subu+dormicum kombo

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
m
Lepakko

subu+dormicum kombo

Post by m »

mitä mieltä olette? itse olen kerran ottanu, siinä oli liikaa mulle(1mg subua ja 15mg cumia) ja se oli eka kerta ku heitin ränniin... :roll: lähti muisti ja olin kuulemma ihan sekasin. mutta nyt on taas alkanut kiinnostaan, eli jos on kokemuksia niin kertokaa, kiitos.
parilta tyypiltä oon kysyny, toinen ylistää, toinen sano että ei hyvä.
subu
Tuppisuu

reply

Post by subu »

Mun mielestä tuo combo on varsin nautinnollinen kunnes olet koukussa molempiin :roll: fiksua...no ei ole!
En kiellä etteikö olo ole hyvä ensmmäisillä kerroilla, mutta sen farmagologinen puoli on taas täysin vastaan noitten aineiden yhtäaikaisen vaikutuksesta :!:

Olen itse korvaushoidossa ja olen päässyt eroon melkein kaikista benzodiatsepiineista subutex:in avulla :idea:
Subutex 24mg
Lasipallo
Kameleontti

Re: reply

Post by Lasipallo »

subu wrote:farmagologinen
Farmakologinen
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
JohnnyManala
Tuppisuu

Post by JohnnyManala »

Moro. Tartti oikeen regata kun näytti että tietäjät on koolla. Fantastinen konklaavi teillä täälä. Toi Dormicum on tosi jymyä. Daterape kamaa. Omat kokemukset on, ettei kantsi suunnitella paljon ohjelmaa muutamaan tuntiin jos aiot tollasen määrän laskea ränniin. Mä nautiskelisin ne kyl vuoronperään - kunnioituksesta Subua kohtaan. Tollatteille treffeille kantsii lähteä ilman pohjiakin. :wink:
Mitä sä sanoitkaan että se oli mitä me otettiin?
Delirium Tremens
Kameleontti

Post by Delirium Tremens »

Lasipallo wrote:
Farmakologinen
subu wrote:benzodiatsepiineista
Bentsodiatsepiini
m
Lepakko

Post by m »

mitä tarkoittaa "daterape"?
Jeshu
OD

Post by Jeshu »

m wrote:mitä tarkoittaa "daterape"?
Daterape = deittiraiskaus? Daterape drugilla tarkoitetaan sellaista huumetta jota voi käyttää esim. em. tarkoituksiin - eli joku aine jolla saa tajun veke ihmiseltä.
Delirium Tremens
Kameleontti

Post by Delirium Tremens »

jesuiitta wrote:
m wrote:mitä tarkoittaa "daterape"?
Daterape = deittiraiskaus? Daterape drugilla tarkoitetaan sellaista huumetta jota voi käyttää esim. em. tarkoituksiin - eli joku aine jolla saa tajun veke ihmiseltä.
"Tyrmäystipat."
zan
Apteekki

Re: subu+dormicum kombo

Post by zan »

muistaakseni tolla combolla pitäisi saada samanlainen euforia kuin heroinista.
hyvä lääkäri ystäväni kertoi tästä minulle ja on kuulemma monen pro kaverit samaa sanonut.
koukku tosin subuun ei jaksas kiinnostaa...vittumaiset reflat ja pitkät
dredi
LD50

Post by dredi »

muistaakseni tolla combolla pitäisi saada samanlainen euforia kuin heroinista.
No ei kyllä pidä paikkaansa.

Ihan hyvin silti pärisee.
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
gaia
Kameleontti

Post by gaia »

Delirium Tremens wrote:
Lasipallo wrote:
Farmakologinen
subu wrote:benzodiatsepiineista
Bentsodiatsepiini
Tää pilk. nus. on jo todella koskettavaa luettavaa :')
Vai toimiiko?
rogues
Lepakko

Post by rogues »

mistähän johtuu jos otan pelkkää subua niin tulee paha olo määrästä riippuen. mutta kun ottaa dorcan sekaan niin olo on hyvä. ja sama juttu teemujen kanssa ? voikohan bubrelle olla allerginen ? :(
eNZYMe
OD

Post by eNZYMe »

rogues wrote:mistähän johtuu jos otan pelkkää subua niin tulee paha olo määrästä riippuen. mutta kun ottaa dorcan sekaan niin olo on hyvä. ja sama juttu teemujen kanssa ? voikohan bubrelle olla allerginen ? :(
Voi olla, että toi dormari rentouttaa sulla tarpeeksi paljon ettei pahaa oloa huomaa alta. Paha olo, oksentelu, huimaus jne. on Ihan tavallisia sivuvaikutuksia viihteellisillä opioidiannoksilla. Varsinkin jos ei käytä usein eikä ole tottunut. Opiaatit/opioidit riippuen aineesta, laittaa elimistön erittämään enemmän tai vährmmän allergia hormonia, eli histamiinia. Väsyttävät antihistamiinit tehoaa niin kutinoihin kuin huimaukseen ja nauseaan. Matkapahoinvointilääkkeet tai joku reseptillä saatava atarax, prometasiini jne. on hyviä tohon.
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

Hehe itelläki oli eka iv kokeilu subutex + 7.5mg dormicum. ahh aivan mahtavaa ja supermässytki tuli. Nohnoh sit jossai välis mulle määrättii 15mg dormicumit. niistä lähti ihanat sähkönsiniset vedot :) nomnom. mut eipä määrätä enää :(
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
peltsi
OD

Post by peltsi »

eNZYMe wrote:
rogues wrote:mistähän johtuu jos otan pelkkää subua niin tulee paha olo määrästä riippuen. mutta kun ottaa dorcan sekaan niin olo on hyvä. ja sama juttu teemujen kanssa ? voikohan bubrelle olla allerginen ? :(
Voi olla, että toi dormari rentouttaa sulla tarpeeksi paljon ettei pahaa oloa huomaa alta. Paha olo, oksentelu, huimaus jne. on Ihan tavallisia sivuvaikutuksia viihteellisillä opioidiannoksilla. Varsinkin jos ei käytä usein eikä ole tottunut. Opiaatit/opioidit riippuen aineesta, laittaa elimistön erittämään enemmän tai vährmmän allergia hormonia, eli histamiinia. Väsyttävät antihistamiinit tehoaa niin kutinoihin kuin huimaukseen ja nauseaan. Matkapahoinvointilääkkeet tai joku reseptillä saatava atarax, prometasiini jne. on hyviä tohon.
Itselläni olis yks postafen jäljellä ja sain subuu tossa vähän. En käytä buprea oikeestaa ollenkaan niin on kai järkevää ottaa toi postafen? Voiko noilla olla yhteisvaikutuksia (huonoja)?
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
Death
Apteekki

Post by Death »

Todella hyvä kombo. Varsinkin siinä vaiheessa kun subu ei enää pelkiltään toimi niin dormari vaan kaveriks ni toimii aina. Ongelma on vaan se, että näihin molempiin jää todella pahasti koukkuun. Ja tiedän tapauksia, jotka on jääny tohon komboon koukkuun.
You don´t need a Ph.D. to figure this out. I got high ´cause it was good to me...
CYKO
Kameleontti

Post by CYKO »

Death wrote: Ja tiedän tapauksia, jotka on jääny tohon komboon koukkuun.
Siinä vaiheessa tulee yleensä Sírdalud tohon cocktailiin kolmanneksi osapuoleksi. Kun on liikaa tolea bupreen ja midatsolaamiin ja kuitenkin pitäisi saada nuokut. Eli sirkkakoomaa vaan päälle lol. :mrgreen:
CYKO
Kameleontti

Post by CYKO »

SadPanda wrote:Hehe itelläki oli eka iv kokeilu subutex + 7.5mg dormicum. ahh aivan mahtavaa ja supermässytki tuli. Nohnoh sit jossai välis mulle määrättii 15mg dormicumit. niistä lähti ihanat sähkönsiniset vedot :) nomnom. mut eipä määrätä enää :(
Mä en ole ikinä ymmärtänyt ninkä takia ihmiset haluavat vetää hihaan sinistä väriainetta. Itse pesen sen sinisen värikuoren pois hanan alla kun väsään 15mg dorkajumeja (sen jälkeen kuivaan talous/vessapaperilla ne napit ja vasta sitten murskaan ne). Siitä eroon pääsee helposti ja kyllä mä mieluummin otan kirkkaan klikin kui n sinisen.
Death
Apteekki

Post by Death »

CYKO wrote:
SadPanda wrote:Hehe itelläki oli eka iv kokeilu subutex + 7.5mg dormicum. ahh aivan mahtavaa ja supermässytki tuli. Nohnoh sit jossai välis mulle määrättii 15mg dormicumit. niistä lähti ihanat sähkönsiniset vedot :) nomnom. mut eipä määrätä enää :(
Mä en ole ikinä ymmärtänyt ninkä takia ihmiset haluavat vetää hihaan sinistä väriainetta. Itse pesen sen sinisen värikuoren pois hanan alla kun väsään 15mg dorkajumeja (sen jälkeen kuivaan talous/vessapaperilla ne napit ja vasta sitten murskaan ne). Siitä eroon pääsee helposti ja kyllä mä mieluummin otan kirkkaan klikin kui n sinisen.
Mun mielestä se sininen litku on hienon näköstä :heh:
You don´t need a Ph.D. to figure this out. I got high ´cause it was good to me...
HenkkA_
Psykonautti

Post by HenkkA_ »

Tullu viimepäivinä vedettyä. Subun lopettaminen kusi ja tullu kuosattua kunnolla viimeaikoina...
Kohta lähtee 15mg dormicum+2mg suboxone+1mg sirdalud.

Eilen illalla meni 5ml:n pumpullinen, joka sisälsi: 2,5x0,4 temgesic+15mg dormicum+10mg zolpideemi+1mg sirkka. Olo oli vitun hyvä kun polttelin röökii nousuissa, sit horjuin sänkyyn juomaan kokista--> seuraava muistikuva: heräsin aamuyöstä kokikset kaatuneina päälle, luulin kusseeni housuun. Sit olin nukkunu käteni päällä ja olkapää vieläki vitun kipee...
rogues
Lepakko

Post by rogues »

vaihdoin eilen yhden dc 15 8palloon en olis edes ottanut mutta kaveri tyrkytti niin otin sitten. kun oli muka olevinaan vähän kuumeinen olo. no subuu 0.2 mg ja dc 7.5mg oli kyvä olo noin 2.5-3h. sitten samanlaiset setit perään loppu ilta menikin mukavasti sohvalla maatessa ja telkkaa katsoessa. no tänään aamulla taas se 0.2 subua ja 7.5mg dc niin tuli paska olo vähän aikaa sain onnks nukuttua sit oli jo parempi olo ja melkein kokonainen subu vessanpöntöstä alas. ei olo mun juttu. ja 2 telaria kurkusta alas niin johan olo parani. :twisted:
Death
Apteekki

Post by Death »

rogues wrote:vaihdoin eilen yhden dc 15 8palloon en olis edes ottanut mutta kaveri tyrkytti niin otin sitten. kun oli muka olevinaan vähän kuumeinen olo. no subuu 0.2 mg ja dc 7.5mg oli kyvä olo noin 2.5-3h. sitten samanlaiset setit perään loppu ilta menikin mukavasti sohvalla maatessa ja telkkaa katsoessa. no tänään aamulla taas se 0.2 subua ja 7.5mg dc niin tuli paska olo vähän aikaa sain onnks nukuttua sit oli jo parempi olo ja melkein kokonainen subu vessanpöntöstä alas. ei olo mun juttu. ja 2 telaria kurkusta alas niin johan olo parani. :twisted:
Jos joku heittäis mulle yhestä dormarista 8pallon, ni juoksisin kokoajan lekureilla hakemas dc:itä..
rogues
Lepakko

Post by rogues »

Jos joku heittäis mulle yhestä dormarista 8pallon, ni juoksisin kokoajan lekureilla hakemas dc:itä..
no olis kyllä heittänyt ilmatteeksikin kun ollaan joskus niiden ja teemujen kanssa säädetty jonkun verran. tai no toi mun frendi säätää vieläkin subujen kanssa.