Hallusinaatiot
-
SAWANISTI
- Apteekki
Re: Hallusinaatiot
^ Itselle kävi kerran just noin puuruusu-päissäni kun olin saunomassa, tai se alkoi vasta kun menin suihkuun (saunassa join yhden kurkon). Oli pakko mennä konttaus asentoon ettei kaatunut. Tämän jälkeen matkasta tuli helvetillinen ja koko yön pyörin sängyssä kun päässä vaan luuppas ja luuppas, hiki valu, hieroin silmät tulehdukseen asti ja raavin itteni verille. Aamulla oli taas ihan jees kaikki.
...bensaahan ne pojat tuli hakemaan...
-
lhc08
- Tuppisuu
Minä taas näen tosi lieviä visuaaleja selvinpäinkin. Ei ole vielä ollut mahdollisuutta testata "oikeita" psykedeelejä, sitä odotellessa...
Mutta tosiaan jos makoilen sängyllä ja katselen laudoitettua kattoa, laudat alkavat helposti lainehtia. Ja juurikin saunassa tuijottamalla seinään koko paikka menee ihan kumman näköiseksi. Ja silmät kiinnihän pimeässä saan halutessani niin hullun väri/kuvioviidakon silmien eteen että alkaa ahdistamaan ja pitää tehdä jotakin sen pois saamiseksi.
Mutta tosiaan jos makoilen sängyllä ja katselen laudoitettua kattoa, laudat alkavat helposti lainehtia. Ja juurikin saunassa tuijottamalla seinään koko paikka menee ihan kumman näköiseksi. Ja silmät kiinnihän pimeässä saan halutessani niin hullun väri/kuvioviidakon silmien eteen että alkaa ahdistamaan ja pitää tehdä jotakin sen pois saamiseksi.
-
scoff
- Psykonautti
Lievää visualisointia kokee, kun pelaa muutaman tunnin Guitar Heroa, jossa täytyy tuijottaa eri värisiä nappuloita, jotka virtaavat ruudulla alhaalta ylös. Tämän jälkeen kaikki näkökentässä lainehtii ja pyörii ja venyy ja valuu ja ja ja... häiritsevää.
-
_FOOL_
- Apteekki
Oon huomannu saman.scoff wrote:Lievää visualisointia kokee, kun pelaa muutaman tunnin Guitar Heroa, jossa täytyy tuijottaa eri värisiä nappuloita, jotka virtaavat ruudulla alhaalta ylös. Tämän jälkeen kaikki näkökentässä lainehtii ja pyörii ja venyy ja valuu ja ja ja... häiritsevää.
-
Drawsku
- Psykonautti
Sama homma._FOOL_ wrote:Oon huomannu saman.scoff wrote:Lievää visualisointia kokee, kun pelaa muutaman tunnin Guitar Heroa, jossa täytyy tuijottaa eri värisiä nappuloita, jotka virtaavat ruudulla alhaalta ylös. Tämän jälkeen kaikki näkökentässä lainehtii ja pyörii ja venyy ja valuu ja ja ja... häiritsevää.
-
slack1
- Psykonautti
perfect cherry blossom:ia kun muutaman tunnin pelaa, niin liikkuvien pallojen ääriviivat näkyy seinillä hetken aikaa
Aivan tajuton hedari iskee kans 20min kohdalla. Aivan kipeen hyvä peli, mutta särkylääkepurkin on kans syytä olla lähellä... 
Follow your dreams, you can reach your goals. I'm living proof.
-
Jeshu
- OD
Kattokaapa tää http://www.youtube.com/watch?v=B8qVW_O0FzM
tuijottakaa keskelle kuvaa ja sen jälkeen jonnekin muualle. Kyllä venyy ja paukkuu.
Tosta Guitar Heron pelaamisesta en oo midist aaltoilua saanut, mutta silmiä sen pelaaminen kyllä ärsyttää. Joutuu aina pyyhkimään kyyneliä silmistä pelaamisen jälkeen.
tuijottakaa keskelle kuvaa ja sen jälkeen jonnekin muualle. Kyllä venyy ja paukkuu.
Tosta Guitar Heron pelaamisesta en oo midist aaltoilua saanut, mutta silmiä sen pelaaminen kyllä ärsyttää. Joutuu aina pyyhkimään kyyneliä silmistä pelaamisen jälkeen.
Tunnetta ei voi ostaa: sanotaan.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
Vaan ei sanoillakaan saavuttaa.
Ei kukaan pakoon itseään pääse.
On minulla turvallinen olla.
-
dredi
- LD50
Heheh, kun luin nuo pari edellistä viestiä ajattelin itekin postaa tuon linkin (tai vastaavan)... ehdit ensinKattokaapa tää http://www.youtube.com/watch?v=B8qVW_O0FzM
PELASTAKAA PIISKUJÄNIKSET!
-
emppu80
- Tuppisuu
Itse olen nähnyt hallusinaatioita kahdessa tilassa, ensimmäinen oli essoissa jossa hallut muodostuivat ainoastaan muihin ihmisiin, yksi minkä vahvasti muistan oli se kun yhden nais ihmisen, joka oli pelikissä pikkuhousuissan, hänen jalkoihin ilmestyi punaiset verkkosukkahousut, ja jalkaa siirtäessään ne verkkosukkahusut tulivat semmoisen puolen sekunnin viiveellä perässä. Toinen essoissa näkemäni hallusinaatio oli silmät kiinni, jossa näkyi semmoinen vuoristorata sinisellä taustalla ja vuoristoradasta pelkkä rata punaisilla kiskoilla, ja kun silmät avasi vähäksi aikaa ja sulki uudestaan, niin vuoristorata lähti jatkamaan samasta kohtaa mihin olin jäänyt.
Kaverini on nähnyt lähes samanlaisen vuoritorata jutun mutta mustalla taustalla.
Mitä jos ei olisikaan koskaan nähnyt vuoristorataa, voisikohan olla mahdollista?
Toinen tila missä olen hallusinaatioita nähnyt on selvinpäin tarpeeksi väsyneenä, ensimmäisen kerran reilu 10 vuotta sitten, 50 tuntia valvoneena ja autolla ajaessa yöllä tiellä missä oli paljon puita molemmin puolin tietä, alkoi ne puut muuttumaan hirmuliskoiksi jotka hyppivät tielle, mutta hävisivät heti kohdatessa. Silloin en ollut vielä mitään pilveä vahvempaa psykedeeliä edes kokeillu. Toinen kerta oli vuosi sitten, 24 tunnin valvomisella ja taas autolla ajaessa yöllä, alkoi ajotielle muodostumaan muita ajoneuvoja jotka painuivat tien sisään lähemmäksi ajettuani. Aamu alkoi sarastaa ja oli jo valoisaa mutta nuo hallut ei vaan lopettaneet tulemistaan voimistuivat vain, jouduin jopa jarruttamaan kun luulin että traktori oli keskellä tietä, ja lopuksi katsoin melkein ihan minne tahansa niin halluja näkyi joka paikassa, silloin soitin pomolle, että mä en pysty ajamaan enää autoa. 30min. unet autossa ja kotiin, jonne onneksi oli vain 7minuutin matka.
Onhan toi SELVINPÄIN hallusinaatioiden näkeminen todella raskasta varsinkin kun ne tulee autoa ajaessa, ja ne on niin todellisia, että oikeesti uskoo näkemäänsä. Myöhemmin otin paremmin asiasta selvää ja opin sen, että jotkut ihmiset ovat herkempiä näkemään hallusinaatioita kun toiset, ja kynnys nähdä hallusinaatioita laskee iän myötä niillä jotka niitä näkevät selvinpäin.
Kaverini on nähnyt lähes samanlaisen vuoritorata jutun mutta mustalla taustalla.
Mitä jos ei olisikaan koskaan nähnyt vuoristorataa, voisikohan olla mahdollista?
Toinen tila missä olen hallusinaatioita nähnyt on selvinpäin tarpeeksi väsyneenä, ensimmäisen kerran reilu 10 vuotta sitten, 50 tuntia valvoneena ja autolla ajaessa yöllä tiellä missä oli paljon puita molemmin puolin tietä, alkoi ne puut muuttumaan hirmuliskoiksi jotka hyppivät tielle, mutta hävisivät heti kohdatessa. Silloin en ollut vielä mitään pilveä vahvempaa psykedeeliä edes kokeillu. Toinen kerta oli vuosi sitten, 24 tunnin valvomisella ja taas autolla ajaessa yöllä, alkoi ajotielle muodostumaan muita ajoneuvoja jotka painuivat tien sisään lähemmäksi ajettuani. Aamu alkoi sarastaa ja oli jo valoisaa mutta nuo hallut ei vaan lopettaneet tulemistaan voimistuivat vain, jouduin jopa jarruttamaan kun luulin että traktori oli keskellä tietä, ja lopuksi katsoin melkein ihan minne tahansa niin halluja näkyi joka paikassa, silloin soitin pomolle, että mä en pysty ajamaan enää autoa. 30min. unet autossa ja kotiin, jonne onneksi oli vain 7minuutin matka.
Onhan toi SELVINPÄIN hallusinaatioiden näkeminen todella raskasta varsinkin kun ne tulee autoa ajaessa, ja ne on niin todellisia, että oikeesti uskoo näkemäänsä. Myöhemmin otin paremmin asiasta selvää ja opin sen, että jotkut ihmiset ovat herkempiä näkemään hallusinaatioita kun toiset, ja kynnys nähdä hallusinaatioita laskee iän myötä niillä jotka niitä näkevät selvinpäin.
Paras happo oivallus. Elämä on helppoa, miksi siitä pitää tehdä niin vaikeaa.
-
Vizion
- Psykonautti
Ihminen on meikän mielestä niin monimutkanen kone, että ei ole ihme jos elämä alkaa huumaamaan. Väsyneenä huomaan visuaaleja ja paljon, tosin halluja ei ole vastaan tullu, mutta väsyneenä tai muuten vain vaivautuneena alkaa joka paikka värähtelemään ja vääntelemään. Sinäänsä pirun siistiäemppu80 wrote:Onhan toi SELVINPÄIN hallusinaatioiden näkeminen todella raskasta varsinkin kun ne tulee autoa ajaessa, ja ne on niin todellisia, että oikeesti uskoo näkemäänsä. Myöhemmin otin paremmin asiasta selvää ja opin sen, että jotkut ihmiset ovat herkempiä näkemään hallusinaatioita kun toiset, ja kynnys nähdä hallusinaatioita laskee iän myötä niillä jotka niitä näkevät selvinpäin.

-
Aksu6
- Psykonautti
pari happohallusinaatiota tulee mieleen viime tripiltä,
avovaimo näytti ihan kokonaan joltain vuoren peikolta, vihreän karvan peitossa, vitun pitkät mustat kynnet ja se naama oli niinku joltain ihmissudelta, pelottavaa.
ja toinen kaveri taas näytti ihan smurffilta niissä sen vaatteissa vaan tosin.
avovaimo näytti ihan kokonaan joltain vuoren peikolta, vihreän karvan peitossa, vitun pitkät mustat kynnet ja se naama oli niinku joltain ihmissudelta, pelottavaa.
ja toinen kaveri taas näytti ihan smurffilta niissä sen vaatteissa vaan tosin.
Et pysty selittämään totuutta, vaan totuuden esteitä.
Otin niitä monta ja osasin tanssii
-Allu
-Allu
-
peltsi
- OD
Voin pastettaa tähän linkin erääseen stooriin reissusta jossa hallusinaatiot oli hyvin todellisia:
viewtopic.php?f=32&t=2704
viewtopic.php?f=32&t=2704
"I hurt myself today to see if I still feel"
*Johnny Cash - hurt*
*Johnny Cash - hurt*
-
gerhes
- Psykonautti
Viidellä marzinella tuli näitä pieniä väreilyjä yms valojen välkettä. Kymmenellä tulikin sitten ihan oikeita halluja joita ei aina tajunnut epätodellisiksi. Seuraavana päivänä kun mietti niitä sekoiluja niin tajusi että mm. poliisia ei ollutkaan ja ei ole mahdollista nähdä omaa silmäänsä seinällä.
Selitän vähän tosta silmä seinällä jutusta koska mun mielestä se oli kyllä mielenkiintoista
Näin siis oman silmän pupillin yms verisuonet seinällä, ja kuvittelin vain että olen "siirtänyt katsettani" jotenkin syvemmälle silmääni jotta pystyin itse näkemään silmäni.. vähän outoa selittää
ihan jänsä kokemus oli siis
Selitän vähän tosta silmä seinällä jutusta koska mun mielestä se oli kyllä mielenkiintoista
Näin siis oman silmän pupillin yms verisuonet seinällä, ja kuvittelin vain että olen "siirtänyt katsettani" jotenkin syvemmälle silmääni jotta pystyin itse näkemään silmäni.. vähän outoa selittää
-
naponen
- OD
mä näen hapoissa todella vahvoja visuaaleja, mutta en mäkää oo mitään hallusinaatioita nähnyt. Jos hallut ovat siis tyyliin olemattomia henkilöitä, keijuja, aku ankkoja ym. en kyllä ole happoakaan ottanu ku suurimmillaan jonku 400-450 mics, mut kaipa se sitten isommilla doseilla saattais näkeeki.
-
smokywestern
- Lepakko
Itse olen salvialla ja 2c-c:llä nähnyt pokemonmaisia otuksia. Salviassa pokemonit olivat oransseja, vähän porkkanan muotoisia otuksia joilla oli silmät ja suu (vaikea kuvailla). ja 2c-c tripillä näin vähän unknown-nimisen pokemonin tapaisia hahmoja.
Puitten olen nähnyt heiluvan ja vääntelevän tajuttomiin asentoihin, tiilien paikkoja olen pystynyt ajatuksen voimalla vaihdella tiiliseinässä, voikukkien olen nähnyt tanssivan, puskien puhuvan yms. ja silmät kiinni olen saavuttanut lukuisia ulottuvuuksia mutta nuo pokemonit ovat ainoat 'pinkit elefantit' mitä olen nähnyt
Puitten olen nähnyt heiluvan ja vääntelevän tajuttomiin asentoihin, tiilien paikkoja olen pystynyt ajatuksen voimalla vaihdella tiiliseinässä, voikukkien olen nähnyt tanssivan, puskien puhuvan yms. ja silmät kiinni olen saavuttanut lukuisia ulottuvuuksia mutta nuo pokemonit ovat ainoat 'pinkit elefantit' mitä olen nähnyt
miks otit kun piti antaa ei ollut selkärankaa/
sisäl vatikaanis kenkää antaa jeesus ku näkee paavis/
sisäl vatikaanis kenkää antaa jeesus ku näkee paavis/
-
Munkka
- Karvakuono
Itsekin epäilin pitkään pystynkö näkemään kunnon halluja, mutta n. 40mg 2c-e:tä ja 30mg 2c-i:tä nenään vedettynä tuotti mukavaa hallua jossa seiniltä ja vessanpöntöstä jonka päällä kuolasin valui verivanoja ja taisin nähdä itsenikin takaapäin mustavalkoisena virnuilemassa. Myös pongia pääs pelaamaan ilmassa
Toinen hallukerta oli bromo dragonflyn alaisena, istuskelin puistossa ja keskelle puistoa ajoi ruotsalainen punaniska kännissä ja veti hienon u-käännöksen, en tosin tiedä oliko tää totta vai hallu kun kaveri oli pummimassa röökiä ja päätyi myymään vähä pilveä
Toinen hallukerta oli bromo dragonflyn alaisena, istuskelin puistossa ja keskelle puistoa ajoi ruotsalainen punaniska kännissä ja veti hienon u-käännöksen, en tosin tiedä oliko tää totta vai hallu kun kaveri oli pummimassa röökiä ja päätyi myymään vähä pilveä
-
Vltr
- Lepakko
itsekkin kummastelin joskus ekoilla kerroilla sienitripeillä että miksi ei hallusinaatioita tahdo näkyä, varsinkin ku osa porukasta oli ekalla kerralla nähny yhteinäisiä hallusinaatioita (esim ympäristöistä ja maailmoista silmät kiinni jnejne), tosin suuret yhtenäiset hallusinaatiot ovat melko harvinaisia sienien kanssa, tietenkin jotain suurempia juttuja näkee mutta omasta mielestäni hallusinaatioita ennemmin kannattaa keskittyä olotilaan joka on, sieniä suhteellisen harvoin kuvataan hallusinogeeneinä, enemmänkin psykedeeleinä ja etnogeeneinä (en tiiä menikö nyt kirjoitus oikein, tullu valvottua jälleen koko yön nii ajatus kulkee aika hitaalla). tosin jos halluja tahtoo nii ei siinä muutaku 5tason doussi naamaan (esim. n.30g tuoretta cubensista MAOi'n kera tai vastaavaa) ja kattomaan mitä tapahtuu, vaikka hallut jäiski vähemmälle (varmasti niitä tulee mutta muut jutut saattavat viedä keskittymisen
) niin varmasti tulee olemaan intensiivinen matka joka jää kyllä mieleen :heh: pitää vaan mielessä että ''ole mahollisimman vahingoittuvainen'' ja että ''ei ole huonoja trippejä, ne on vaan erinlaisia''. niinhän se menee että parempi överit ku vajarit 
All in all there are two types of a madman, a person and a madman.
-
King Ink
- LD50
Hallusinogeenit käsittääkseni on ryhmä johon kuuluu psykedeelit, dissosiatiivit ja deliriantit. Nimi on suhtkoht. harhaanjohtava, hallusinogeeni kun ainakin omaan korvaani kuulostaa siltä et asiaan kuuluisi hallusinaatiot. Psykedeeleillä varsinaiset hallusinaatiot on melko harvinaisia ellei sitten puhuta _isoista_ doseista.Vltr wrote:itsekkin kummastelin joskus ekoilla kerroilla sienitripeillä että miksi ei hallusinaatioita tahdo näkyä, varsinkin ku osa porukasta oli ekalla kerralla nähny yhteinäisiä hallusinaatioita (esim ympäristöistä ja maailmoista silmät kiinni jnejne), tosin suuret yhtenäiset hallusinaatiot ovat melko harvinaisia sienien kanssa, tietenkin jotain suurempia juttuja näkee mutta omasta mielestäni hallusinaatioita ennemmin kannattaa keskittyä olotilaan joka on, sieniä suhteellisen harvoin kuvataan hallusinogeeneinä, enemmänkin psykedeeleinä ja etnogeeneinä (en tiiä menikö nyt kirjoitus oikein, tullu valvottua jälleen koko yön nii ajatus kulkee aika hitaalla). tosin jos halluja tahtoo nii ei siinä muutaku 5tason doussi naamaan (esim. n.30g tuoretta cubensista MAOi'n kera tai vastaavaa) ja kattomaan mitä tapahtuu, vaikka hallut jäiski vähemmälle (varmasti niitä tulee mutta muut jutut saattavat viedä keskittymisen) niin varmasti tulee olemaan intensiivinen matka joka jää kyllä mieleen :heh: pitää vaan mielessä että ''ole mahollisimman vahingoittuvainen'' ja että ''ei ole huonoja trippejä, ne on vaan erinlaisia''. niinhän se menee että parempi överit ku vajarit
Edit. Joo, en ihan täysin tajunnut tuota siun viestiäs niin sattoi olla aika turhanpäiväinen vastaus. Joo, 30g+MAO-I voisi tuodakkin jo jotain muuta kuin visuaaleja.
Mie en oo psykedeeleissä nähnyt hallusinaatioita, visuaalisuutta nyt ilmenee vaihtelevassa määrin aina. Dekstrometorfaanilla on kyllä tullut niitä --- ''oikeitakin'' --- hallusinaatioita aika paljon.
Edit2: Ja vielä voisin tän linkittää: ''420 grams of fresh shrooms'' Shroomeryst. Kun isoista doseista puhutaan niin aika must.
-
Vltr
- Lepakko
joo, itse tosiaan elelly siinä uskossa että on hallusinogeenit (jotka tuottaa enimmäkseen vain konkreettisia hallusinaatioita), psykedeelejä (jotka keskittyvät enemmän tunnepuoleen), ja etnogeenejä (spirituaalinen puoli). tosin tuollakin periaatteella sienet kuuluvat nuihin kaikkiin, trippi on aina erinlainen ja se mihin nuista kolmesta yksittäisen tripin luokittelee riippuu ihmisestä/sienistä/set&settingistä jnejnejne. ´
niin ja riippuu tietenkin minkä laskee hallusinaatioksi, pienilläkin annoksilla näkee kyllä visuaaleja (fraktaaleja yms), kun taas isommilla määrillä hallusinaatioon ei välttämättä kiinnitä edes huomiota vaikka se olisi kuinka suuri
lienee myös hyvä ilmoittaa että ensimmäisillä tripeillä tuskin kokee mitään turhan suurta, suuremmat tasot ja hallusinaatioitten vaikutukset (sekä audio että visuaaliset) yleensä kasvavat pitemmän käytön jälkeen. voisi kuvailla että sienet tietävät kun olet valmis kohtaamaan suurempia juttuja ja suovat näitä suuruuksia kun henkilö on ''todistanut itsensä'' :heh:
niin ja riippuu tietenkin minkä laskee hallusinaatioksi, pienilläkin annoksilla näkee kyllä visuaaleja (fraktaaleja yms), kun taas isommilla määrillä hallusinaatioon ei välttämättä kiinnitä edes huomiota vaikka se olisi kuinka suuri
All in all there are two types of a madman, a person and a madman.
-
Aksu6
- Psykonautti
Oon ihan samaa mieltä, mutta en pelkästään sienissä vaan myös hapon myötä myös.Vltr wrote:voisi kuvailla että sienet tietävät kun olet valmis kohtaamaan suurempia juttuja ja suovat näitä suuruuksia kun henkilö on ''todistanut itsensä'' :heh:
Et pysty selittämään totuutta, vaan totuuden esteitä.
-Allu
-Allu
-
gerhes
- Psykonautti
Alkaa pikkuhiljaa himottaa marzine..
Kun ei muutakaan. Aina kun oon ottanut mietin että perkele ei koskaan enää, mutta parin kuukauden päästä alan vähättelemään (?) huonoja puolia ja taas alkaa himottaa.
Kun ei muutakaan. Aina kun oon ottanut mietin että perkele ei koskaan enää, mutta parin kuukauden päästä alan vähättelemään (?) huonoja puolia ja taas alkaa himottaa.