Nimimerkkinne ja avatarinne

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
CYKO
Kameleontti

Re: Nimimerkkinne ja avatarinne

Post by CYKO »

SadPanda wrote:irkissä ollu kauan jo tällä nicillä. Ja tuo nic ehkä kuvastaa mua parhaiten. mä oon surullinen pandakarhu,,taino vähintää surullinen nallekarhu mut se ois jo ollu liia homooo "SadTeddyBear" :D avatari tulee just siitä-
Ootko panda sen takia että tulee valvottua niin paljon et aina on silmäaluset mustana?
lahke

Post by lahke »

olin eka lahje, mut käytin tota nikkiä muuallaki ni kuumotteluiden takia piti naamioitua täällä lahke-nikin taakse.. :jou: avatar on vaihdellu jonki verran, mutta nyt taas ympyrän alussa kun löysin koneelta sen mikä mul oli ihq ekana ^^ sakuratree
siqqe
Apteekki

Post by siqqe »

Siqqe oli joku ikivanha läppä jota en muista sen paremmin, se vain on jäänyt intervebs nickiksi monessakin paikkaa. Ja tuo kärsäotus on minusta ehkä siqqen näköinen, alkuperähän sillä on Oddnose-nimisestä puhelinpelistä.
Image
ʘʘ
Uke
LD50

Post by Uke »

Hehe...Uke..no vittu oon vaan UKE enkä seme..tai siis :mrgreen: Urho ==> Uke muovaus. Avatar on mulle vaan päätön (tällä kertaa päällinen) juttu, joka on kiva jos erottuu muiden kuvista, jotenka vaihoin tällä kertaa tälläsen :-D
Image
''Ihmiset ovat tismalleen kuin kukat: tarvitsemme aurinkoa ja hoivaa ja sen sellaista, mutta kasvamme paremmin kun päälle nakkaa pussin paskaa.''

PLUR Peace, Love, Unity, Respect.
Mammuth
Karvakuono

Post by Mammuth »

Nick tulee italialaisesta bändistä nimeltä Ufomammut, avatar on Vlad III Transilvanian seivästäjä eli Impaler of Wallachia
When Dusk Breathes It's Last Breath
Darw
Psykonautti

Post by Darw »

Darw on yleinen nettinikkini foorumeilla *kuumotus*. Alunperin kehittyi joko Darwinista tai draw:sta. Avattaressa taas jonkun vanhanvanhan akuankan taskarin takakannesta bongattu Aku. Irkissä nimestä tippui yks aa pois.
Askel viimeinen pudottaa
Mushru
Moderator

Post by Mushru »

nimimerkki..
Oon niin mush,sieni,mushroom.
Mushroom=Mushruum is
ruumis ku oon aika corpse,tai se kuvasti mun päätäni.
Ja oli 15sec miettimisen tulos dexmeis,huoh.

Avatarin bongasin ku selailin taideteoksii netis
ja se oli cool,enoo jaksanu vaihtaa,antaa olla,
tulee meitsi mieleen simmust ja pupunkorvist,ja toki
tost happilaitteest/naamarist wtf

jees jees jou jou
. . . (--) °
Neste
OD

Post by Neste »

Rekisteröitymisen aikoihin selailin wikipediassa bk-MDMA artikkelia ja tuossa on juttua Explosionista joka on nestemäistä. Se sitten jäi jotenkin mieleen niin vahvasti.

Avatarin keksin kun satuin katsomaan D12 - Purple Pills musavideota.
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite -William Blake
medicineman
Lepakko

Post by medicineman »

Mun nimimerkki tulee siitä, kun aikoinaan (ja joskus vieläkin) mua kutsuttiin farmaseutiks, kun oli aika paljo tietoo eri ryyneistä yms.
Avatar taas tulee tartuntavaarasta...mulla on c-hep.
Fear is the price of imagination.
enc0re
Karvakuono

Post by enc0re »

Nickini kuvaa aika hyvin mua jos miettii mitä encore tarkoittaa...
Joskus aikoinaan tuli sekoiltua mutta pidin sitten pitkän tauon kaikesta, nyt taas uudelleen vähän villimmin menossa.... Tosa vielä selitys encorelle: http://fi.wikipedia.org/wiki/Encore

Avatar taasen, no... Se kuvaa olotilaa :D Vaihtelen sitä aina sinne sun tänne :)
Heräätkö koskaan painajaisista
Puhutko paskaa ja kiellätkö kaiken
Haluatko nähdä uuden painajaisen
Hengitä rauhassa ota varovasti
Loppu on lähellä se on viimeinen Rasti
BrokenFinger
Lepakko

Re:

Post by BrokenFinger »

Shro wrote:Nick tulee sienistä, kuten arvata saattaakin. Shro(oms).
Avatar tulee fallout2 pelistä joka sattuu olemaan yksi lemppareistani. Ja ei, en tue minkäänlaista rännäystä vaikka ehkä joku saattaisi avatarista niin päätellä :)
Itsekkin tuota hakkaillut pienen ikäni mutta tuo kuva ei kyllä näytä tutulta.. :o Mistäs tälläinen löytyy? Pisti miettimään..
frapathea

Re: Re:

Post by frapathea »

BrokenFinger wrote:
Shro wrote:Nick tulee sienistä, kuten arvata saattaakin. Shro(oms).
Avatar tulee fallout2 pelistä joka sattuu olemaan yksi lemppareistani. Ja ei, en tue minkäänlaista rännäystä vaikka ehkä joku saattaisi avatarista niin päätellä :)
Itsekkin tuota hakkaillut pienen ikäni mutta tuo kuva ei kyllä näytä tutulta.. :o Mistäs tälläinen löytyy? Pisti miettimään..
Vitun puusilmä, toi viesti on kirjoitettu vuonna 2006. On saattanu avatari iha parisen kertaa vaihtua siinä välillä :DDDDD
NiLa
Karvakuono

Post by NiLa »

toi nimimerkki on vanha jo monien vuosien takaa ja tulee mun nimestä. :)

Avatar tuli netissä vastaan ja kolahti samantien muhun. se on kuin mielialojen sekametelisoppa :D
Hulluudella ei ole rajoja, rajat ovat hulluutta!
Feya
OD

Post by Feya »

Nimimerkki on täysin joku täysin random, jonka keksin tänne rekisteröityessä.

Avatarista löytyy Salad Fingers -animaatiosarjan eponyymi päähenkilö. Se kuvaa sopivasti monia asioita, joista olen kiinnostunut; surrealismi, gore, psyyke ja päihteet.
Morffi
Psykonautti

Post by Morffi »

nimimerkki tulee morffi-nimisestä vaaleanpunaisesta muotoaan muuttavasta limapallosta, joka on siis hahmo aarreplaneetta piirretyssä :D ja morfiinista, joka oli kokemuksena hieno. taitaa olla jollakin muullakin ehkä käytössä jossain muualla, en tiedä mutta en siis itse käytä tätä kuin täällä.

ja tuo avatar on vain jostain netin syövereistä.
fuck the world before it fucks you
Vizion
Psykonautti

Post by Vizion »

Nimimerkki tulee mielenkiinnosta erilaisia näkyjä, harhoja, mielikuvia, visuaaleja ja hallusinaatioita kohtaan. Fiksuna kaverina muutin S:n vain Z:ksi luomaan jotain :mrgreen:

Avatarin löysin netistä ja lisäsin vain supernova -efektin. Allekirjotus ei tähän kuulunu, mutta sen tein itte.
Image
tattimatti
Psykonautti

Post by tattimatti »

Piti päästä kommentoimaan youtube videoon ylä-asteella koulukiusaajan profiiliin jotain fiksua ja tärkeää koska videossa vilahti kyseisen vatipään pippeli, sillä hetkellä soi rotten sound ja creepin vain repäisin jostain
"Peace, it does not mean to be in a place where there is no noise, trouble or hard work. It means to be in the midst of those things and still be calm in your heart" - Unknown
SadPanda
LD50

Post by SadPanda »

se tuli southparkista kuse sexualharasmentpanda sano et that makes me a sad panda... ja oon mä muutenki vähä surulline ja näytän pandakarhulta
[17:14] <bong_aqua> oot kyllä kohtuukäytön ruumiillistuma
Feya
OD

Post by Feya »

SadPanda wrote:se tuli southparkista kuse sexualharasmentpanda sano et that makes me a sad panda... ja oon mä muutenki vähä surulline ja näytän pandakarhulta
Heheh. Aina kun mä näen sun nickis, mä kuulen päässäni "and that makes me a saaad panda".
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Miun nykyinen avatar on yhdestä itse ottamasta kuvasta jonka mutiloin gimpin kanssa,
siinä on ovenkarmi, nurmikkoa ja puinen ulkovarasto. Niin, ja hiuksia omia.

Ja nimimerkki on vieläkin The Birthday Partyn kappale.
frogi
Karvakuono

Post by frogi »

Oma nicki juontaa alkunsa lapsuudestani ku isommat kaverit herjasivat silloin kun olin pikkupoikana kova uimaan. ja jotkut kutsuvat mua vieläkin tolla nimellä. Avatar on yksinkertaisesti Homermaisesta tyhmyydestäni. :heh:
Dont hate the love, love the hate
XTCVelho
Lepakko

Post by XTCVelho »

Nimimerkki on tullut siittä koska olen velho, avatar samaisesta asiasta. :foil:
Pannul ei muutaku kanaa, hyllys ei muutaku kamaa BITCH!
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Toi ekstaasivelhon avatar on paras. :---D
Flood
Lepakko

Post by Flood »

Pitkään oli pitäny vaihtaa avataria, ja nyt sen tein!
Uusi avatar on siis God Is An Astronautin levyn End of the Beginning kansikuva.

Joskus 2c-e päissäni tuijottelin kuvaa, ja "tajusin" että kuvan talo on mieleni sekä tajuntani.
2c-e molekyyliä edustaa paineaalto, joka reipii koko hökkelin maantasalle. :roll:
"welcome to the world of your mindless life; away from the reality of your lifeless mind"
Varjo

Post by Varjo »

Nimimerkki tuli siitä kun kuuluin pienempänä (joku 5-10v) siihen hiljaisempaan porukkaan joka hiljaa seurasi jotain muuta porukkaa kuin varjo. Ei ne musta eroon päässeet. Kaukaa haettu, myönnetään.

Avatarin otin Shponglen eräästä musiikkivideosta kuvankaappauksella ja rajasin sen. Kuvasti hyvin asuinpaikkaani, eli alitajuntaa. Tuollaista kuvittelisin omassa alitajunnassani olevan. :>
Dent0n
Karvakuono

Post by Dent0n »

Sekä nick että avatar tulevat Deus Ex -pelistä, joka kuuluu lemppareihini :D J. C. Denton on agentti kyseisessä pelissä. Suosittelen muuten Deus Exiä kaikille salaliittoteorioiden ystäville, voi tosin tehdä vainoharhaiseksi.
"Tänään sinun on voitettava eilinen itsesi."
Olento
Apteekki

Post by Olento »

Entinen nick silok, juonsi juurensa tietysti silokista, ja siitä puuttu ihan tarkotuksella se "ki" pääte, koska vähän niinku silok "ki" silok "kin", you know.
s:llä alkoi sen takia että todellisuudessakin oikea nimeni ja kaikki lempinimeni alkavat S:llä. Ja silok luettuna takaperin on "kolis" eli toimi.

Nykyinen spirit, jonka vaihdoin viikko-kaks sitten, alkaa s:llä samasta syystä kun yllämainittu.
Ja sana spirit on aivan täydellinen koska sen voi käsittää monella eri tavalla eri asiayhteydessä käytettynä. Mutta tarkoitus on kuitenkin se päätarkoitus.

Suomennoksia sanasta "spirit"

1. henki - Mytologia
2. sielu - Filosofia, Psykologia, Uskonto, Metafysiikka
3. mieli
4. mielenlaatu
5. ajatusmaailma
6. sisin olemus
7. yhteishenki
8. tapa
9. aave
10. haamu
11. henkiolento - Mytologia
12. usko
13. rohkeus
14. alkoholi
15. viina
16. itseluottamus
17. itsetunto
18. into
19. vauhti
20. elinvoima
21. eloisuus
22. tenu - Puhekieli
23. pirtu
24. temperamentti
25. sanoma
26. tulisuus
27. sprii - (alkoholi)
28. löyly

E: Ainiin ja avatarissa on joku mystinen kasvi jonka kuvan löysin joskus jostain. Oon koittanu selvittää mikä se on mutta en oo vieläkään saanut selville.
Mutta erittäin hieno ja yksityis kohtainen se on, vaikkei sitä ton kokosesta kuvasta niin saakkaan selville.
Last edited by Olento on Mon 13 Dec 2010, 18:37, edited 1 time in total.
idfgho

Post by idfgho »

Jossain/joissain topiceissa ohimennen ollu joskus puhetta miun avasta ja nickistä, mut tylsyydessäni laitanpa tännekin.

Nicki on koostunut eräästä itselle merkittävästä nimestä. Lisäsin ympärille vaan muutaman kirjaimen jotta se näyttää mukavalle.
Tämänhetkinen avatar on osa kissastani, muokattu arkisesta valokuvasta.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Aa, mietinkin et mihin silok katos! :)
SinatraPesonen
Lepakko

Post by SinatraPesonen »

Joo pakko se o myöntää mielikuvituksettomuuteni ja tunnustaa pöllineeni kummatki..

Sinatra Pesonen oli yks hahmo sellaasesta komedia-sarjasta ku Äkkiä Anttolassa..http://fi.wikipedia.org/wiki/%C3%84kki%C3%A4_Anttolassa Tuli töllöstä vuostuhannen vaihteessa ja hämärästi muistelisin tuota tuolloin satunnaisesti tsiigailleeni. Dvd:nä tuli ilmoille pari vuotta sitte, jostain huoltamolta löyty pilkkahintaan.. suosittelen poistamaan, jos tulee vastaan :)

Näin kuvailee wikipedia Sinatraa.. "Monitaiteilija Sinatra Pesonen on parissa jaksossa esiintynyt vapaataiteilija, jonka taidot eivät yllä kovin pitkälle"

Myös muita hienoja hahmoja, kuten.. "Avaruuspossut kertovat kahdesta nuoresta ja yhdestä aikuisesta avaruuspossusta, joiden aluksesta loppuu polttoaine ja siksi he jäävät maan yläpuolelle miettimään, kuinka selittäisivät sen äidille." Tämä isäpossu lipittelee myös tietty avaruuskaljaa.. 8)

..tai.. "Lottovoittaja Silvennoinen on kahdessa jaksossa esiintyvä entinen lottovoittaja, joka tuhlasi miljoonansa viikossa ja ajelee siksi bussilla."
http://www.youtube.com/watch?v=_fpbtG25W1U

..Jyrki, norpansuojelija on myös mies paikallaan..
http://www.youtube.com/watch?v=BQWslI23 ... re=related.. http://www.youtube.com/watch?v=qqNM6vqJ ... re=related

Avataarin nappasin tuolt jostai, sen kummemmi miettimättä. Spukehan siinä, mut ei mikkää säälittävä kaveri kuitenkaan.. jotain erikoista tuossa miehessä on.
"All in all not a bad guy - if looks, brains and personality don't count"