Jea, olis siistiä..kunhan se ei menis sit pelkäks dopeemiseks, kun dopeeminen turruttaa tunteet <3Dexma wrote:Ois ihan hiton siistii jos ois sellainen seurustelu meno, että kummatkin menis samalla kaman käyttö aaltopituudella. Se ois ihan jees.Mushruumis wrote:King Ink wrote:Mepä vedetään yhessä dexmiä, ootteko kadeja!joo.
Ois siistii jos ois toinen puolisko jonka kaa vetäis dexmii ja sit kuolattais yhes.
Seurustelu ja huumausaineet.
-
Uke
- LD50
Re: Seurustelu ja huumausaineet.

''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''
PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
-
Dexma
- Moderator
Joo no mulla on tästä kokemusta, tai siitä, että mikään muu ei loppupeleissä yhdistänyt, kuin doupit. Sitten se homma menikin ihan tylsäksi, kun toinen diggas toisista päihteistä ja toinen toisista... Sitten huomasi, että diggas enemmän aikaa viettää kavereiden kaa tai yksin kuin seurustelukumppanin. Tai oikeastaan halus vain päihteillä omassa rauhassaan psykedeeleillä mun kohallaUke wrote: Jea, olis siistiä..kunhan se ei menis sit pelkäks dopeemiseks, kun dopeeminen turruttaa tunteet <3
Ensimmäisessä suhteessa mikä mulla ikinä ollut oikeastaan meni niin, että kummatkin käytettiin ihan vitusti, bentsoja, opiaatteja viinaa seka käyttöö parhaimmillaan, aina oli hauskaa ja menoa riitti.. Muutenkin oltiin aika samanlaisia, sitten toinen poistui maailmastani vähän liiallisella annoksella yhdessä yössä... Eli sekin, että vedetään vain kuolaposkella on loppupeleissä aika hankalaa.
Hitto mä kaipaisin kyllä toisaalta jostain sellaista ihmistä jonka kanssa vois psykeillä ja jakaa sitä intohimoa, mitä mulla on deelejä kohtaan, vois olal kiintoisa suhde, en tiiä toisaalta jäisikö se pitkäksi... silti varmaan uppoutuisin siihen kyllä täpöillä ja se kasvattais varmaan...
Mut joo... ei ne "douppisuhteet" kauheen helposti toimi, mutta mikä on douppisuhde ja mikä ei niin se onklin eriasia.
-
frapathea
E. Me vedetää yhes hapoo, ja sit lisää happoo. Nyt me selataa vaulttii yhes samas huonees eri koneilta <3<3<3King Ink wrote:Mepä vedetään yhessä dexmiä, ootteko kadeja!
-
Dexma
- Moderator
Dexmi on hei niinqu niiin paljon siistimpää yhessä vetämistä..frapathea wrote:E. Me vedetää yhes hapoo, ja sit lisää happoo. Nyt me selataa vaulttii yhes samas huonees eri koneilta <3<3<3King Ink wrote:Mepä vedetään yhessä dexmiä, ootteko kadeja!
toisaalta dexmeissä ei seksi toimi..
tai no astraali seksi..
-
Baikonur
- Kameleontti
Minä lakkasin pelkäämästä avoliittoon menemistä kun tuo oli ottanut jotain psykedeeliä (en muista niiden nimiä) ja minä jättänyt ketiapiinini ottamatta.
Jotenkin silloin tajusi, ettei siinä tuon kanssa mitään pelättävää ole.
"Never thought that a street drug would be what we need."
-
_Melba
- Kameleontti
subu + piri + pilvi comboseksi NYT Jos tulee liian kuuma niinku tulee nii palojaperceeseen T TIMPE EI M.
tulkaa kokeileen
-
kukka
- Karvakuono
Kaverisuhteita on mennyt niin monia pirstaleiksi jo pelkän pilvenpolton takia, että en voi edes kuvitella, mitä siitä tulis, jos kumppani ei polttelisi(tai nauttisi jotain muuta päihdyttävää).
Viimeisin suhde ei tyssännyt huumeisiin vaan TUPAKKAAN(okei okey gay, sekin huume). Hänkin siis poltti pilveä, veti silloin tällöin muutakin, sienistä piti erityisesti, mutta ei hyväksynyt tupakointiani. Lopetin kyllä polttamisen hänen seurassaan, mutta sekään ei riittänyt. Kumma juttu.. Pään saa laittaa niin sekaisin, ettei tajua onko ruumisssa enää laisinkaan, mutta yhtä aamukahvihetkeen kuuluvaa röökiä ei saa polttaa.. MITÄ PASKAA?!
Okei, lopulta suhteessa oli muutakin häikkää..
Minulla on ystäviä, jotka käyttävät huumeita, jotka eivät, mutta hyväksyvät ja jotka eivät hyväksy. Mieluiten seurustelisin sellaisen kanssa, joka käyttäisi myös, silla heidän kanssaan muutenkin ajatukset kohtaavat parhaiten. Juttukin pysyy kiinnostavissa svääreisseissä "nistien" seurassa!

Viimeisin suhde ei tyssännyt huumeisiin vaan TUPAKKAAN(okei okey gay, sekin huume). Hänkin siis poltti pilveä, veti silloin tällöin muutakin, sienistä piti erityisesti, mutta ei hyväksynyt tupakointiani. Lopetin kyllä polttamisen hänen seurassaan, mutta sekään ei riittänyt. Kumma juttu.. Pään saa laittaa niin sekaisin, ettei tajua onko ruumisssa enää laisinkaan, mutta yhtä aamukahvihetkeen kuuluvaa röökiä ei saa polttaa.. MITÄ PASKAA?!
Minulla on ystäviä, jotka käyttävät huumeita, jotka eivät, mutta hyväksyvät ja jotka eivät hyväksy. Mieluiten seurustelisin sellaisen kanssa, joka käyttäisi myös, silla heidän kanssaan muutenkin ajatukset kohtaavat parhaiten. Juttukin pysyy kiinnostavissa svääreisseissä "nistien" seurassa!
mitä, se laski jo !!
-
wRRa
- Moderator
Psychonautilus wrote:Itse olen sen verran budinisti, että vaikka olisi kuinka vapaamielinen niin jossain vaiheessa alettaisiin puhua siitä "miksi aina pitää polttaa" tai "miksei voi koskaan olla selvinpäin". Sitä kun poltetaan aina kun sitä sattuu olemaan.
Mun on pakko myontaa etta vaikka itekin kaytan mita sattuu, ni en varmaan pystyis seurusteleen ihmisen kaa joka on aina jonkun epasosiaalisen paihteen vaikutuksen alaisena (kuten budin). Tai en tiia pystyisinko seurustelee ihmisen kaa joka ei ois koskaan selvinpain. Vaikea sanoa.
Pari edellista jatin oikeastaan siks ku en jaksanut katsella liiallista aineiden kayttoa. Tosi vaikea loytaa KOHTUUKAYTTAJIA mita tulee huumeisiin
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
-
Psychonautilus
Yksilöllistä tuo budinpolton aiheuttama epäsosiaalisuus. Totta kai jos on ollut Cypress Hill smoke-outit 04:20-23:00 jotain G13-polttoa niin voihan sitä illasta olla vähän hiljaista, mutta kyllä meikä rupattelee paukuissa yleensä vaikka sun mitä. Sitten taas subuissa nuokahtelevat eivät usein ole kaksista seuraa.wRRa wrote:Psychonautilus wrote:Itse olen sen verran budinisti, että vaikka olisi kuinka vapaamielinen niin jossain vaiheessa alettaisiin puhua siitä "miksi aina pitää polttaa" tai "miksei voi koskaan olla selvinpäin". Sitä kun poltetaan aina kun sitä sattuu olemaan.
Mun on pakko myontaa etta vaikka itekin kaytan mita sattuu, ni en varmaan pystyis seurusteleen ihmisen kaa joka on aina jonkun epasosiaalisen paihteen vaikutuksen alaisena (kuten budin). Tai en tiia pystyisinko seurustelee ihmisen kaa joka ei ois koskaan selvinpain. Vaikea sanoa.
Pari edellista jatin oikeastaan siks ku en jaksanut katsella liiallista aineiden kayttoa. Tosi vaikea loytaa KOHTUUKAYTTAJIA mita tulee huumeisiin! Oon huomannu tan oikeasti aika haastavaksi omalla osalla. Haluan jonkun, joka ymmartaa mun aineiden kayton, ja yleensa ne tyypit kayttaa itekin jotain. Mutta en halua semmosta kumppania joka on joka paiva ihan ulapalla.... Ja semmosia taas ei hirveasti ole....
Itselläni on kanssa ollut vaikeaa löytä kohtuukäyttäjää. Yksi käytti itse vitusti liikaa eikä meillä päihteitä lukuun ottamatta ollut kauheasti yhteistä; pari muuta käytti paljon vähemmän ja sitten vähän paheksui omaa liikakäyttöäni. Enkä mielestäni liikakäytä, otan mahdollisuuksien mukaan esim. bentsoja tai oppareita sanotaanko keskimäärin 5 päivänä kuussa, psykedeelejä ehkä 3-4 kertaa vuodessa, ja muuten poltan hatsia. Nykyinen on samanlainen kohtuukäyttäjä mutta silti joskus kritisoi noita benjopelleilyjä. Toisaalta ihan aiheesta, bentsokuoseissa olen idiootti.
-
wRRa
- Moderator
No siis.... Ehka ongelma ei oo se sosiaalisuus vaan ylipaataan se, etta on jotenkin epamaaraisessa olotilassa / jonkun vaikutuksen alaisena, oli se sit vaikka pilvi. Ehka jos pienet hatsit polttaa niin kaytoksessa ei ees oo eroa mutta itellakin tuli aikoinaan poltettua joka paiva ja voin sanoo etta saa sita hatsillakin itsensa aika sekaisin kun tarpeeksi polttaa. Valilla ei oikeasti tajunnu ymparilla tapahtuvista asioista oikein mtn.
Joskus paihteet aiheuttaa jopa liiallista sosiaalisuutta. Esimerkiksi sativapilvessa tai vaikka stimuissa jotkut ihmiset hopottaa hopottamistaan ja itelle tulee vaan olo etta "sulje valilla se suus".... Pointti on et keskustelu ei onnistu tasapuolisesti jos ollaan ihan eri aaltopituuksilla silla hetkella. Satunnaisena tama ei haittaa, eika mua kiinnosta mita seurustelukumppani tekee ku ei ole mun kans, mut emma halua ite olla aina sekasin enka jaksa katella ihmista joka on aina mun seurassa sekasin. Jotkut voi nyt sanoa ettei kannabiksesta mee sekasin mut tarpeeks ku polttaa ni kyl menee.
Ma kaytan paihteita melko harvoin. Ehka 3-10 kertaa vuodessa laittomia ja alkoholia tulee ehka kerran viikossa juotua yks tai kaks annosta mutta harvoin humalanhakuisesti. Pilveakaan en nykyisin polttele ja rajoittuu lahinna deeleihin toi oma kaytto.
Joskus paihteet aiheuttaa jopa liiallista sosiaalisuutta. Esimerkiksi sativapilvessa tai vaikka stimuissa jotkut ihmiset hopottaa hopottamistaan ja itelle tulee vaan olo etta "sulje valilla se suus".... Pointti on et keskustelu ei onnistu tasapuolisesti jos ollaan ihan eri aaltopituuksilla silla hetkella. Satunnaisena tama ei haittaa, eika mua kiinnosta mita seurustelukumppani tekee ku ei ole mun kans, mut emma halua ite olla aina sekasin enka jaksa katella ihmista joka on aina mun seurassa sekasin. Jotkut voi nyt sanoa ettei kannabiksesta mee sekasin mut tarpeeks ku polttaa ni kyl menee.
Ma kaytan paihteita melko harvoin. Ehka 3-10 kertaa vuodessa laittomia ja alkoholia tulee ehka kerran viikossa juotua yks tai kaks annosta mutta harvoin humalanhakuisesti. Pilveakaan en nykyisin polttele ja rajoittuu lahinna deeleihin toi oma kaytto.
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
-
Uke
- LD50
Jotenki nää muutamat tekstinpätkät kuullostaa melkein siltä mitä itsekin ajattelen seurustelusta tahi elämästä muutenkin. Huh, kyllä helpottaa taakkaa, kun voi yhtyä vaan toiseen ihmiseen eikä tarvi kirjottaa liirumlaarumia itse niin paljonwRRa wrote:No siis.... Ehka ongelma ei oo se sosiaalisuus vaan ylipaataan se, etta on jotenkin epamaaraisessa olotilassa / jonkun vaikutuksen alaisena, oli se sit vaikka pilvi. Ehka jos pienet hatsit polttaa niin kaytoksessa ei ees oo eroa mutta itellakin tuli aikoinaan poltettua joka paiva ja voin sanoo etta saa sita hatsillakin itsensa aika sekaisin kun tarpeeksi polttaa. Valilla ei oikeasti tajunnu ymparilla tapahtuvista asioista oikein mtn.

''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''
PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
-
palekastro
no nii mitäs maailmankauppakukka wrote:Kaverisuhteita on mennyt niin monia pirstaleiksi jo pelkän pilvenpolton takia, että en voi edes kuvitella, mitä siitä tulis, jos kumppani ei polttelisi(tai nauttisi jotain muuta päihdyttävää).
Minulla on ystäviä, jotka käyttävät huumeita, jotka eivät, mutta hyväksyvät ja jotka eivät hyväksy. Mieluiten seurustelisin sellaisen kanssa, joka käyttäisi myös, silla heidän kanssaan muutenkin ajatukset kohtaavat parhaiten. Juttukin pysyy kiinnostavissa svääreisseissä "nistien" seurassa!![]()
-
tRip
- Moderator
Vaikee aihe..
en o koskaa seurustellu.. tainoh, ehkä jotai kuukauden.. jotai
mut nyt kun asiaa mietin, ja jota oon pitkän aikaa pohtinu, niin en kyl varmaan pygeis seurustelemaan ihmisen kanssa jolla on epätasapainoinen suhde päihteisiin ja muuhun elämään.
mutta myönnettäköön että olen itse juuri tuo epäbalanssinen, suhteisiin kykenemätön, läheisriippuvainen, nistisyydestä uloskuoriutuva hauras poikanen.
hieman kärjistäen.
Suhteeni päihteisiin on muuttunut radikaalisti viimeisen vuoden aikana.. samoin kuin suhteeni.. suhteeni ystäviin..
mitä tarkoitetaan seurustelulla..?
monesti olen miettinyt et oks mus jotai vikaa kun olen niin onneton mitä tulee ihmissuhteisiin ja päihteisiin
mut oommä silti tosi onnellinen.. vaikken seurustele, enkä kisko enää huumeita kuin viimeistäpäivää..
<3
Rakastan.
en o koskaa seurustellu.. tainoh, ehkä jotai kuukauden.. jotai
mut nyt kun asiaa mietin, ja jota oon pitkän aikaa pohtinu, niin en kyl varmaan pygeis seurustelemaan ihmisen kanssa jolla on epätasapainoinen suhde päihteisiin ja muuhun elämään.
mutta myönnettäköön että olen itse juuri tuo epäbalanssinen, suhteisiin kykenemätön, läheisriippuvainen, nistisyydestä uloskuoriutuva hauras poikanen.
hieman kärjistäen.
Suhteeni päihteisiin on muuttunut radikaalisti viimeisen vuoden aikana.. samoin kuin suhteeni.. suhteeni ystäviin..
mitä tarkoitetaan seurustelulla..?
monesti olen miettinyt et oks mus jotai vikaa kun olen niin onneton mitä tulee ihmissuhteisiin ja päihteisiin
mut oommä silti tosi onnellinen.. vaikken seurustele, enkä kisko enää huumeita kuin viimeistäpäivää..
<3
Rakastan.
Keep it unreal.
Vaultti.net - coming soon..
Vaultti.net - coming soon..
-
peltsi
- OD
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
Dexma
- Moderator
Noooh? Mitäs tällä kertaa?peltsi wrote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
VITTU!!!
-
peltsi
- OD
Lähinnä niinku seurustelu ja huumausaineetDexma wrote:Noooh? Mitäs tällä kertaa?peltsi wrote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
VITTU!!!
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
jumalatjalassa
- Lepakko
Aiemmin ei ole ollut minkäänmoisten miesten tai naisten suhteen ongelmia päihteidenkäyttöni kanssa ja he ovat jo valmiiksi tienneet päihteilyistäni. Nyt olen kuitenkin alkanut tapailla erästä miestä, jonka suhtautuminen humehisiin epäilyttää. Etenkin siihen ganjaan. Jätkä on entinen rastapää joka diggaa Marleyn Bobia ja vaikuttaa suhtkoht liberaalilta ja on maininnut ainakin sen olevan ihan okei, jos välillä pajauttaa. Mutta kun kun kun... Sekin tuli puheeksi vain kavereista puhuessa, eli en tiedä miten hän suhtautuu potentiaalisen seurustelukumppanin hiisailuun, vieläpä vähän tiheämpäänkin sellaiseen. Tai jos tuosta tulee joskus jotain ja kasvit joskus tulevaisuudessa päätyy kaappiin, mitä hän siihen? Ja hiisaakohan hän itse?
Muita päihteitä ei sitten tällä hetkellä pahemmin kulukaan, paitsi ehkä nyt bentsoja toisinaan lääkkeellisesti. Ja ne vähätkin voinen lopettaa, jos tuo nyt näyttää siltä, että saattaisi jotain tullakin.
Oli muuten hyvin sekavaa tekstiä, ettenkö sanoisi. Ja mä olen selvänä. Valitettavasti. :d
Muita päihteitä ei sitten tällä hetkellä pahemmin kulukaan, paitsi ehkä nyt bentsoja toisinaan lääkkeellisesti. Ja ne vähätkin voinen lopettaa, jos tuo nyt näyttää siltä, että saattaisi jotain tullakin.
Oli muuten hyvin sekavaa tekstiä, ettenkö sanoisi. Ja mä olen selvänä. Valitettavasti. :d
-
Comadope
Ite en oo koskaan edes seurustellut sellaisen ihmisen kanssa, joka ei huumehia hyväksy. Jo lähtökohtana tunnen olevani ihan eri aaltopituuksilla muutenkin sellaisen ihmisen kanssa joka ei niitä hyväksy.. Mutta kyllä vois hyvin kuvitella lopettavansa kaiken muun kuin hitin jos kumppani niin vaatisi. Turhan nihkee mimmi mikäli ei blosseekaan hyväksyis!
-
LeFairylette
- OD
Seurustelen tällä hetkellä kyllä.
Jaamme lähes aina kaikki huumeet.
Olen aiemmin ollut hyvin jyrkkä mielipiteissäni huumausaineista, mutta kokeilut(ja suurempi käyttö) on luonnollisesti muuttanut ajatusmaailmani.
Välillä huumeet aiheuttavat myös konflikteja suhteessa, mutta kaikissa suhteissahan on ylä- ja alamäet.
Jaamme lähes aina kaikki huumeet.
Olen aiemmin ollut hyvin jyrkkä mielipiteissäni huumausaineista, mutta kokeilut(ja suurempi käyttö) on luonnollisesti muuttanut ajatusmaailmani.
Välillä huumeet aiheuttavat myös konflikteja suhteessa, mutta kaikissa suhteissahan on ylä- ja alamäet.
"Sä oot likanen narkkari! Yhteiskunnan pohjasakkaa!!
-
maikkum
Eksäni ei hyväksynyt muuta kuin hatsin polton, ei siis edes alkoholia. Tänä aikana söin kuitenkin salaa ystävieni kanssa muutamia trippejä, sillä itselläni oli jo kokemusta aiheesta, eikä oikeastaan kiinnostanut kuunnella ihmistä, joka ei ollut koskaan edes deelejä kokeillut. Jälkeenpäin ajateltuna mietiskelen edelleen, että miksi v*tussa tuhlasin edes aikaani ko.ihmiseen/sen mielyttämiseen.
Nykyinen kumppani onkin sitten eri laatua, ollaan tutustuttu kuosaamisen merkeissä, joten eipä ole tarvinnut aiheesta taistella. Keväällä tosin jouduin katkolle, mutta sen jälkeen käyttöni on onneksi himmaantunut. Tästä voinkin kiittää partneriani, joka on mua tukenut ja auttanut kaikin keinoin.
Nykyään käytän max kerran viikossa jotain muuta kuin hatsia, ja useimmiten kuosaillaankin juuri yhdessä kumppanini kanssa. Nää tilanteet onkin sitten niitä meidän yhteisiä hetkiä, jolloin tulee rentouduttua ja valmistauduttua mahdollisesti tuleviin koitoksiin/duuneihin.
Oon kyllä toisaalta onnellinen myös siitä, että minä olen ollut meidän suhteessa se ongelmakäyttäjä. Piikittäjiä/pirinistejä en jaksais koskaan katella samassa kämpässä, entisistä kämppiksistä oon tänkin oppinut kantapään kautta.
Nykyinen kumppani onkin sitten eri laatua, ollaan tutustuttu kuosaamisen merkeissä, joten eipä ole tarvinnut aiheesta taistella. Keväällä tosin jouduin katkolle, mutta sen jälkeen käyttöni on onneksi himmaantunut. Tästä voinkin kiittää partneriani, joka on mua tukenut ja auttanut kaikin keinoin.
Nykyään käytän max kerran viikossa jotain muuta kuin hatsia, ja useimmiten kuosaillaankin juuri yhdessä kumppanini kanssa. Nää tilanteet onkin sitten niitä meidän yhteisiä hetkiä, jolloin tulee rentouduttua ja valmistauduttua mahdollisesti tuleviin koitoksiin/duuneihin.
Oon kyllä toisaalta onnellinen myös siitä, että minä olen ollut meidän suhteessa se ongelmakäyttäjä. Piikittäjiä/pirinistejä en jaksais koskaan katella samassa kämpässä, entisistä kämppiksistä oon tänkin oppinut kantapään kautta.
-
snusmumrik
- Psykonautti
En voisi olla suhteessa missä toinen ei ole avoin huumeille. Hänen ei tarvitse käyttää itse, mutta hänen pitää hyväksyä ja ymmärtää minun käyttöä.
Ennen suhde on mulla pitänyt käyttöä vähän kurissa. Nyt kun en ole suhteessa niin kamankäyttö on lisääntynyt. Kun istuu yksin himassa niin tulee otettua vähän liiankin helposti huumeita vain koska on tylsää, varsinkin iltaisin. Kun on suhteessa on helpompaa olla käyttämättä huumeita koska on joku kenen kanssa olla. Tietysti on frendejä kans, mutta frendejä ei tapaa joka päivä
Olisi hauskaa kokeilla suhdetta missä molemmat käyttää huumeita melko yleisesti, mutta tiedän että ainakin mulle on parempi että oon suhteessa sellaisen ihmisen kanssa joka hyväksyy kamankäytön ja joka itse on "vain" satunnaiskäyttäjä. Jos molemmat käyttää huumeita säännöllisesti niin se kynnys laskisi liikaa että käytöstä tulisi joka päiväistä. En kyllä myöskään jaksais kattoa ihmistä joka on sekaisin joka päivä.
Ennen suhde on mulla pitänyt käyttöä vähän kurissa. Nyt kun en ole suhteessa niin kamankäyttö on lisääntynyt. Kun istuu yksin himassa niin tulee otettua vähän liiankin helposti huumeita vain koska on tylsää, varsinkin iltaisin. Kun on suhteessa on helpompaa olla käyttämättä huumeita koska on joku kenen kanssa olla. Tietysti on frendejä kans, mutta frendejä ei tapaa joka päivä
Olisi hauskaa kokeilla suhdetta missä molemmat käyttää huumeita melko yleisesti, mutta tiedän että ainakin mulle on parempi että oon suhteessa sellaisen ihmisen kanssa joka hyväksyy kamankäytön ja joka itse on "vain" satunnaiskäyttäjä. Jos molemmat käyttää huumeita säännöllisesti niin se kynnys laskisi liikaa että käytöstä tulisi joka päiväistä. En kyllä myöskään jaksais kattoa ihmistä joka on sekaisin joka päivä.
-
Feya
- OD
Onko nyt ihan hiton siistiä?Dexma wrote:Ois ihan hiton siistii jos ois sellainen seurustelu meno, että kummatkin menis samalla kaman käyttö aaltopituudella. Se ois ihan jees.Mushruumis wrote:King Ink wrote:Mepä vedetään yhessä dexmiä, ootteko kadeja!joo.
Ois siistii jos ois toinen puolisko jonka kaa vetäis dexmii ja sit kuolattais yhes.
Olisi tilanne mikä tahansa, huumeiden päivittäiskäyttöä ja vakavaa parisuhdetta ei ole koskaan helppo yhdistää, mutta mielestäni me ollaan onnistuttu aika hemmetin hyvin.
Huumeet on aina olleet keskeinen osa meidän suhdettamme. Ensimmäinen yhteinen tekijä oli DXM, jonka vuoksi otin mieheen yhteyttä, ja heti ensimmäisellä tapaamisella paloi piippu. Mä kommentoin ihan ohi mennen, että mua alkaa aina panettamaan savuissa, mutta se ei ollut mikään vinkki (oikeesti!). Sen jälkeen alettiin me alettiin hengailla kerran, kaksi viikossa. Ensin haettiin Lidlistä 8-päkki kaljaa ja vähän mässyjä ja sitten asettauduttiin lattialle kuuntelemaan musiikkia, höpisemään ja vetämään mitä huumeita silloin sattui olemaan. Mexeä, subua, oksikodonia, LSD:tä, 4-AcO-DMT:tä, 5-MeO-DMT:tä, mämmiä.. kaikkea meni.
Ja siinä sitten ihastuin. Olin silloin vielä toisessa suhteessa eikä aikomuksenani ollut olla muuta kuin kavereita, mutta toisin kävi. Huumeilla oli osansa asiassa, mutta eivät syypää; ne vain auttoimat meitä avautumaan ja lähentymään. Mulla on surkeat sosiaaliset taidot, mutta kiitos huumeiden (etenkin alkoholin, LSD, MDMA:n ja subun), kykenin lähestymään tätä miestä nopeammin ja syvemmin kuin koskaan ennen.
Suhdehan siitä sitten lopulta syntyi ja huumeiden käyttö sen kuin tiheni. Pyrimme käyttämään samoja huumeita samaan aikaan, jotta olisimme samalla aaltopituudella, ja onhan se muutenkin hauskempaa. Yhdessä aloimme myös käyttämään subua säännöllisesti; ajatus ei ollut, että "no kun tuo toinenkin nyt käyttää", vaan molemmat huomasimme sen tarjoavan meille arkeen sitä energiaa ja itsevarmuutta, jota tarvitsimme. Huumeet on meillä yleensä yhteisiä; joskus me ostetaan jotain vain itsellemme tai pidetään niitä eri paikoissa, mutta silti kaikkea tulee jaettua ja tarjottua että mitään viivaa on mahdotonta vetää. On myös hyvä, kun on aina joku joka ymmärtää ja tukee, jos on vaikka laskut, ja reflojakin on paljon helpompi potea yhdessä.
Seksi ja huumeet, se on kyllä jotain. Me ollaan taidettu panna melkein kaikkien niiiden 60 käyttämäni huumeen alaisena ja se on aina erilaista. Happoseksissä koko muu maailma katoaa, mämmeissä intohimoa ja rakkautta tihkuu yhtä paljon kuin kehoistamme nesteita, piriseksi on eläimellistä ja subuissa itsevarmuus on huipussaan ja tunnen itseni lähes pornostaraksi. Jopa ketamiinin vaikutuksen alaisena seksi oli ihanaa, vaikken niin olisi arvannut.
Vaikeuksiakin tälläisten kahden nistin suhteessa joutuu kohtaamaan. Jos vaikkapa toinen haluaa vähentää tai jopa lopettaa käytön, niin kumppanin kova huumeidenkäyttö saattaa häiritä (itse en usko, että meillä näin käy, koska me arvostetaan toistemme omia tekoja). Oon myös kuullut eräästä suhteesta, jossa huumeiden käytöstä tuli käytännössä kilpailu; molemmat yritti hankkia huumeita ja vetää niitä enemmän kuin toinen. Tuossa tapauksessa syynä oli tosin varmasti jokin syvempi ongelma parisuhteessa, ei niinkään ne huumeet.
Tuollainen suhde kuulostaa kyllä todella vaikealta ja voin vain kuvitella, kuinka paljon se vei sulta voimia, etenkin kun jouduit salailemaan käyttöäsi. Vaikkei itse huumeita haluaisi käyttääkään, niin se osoittaa aika suurta kunnioituksen puutetta, jos vaatii puolisoaan luopumaan jostain, joka tälle on tärkeää.maikkum wrote:Eksäni ei hyväksynyt muuta kuin hatsin polton, ei siis edes alkoholia. Tänä aikana söin kuitenkin salaa ystävieni kanssa muutamia trippejä, sillä itselläni oli jo kokemusta aiheesta, eikä oikeastaan kiinnostanut kuunnella ihmistä, joka ei ollut koskaan edes deelejä kokeillut. Jälkeenpäin ajateltuna mietiskelen edelleen, että miksi v*tussa tuhlasin edes aikaani ko.ihmiseen/sen mielyttämiseen.
Uskon, että suhde käyttäjän ja täyden streittarin välillä voi onnistua, kunhan molemmat ymmärtävät toistensa arvot, ajatukset ja tunteet, ja kunnioittavat niitä.
Itselläni ei onneksi ole kokemusta suhteesta, jossa kumppanini ei hyväksyisi huumeidenkäyttöäni, eikä niin myöskään tule koskaan tapahtumaan. Se ei haittaisi, jos tuo ihminen ei itse käyttäisi mitään, mutta hänen ehdottomasti täytyy ymmärtää ja kunnioittaa omia päätöksiäni. Huumeet eivät ole koko elämäni, mutta ne, ja etenkin huumekulttuuri, ovat olleet mukana tässä vuoristoradassa, muokkaamassa arvojani, mielenterveyttäni ja yleensäkin elämääni - joten jos kumppanini tuomitsisi täysin sekä huumeet että niiden käytön, hän samalla tuomitsisi minut. Sellaista miestä tai naista en pitkään katsoisi.
-
Soppaluu
- Lepakko
Seurustelen kyllä, molemmat käyttävät huumeita. Vähän erilaisia vaan.
Kyllä niistä tavallaan hyvää on ollu
kai voisi sanoa et huumeet meidät saatto yhteen.
Mut, en tykkää hänen pilvenpoltostaan tai deelien nappailusta. Mua etoo deelit, ihmiset jotka käyttää niitä yms.
Pilvessä olemisesta en saa juuri mitään iloa ja harmittaa ku tuon molemmat exät ja tosi moni säädöistä on ollu sellasia. Sellasia jotka niitä deelejä ottaa. Pystyivät polttamaan yhdessä, vetää deelejä yhdessä. Mua vaan etoo, oksettaa. Kyllä mä pilveä voin polttaa mut ei siitäkään tuu hyvä olo - deeleistä en tiedä enkä niitä kyllä haluakaan. Mut luulen et se kaipaa sellaista, et voi yhessä polttaa pilveä ja paijailla toisiaan / deeleissä yms.
On niistä huumeista ollut enemmän haittaa kun hyötyä jos kerta koen itteni puutteelliseksi ja huonoksi niiden takia. Voi näitä maailmanluokan ongelmia
Kyllä niistä tavallaan hyvää on ollu
Mut, en tykkää hänen pilvenpoltostaan tai deelien nappailusta. Mua etoo deelit, ihmiset jotka käyttää niitä yms.
Pilvessä olemisesta en saa juuri mitään iloa ja harmittaa ku tuon molemmat exät ja tosi moni säädöistä on ollu sellasia. Sellasia jotka niitä deelejä ottaa. Pystyivät polttamaan yhdessä, vetää deelejä yhdessä. Mua vaan etoo, oksettaa. Kyllä mä pilveä voin polttaa mut ei siitäkään tuu hyvä olo - deeleistä en tiedä enkä niitä kyllä haluakaan. Mut luulen et se kaipaa sellaista, et voi yhessä polttaa pilveä ja paijailla toisiaan / deeleissä yms.
On niistä huumeista ollut enemmän haittaa kun hyötyä jos kerta koen itteni puutteelliseksi ja huonoksi niiden takia. Voi näitä maailmanluokan ongelmia
-
rlsmooth
- Apteekki
Ittee taas risoo, kun nyt ois saumaa naismarkkinoilla ja useampiin mimmeihin mahdollisuus tutustua lähemmin. Ongelmaks muodostuukin, et nää kaikki on suht koht alkoholi-kulttuurista lähtöisin, ja minä kun taas tykkään satunnaisesti nappailla kaikkea! Salailuun en ala, toisaalta ei tekisi mieli möläyttää heti alkuunkaan, kai se pitäs vaan ottaa itteään niskasta kiinni ja rohkastua tutustumaan eikä pelätä epäonnistumista.
-
Jeshu
- OD
Tällästä oon myös ollu huomaavinani, näin aiheen vierestä... Onko huumeet sittenkin hUuMeiTa?wRRa wrote:Tosi vaikea loytaa KOHTUUKAYTTAJIA mita tulee huumeisiin!
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
-
wRRa
- Moderator
Jeshu, mä olin ainakin sellainen tuurinisti. Vähän niiku alkoholisteissa on tuurijuoppoja. Eli siis tosi kausittaista oli oma käyttö, välil meni kuukaus melkein päivittäin ja sit saatto olla pari kk selvinpäin.
Nyt oon ollut maaliskuusta asti ilman huumeita eikä tee mieli ainakaan aiempaan palata. Oli vaikeeta kyl parisuhteessa kun mies vielä käytti mutta itse en enää halunnut (varsinkin se, että itse yritti lopettaa ja toinen vetää nenän edessä ties mitä), nykyään mieskin lopettanut niin ei enää huumeet tuo ongelmia.
Välillä oon miettinyt sieniä ja ayahuascaa, mutta todennut että pidän nyt ainakin vähintään vuoden tauon ja mietin sit uusiksi. En ole koskaan ollut niin kauaa ilman douppia sen jälkeen kun alotin. Alkoholistakin olis kyllä hyvä pitää kunnolla taukoa. Tupakkakin on taas jäänyt ja ollut helppoa olla ilman, kun ei vedä muita mömmöjä.
Nyt oon ollut maaliskuusta asti ilman huumeita eikä tee mieli ainakaan aiempaan palata. Oli vaikeeta kyl parisuhteessa kun mies vielä käytti mutta itse en enää halunnut (varsinkin se, että itse yritti lopettaa ja toinen vetää nenän edessä ties mitä), nykyään mieskin lopettanut niin ei enää huumeet tuo ongelmia.
Välillä oon miettinyt sieniä ja ayahuascaa, mutta todennut että pidän nyt ainakin vähintään vuoden tauon ja mietin sit uusiksi. En ole koskaan ollut niin kauaa ilman douppia sen jälkeen kun alotin. Alkoholistakin olis kyllä hyvä pitää kunnolla taukoa. Tupakkakin on taas jäänyt ja ollut helppoa olla ilman, kun ei vedä muita mömmöjä.
-
Jeshu
- OD
Mä olin yli pari vuotta suhteessa, jossa ei toinen käyttäny mitään ja jos joi niin joi max. 2 lasia punaviiniä. Oma käyttö on kautta-aikain ollu syklistä. Useimmiten (ilman valvovaa silmää) 3-5 päivää viikossa, lähes mikä vaan kelvannut. Joskus ollut hieman pitempiä putkia. Holia 5 päivää, mutta se on harvinaista mulle. Oppareiden kanssa ollut sitten 1-2 viikonkin putkia, jotka sitten onnistunut kuitenkin lopettamaan. Oppariputkista on joutunu kärsimään lievät reflat, mutta ei mitään liian kamalaa. 3 vuotta sitten olin päihdehoidossa ja sen jälkeen pysyin pitkään freesinä. Kerran kuussa kännit. Mutta pikkuhiljaa käyttö alkoi menemään taas samaan sykliin mitä se oli ennen hoitoa. Aina olen onnistunut ja halunnut välttää sellaista fyysistä koukkua, että joka päivä pitäisi saada jotain ja reflat aina päällä. Kuvaavaa onkin, että kun olen elämäni aikana saanut bentsorespan jos toisenkin, niin oon pistäny niiden kanssa aina "mukin täyteen", enkä lähteny lääkitsemään niillä itteeni. En usko omalla kohdallani yhteenkään lääkitykseen ja jos jollain bentsolla olisin alkanu lääkitsemään itseäni päivittäin niin olisin nyt riippuvainen niistä - sitä olis kerenny jatkumaan varmaan jo ainakin viisi vuotta ja ties mikä lääkitys mulla nyt olis!
Halusin olla tyttöystäväni kanssa selvinpäin niin itseni kuin hänenkin takia. Halusin kunnioittaa häntä, koska eihän se ny ois digannu jos olisin aina jossain doupeis. Enkä mä itekään ois halunnu olla sekasin, koska siinä katoaa se yhteys josta wRRa säkin puhuit. Joskus olin hänen läsnäollessa päihtyneenä, siitä kertoen tai en, mutta harvoin. Nautin siitä, että hänen kanssaan seurustelu aiheutti sen, että mun päihteiden käyttö väheni huomattavasti. Toisaalta tilanne oli myös painostava molemmin puolin. Kun tuli hetki, että emme olleet yhdessä lähdin usein kaljottelemaan. Aluksi olin rehellinen käytöstäni, mutta kun tilanne alkoi käymään kireäksi niin rupesin valehtelemaan enemmän. Loppujen lopuksi puheistani oli suurin osa törkeätä paskaa
Hän ei hyväksynyt yhtään käyttökertaa (edes kaljan kanssa), koska olin päihdeongelmainen ja päihdeongelmaisella tulee olla nollatoleranssi. Tottakai tommonen valehtelu on hirveen väärin, enkä enää koskaan halua joutua samanlaiseen tilanteeseen. Koen olevani kuitenkin pohjimmiltani hyvinkin rehellinen ja avoin tyyppi, joka kärsii jos valehtelee.
Viimeiset 2,5 kuukautta oon juonu kerran viikossa ja satunnaisesti (harvoin) jotain muuta, mutta siitä kiitos sille että oon asunu mutsilla. En tänne toki huvin vuoks tullut, vaan koska oma kämppä lähti alta. Joulukuun alusta saan taas oman kämpän, mutta huolestuttaa hiukan että meneekö käyttö taas kuvailemaani sykliin. Olen tässä uutta hoitoa juurikin sen takia miettinyt, mutta en mä tiedä siitä sitten. Liekö oikeasti hyötyä moisesta.
Muth...
Tänään kuitenkin kasa rivoja syötynä ja pitäis kyl johki päästä täältä mutsilta
Halusin olla tyttöystäväni kanssa selvinpäin niin itseni kuin hänenkin takia. Halusin kunnioittaa häntä, koska eihän se ny ois digannu jos olisin aina jossain doupeis. Enkä mä itekään ois halunnu olla sekasin, koska siinä katoaa se yhteys josta wRRa säkin puhuit. Joskus olin hänen läsnäollessa päihtyneenä, siitä kertoen tai en, mutta harvoin. Nautin siitä, että hänen kanssaan seurustelu aiheutti sen, että mun päihteiden käyttö väheni huomattavasti. Toisaalta tilanne oli myös painostava molemmin puolin. Kun tuli hetki, että emme olleet yhdessä lähdin usein kaljottelemaan. Aluksi olin rehellinen käytöstäni, mutta kun tilanne alkoi käymään kireäksi niin rupesin valehtelemaan enemmän. Loppujen lopuksi puheistani oli suurin osa törkeätä paskaa
Viimeiset 2,5 kuukautta oon juonu kerran viikossa ja satunnaisesti (harvoin) jotain muuta, mutta siitä kiitos sille että oon asunu mutsilla. En tänne toki huvin vuoks tullut, vaan koska oma kämppä lähti alta. Joulukuun alusta saan taas oman kämpän, mutta huolestuttaa hiukan että meneekö käyttö taas kuvailemaani sykliin. Olen tässä uutta hoitoa juurikin sen takia miettinyt, mutta en mä tiedä siitä sitten. Liekö oikeasti hyötyä moisesta.
Muth...
Tänään kuitenkin kasa rivoja syötynä ja pitäis kyl johki päästä täältä mutsilta
-
erina
- Karvakuono
Harrastetaan huumeita miehen kanssa yhdessä.
Mies mut tutustutti tähän maailmaan, vaikka aiemminkin olin ihan huumemyönteinen. Itse oon ehkä vähän enemmän innostunu, mies taas yrittää hidastaa tahtia. Tiedän kyllä tyyppejä, joiden tyttöystävät ei tiedä ja onhan se aika rasittavaa kun joutuu salailemaan. En vaan oikein sit tajua, että miksi edes on sellaisen kanssa yhdessä, joka ei ole samanmielinen...
-
LeFairylette
- OD
Ja ei jatkuva salailu kuulu parisuhteeseen...
Mä ainakin arvostan rehellisyyttä vitusti.
Mä ainakin arvostan rehellisyyttä vitusti.
"Sä oot likanen narkkari! Yhteiskunnan pohjasakkaa!!
-
Jeshu
- OD
Mulla on ristiriita. Jotensakin haluan raitistua jopa täysin ja toisaalta taas en vaan saa sitä 100% itsestäni irti. Mitälie tekisin asialle, mutta se johtaa siihen että en voi olla kenenkään kanssa (tai kyl mä olisin jos jonkun kivan saisin), koska jos olisin streittari niin en vois ottaa käyttävää vaimoketta, enkä myöskään käyttämätöntä koska olen niin ambivalentti oman suhtautumiseni suhteen. Vaikka rupeisin yhtäkkiä streittaamaan joutuisin kulkemaan riskejä täynnä olevan epävarmuuden matkan - mitä siis tulee päihteiden käyttöön - eikä vanhan moton mukaan sellaisessa tilanteessa kannata ottaa puoliskoa. Terve suhde vaatii nääs sitä, että molemmat osapuolet ovat tasapainoisia. Käyttäjänä en taas haluaisi olla käyttäjän kanssa, koska osa minusta hakeutuu päihteistä pois. Käyttämättömälle naiselle käyttäjänä taas aiheuttaisin enemmän tai vähemmän mielipahaa -- sitä luokkaa käyttöni kuitenkin on. Silti kaipaan rakkautta ja läheisyyttä!