LSD / RC-lappu topic

Keskustelua psykedeeleistä ja hallusinogeeneista.
Uke
LD50

Re: LSD / RC-lappu topic

Post by Uke »

Ei kai oikeen mikään muu kestä nousta montaa tuntia ku BDF..kai jossain spesiaalitapauksis DOC/DOI:ki nousu voi kestää sen 2-3h
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
kilpikonna
Psykonautti

Post by kilpikonna »

En kyllä tajuu tota et tarvii lsd.tä myydä jonain muuna. :evil: :twisted:
King Ink
LD50

Post by King Ink »

litletown wrote:En kyllä tajuu tota et tarvii lsd.tä myydä jonain muuna. :evil: :twisted:
Mä kyl ainakin tajuun miks muuta täytyy myydä LSD:nä, kai sillä yksinkertaisesti tuottaa ENEMMÄN RAHAA.
degreenie
Tuppisuu

Post by degreenie »

Vain bromoja tullut (kavereiden tarjotessa) vastaan (lappuina) jonkin aikaa jotka jätetty toistaiseksi kokematta, dietyyliamidia kaipaillen... :razz:
Last edited by degreenie on Fri 30 Jul 2010, 16:42, edited 1 time in total.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

degreenie wrote:Vain bromoja tullut vastaan jonkin aikaa jotka jätetty toistaiseksi kokematta, dietyyliamidia kaipaillen... :razz:
Mainitses et minkälaisissa muodoissa/lapuissa on sitä bromoo tullu vastaan, jotta muutkin tietää.
Psilosiini
Tuppisuu

Post by Psilosiini »

Poistin yhden shiwa-lapun toissapäivänä ja ekaa kertaa ois tarkotus matkailla täs viikonloppuna. Kysynkin sitä, että kannataisko ensikertalaisen ottaa vaan puolikas ekaksi? Lueskellu täältä, et nää shiwat mitä nyt liikkuu on aika vahvoja.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Psilosiini wrote:Poistin yhden shiwa-lapun toissapäivänä ja ekaa kertaa ois tarkotus matkailla täs viikonloppuna. Kysynkin sitä, että kannataisko ensikertalaisen ottaa vaan puolikas ekaksi? Lueskellu täältä, et nää shiwat mitä nyt liikkuu on aika vahvoja.
Suosittelen ottamaan vain puolikkaan. Mutta ei kokonainenkaan mitään totaalista psykedeelimatkaa tuo. Pohdi itse, ja koita pysyä tyytyväisenä siihen päätökseen minkä teet.
frapathea

Post by frapathea »

Psilosiini wrote:Poistin yhden shiwa-lapun toissapäivänä ja ekaa kertaa ois tarkotus matkailla täs viikonloppuna. Kysynkin sitä, että kannataisko ensikertalaisen ottaa vaan puolikas ekaksi? Lueskellu täältä, et nää shiwat mitä nyt liikkuu on aika vahvoja.
Joo, ja ei, tota, öh. Isommilla annoksilla intensiteetti kasvaa huimasti, mut kyl siit selviää, ja yleensä viel ihan hauskasti, mut, tota, nii. Ootko ensikertalainen hapon vaiko kaikkien deelien suhteen?

Mä oon muuten jo ihan pihal siitä, mitkä laput on mitäkin. Söin esimerkiks viime talvena tällöin Shivoiks kutsuttui lappui, joist kuulin myöhemmin, et kyseessä oliskin Krishna, ja pikaiset googlettelut ja vertailut tukisivat tätä. Sit on kaikkii ih_meen_lippulappusia, joiden printeist ei osaa hölkäsenpöläyst kertoo. Et aika randomil sitä yleensäkin mennään, mut onneks LSD:n terapeuttinen leveys on aika huima. :D
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Frapa, mut siinähän on se riski et jos syöt tyyliin jotain 4 lappua ja sit huomaat et ne olikin bromoja.
Vaik toisaalt, uskon kyl vakaasti et sä saat _just_ happoo jos sitä hankit. :)
frapathea

Post by frapathea »

King Ink wrote:Frapa, mut siinähän on se riski et jos syöt tyyliin jotain 4 lappua ja sit huomaat et ne olikin bromoja.
"Mut frapa, entä jos se onkin ananas- eikä appelsiinimehua? Minä en pidä ananaksesta"

Öö. Bromos ei itsessään ole mitään vikaa; ennemmin sen myymises happona, joo. Mut no, jooooo.
Jos kysyjä on valitsemassa puolikkaan ja yhden lapun väliltä, eikä suinkaan heittämässä naamaan neljä, niin, no, joooooo. Tuskinpa bromokaan yhden lapun annoksilla sen fataalimpaa ole. Kivuus on sit eri juttu, mut aina ei oo kivaa. Et, tota, tota, tota. Mihin sä tähtäsit viestilläs?
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Sun hapon käyttöös, tarkotin sen sulle siis.
Kun mainitsit ettet tajuu printeist mitään jne.

Niin jos vedät neljä lappua happoo joka sit osoittautuukin bromox niin voi olla vittumaista, vaik bromos ei mitään vikaa oliskaan.

Psilosiini, haluutko vaan kokeilla et mimmosta äcidi on? Jos haluut niin ota puolikas, mut jos haluut oikeesti nähdä kovemmankin puolen siitä niin ota kokonainen, ei toi 1 oo vielä niin iso määrä et pitäis pelätä mitään överikamaa. Ainakaan siis mun mielestäni.
Psilosiini
Tuppisuu

Post by Psilosiini »

King Ink wrote: Psilosiini, haluutko vaan kokeilla et mimmosta äcidi on? Jos haluut niin ota puolikas, mut jos haluut oikeesti nähdä kovemmankin puolen siitä niin ota kokonainen, ei toi 1 oo vielä niin iso määrä et pitäis pelätä mitään överikamaa. Ainakaan siis mun mielestäni.
Juu kurkistetaan eka luolan sisään enneku marssitaan tuntemattomaan. Otan ton puolikkaan eka ja pidän toista puolikasta messissä jos parin tunnin päästä vaikka tuntuukin siltä ettei riitä. Tää on siis eka kerta kun mitään psykedeelejä otan, ja oon vähän skeptinen "mielummin överit kuin vajarit" -tyylin kanssa.

Nimimerkillä: Överit synteettisillä kannabinoideilla niin, että eka tuntu kuin oisin noussu ilmaan sit kaikki pimeni ja kaaduin asfaltille ku lauta 8).

Tässä lapussa on siis joku liila kuviointi, joka saattaa olla osa päätä, jalkaa tai kättä :/. Luotan frendiin että on shivaa, vaikken koko arkkia nähnytkään. Osaako joku näillä tuntomerkeillä ehkä vahvistaa.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Muista, et happo saattaa nousta hitaasti. Ja todennäköisesti nouseekin, odota 2 tuntia vähintään ennenkuin otat toisen puolikkaan.
Itselläni ekal kerral meni 1,5 tuntia ennenkuin mitään merkittävää huomasin, kahden tunnin jälkeen olikin jo hyvä meininki. Puolikkaan kans.
Uke
LD50

Post by Uke »

King Ink wrote:Muista, et happo saattaa nousta hitaasti. Ja todennäköisesti nouseekin, odota 2 tuntia vähintään ennenkuin otat toisen puolikkaan.
Itselläni ekal kerral meni 1,5 tuntia ennenkuin mitään merkittävää huomasin, kahden tunnin jälkeen olikin jo hyvä meininki. Puolikkaan kans.
Joo se saattaa tulla tosi hiipivästi.. eka oottelet selvänä et wohoo koht rokkaillaa, sit ku alkaaki miettimää jo et ei vittu taisin syödä vaa jotai paskaa ni zädääm onki yhtäkkii iha törkeis. se on siistii jos mikä.
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Psilosiini wrote:Otan ton puolikkaan eka ja pidän toista puolikasta messissä jos parin tunnin päästä vaikka tuntuukin siltä ettei riitä.
Muista ettei ne kauheesti toimi jos buustaa. Siis kyllä ne potkaisee, mutta turhaan buustaat mun mielestä, kandee ottaa joko se kokonaan tai sitten kahella kerralla.

Buustit ei yleensä kauheen potkivia ole, koska näihin tulee jo jonkinlainen toleranssi hetkellisesti aina... Tää on nyt mun henkilökohtainen mielipide...
frapathea

Post by frapathea »

King Ink wrote:Sun hapon käyttöös, tarkotin sen sulle siis.
Kun mainitsit ettet tajuu printeist mitään jne.
Aa.

No ei mua sillai haittais mitenkää överisti ottaa bromoo. Iha mielenkiintoist olis.

Mut kyllä noi on happoa, senverra luotettavalt henkilöltä tulleet haltuuni ;D
Psychonautilus

Post by Psychonautilus »

Kuulostaa että periaattees vois hyvinki olla shiva.

Kannattaa testauttaa kaverilla ennen kuin ostaa "happoa". Itse söin ekaa kertaa happoa kokonaisen shivan yksin, ja täysin miellyttävä, upean vaikuttava kokemus. Puolikkailla en ole noista shivoista vajareita kuullut kenenkään saavan mitä nyt liikkuu (2 oli itselleni skidisti liikaa), mutta isot tai toleiset henkilöt saattaa haluta ottaa 0,75 tai kokonaisen.

Buustiminen on myös melko turhaa, aine on aktiivinen kai lyhyen aikaa. Buusti ottaa huomioon tolen eikä kumuloidu tehokkaasti entisen doussin päälle, vaan jatkaa ajallisesti. Syön hapot tyhjääh mahaan (aamu on parasta aikaa) ja yleensä 30 min alkaa huomata vaikutuksia, 60-75 min on trippi kunnolla päällä. 5-7h siitä alkaa tasoittua, ilman varsinaisia laskuja. Mikäli otat 0,5, suosittelen ehkä polttamaan hatsia, koska se buustaa psykedeelisyyttä (ja toisaalta sekoittaa toisilla) ja voi viedä mahdollisia vajariviboja pois. Liiallinen hatsin poltto tosin sekoittaa trippiä liiaksi ja voi aiheuttaa muistinmenetystä.
Psilosiini
Tuppisuu

Post by Psilosiini »

Otinpa sit sen puolikkaan lapun toissa päivänä ja visuaalinen puoli jäi vähän vajaaks. Silti ei ollu mikään turha reissu kun sitä yöllä sit jälkeenpäin sängyssä maaten kelasin. Meni eilinenkin päivä kelatessa sitä kaikkea, mut tripin aikana melkein turhauduin siitä, kun hallut ei oikeen ollu tullakseen. Maailma ja taivas näytti kauniilta ruskeiden lasien takaa ja pilviä pysty ajatuksen voimalla pakottamaan näyttämään erilaisia muotoja (kaikkia siivekäitä eläimiä, kuten virtahepoja, kotkia ym. 8)) ja taivas vaihteli väriä tummansinisestä vaaleaan. Maa tuntui pehmeältä ja ikäänkuin upottavalta, mut oma olo ja askel oli niin kevyt, että pelkäsin enemmän lähteväni tuulen mukana lentoon. Myös kännykkä, ipod ym. esineet tuntu kädessä tosi kevyeltä. Koitin jossain vaiheessa selittää kaverille jotain juttua, mut kun olin alottamassa lauseen ekaa sanaa, niin jonkun niiden naapurin linnut rääkäs sen sisältä ennen mua ja se jäi kaikumaan, joten sotkeuduin ajatuksissani. Kaveri kysyi yhdessä vaiheessa, että näänkö mitään halluja ja vastasin sille et: "toi kivi jota kohti me kävellään näyttää jänikseltä.. mitä vittuu se on jänis? Mitä se tekee? Miks se on kaivautunu puoliks maan sisään?" Sit kun päästiin jäniksen viereen, niin totesin: "Ai ei se ollutkaan kivi, vaan kanto."

Nyt on viel tää puolikas ja sen vois joku päivä kombottaa jonkun aineen kanssa. Tai sit enemmän polttoa mukaan.. Noh, aika näyttää.
Mose
Psykonautti

Post by Mose »

Jou! Ois tollanen lappu lapasessa, tietoa? Image
"Ihailin luontoa, poltin karstoja ja mietiskelin.."
xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men »

cose wrote:Jou! Ois tollanen lappu lapasessa, tietoa? Image
Bromoa luultavasti tuokin. Mulla oli noita ja bromoa oli.
Mose
Psykonautti

Post by Mose »

Ok, kiitos vastauksesta.
"Ihailin luontoa, poltin karstoja ja mietiskelin.."
niksu
Psykonautti

Post by niksu »

Kapakassa alkukesästä joku myi tippoina LSD. Ihan hyvin toimi yksi sokeripala/tippa? En tosin nähnyt, kuinka tippa laitettiin palaan. En ollut kuullukaan, että LSD:tä myytäsiin tuollein paikan päällä, sokeripalan päälle tiputettuna. Olihan niissä paloissa foliota, mut silti uus juttu mulle. Väkisin kävi mielessä, että olikohan se oikeaa LSD:tä, kun käsittääkseni on olemassa jotain "desing-happoja" ja sit joku sanoi, että ne desing-hapot muuttaisivat sokeripalassa väriä, jos ne on kauan siinä? Eli oisko kaveri sen takia tehny niitä sokeripaloja sitä mukaan, kun joku osti? Mitä mulle on myyty?

Vaikutus oli ihan ok, LSD:mäinen. Kohtuullisen kevyt "matka". Porukassa oli pari, ketkä eivät ottaneet jatkoilla oli paljon ihmisiä. Noh, hauskaa oli, ei niinkään trippailua, sanan varsinaisessa merkityksessä. Hyvässä seurassa toki LSD on minun mielestäni hyvä aine, vaikkakin dikkailen enemmän psykedialasta, silokeista, kuin LSD:sä. LSD on enemmän visuaalinen ja kyllähän luonnon antimet on aina luonnosta, heh.
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

Mun käsittääkseni LSD hajoaa aika nopeasti huonelämmössä joten sen takia varmaan tipat tiputeltiin vasta ostotilanteessa. Ainakin sokeripalat joita mulla on ollu on pitäny säilyttää jääkaapissa että pysyvät toimivina.
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
frapathea

Post by frapathea »

Psilosiini wrote:Otinpa sit sen puolikkaan lapun toissa päivänä ja visuaalinen puoli jäi vähän vajaaks. -- mut tripin aikana melkein turhauduin siitä, kun hallut ei oikeen ollu tullakseen.
Must on vaikuttanu vahvasti siltä, että hapolla menee aikansa näyttää mitään. Omat matkani ovat ainakin muuttuneet visuaaliselta anniltaan voimakkaasti ajan myötä. Ekalla tripillä ehkä vähän varjot tanssi. Tokalla näkyi jo vähän värejä ja väreilyä. Pikkuhiljaa astui kuvioihin ihmeelliset tekstuurit, sit päätäräjäyttävät fraktaalit ja hologrammit ja näköhavainnot aivan toisist maailmoist. Nykyään kun syön happoa, näkyy iholla hologrammimaalauksia ja kehon ympärillä säkenöiviä energiakenttiä ja puista kasvaa silmiä ja pitkin kehoa avautuu portteja ylemmäs :DDDD Et kyl mä uskon niiden siit lähtevän käyntiin kun sille antautuu, ja antautumiseen sisältyy myös kaikki muu kuin hapon visuaalinen anti.

Maailma ja taivas näytti kauniilta ruskeiden lasien takaa ja pilviä pysty ajatuksen voimalla pakottamaan näyttämään erilaisia muotoja (kaikkia siivekäitä eläimiä, kuten virtahepoja, kotkia ym. 8)) ja taivas vaihteli väriä tummansinisestä vaaleaan. -- Kaveri kysyi yhdessä vaiheessa, että näänkö mitään halluja ja vastasin sille et: "toi kivi jota kohti me kävellään näyttää jänikseltä.. mitä vittuu se on jänis? Mitä se tekee? Miks se on kaivautunu puoliks maan sisään?" Sit kun päästiin jäniksen viereen, niin totesin: "Ai ei se ollutkaan kivi, vaan kanto."
Mut sit tämän luettuani jäin vähän ihmettelee, et mitä sä oikein odotit? Kyl toi must kuulostaa ihan just niin visuaaliselt kuin ensitrippi puolikkaal lapul olis.
Psilosiini
Tuppisuu

Post by Psilosiini »

frapathea wrote:
Maailma ja taivas näytti kauniilta ruskeiden lasien takaa ja pilviä pysty ajatuksen voimalla pakottamaan näyttämään erilaisia muotoja (kaikkia siivekäitä eläimiä, kuten virtahepoja, kotkia ym. 8)) ja taivas vaihteli väriä tummansinisestä vaaleaan. -- Kaveri kysyi yhdessä vaiheessa, että näänkö mitään halluja ja vastasin sille et: "toi kivi jota kohti me kävellään näyttää jänikseltä.. mitä vittuu se on jänis? Mitä se tekee? Miks se on kaivautunu puoliks maan sisään?" Sit kun päästiin jäniksen viereen, niin totesin: "Ai ei se ollutkaan kivi, vaan kanto."
Mut sit tämän luettuani jäin vähän ihmettelee, et mitä sä oikein odotit? Kyl toi must kuulostaa ihan just niin visuaaliselt kuin ensitrippi puolikkaal lapul olis.
Ehkä selitin ton vähän huonosti ja oon kuitenkin noviisi deelien parissa, mut en meinannu oikeen saada otetta noista visuaaleista tai siis kokoajan oli semmonen tunne, että asioita tapahtuu silmäkulmassa niin etten ihan saanut niihin otetta. Ja noi visuaalit jotka luettelin tapahtu ikäänkuin pulsseissa piikin aikaan ja vähän ennen, eli alussa seinät hengitti hetken (ne oli ensimmäiset vaikutukset 2 tuntia ottamisen jälkeen), sit taas tuntu kuin oisin menttäny otteen, puolen tunnin päästä tapahtu taas jotain jne.. Rupesin siinä miettimään, että ehkä yritän liikaa, vaikka tuntui etten yritä tarpeeksi eikä yrittämättä oleminenkaan tuntunut oikealta.

Näin jälkeenpäin mietittynä olisi ehkä auttanut jos olisin ottanut ton yksin jossain tutussa pikku metsässä, tai puoliks tän kaverin kanssa(tarjosin kyllä muttei halunnut). Ei oltu samalla aallonpituudella, joten se vähän nakersi ehkäpä. Eikä mulla oo tapana tehdä mitään tyhmyyksiä minkään aineen vaikutuksen alaisena, joten otan jäljellä olevan puolikkaan joku päivä omissa oloissani ja varaan riittävästi nuppua mukaan. Setting ei siis ollu mulle ehkä oikea, mutta sitäpä en vielä silloin tiennyt.
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

Mulla noi happotripit olleet aina hyvin erilaisia, tietysti riippuu myös annoksesta mutta ei esim. 100micillä oo aina visuaaleja ollut. 200mic ni alko kyl olla jo melko paljon... Tuntuu että visuaalit ois jotenki 2c-e:n jälkeen lisääntyny, tiedä sit? Siis muuttunu samanlaisiks ku 2c-e:ssä vaikka ennen oli vähän erilaisia... tai sit vaan johtuu annoksen nostamisesta.

Metsäfestareilla näytti tanssijat zombeilta jne. :D
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
tRip
Moderator

Post by tRip »

Jokainen äsidikerta on erilainen..
Se menee ainakin itsellä kausittain miten visuaalisia reissut ovat. Oikeastaan olen huomannut että niiden viehätys on ajansaatossa laantunut.
Pelkkiä visuaaleja tripiltä on mielestäni turha edes lähteä hakemaan.. mut toisaalta taas happo on mitävaan.. ja kaikki on mahollista.. ta siltä se ainakin tuntuu.. Happojeesus-meininkii.
Kukin tyylillään..
Itse koen saavani irti enemmän sisäavaruudesta kuin tuijottaa-möllötän visuaaleja.. toki kaikki elää ja virtaa & hengittää.. se on jännää.

Itsellä noissa shivoissa on riittäny ihan puolikas aina.. shivoi.. enekeleit.. mitälie.

Droppeneista pidän eniten.. eli käytännössä sokeriin imeytettynä.
Ja ei muuten pidä paikkaansa etteikö säilyisi pitkään huoneenlämmössä, pimeässä, ilmatiiviisti.. Sokerit siis.
kokeiltu on.. enkä voi sanoa huomanneeni juurikaan laadun heikentyneen..
ainakin muutama kuukausi ne siis lojui jemmassa.

Happo on mun mieleen ehkä jopa vähän 'liian' viihdettä.. on siinä toki se henkinenkin puoli..
enkä väitä etteikö äsidi olisi hyvin opettavaista ja luovaa. Mielikuvitusta rikastavaa.. fantasiaa.. mitävaaa.
mutta ehkä olen vaan nähnyt liikaa happojeesuksii, et ei enää edes nappaa koko äsidi.. tai ehkä mä oon jo syöny ihan tarpeeks sitä.

meni nyt kait aika offin puolelle, mut fukit.
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
Jatkumo
Psykonautti

Post by Jatkumo »

Kenelläkään kokemuksii tietäjistä?
xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men »

Jatkumo wrote:Kenelläkään kokemuksii tietäjistä?
Viime vuoden tietäjät oli ainakin doc-lappusia. Ja etelässä päin 09 alue. Noita ei oo tullu vastaan tänä vuonna.
Varjo

Re:

Post by Varjo »

reeferass wrote:LSD antaa muiston, joko taakaksi tai nautinnoksi, tunteeksi tai älyksi, opettaen, antaen ja ottaen kaiken pois antaakseen sen taas takaisin halvemmalla kuin matalin huudettu hinta on osattu pyytää. Nelikulmaisen ympyrän piirtomekanismi ei onnistu ilman valoa, suunnattuna ylöspäin, spektrin reunalle, sinne mistä unet nousivat laivaan, matkalle sateenkaaren satamaan.
Upeesti ilmaistu! :jou:

Tosiaan, ensimmäinen kerta kyseisen substanssin kanssa tulee muutaman päivän päästä. Deelejä olen ennenkin vetänyt, mutta vihdoinkin aineena on itse LSD. Shivoja siis kyseessä, ja kuulemma 300-400μg, mikä kuulostaa jo aika suurelta määrältä varsinkin ensikertalaiselle. Tiedä sitten pitääkö paikkansa, mutta riittävä annos kuitenkin. Tarkotuksena olis ottaa muutama bisse alkuun (laajentamaan verisuonia), kun happo niitä pian supistaa. Mahdollisesti myös pienet piristävät savut. Set & Setting on ihan kunnossa ja silleen, notta eiköhän tämä ihan hyvin mene.

Nyt olis siis tarkotus tulla ikimuistoinen kokemus. Toivottavasti myös mahdollisimman henkinen. Visuaalit olis myös aika jees, ja se tuskin on ongelma jos annostus tosiaan on tuo edellä mainittu. Eiköhän tää aika tähtiin vie, odotukset ainakin on kovat. Oli miten oli, intensiivinen trippi on varmasti luvassa.

Pientä jännitystä ja pikkulapsen intoa jo nyt havaittavissa, ja enköhän mä tule sitten kertomaan kyseisen päivän jälkeen, että miten meni ja millasta oli. :shock: :D