua esimerkiksi vähän häiritsee eräs tapaus, josta en aivan varmaksi tiedä, vaikuttiko päihdeasenteeni äärimmäisen äkilliseen asennemuutokseen. Varsinaisesti käytöstä en puhunut edes mitään.
Aftermath
Psykonautti

Post by Aftermath »

Seurustelen joo. Eipä tarvinnut kertoa, kun näki varmaan millaisessa tilassa tapaamishetkellä olin :lol:
Ei mitään ongelmia asian tiimoilta ole tullut, itsellä vähentynyt kaikki viime aikoina.
I'm going upstairs now to turn my mind off
Maor
Kameleontti

Post by Maor »

Minulla on kaatunut yksi parisuhde nautintoaineisiin, kyseinen nainen ei siis ollut kovinkaan avarakatseinen.

Nyttemmin on myös jonkinnäköistä peliä yhden oikein kivan tytön kanssa, hän kyllä tietää että olen käytellyt aineksia ja polttelen, mutta ei pidä asiasta ei sitten yhtään! Se on aina jotenkin kiusallinen tilanne jos vaikka on tukevissa savuissa himassa ja sitten hän haluaakin lähteä tyyliin johonkin ulos ja itseä ei huvita yhtään. Ymmärrän kyllä hyvin hänen kantansa asiaan mutta niin ymmärrän myös omani, tykkään siitä tytöstä mutta niin tykkään myös pilvestä ja muista hallusinogeenisistä huumeista, miksei myös muistakin silloin tällöin.
-:- We're All Mad Here -:-
Mixa
Karvakuono

Post by Mixa »

En valitettavasti seurustele tai elä parisuhteessa joten kokemusta ei ole.
Mutta olettaisin kaiken olevan kiinni "huumekasvatuksesta", eli siitä onko valistus purrut vaiko ei.
Tuolla vaultti kolmosessahan joku tilitti että suhde oli päättynyt kun kertoi, -mutta mikäli käyttää pysyvästi niin silloin ainoa vaihto-ehto on kertoa jo ennen kuin suhde alkaa, koska muuten kyse ei enää ole siitä että käytät vaan siitä että sinuun ei voi luottaa.
Tämän takia minä itse puhun naisille 100% totta kaikista asioista, mutten suosittele moista menettelyä mikäli haluat naisen saada.
Terveisin ikuinen sinkku.

Mitäs se Kalastaja on taas pössytellyt kun teksti oli varsin tahmeaa kieliopillisesti :twisted:
Mitäs minä sanoin...
Maor
Kameleontti

Post by Maor »

Minähän se taisin olla joka tilitteli kolmosessa, juu niin olin.
W10
Kameleontti

Post by W10 »

Eipä tällä hetkellä ole vaimoketta, mutta minulla kyllä kaikki entiset ovat itsekkin käyttäneet jotain, tai olleet halukkaita kokeilemaan. Aika myönteiseksi asenteet ovat näköjään muuttuneet, tai sitten on osunu kohdille järkeviä naisia (tuota jälkimmäistä kyllä epäilen). :)
"It rubs the lotion on its skin or else it gets the hose again."
benelux fat
Kameleontti

Post by benelux fat »

W10 wrote:Eipä tällä hetkellä ole vaimoketta, mutta minulla kyllä kaikki entiset ovat itsekkin käyttäneet jotain, tai olleet halukkaita kokeilemaan.
Jotain samankaltaista sanoisin itsekin.
Kasvualusta
Psykonautti

Post by Kasvualusta »

Teen kyllä aluksi aina melko selväksi, että olen saatavissa vain päihteiden kanssa. En voi tehdä kompromisseja missä väheksyisin itseäni. Miksi ihmeessä edes haluisinkaan viettää aikaa jonkun niin estyneen seurassa, joka ei voisi hyväksyä toisten ihmisten erilaisuutta? Kuitenkaan seurustelu ei ole koskaan muuttanut kummankaan suhdetta päihteisiin. Käyttö tuntuu olevan senverran henkilökohtainen juttu, ettei edes läheiset suhteet siihen paljoa vaikuta.
Maor
Kameleontti

Post by Maor »

Kyllähän se olisi aina hyvä aluksi tehdä selväksi mitä tekee ja mitä käyttää.
Mutta esim. tämän nykyisen naisystävän tapasin aika erikoisissa merkeissä, siitä ei sen enempää, niin ei heti ekoilla treffeillä tehnyt mieli sanoa että: "Hei muutes, minä käytän huumeita!" Se on hyvä jos on avoin ja pystyy tähän mutta kyllä minä ensin yritän ainakin jotensakin tutustua ennen kuin alan kertomaan nautintoaineista. Ellei sitten hän ota asiaa puheeksi.
artemisia absinthium
Apteekki

Post by artemisia absinthium »

Kerroin entiselle poikaystavalleni kaytosta, kettuilua tulee viela tanakin paivana jos nahdaan, erittain arsyttavaa.

Sittemmin olen seurustellut tapauksen kanssa joka kaytti itsekin, huumeiltiin yhdessa silloin talloin.

Mutta jokatapauksessa, kertoisin aina avarakatseisuudestani huumeita kohtaan, ja mieluiten seurustelisin samanhenkisen tyypin kanssa. Kettuilu possyttelysta ynnamuusta ottaa paahan. Esim kaveripiirista valitsen tarkkaan kenelle kerron ja kenelle en.
Maor
Kameleontti

Post by Maor »

Mieluiten minäkin valitsisi sellaisen elämänkumppanin joka harrastaa samoja asioita kuin minä, mutta eipä noita seurustelukumppaneita niin vain valita, jos kemiat osuu yhteen niin se on menoa.

BTW, luulin sinua artemisia pojaksi :D
benelux fat
Kameleontti

Post by benelux fat »

Maor wrote: BTW, luulin sinua artemisia pojaksi :D
Niin minäkin. :oops:
artemisia absinthium
Apteekki

Post by artemisia absinthium »

Heh, no ei se mitaan, tytto olen :D
viaticus
Psykonautti

Post by viaticus »

Itse olen pitkässä parisuhteessa jossa toinen puolisko ei käytä kuin tupakkaa ja alkoholia. Olen kertonut suhteellisen avoimesti tekemisistäni, pilvenpoltostani hän on tiennyt jo ihan alusta alkaen. En väitäisi hänen "ymmärtävän" psykedeelien käyttöäni mutta hän hyväksyy sen eikä asiasta ole mitään ongelmia noussut tähän päivään mennessä. Olen yrittänyt kertoa hänelle motiiveistani sekä antaa objektiivista tietoa asiasta sen mukaan mitä hän on osoittanut kiinnostusta tai vaikuttanut vastaanottavaiselta. Teen myös tietenkin parhaani etten millään tavalla häiritse häntä käytölläni. Savuilla käynti on ihan "arkipäivää" mutta voimakkaampia psykedeelejä käytän sellaisessa ajassa sekä paikassa missä kummankaan meistä ei tarvitse ottaa stressiä toisesta.
"I'm all over myself - I'm all over the place - I AM the place"
Ivy
Psykonautti

Post by Ivy »

Avoliitossa.. jo vuosia.
Ei ihan niin kauheaa miltä se vaikuttaa, mutta eniten ärsyttää just tuo nalkutus ja jatkuva kysely "missä olit-mitä teit- kenen kans" ja jos mainitsee aineet, tulee huokaus ja ärsyyntynyt puhe "taasko"..
:roll: Mutta minusta ei kyllä ikinä tulisi "päihteetöntä henkilöä"..
Sekavaa tekstiä, mutta osa ajatuksista jää pääkopan sisälle..
father yoo
Karvakuono

Post by father yoo »

Joo, mutta seurustelukumppani on onneksi suhteellisen tajuavainen kaiken suhteen.
marika
Tuppisuu

Post by marika »

kaikki seurustelukumppanit on tähän mennessä olleet käyttäjiä ja yhteiskäytöksi se yleensä on menny ja sit loppujen lopun yksin vetämiseen ja parisuhteen lopahtamiseen.

liikaa ongelmia ja riitoja.varsinkin jos molemmat ihan sekasin ni ei se homma oikeen oo toiminu jonka takia en oo seurustellut kenenkään kanssa kohta 1,5 vuoteen vaikka kiinnostavia ihmisiä onkin aina välillä ollut lähettyvillä ja ois ollut molemminpuolista kiinnostusta mut en vaa jaksa ja en haluu et satutan itteeni/toista osapuolta taas kun niin monta kertaa saannu kokea kaikkea paskaa.

kyllä sitä aina välillä on aika yksinäinen olo ja tulee sen takia välillä tosi ahdistuneeksi mutta parempi näin kun se että ois parisuhteessa toisen käyttäjän kanssa ja olis silti yksinäinen.en usko että pystyisin seurustelemaan sellaisenkaan ihmisen kans joka ei mitää vetäis.liian erilaiset ajatusmaailmat ja mulla käyttö on kummiskin päivittäistä joten en usko et homma toimis ollenkaan.ja muutenkin osaa olla aika helvetin vaikee tapaus itsekkin :lol:
Ivy
Psykonautti

Post by Ivy »

marika wrote:kaikki seurustelukumppanit on tähän mennessä olleet käyttäjiä ja yhteiskäytöksi se yleensä on menny ja sit loppujen lopun yksin vetämiseen ja parisuhteen lopahtamiseen.

liikaa ongelmia ja riitoja.varsinkin jos molemmat ihan sekasin ni ei se homma oikeen oo toiminu jonka takia en oo seurustellut kenenkään kanssa kohta 1,5 vuoteen vaikka kiinnostavia ihmisiä onkin aina välillä ollut lähettyvillä ja ois ollut molemminpuolista kiinnostusta mut en vaa jaksa ja en haluu et satutan itteeni/toista osapuolta taas kun niin monta kertaa saannu kokea kaikkea paskaa.

kyllä sitä aina välillä on aika yksinäinen olo ja tulee sen takia välillä tosi ahdistuneeksi mutta parempi näin kun se että ois parisuhteessa toisen käyttäjän kanssa ja olis silti yksinäinen.en usko että pystyisin seurustelemaan sellaisenkaan ihmisen kans joka ei mitää vetäis.liian erilaiset ajatusmaailmat ja mulla käyttö on kummiskin päivittäistä joten en usko et homma toimis ollenkaan.ja muutenkin osaa olla aika helvetin vaikee tapaus itsekkin :lol:
Jos kumppani ei käytä, niin osittain se on positiivistakin.. on joku joka voi sanoa jos menee hommat överiksi, kun ei itse sitä näe.. :(
W10
Kameleontti

Post by W10 »

Ivy wrote:Jos kumppani ei käytä, niin osittain se on positiivistakin.. on joku joka voi sanoa jos menee hommat överiksi, kun ei itse sitä näe.. :(
Riippuu mitä käyttää ja kuinka paljon. :?
"It rubs the lotion on its skin or else it gets the hose again."
King Ink
LD50

Re: Seurustelu ja huumausaineet.

Post by King Ink »

naponen wrote:eikös miehen pitäisi pitää päätöksensä ja tukea minua siinä eikä tulla viereen rännäämään lääkkeitä suoneen.
Eikös sinun pitäisi myös tukea häntä näissä asioissa eikä vain toisinpäin?
frapathea

Post by frapathea »

Kaikki entiset ja nykyiset seurustelukumppanit ovat käyttäneet ja käyttävät. Ihan ekan poikaystävän mukana ryhdyin polttamaan pilveeki! Tosin olin kyl sitä ennen vetäny bentsoi ja opiaattei. Tokan myötä aloin rännäämään metaa. Se ehdotti mulle ekoi vetoi, vaikkei ite piikittäny. Nykyisistä toinen on mun silmis aika hiton nisti, toinen on lähinnä psykedeelinisti. (Nykyiset on molemmat vaulttilaisii!)
Ja näin se näyttää menevän. En usko, et mul tulee koskaan olemaan seurustelukumppania, joka ei vähintäänkin hyväksy huumeidenkäyttöö. Luultavasti kaikki tulee myös itse käyttämään. Äiti ei tykkää.
Onneks etenkää pojista ei o vaikeeta löytää tai kehkeyttää huumeist tykkäävii yksilöit ja tytöistäkin piisaa.
King Ink wrote:
naponen wrote:eikös miehen pitäisi pitää päätöksensä ja tukea minua siinä eikä tulla viereen rännäämään lääkkeitä suoneen.
Eikös sinun pitäisi myös tukea häntä näissä asioissa eikä vain toisinpäin?
Eiks naponen näin teekin, muun muas olemal käyttämättä aineita, joista on sovittu, et lopetetaan?
Se on ihan vitusti, ja ihan vitun tärkeetä, jos elää tiiviisti toisen kans. Nimimerkil kokemusta on muun muas pirinistin kanssa asumisest.
hurja
Lepakko

Re:

Post by hurja »

Ivy wrote:Avoliitossa.. jo vuosia.
Ei ihan niin kauheaa miltä se vaikuttaa, mutta eniten ärsyttää just tuo nalkutus ja jatkuva kysely "missä olit-mitä teit- kenen kans" ja jos mainitsee aineet, tulee huokaus ja ärsyyntynyt puhe "taasko"..
:roll: Mutta minusta ei kyllä ikinä tulisi "päihteetöntä henkilöä"..
Sekavaa tekstiä, mutta osa ajatuksista jää pääkopan sisälle..
No mulla on tässä meneillää sama dilemma, ei tunnu toinen osapuoli oikeen tajuuvan että miksi käytän jotain silloin kun käytän. Kerroin heti suhteemme alussa kyllä
että en juo alkoholia lainkaan/todella vähän, mutta en ole myöskään absolutisti.
Tämä hetki... viimeinen NISTIRETRKI!
mentalhell
Kameleontti

Post by mentalhell »

Avoliitossa oon. Kummalleki douppi maistuu eikä sitä paljo ole tarvinnu salailla. Seurustelu ei oikein onnistu jos toinen tahtoo doupata, on kokemusta siitäkin.

EDIT: nyt tullu vähä kuosis kirjoteltua, tarkotin siis että seurustelu ei onnistu oikein jos toinen tahtoo doupata ja toinen ei käytä mitään paitsi alkoa, tästä on siis kokemusta ja ei toimi kyl ei mitenkää. Salaa vetämiseen en ite lähtis.
Last edited by mentalhell on Thu 01 Jul 2010, 03:02, edited 1 time in total.
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

Ma oon jotenki pyrkiny suhteeseen ihmisten kanssa jotka itekin on vahintaan pilvea poltelleet ja mielellaan kokeilleet vahan jotain muutakin... Muutoin pidan melko matalaa profiilia, en kuitenkaan kayta kuin muutamia kertoja vuodessa niin ei niin paljoa valiakaan ole.

Yksi exa kielsi huumeet kokonaan. 2v seurusteltiin ja yhden kerran sina aikana poltin pilvea ja sain kamalat huudot.... :/
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
Psychonautilus

Post by Psychonautilus »

Kokemus, sekä omat että kaverien, plus mututuntuma kertoo, että jos puoliso ei edes hatsia polta niin vaikeaa siitä tulisi. Itse olen sen verran budinisti, että vaikka olisi kuinka vapaamielinen niin jossain vaiheessa alettaisiin puhua siitä "miksi aina pitää polttaa" tai "miksei voi koskaan olla selvinpäin". Sitä kun poltetaan aina kun sitä sattuu olemaan. Salailuun taas en rupea.

Viimeisimmät on kaikki polttanut pilveä ja käyttänyt vähän muutakin.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Mepä vedetään yhessä dexmiä, ootteko kadeja!
Mushru
Moderator

Post by Mushru »

King Ink wrote:Mepä vedetään yhessä dexmiä, ootteko kadeja!
:( joo.
Ois siistii jos ois toinen puolisko jonka kaa vetäis dexmii ja sit kuolattais yhes.
. . . (--) °
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Mushruumis wrote:
King Ink wrote:Mepä vedetään yhessä dexmiä, ootteko kadeja!
:( joo.
Ois siistii jos ois toinen puolisko jonka kaa vetäis dexmii ja sit kuolattais yhes.
Ois ihan hiton siistii jos ois sellainen seurustelu meno, että kummatkin menis samalla kaman käyttö aaltopituudella. Se ois ihan jees.
growy
Kameleontti

Post by growy »

Muija sanoo hyväksyvänsä pilvenpolton nykyään, ennen vähän kireempi ton suhteen.
Ulottuvuuksien kuvitteleminen on meille vaikeaa, koska elämme kolmiulotteisessa avaruudessa ja kiidämme ajan mukana eteenpäin.