Mut kelaapa et jatkosodan aikaan tääl vast nihkeetä olikin. Jouduttii hakee metaa Hitlerilt vaik se on hirvee syyhky äijä, ku muuten kaikkial oli niin vitun kuivaa... Führeri tietenki feidas ja painu ug sit lopulta kun kaikki sen säädöt alko kusta ja sen velkoi tultii hakee joka puolelt. EI oo sen jälkee näkyny samaa höökiä mitä Aatul aina oli. Porukkaa kuulemma delas vitusti kans yhteen Hitlerin rotanmyrkyl jakettuun kaasuun millä se kynytti joltain puolalaisilt kasapäi kultapaikkoi ja kaikkee.Death wrote:mut porukka hei, älkää suostuko maksaa riistohintaa. esim tää nykyne trendi et kukast pyydetää ihan pokal jokapuolel jopa 20e/g on TEIÄN VIKA KETKÄ SUOSTUTTE OSTAAN SITÄ SIIHE HINTAAN!. kotikasvatuksen ja tarjonann määrä senku kasvaa mut hinnat vaan nousee... ei sen pitäs näin mennä.
Katukauppahinnasto amatööreille
-
ferox
- OD
Re: Katukauppahinnasto amatööreille
“ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ” — frapa
-
Dexma
- Moderator
ferox wrote:Führeri tietenki feidas ja painu ug sit lopulta kun kaikki sen sääddt alko kusta ja sen velkoi alettiin tulla hakee. EI oo sen jälkee näkyny samaa höökiä mitä Aatul aina oli.
Vittu oot ihana ferox! :heh: :heh:
-
Death
- Apteekki
Hitler sääti mulle kerran savua.. Toi vittu vajaritDexma wrote:ferox wrote:Führeri tietenki feidas ja painu ug sit lopulta kun kaikki sen sääddt alko kusta ja sen velkoi alettiin tulla hakee. EI oo sen jälkee näkyny samaa höökiä mitä Aatul aina oli.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vittu oot ihana ferox! :heh: :heh:
You don´t need a Ph.D. to figure this out. I got high ´cause it was good to me...
-
XTCVelho
- Lepakko
Piri 20€ - 30€ / g kellertävää pulveria tai tahnaa
Tex 8mg 35€ - 40€
Xone 20€
Hyvä kukka 15€ / g (ilmaisesksi kaapista) (kadulla liikkuvat hyvät tällä hetkellä bubblegum, skunk 2 ja afghan haze)
Semi kukka lefalla/prässi 10€ / g (prässit idässä päin hazea) (lr 2 liikkunut jonkin aikaa semi ok)
PL 7€ / g
Pehmee hasa 20€ / g
XTC 7€ - 15€ (yleensä piripohjalla tai rolexeja)(myös bzp playboyt liikkeellä pinkit varokaa hintana 10€)
Lyrica 300 3€
MDMA 120€ / g
Laput 10€ - 15€ (yleensä shiva mario tai täyspunainen)
Cubet 4€
Bentsot 0,50€
Silokit n.50kpl pussit 30€
Hevonen(rusk.) 50€ / g
JWH-018 liikkui hetken 40€ / g
Khat pussukoita ei ikinä mitattu painoa yön timot möi 20€ per pieni kaupan vihannespussi
Sirrat 2 ja 6mg myydään kolmen levyn lootissa 10e per loota oli jannut saaneet isot erät "alennuksella"
Pannarit liikkuu sadan lootissa 35e per laatikko
Tässä hinnat minun suhteilla/piireissä vantaa/helsinki.
Tex 8mg 35€ - 40€
Xone 20€
Hyvä kukka 15€ / g (ilmaisesksi kaapista) (kadulla liikkuvat hyvät tällä hetkellä bubblegum, skunk 2 ja afghan haze)
Semi kukka lefalla/prässi 10€ / g (prässit idässä päin hazea) (lr 2 liikkunut jonkin aikaa semi ok)
PL 7€ / g
Pehmee hasa 20€ / g
XTC 7€ - 15€ (yleensä piripohjalla tai rolexeja)(myös bzp playboyt liikkeellä pinkit varokaa hintana 10€)
Lyrica 300 3€
MDMA 120€ / g
Laput 10€ - 15€ (yleensä shiva mario tai täyspunainen)
Cubet 4€
Bentsot 0,50€
Silokit n.50kpl pussit 30€
Hevonen(rusk.) 50€ / g
JWH-018 liikkui hetken 40€ / g
Khat pussukoita ei ikinä mitattu painoa yön timot möi 20€ per pieni kaupan vihannespussi
Sirrat 2 ja 6mg myydään kolmen levyn lootissa 10e per loota oli jannut saaneet isot erät "alennuksella"
Pannarit liikkuu sadan lootissa 35e per laatikko
Tässä hinnat minun suhteilla/piireissä vantaa/helsinki.
Pannul ei muutaku kanaa, hyllys ei muutaku kamaa BITCH!
-
mauseri
- LD50
oulu: concerta 36mg 20€/kpl.. repeillyn jälkeen kaveri soitti myyjälle ja hinta olisi ollut 15€/kpl ei ziizus mitä porukkaa..
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
-
Timp3
- Kameleontti
mäki kuulin noistamauser1911 wrote:oulu: concerta 36mg 20€/kpl.. repeillyn jälkeen kaveri soitti myyjälle ja hinta olisi ollut 15€/kpl ei ziizus mitä porukkaa..
"What's worse? Being strung out or being fat?"
— Nikki Sixx
— Nikki Sixx
-
_Melba
- Kameleontti
^No mitä wittua...
. Just mietin et ois tehny mieli Concertoja pitkästä aikaan. Överiä...
-
Death
- Apteekki
:heh: :heh: :heh: :heh: Eihän noista yleensä mitään makseta. Kaikilla joilla on ad/hd ni on noita ja ne heittää yleensä ilmatteeks. Ehkä 50senttiä vois yhestä maksaa. Tai onhan noi aika kalliita lääkkeitä sadan purkki noita maksaa kai ainaki 50e?mauser1911 wrote:oulu: concerta 36mg 20€/kpl.. repeillyn jälkeen kaveri soitti myyjälle ja hinta olisi ollut 15€/kpl ei ziizus mitä porukkaa..
You don´t need a Ph.D. to figure this out. I got high ´cause it was good to me...
-
wRRa
- Moderator
Mulle ollaan tämmösillä hinnoilla yritetty myydä tänä vuonna, grammaa kohden siis:
Kukka: 10-15e
Peltsi: 7-12e
Nypsy: 12-16e
Amfetamiini: 30-35e
MDMA: 100-120e
DMT: 120e
Salvia Divinorum: (15-35e riippuen kertoimesta, esim. 7x 15e, 25x 35e)
Naksut: 10-15e/kpl
LSD: 7-15e/100mic, nyt ollu puhetta 7e/150-200mic
Lakka: 1e/ml
Kuultua:
Ketamiini: 50-80e
tutkareista en oo oikee maksellu vaik niit on tullu kiskottuu täs iha hyvi, lähinnä vaihdellu muuhun tavaraan... tosin niistä löytyy hinnat ihan netistä ni emt onko järkeä katukauppahinnastoa listatakaan, itse en sitä tiedä.
Kukka: 10-15e
Peltsi: 7-12e
Nypsy: 12-16e
Amfetamiini: 30-35e
MDMA: 100-120e
DMT: 120e
Salvia Divinorum: (15-35e riippuen kertoimesta, esim. 7x 15e, 25x 35e)
Naksut: 10-15e/kpl
LSD: 7-15e/100mic, nyt ollu puhetta 7e/150-200mic
Lakka: 1e/ml
Kuultua:
Ketamiini: 50-80e
tutkareista en oo oikee maksellu vaik niit on tullu kiskottuu täs iha hyvi, lähinnä vaihdellu muuhun tavaraan... tosin niistä löytyy hinnat ihan netistä ni emt onko järkeä katukauppahinnastoa listatakaan, itse en sitä tiedä.
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
-
disease
- Psykonautti
juu ja siis texistä phuin. ei tullut ilmi viestistä sori. alkoi myös ihmetyttämään oxycontinejen kallis hinta, itellä ei oo koskaan tullu vastaan että niitä ois myyty kalliimmalla ku 10 e..disease wrote:CYKO wrote:Vaikea kuvitella että yksittäisiä kappaleita moni myisi tuohon hintaan. Tietenkin Xoneja kyllä saa välillä ihan erikoishintaan.disease wrote:yllätyin kyllä aika paljon ku monet sanoo saavansa 8 mg subuja jollain 20 - 30 e hintaan tai jotkut maksavansa yli 120 eo: täälläpäin meinaan ei kyllä voisi kuvitellakaan saavansa 8 mg subuja alle 40 e, mutta ei vois myöskään kuvitella että maksais enemmän ku 60 e. mutta siis:
Ehkä psyvault on täynnä blisaajia?? :rollfukkingeyes:
no xonet onkin asia ihan erikseen. itse ainakin käsitin noista viesteistä että ois ollu ihan texistä puhe, voi kyllä olla että saatoin käsittää asian väärin..
-
Zoidberg
- Psykonautti
Itä-Uudellamaalla seurannut hintoja.
Kukka:10-20€/g
Lätkä:10-15€/g
Piri: 30-40€/g
Essot: 7-20€/kpl
Laput: 10-20€/kpl
Subu: 40e/8mg
Kukka:10-20€/g
Lätkä:10-15€/g
Piri: 30-40€/g
Essot: 7-20€/kpl
Laput: 10-20€/kpl
Subu: 40e/8mg
Minulle annetaan valtaa mutta minä käytän valtaani tullakseni alistetuksi.
-
Sambatsu
- Psykonautti
8-15e/g tässä hyvästä budista oon maksellu ku pari hyvää kasvattajatuttuu tunnen jotkut maksaa aikalailla 20e/g budista kuin budista.. kallista se oli vuos sitten ku hatsii joutu säätää säätämällä nii joutu itekki sen 15-20e aina maksamaa paitsi jos jotai spessujuttui tuli vastaa
kasipallo tex 20-50e
xonee lähinnä frendit heittää ku tekee pientä vaihtarii/tarjoo apuu mut siitä jotai 40-50e pyydetää tos kuivina aikoina hetki si pyydettii jopa60- 80e 8mg:sta ku ei texiä ollu missää kolossa
peltsi 8-14e/g heikit 600-1000e mut eipä oo tullu koskettua hetkee ku ei sitä enää huslaa nii ei siitä jaksa maksaakaa
siniset pampulat 10e läpykkä
xanor depotit 2mg 1.5-2.5e tsipale
tankkerit 2.5e-3e
3g silokkipussukkoja 40e
nojoo siinä ny lähinnä mitä itelle o tyrkytetty / kuullu mitä jengi pyytää
pohjanmaa somewhere in the woods
kasipallo tex 20-50e
xonee lähinnä frendit heittää ku tekee pientä vaihtarii/tarjoo apuu mut siitä jotai 40-50e pyydetää tos kuivina aikoina hetki si pyydettii jopa60- 80e 8mg:sta ku ei texiä ollu missää kolossa
peltsi 8-14e/g heikit 600-1000e mut eipä oo tullu koskettua hetkee ku ei sitä enää huslaa nii ei siitä jaksa maksaakaa
siniset pampulat 10e läpykkä
xanor depotit 2mg 1.5-2.5e tsipale
tankkerit 2.5e-3e
3g silokkipussukkoja 40e
nojoo siinä ny lähinnä mitä itelle o tyrkytetty / kuullu mitä jengi pyytää
pohjanmaa somewhere in the woods
-
anarchy
- Psykonautti
pari viikkoo sit tarjottiin 2e/kpl ja en suostunu maksaan nii sain ilmaseks sit. ja bromolappuja 2kpl/1g hatsii, molemmat aika randomjätkiltä, eli ei mitää kavereita edes. oulussa näin.Timp3 wrote:mäki kuulin noistamauser1911 wrote:oulu: concerta 36mg 20€/kpl.. repeillyn jälkeen kaveri soitti myyjälle ja hinta olisi ollut 15€/kpl ei ziizus mitä porukkaa..ei helvetti
D
NYHC
-
XTCVelho
- Lepakko
Nyt tunnen yhen joka äsken kovi poistaa jostain jotain kukkaa varmaan päivänkakkaraa tosta noin aika hartsista ja hyvää hintaan 4e gramma se osti sitä 30 grammaa ja on nyt ihan vitun pilvessä...
Pannul ei muutaku kanaa, hyllys ei muutaku kamaa BITCH!
-
SeuGe
- Tuppisuu
viittiikö kukaan valasta amatööriä ja kertoo kuinka paljoa kasipallo meinaa subua ostaessa? onko se se 8mg?
sanottiiin että n.70e pyydettäis semmosesta.
-
King Ink
- LD50
Kyl oon käsittänyt et on 8mg. Enkä kyl tiedä yhtään.SeuGe wrote:viittiikö kukaan valasta amatööriä ja kertoo kuinka paljoa kasipallo meinaa subua ostaessa? onko se se 8mg?![]()
![]()
-
FlyingH
Juu. Se on juuri 8mg subutex pilleri. Hinta kuulostaa ok riippuen mistäpäin olet kotoisin.
-
SeuGe
- Tuppisuu
kiitos, taas oon vähän viisaampi näissä asioissa! :coool:FlyingH wrote:Juu. Se on juuri 8mg subutex pilleri. Hinta kuulostaa ok riippuen mistäpäin olet kotoisin.
Ja hämeenlinna toimii asuinpaikkana nykyään.
-
xxx-men
- Kameleontti
Vittu, mä ehkä tiedän ton tyypin. Huhuh.mauser1911 wrote:oulu: concerta 36mg 20€/kpl.. repeillyn jälkeen kaveri soitti myyjälle ja hinta olisi ollut 15€/kpl ei ziizus mitä porukkaa..
-
xxx-men
- Kameleontti
SeuGe wrote:kiitos, taas oon vähän viisaampi näissä asioissa! :coool:FlyingH wrote:Juu. Se on juuri 8mg subutex pilleri. Hinta kuulostaa ok riippuen mistäpäin olet kotoisin.
Kova on pallolla hinta jos hämeenlinnasta olet.
-
SeuGe
- Tuppisuu
Paljonko siitä itse maksaisit?xxx-men wrote:SeuGe wrote:kiitos, taas oon vähän viisaampi näissä asioissa! :coool:FlyingH wrote:Juu. Se on juuri 8mg subutex pilleri. Hinta kuulostaa ok riippuen mistäpäin olet kotoisin.
-
xxx-men
- Kameleontti
No sen verta mitkä on kontaktit. Eli jos etelässä ollaan niin 20-40e max.SeuGe wrote:Paljonko siitä itse maksaisit?xxx-men wrote:SeuGe wrote: kiitos, taas oon vähän viisaampi näissä asioissa! :coool:
-
jopasjota
- Psykonautti
Jaa, bupre 3-10€/mg
piri 20-50€/g
pilvi 8-15€/g
oxyt 0.5-1€/mg
kokkeli ja hepo 60-100€/g
laput 10-20€/kpl
Sienet, bentsot, lievemmät opiaatit, ynnä muut pillerit yleensä ilmasia. Ts. heitän joskus takasi.
Hinnat riippuu paljolti siitä, missäpäin Suomea kulloinkin olen.
Eivät ole aivan ajantasaisia, kesän jälkeen en oikeastaan ole ostanut mitään, olen lopettelemassa. Ainakin opiaatit.
piri 20-50€/g
pilvi 8-15€/g
oxyt 0.5-1€/mg
kokkeli ja hepo 60-100€/g
laput 10-20€/kpl
Sienet, bentsot, lievemmät opiaatit, ynnä muut pillerit yleensä ilmasia. Ts. heitän joskus takasi.
Hinnat riippuu paljolti siitä, missäpäin Suomea kulloinkin olen.
Eivät ole aivan ajantasaisia, kesän jälkeen en oikeastaan ole ostanut mitään, olen lopettelemassa. Ainakin opiaatit.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Älkää välittäkö, diipadaapaa ja offtopiccia pukkaa hirveetä tahtia, mulla on taas maniakausi meneillään.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Älkää välittäkö, diipadaapaa ja offtopiccia pukkaa hirveetä tahtia, mulla on taas maniakausi meneillään.
-
jaabajaaba
- Psykonautti
Halvalla porukka tuntuu subuu saavan täällä, tai ehkä ootte vaan hustlereita
tahi massi miehii / naisii kaikki
.
Ihmetyttää vaan noi hinnat kun kaukomailtakin maksaa 10-14€ kpl tukkuerissä.
tahi massi miehii / naisii kaikki
-
xxx-men
- Kameleontti
Ai mitenkä niin halvalla? Jos ostaa vaikka kauheen pahvilaatikollisen niin tuskin ne maksaa 10-15e/kpl vaan pikemminkin liuska olisi tuon 10-15e hintanen.jaabajaaba wrote:Halvalla porukka tuntuu subuu saavan täällä, tai ehkä ootte vaan hustlereita
tahi massi miehii / naisii kaikki.
Ite oon halvimmillaan maksanu 15e koko pallosta. Mut subu ei kyl koskaan tunnu olevan halpaa. Subusäätäjät on kyl suurimmaksi osaksi myös vitun syyhky porukkaa.
-
Skittlez
- Karvakuono
Re: 5-Meo-DMT
Paljonko ootte täst herkusta maksanu?
Mites DMT? Paljonko on hintaa ollut?
Kyselyt/keskustelu hinnoista mielellään tänne, ei ainetta käsittelevään topiciin.
-king ink.
Mites DMT? Paljonko on hintaa ollut?
Kyselyt/keskustelu hinnoista mielellään tänne, ei ainetta käsittelevään topiciin.
-king ink.
-
tanjuzka
- Tuppisuu
Mitähän maksetaan Norspan 10 mikrog/t? Vai tekeekö noilla mitään edes?
-
frapathea
Re: 5-Meo-DMT
Kaipa se on yleens jotai noin huntin verran grammalta. Oon kyllä kuullu heittelystä kumpaankin suuntaan myös, mut noin keskimäärin.Skittlez wrote: Mites DMT? Paljonko on hintaa ollut?
-
xxx-men
- Kameleontti
Riippuu vähän mistä ja keltä hommaa. Ite en rahojani noihin tuhlailis. Mut jos jollain parilla kympillä saat ni ei oo paha hinta. Erottelee bupret irti ja nauttii miten tykkää.tanjuzka wrote:Mitähän maksetaan Norspan 10 mikrog/t? Vai tekeekö noilla mitään edes?
Last edited by powergrower on Tue 08 Feb 2011, 20:07, edited 1 time in total.
Reason: sääntörike: kehoitus laittomaan toimintaan. Lausetta muutettu.
Reason: sääntörike: kehoitus laittomaan toimintaan. Lausetta muutettu.
-
ViimeisetHitaat
- Psykonautti
Re: Buprenorfiini (mm. Subutex)
Tervehdys!
Olisin kysellyt seuraava: Kuinka paljon sinä joudut maksamaan ostamastasi 8 mg Subutex napista? Missä päin Suomea asut?
Itse asun Helsingissä ja olen käytännössä aina joutunut maksamaan Subutex-napista 50€/kpl
. Tänään ostin yhden lätkän ja hinta oli 350€. Jos olisin huolinut irtonappeja, jotka on kuorittu olisi hinta ollut 45€/kpl. Olen enimillään ostanut kolme lätkää kerrallaan ja hinta on silti ollut se 50€/kpl. Erityisesti minua kiinnostaa mitä muut pääkaupunkiseudulla maksavat napeistaan? Minusta lätkä pitäisi saada alle 350€! Tosin juuri nyt MTV3 Rikos-sivulla lukee, että Rovaniemellä yksi 8-pallo maksaa 140-160€
!!!
VH
http://www.mtv3.fi/uutiset/rikos.shtml/ ... tex-liigan
Olisin kysellyt seuraava: Kuinka paljon sinä joudut maksamaan ostamastasi 8 mg Subutex napista? Missä päin Suomea asut?
Itse asun Helsingissä ja olen käytännössä aina joutunut maksamaan Subutex-napista 50€/kpl
VH
http://www.mtv3.fi/uutiset/rikos.shtml/ ... tex-liigan
Maailma on täynnä kaikenlaista pahaa: Huumeita, Viinaa, Naisia ja Rahaa