2C-E

Keskustelua psykedeeleistä ja hallusinogeeneista.
KKK

Re: 2C-E

Post by KKK »

Oon kokeillu nyt 2c-I/E/C.. 2c-i oli munmielestä kaikkein voimakkain ja siitä pidin eniten, sen maagisuudesta :D 2c-c oli taas noista kevyin vaikka melkein 50mg otti. 2c-e taas ei ollut niin visuaalinen kuin ii, mutta muuten yhtä kiva aine 8) ja mulle tuli 2c-iistä aina seuraavana aamuna aivan järkyttäviä päänsärky-aaltoja jotka ei sitten lähteny millään lääkkeellä :s

mutta 2c-e+hatsi = <3
LD50
Apteekki

Post by LD50 »

2 päivän putki snoraamalla meni ihan hyvin, mutta toleranssit kasvoivat nopeasti. Lisäksi polte nenässä kävi kivuliaaksi. Kumpanakin päivänä hain resilaria, jonka join yhdessä 45mg 2c-e annostuksen kanssa. Vaikutti mukavasti. JWH tosiaan antaa potku nousuihin ja vaikutuksetkin muuttuvat enemmän hengellisiksi, eikä oo pelkkää eyecandya. ;)
I haven't been this scared since Mother Teresa OD'd in my car
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

ma taas tykkaan 2c-e:ssa just siita et se on pitkalti eyecandya. ei oo siis kovin raskasta. esim. lsd-tripilta palautumiseen menee mulla ainakin melko pitka aika, 2c-e:ssa ei ollenkaan....
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Jännää mä en saa tästä oikein millään eyecandya, enemmän tosi maadoittunut trippi, mun mielestä tää on yksi luonnollisimman tuntuisia tiloja/feny psykejä.
hurja
Lepakko

Post by hurja »

Dexma wrote:Jännää mä en saa tästä oikein millään eyecandya, enemmän tosi maadoittunut trippi, mun mielestä tää on yksi luonnollisimman tuntuisia tiloja/feny psykejä.
On se tosi jännä, hmmm.

Itellä kyllä kaikki velloo ihan miten tahtoo

E: Itse eilen tipahdin(makoilin kyllä sängyssä) varmaa heti piikin jälkeen, ei oo ikinä taphatunu ennen. Johtukohan mahdollisesti siitä etä olin ollu ylhään yli 24h, eikä ollu muita piristeitä alla.
Tämä hetki... viimeinen NISTIRETRKI!
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

hurja wrote: E: Itse eilen tipahdin(makoilin kyllä sängyssä) varmaa heti piikin jälkeen, ei oo ikinä taphatunu ennen. Johtukohan mahdollisesti siitä etä olin ollu ylhään yli 24h, eikä ollu muita piristeitä alla.
Mulla kavi nain kans ekalla kerralla (tuli tosin otettua aika tuju annos ekakertalaiseksi..) etta piikin paikkeilla/vahan sen jalkeen ei oikein pystyny tekee muuta ku maata sangyssa ja oli jopa vahan epamiellyttava olo mutta muuten jees trippi. 2c-e aiheuttaa mulla aika voimakasta lihasjaykkyytta niin oli jotenki nii jaykka olo ettei kyenny tekee mitaa :D
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
peltsi
OD

Post by peltsi »

Täähän oli oikein ihanaa vestivaali shaibaa..<3
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
frapathea

Post by frapathea »

Poistin ketjusta offtopiccia. Höpötykset jatkossa tuhkikseen, ja kuulumisienvaihtelut mieluiten vaikkapa privalla.
Hitler
Apteekki

Post by Hitler »

Mites muuten mdma sopii tän kanssa. Huiput menny ohi jo ja kiinnostais lähteä kaupungille pyöriin jos heittäis yhen niitin naamaan + keitto&sauhu?
?
pirun hyvä nuolla kuorena
King Ink
LD50

Post by King Ink »

MadVesto wrote:Mites muuten mdma sopii tän kanssa. Huiput menny ohi jo ja kiinnostais lähteä kaupungille pyöriin jos heittäis yhen niitin naamaan + keitto&sauhu?
?
Mulla ei oo kokemusta itselläni, mut uskoisin et sopii aivan helvetin hyvin. :) Ei sulta ainakaan pitäis henkilähtee, kokeile ja sit tuu kertoo mimmosta oli.
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

MadVesto wrote:Mites muuten mdma sopii tän kanssa. Huiput menny ohi jo ja kiinnostais lähteä kaupungille pyöriin jos heittäis yhen niitin naamaan + keitto&sauhu?
?
Ma oon kuullu etta alkoholi ja pilvi on erittain hyva combo 2c-e:n kanssa. Alkoholi kuulemma turruttaa sen verran ettei bodyloadit tunnu kovin pahoilta ja pilvi tuo trippiin "henkisyytta". Kannattaa kokeilla. Itte en oo alkoholia paljoa ottanu 2c-e:n kanssa ni en omakohtasesti osaa sanoa mutta pilvi ainakin sopii hyvin, kaveri taas hehkuttanu tota alkoholi comboa....
peltsi
OD

Post by peltsi »

?
Ite otin puolikkaan timantin tätä ennen ja oli oikein viehättävää menoa. Olin vielä samoilla silmillä edelliseen yön reissusta jolla taas meni 2 timanttia ja 2c-b..alkoholia meni koko viikonloppu (tissutellellen) ja amfee niin että pysyi vaan hereillä. Mutta ehdottomasti aion testata mdma+2c-e komboo jatkossakin tollasella pienellä määrällä ja ehkä jossain vaiheessa sit uskaltautuis ottaa isommankin läjän kumpaakin.

E:niin ja tietysti hatsii aina tasaisin väliajoin :mrgreen:
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
seiken
Karvakuono

Post by seiken »

Eilen illalla joku ~20mg nokkaan. Täällä aikasemmin mainittu "tuplaolo" tuntui vahvasti. Jälleen hienoja visuaaleja, kivet oli kameleontteja ja ihon alta näky hermot ja verisuonet. Muutamia spliffejä hatsia siinä sivussa. Jossain vaiheessa kokeiltiin buustata nokittamalla vähän lisää mutta ei paljookaan noussut siitä. Tälläkään kertaa ei tullu nauseaa tai bodyloadia, polttelu sieraimessa oli ainut miinus. Mahtavaa ainetta kyllä. :heh:
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

wRRa wrote:
Ma oon kuullu etta alkoholi ja pilvi on erittain hyva combo 2c-e:n kanssa. Alkoholi kuulemma turruttaa sen verran ettei bodyloadit tunnu kovin pahoilta ja pilvi tuo trippiin "henkisyytta".
On joo erittäin hyvä kombo, diggaan ihan älyttömästi. Tuntuu kuin puoli pulloa kaljaa nostaa tripin aina uusiin nousuihin. Sen takia tästä tykkäänkin niin paljon, tulee usein otettua tätä niin, että ostan kunnon ruokaa kotiin, pieni annos 2c-eetä. Hyvänmakuista raikasta meksikolais olutta. Joskus jopa sauna päälle ja rauhoittumaan. Kivaa arkipäivä psykedeliaa...
Flood
Lepakko

Post by Flood »

Otettiin kaverin kanssa kummatkin 10 mg annos kolmen aikaan sunnuntai aamuna pienen baari-illan päätteeks.
Oltiin kaupungin rannoilla palloilemassa koko aamu.. Aivan saatanan hauskaa, vaikka alkumatkasta olikin vähän kylmä ja vettäkin taisi ripsiä :)
Ekaa kertaa tällä aineella semmonen tosi visuaalinen, mut kevyt trippi. Stimuloi aivan sikana, en nukkunu vasta ku yheksän aikaan aamulla pari tuntia, ja koko trippi meni kävellessä, nauraessa ja höpöttäessä kaikkea sekavaa.
"welcome to the world of your mindless life; away from the reality of your lifeless mind"
Kasvoton
Psykonautti

Post by Kasvoton »

jeb! alko toimii tän kans! en kyl yleensä diggaa suositella ihmisille alkoholii, mut tän kans se on jees!
vaik on taa yksistäänkin aivan helmi!!
ja jwh:n kans üper helmi!! oaww, i like that so much
©kasvot-on-!
Hitler
Apteekki

Post by Hitler »

En kyllä yhdy tuohon alkoholin kanssa komboiluun. Tai yhdyn, mutta pienillä määrillä. Pari bissee ok, pitkä rata 2ceellä höystettynä vie kyllä jo melko vahvasti psykoottisuuden puolelle. Puolensa silläkin tietty, tosi herkille menee.

Suosittelen kännin ja tämän komboilussa erityistä tarkkuutta ympäristön suhteen. Oikeissa olosuhteissa varmasti hyvin avartavaa, empatiat aika huipussaan, mutta räkälän röökikopin lattiataso ei kokemukseni mukaan ole se optimaalisin sijainti.

Vitut, antaa mennä vaan. Kovassa paineessa syntyy timantteja ja timantit voi upottaa tekohampaisiin, ja tekohampaat voi hakata irti ja irtihakatut hampaat voi myydääpäpäpäpä.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Mä voin sanoo alkoholista ja 2C-E:stä oman kokemukseni perusteel sen verran, et se kyl nostaa trippii, ja jos sul on huonoi fiiliksiä jostain syystä niin se nostaa niitäkin. Poltin kyl aika runsaasti sillon JWH:takin, mut kyl toi kaljan kittaaminen selvästi boostas ihan erikoisel taval tota matkaa.

Ihan jännä kemikaali, harmi vaan et meinas toi mun ainut kokemus päättyy vitutuksen puolelle, enkä saanu siit irti hirveesti kun meni aikaa kiskoo itteni takas ylös. No, joskus uudestaan. Kaljaa kyl vois sittenkin maltilla juoda, se maistu NIIIIN hyvältä.
Hitler
Apteekki

Post by Hitler »

Kannattaa muuten juoda snadisti kossuvettä tai kirkasta viinaa kun on 2ce tripillä. Sitä jotenkin huomaa kaikki alkon vaikutukset selvemmin ja voi olla terapeuttistakin jos on ongelmia ollu ton sorretunvoiman kanssa.
Muutenki tullu näillä tripeillä paljon mietittyä sen ykköspäihteen vaikutusta ympäristöön, aika keskeisiä (kantavia?) voimiahan se tuntuis olevan kaikessa mihin kattoo tuolla. Peilissä&kylillä.
Joo, 2ce lyö faktoja tiskiin.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

MadVesto wrote:Muutenki tullu näillä tripeillä paljon mietittyä sen ykköspäihteen vaikutusta ympäristöön, aika keskeisiä (kantavia?) voimiahan se tuntuis olevan kaikessa mihin kattoo tuolla. Peilissä&kylillä.
Joo, 2ce lyö faktoja tiskiin.
Jos tajusin mitä tarkoitit niin voin allekirjoittaa täysin! En kyl oo varma että tajusinko oikein.
hurja
Lepakko

Post by hurja »

King Ink wrote:Mä voin sanoo alkoholista ja 2C-E:stä oman kokemukseni perusteel sen verran, et se kyl nostaa trippii, ja jos sul on huonoi fiiliksiä jostain syystä niin se nostaa niitäkin. Poltin kyl aika runsaasti sillon JWH:takin, mut kyl toi kaljan kittaaminen selvästi boostas ihan erikoisel taval tota matkaa.

Ihan jännä kemikaali, harmi vaan et meinas toi mun ainut kokemus päättyy vitutuksen puolelle, enkä saanu siit irti hirveesti kun meni aikaa kiskoo itteni takas ylös. No, joskus uudestaan. Kaljaa kyl vois sittenkin maltilla juoda, se maistu NIIIIN hyvältä.
Ite kokeilin tossa viikonloppuna oraalisesti 30mg ja baariin. Siellä sitte meni parit virtaset, ei kyllä tehny pahaa ollenkaan toi alko. Ite en muuten hirveemmin juo mutta kyllä tän 2ce:n kanssa alko sopii vitun hyvin. Ja toi JWH on kans aivan sairas boosteri. Laskuissa huomaa parhaiten ku polttaa savut ja jwh:t niin siitä pääsee melkein uuten nousuun.
NatiHero
Kameleontti

Post by NatiHero »

Viime lauantaina meni yhteensä 30mg. Varsin mukavaa tavaraa, aika täpinöissää siinä oli. Visuaalit oli ihan mukavia, ei kuitenkaa yhtään niin vahvoja kuin kaveri oli antanut ymmärtää. Vittumaiset jumit laskuissa, ei muuta valittamista. Panacodit autto nukkumaan 15h menon jälkeen. Sopisko pamit näitten kaa, just loppupuolelle kaipas jotain lihaksii löysäävää ja unettavaa?

Kellään muulla ollut jotnekin älyttömän stimuloivaa vaikutusta? Rauhottuminen tuntu mahdottomalta ajatukselta ja nukkumisen ajattelu vaan ärsytti kun tiesi ettei pystyisi nukahtamaan.
Velho wrote: Wed 28 Aug 2019, 19:34 NYT VITTU RYHDISTÄYTYKÄÄ DOUPPI ON ELÄMÄN PARASTA AIKAA ja muuteki sillo on jänskää :doh: :foil:
King Ink
LD50

Post by King Ink »

NatiHero wrote:muulla ollut jotnekin älyttömän stimuloivaa vaikutusta? Rauhottuminen tuntu mahdottomalta ajatukselta ja nukkumisen ajattelu vaan ärsytti kun tiesi ettei pystyisi nukahtamaan.
Kyllä, vaikka tosin muilla 2C-sarjalaisilla on ollut kovempi. 2C-E ei mun mielest ole kovin visuaalista.
D.E.S
Kameleontti

Post by D.E.S »

Ihmeellistä kyllä tuo visuaalien kokeminen 2c-en kanssa ihmisillä. Monet forumilla sanoneet että äärimmäisen visuaalinen, järkyttävää ilotulitusta etc, ja kaverinikin koki räjäyttäviä visuaaleja jollain 5-8mg annoksella. Itselläni 2C-E visuaalit ovat vain katsetta keskittäessä pientä valumista/elämistä, ja näkökentässä näyttää olevan kummallinen häiriötila, kaikki on 'terävää'. 20mg korkeampaa annosta en tosin ole syönyt.

NatiHerolle vielä tosta stimuloivasta vaikutuksesta, niin kyllä tosiaan stimuloi itteäni ihan vitusti.. 10mg ja ei puhetta nukkumisesta 12h, tosin mitään ihmeempää täpinää varsinaisesti en ole huomannut. Ite koen tosi vittumaiset laskut tästä, tuntuu miedoilta pirilaskuilta. Keho on paskana, masentaa, kelaa omia juttujaan negatiiviseen sävyyn etc. Muutenkin bodyload / pahoinvointi (miksi sitä haluaakaan kutsua) mikä mulle tästä tulee on aika voimakasta... Tästä syystä, plus vittumaisista laskuista 2c-e ei lukeudukkaan omiin lemppareihin, vaikka se ihan kivaa onkin.
"Taste
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

mul ei kyllä ollu oikeen mitään ihmeellisiä laskuja, hiljalleen vaan vaimeni vaikutus... lihasjumi oli tosin ikävää, piikin kohalla kovimmillaan eikä pystyny muuta ku makaa sängys.. annos joku 20-25mg nokkaan tms
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Tosiaan. Nokitin tänään päivemmällä n. 5mg.

Kipu on tosiaan kova, ellei peräti todella kova. Visuaalit oli aika pinnassa ja voimakkaita, ihmettelin verrattuna omaan yhteen kokemukseen samasta aineesta oraalisena. Pää juoksi kivasti myös, tosi hauska meno oli.

Voisi täs lähiaikoina kokeilla joko syödä isomman satsin, joku reilu 20mg:n pintaan vaik. Tai sit nokittaa n. 10mg.

Palaillaan kunhan leikin taas labrarottaa.
lonecell

Post by lonecell »

King Ink wrote:Voisi täs lähiaikoina kokeilla joko syödä isomman satsin, joku reilu 20mg:n pintaan vaik. Tai sit nokittaa n. 10mg.
Luin tota sun trippiraporttias ja yllättävän tuttuja elementtejä löysin.

Suosittelen kyllä testaamaan syömällä, pääsee siitä vittumaisesta kirvelystä ja isotkaan doset ei oo mitenkään pahoja vaikka ehkä haastavia. Mut joku 25mg on ainakin mulla sellainen et rupee jo hieman puskemaan se synestesiakin sieltä pintaan mutta silti on ihan mukavaa kaikin puolin.

Mulla on ikävä -e:tä :(
NatiHero
Kameleontti

Post by NatiHero »

Alko taas vähän himottaa. Jos illemmal(ysin, kympin aikaan) napsais jonku n5mg tjsp. nii Selviäsikö imisten aikaan nukkuun? Aamul pitäs olla suht skarppina. Vai onko mitää järkee?
Velho wrote: Wed 28 Aug 2019, 19:34 NYT VITTU RYHDISTÄYTYKÄÄ DOUPPI ON ELÄMÄN PARASTA AIKAA ja muuteki sillo on jänskää :doh: :foil:
Drawsku
Psykonautti

Post by Drawsku »

NatiHero wrote:Alko taas vähän himottaa. Jos illemmal(ysin, kympin aikaan) napsais jonku n5mg tjsp. nii Selviäsikö imisten aikaan nukkuun? Aamul pitäs olla suht skarppina. Vai onko mitää järkee?
Eipä taida minkään suuruisen määrän nauttiminen 18.00 jälkeen olla hyvä veto jos meinaa yönsä nukkua hyvin.
hurja
Lepakko

Post by hurja »

Drawsku wrote:
NatiHero wrote:Alko taas vähän himottaa. Jos illemmal(ysin, kympin aikaan) napsais jonku n5mg tjsp. nii Selviäsikö imisten aikaan nukkuun? Aamul pitäs olla suht skarppina. Vai onko mitää järkee?
Eipä taida minkään suuruisen määrän nauttiminen 18.00 jälkeen olla hyvä veto jos meinaa yönsä nukkua hyvin.
Ei todellakaan jos haluaa oikeasti nukkumaan. Tai no kyllä sen 1-2mg voi nauttia mutta en nää siinä kyllä minkäänlaista järkeä.