Walrus wrote:Muutenkin. Kyllä budista monesti menee parempaan,sellaseen kirkkaampaan ja parempaa n pilveen mut vituttaa ku lätkää aina haukutaan ja budi on muka itse jumalan luomaa. Just. Oon monesti miettiny et mitä siinä läpyssä on ei ne mitää opiaattei ole mut jotain(mulle ihan sama mitä)mikä tekee sellasen, no mitä mä täs selitän kaikki tietää. Mut ei haukuta sitä lätkää
Perusläpyssä on juuri se että seuraavana päivänä kun herää, niin ihmettelee oliko ryyppäämässä edellisenä iltana vai mistä se helvetillinen aivokuolleisuus johtuu.
Muista kannabis tuotteista en ole tuota kokenut juurikaan, mutta pl:llä aina kun on polttanut enemmän kuin yhden hitin. Pl ei myöskään erityisen hyvältä mielestäni maistu.
Paremmat hasikset ovat sitten aivan toinen juttu.
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
WTF?
mitä tapahtu ??? eilen yks tyyppi väsäs ihan normaalin näköstä lätkää ja sit se yhtäkkiä turpos KAUHEEN kokoseksi ja muuttu ihan vihreeksi, näytti niin kun ois kukkasavut ollu väsärillä :?
ja sitten kun sitä oli poltettu niin kaikki lähti siitä jonnekin ihme trippeille ja näki kaiken maailman halluja.......
seuraavana päivänä hankittiin lisää tuota juuri samaa lätkää mutta ei se edes muuttunut yhtään vihreäksi tai mitään.....
työni on HUIPPU salaista.......... en tiedä siitä oikeastaan mitään
Voi helvetin kevät.. oli ja meni ja nyt ei ole vielä mitään kasvamassa eikä taida kannattaa pistääkkään, kun siidut vihdoin tulevat... Ja itse en tunne omalta seudultani yhtään kauppavaa tai kasvattajaa
Vihreetä lätkää oli ainaki damissa, minkäköhän niminen bubble ois ollu kyseessä. Se kyl oli sellast budilätkää jo ennenku kyhäs, hyvin toimi, muuta sitten muistakkaa
Mulle on tullut ihan täällä stadissakin vihreetä lätkää vastaan. Se oli sellaista piparia ja kyhätessä siitä tuli melkeinpä pölyä. Sai olla todella varovainen ettei tuuli vienyt mennessään. Tästä n varmaan nelisen vuotta kun tuota ostin,mutta se on jäänyt mieleen sillä se pisti väsyttämään ihan sairaasti. Jengi vaan nukahteli ja nuokkui kun sitä poltettiin.
"Trippi pakottaa ajatukset kulkemaan eri tavalla ja irtautumaan itse rakennetuista muureista, jotka toisilla saattavat pitää horjuvaa mielenterveyttä pystyssä." Miffy @ P-linkki.
Mullakin on ollut vihreetä lätkää. Helsingistä ostettua, jos sillä nyt mitään väliä on. Myyjän mukaan ruohosta prässättyä, jota en epäile sillä ei mitään erityistä ollut. Pölyksi meni myös tämä kun vähän ruttasi sormien välissä.
Jos tulis peltsin makusta röökiä,tai sen makusta että sitä peltsiä on kyhätty röökiin(ei se raakana nii hyvää) ni ostaisin aina sitä ja polttaisin ilosena:)
Walrus wrote:Jos tulis peltsin makusta röökiä,tai sen makusta että sitä peltsiä on kyhätty röökiin(ei se raakana nii hyvää) ni ostaisin aina sitä ja polttaisin ilosena:)
no en minä ainakaan kovin iloinen olisi, sehän olisi jo lähes vittuilua että se on laitonta niin sitten pitää vielä polttaa jotain juuri samanmakuista mutta ei päähän menevää tupakkaa..... aargh, painajaista
polttasin sitä varmaan älyämpärillä niin kauan että menis väkisinki päähä, tai es kunnon placebot..... vaikkakin keuhkoni menisivät rikki ennen sitä kun se päähän menisi..... :
työni on HUIPPU salaista.......... en tiedä siitä oikeastaan mitään
Kukka 8€-15€/g (sopuhinta 10€/g)
Hasa 5€1-15€/g (sopuhinta 10€/g)
Lehti 1€-2€/g (sopuhinta 0€/g tai jos ei muuta oo ja on oikeen trimmilehteä, niin 1€/g)
Hasisöljy imeytettynä imupaperiin ?€/10cmx10cm pala (riittää noin 20-30 jopoon, oon saanu ilmatteks, mutta kai noita myydäänkin..?)
Seuraavat summat perustuu kuulopuheeseen ja mustatuntuutietoon:
Mitä enemmän ostaa kerralla, sitä halvemmalla per gramma (fakta).
Jos ostaa/myy 10xHeseläiset kerralla, niin siitä ei todellakaan makseta 10000€, vaan jotain 7000€-8000€ (mutua/huhua).
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
Tofupekoni wrote:
...Hasisöljy imeytettynä imupaperiin ?€/10cmx10cm pala (riittää noin 20-30 jopoon, oon saanu ilmatteks, mutta kai noita myydäänkin..?)
Kerros lisää jos tiiät, olis kiva törmätä tollatteisiin.. mites vaikuttaa tollanen paperi per jopo, tarviiko vielä pistää budi tavaraa sen sisään vai riittääkö sen paperin vaikuttavat aineet???
Kyllä se paperi riittää, tosi vahvaa imupaperiin imeytettyä lähes puhdasta THC-öljyä. Voin kyllä melkeen luvata, että ei tuu vastaan. Tai ainakin tosi harvassa on tommonen.
With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.
Täälläpäin tulee törmättyä jos jonkin hintaiseen ja laatuiseen settiin. Voipi johtua siitäkin että kaupunki on iso ja porukka polttaa paljon pilveä. Jää ikävästi varaa 'ttupäille jotka myy skeidaa tai sitten pyytää ylihintaa, jo ihan senkin takia että kun polttelija määrä on aika iso niin huono nimi tietyissä piireissä ei vielä estä bisneksiä toisissa piireissä. Opportunistit nappikauppa määrissä on jotain säälittävää, mutta eräänlainen luonnonihmehän sekin
Täälläpäin tuntuu lehden pössyttelijöitä riittävän, sillä 3e/g on ihan yleisesti hyväksytty hinta, ja 5e/g trimmilehdelle . Jotkut laatutietoiset toki jättävät moiset väliin... Kukka on sen perinteisen 10e/g. Kannattaa myös vähän miettiä, miten se kukka on trimmattu, itse en ainakaan maksaisi 10e/g kukasta, josta iso osa on lehteä.
En ole kertaakaan saanut/antanut paljousalennusta, yleensä harrastellaan pienempien määrien ostamista. En oikein näe myyjän kannalta järkeä antaa älyttömiä alennuksia isoista määristä, ellei sitten ole osa jotain piiitkää diilausketjua. Pienemmissä piireissä tavaraa ei olekaan niin paljoa, että tuollaisia tarvisi miettiä.
Minulla ei juuri ole hyviä yhteyksiä, joten läpystä joutuu maksamaan 10-13€/g, tosin jos hinta on 13€, niin laatu on yleensä todella hyvä. Kukkaa en ole kuin kerran ostanut (päässyt ostaman), hintaa en oikeen tiedä, koska määrää en osannut arvioida, rahalla ostin, en grammoissa. Lehdestä on joskus 3€/g pyydetty, mutta eipä lehteäkään tule vastaan. En kyllä ostaisikaan, ehkä jos olisi euron gramma.
Lienenkö paikan ainoa moraalivartija joka ei mistään hinnasta ostaisi kadulta mitään?
Kasvit ovat kasveja ja huumeet ovat huumeheita... pidetään kasvit ja huumeet erossa toisistaan! Kasveista ei tulisi joutua maksamaan mitään vaan ne tulisi olla kerättävänä suoraan luonnosta tai kasvatettavissa itse.
Huumeheiden hinnoista en mitään tiedä sillä sellaisiin aineisiin en ole koskaan koskenutkaan...
Shro wrote:Suomessa on niin paljon paskaa liikenteessä että voi perkele. Kaikenmaailman hippelit ja poppelit myy kaikkea paskaa saadakseen rahaa :-D.
Mutta joo, hinnat on yleensä ollut 10-12e/gramma, kukkaa tai lätkää, harvemmin kukkaa tai sitten se on jotain ruohokukka säätöä
Tottahan tuo. Paskaa on liikenteessä, mutta yleensä se paska on lähinnä sitä lätkää koska se tuppaa tuleen tuolta itärajan yli ja siihen lisätään vaikka mitä epäterveellisiä aineita. Sen takia kantsiikin suosia kukkaa! Jos taas tuntee oikeita ihmisiä saattaa saada ihan itsetehtyä hasaa, joka on hyvää!
Täälläpäin kukkaa saa 10-14e hinnalla ja lätkää saa sillä 7-12e.. Riippuu laadusta.
EDIT: Ja mitä lehtiin ja varsiin tulee niin hyi.. Ei niitä kukaan jaksa poltella.. Ehkä jotain teetä voi väsätä ja sitäki harvoin.
bignorthern wrote:
EDIT: Ja mitä lehtiin ja varsiin tulee niin hyi.. Ei niitä kukaan jaksa poltella.. Ehkä jotain teetä voi väsätä ja sitäki harvoin.
´
Lehdet on minusta hyvä mikseri kukan tai lätkän sekaan. Niistä saa
myös tehtyä hyvää lätkää tai öljyä. Mikä ettei myös poltoksi,
jos on hyvää lehteä. Varsista saa päräyttävää
kaakaota.. Kaikki hyötykäyttöön. IMO.
"It is your mind that creates this world" -The Buddha-
Tosissaan kaikki hyöty käyttöön... olen kuullut että joku jopa olisi lehtiä ja varsia roskiin saakka heittänyt!
ei niitä myymäänkään pidä alkaa... antaminen on päivän sana.
Minä olen aina heittänyt kaikki varret ja suurimman osan osittain klorofyllin menettäneistä lehdistä roskiin. Heteistäkin melkein kaikki menevät suoraan maatumaan. Turha niitä on alkaa säästämään jos ei ole käyttöä.
Ei huumeita voi vaan antaa, se olisi liian helppoa. Eipä kovin moni edes halua tuollaista kompostitavaraa nurkkiin pyörimään.
Kalastaja wrote:Minä olen aina heittänyt kaikki varret ja suurimman osan osittain klorofyllin menettäneistä lehdistä roskiin. Heteistäkin melkein kaikki menevät suoraan maatumaan. Turha niitä on alkaa säästämään jos ei ole käyttöä.
Ei huumeita voi vaan antaa, se olisi liian helppoa. Eipä kovin moni edes halua tuollaista kompostitavaraa nurkkiin pyörimään.
Ihan yksinkertaisella prosessilla kompostitavarasta saa kultaa.
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
Saahan sitä vaikka mitä jos jaksaa alkaa isomeroimaan ensin puhdistettua öljyä... eri asia on jos viitsii tehdä edes sitä ensimmäistä asetoni uutosta, sen verran omaan käyttöön kukkasia on jo muutenkin.
Pitäisi vaan hankki konsentroitua rikkihappoa jostain.
Ostat akkuhappoa, ja sitten varovasti haihduttelet siitä veden pois mieluiten lasiastiassa. Kun seoksesta jota lämmität nousee valkoinen höyry, seos on 98,1% rikkihappoa, käytännössä niin vahvaa kuin se voi olla.
Moi
Nyt mä saisin maria ekaa kertaa mutta en tiedä mitä se äijä myy.
Se sanoo että sillä on jotain laattaa (pl:ää?) ja maksaa 12e. Kannattaako ostaa vai odottaa kesää ja kasvattaa maria ite?