subutex + diabetes

Keskustelua opiaateista, opioideista, bentsodiatsepiineista ja muista sedatiiveista, sekä niiden turvallisesta käytöstä.
Gini

subutex + diabetes

Post by Gini »

Eli nyt olis sitten tossa silmien edessä muutamat nokalliset. Ja kun olen ekakertalainen subujen kanssa ja on tuo diabeteskin (hoidetaan pistämällä insuliinia) niin ajattelin kysyä ennen kuin löydän itteni teholta. Mitään vaaroja tuossa yhdistelmässä? En löytänyt aiheesta tietoa, sen takia laitoin topicin tänne...
Daali
Karvakuono

Post by Daali »

Jospa jättäisit ton subutexin käyttämättä, ihan omaksi parhaaksi. :roll:
Jodete y aprieta el culo!
FlippinDouble
Psykonautti

Re: subutex + diabetes

Post by FlippinDouble »

Moi!
Itse sairastan myös Diabetestä,enkä ole huomannut Subutexillä ja Diabeteksellä muuta yhteyttä kuin että verensokeri laskee jonkun verran. Ainakin itsellä. Ei siis lyö mitään kauheeta hypoa päälle mutta saattaa alentaa sokeria. Muista siis mittaamisen tärkeys ja varaa hiilaripitoista mäsäytystä/juotavaa mukaan :)
"Olen ollut kauan poissa teidän luotanne, tästä ajasta, tästä kaupungista. Olen ilmaa kevyempi, hyvin vaikeasti havaittavissa." -Pekka Streng
digitalis
Tuppisuu

Re: subutex + diabetes

Post by digitalis »

Mulla myös ykköstyypin diabetes enkä ainakaan ole huomannut että vaikuttaisi mitään mihinkään,sokerit on saattanut vähän laskea mutta lähinnä siitä syystä että kun oloissa niin ei paljon muista syödä.Monesti on käden ulottuvilla mehua tai muuta vastaavaa jos vaikka kunnon nuokut pääsee yllättämään,niin voi siitä sitten välillä tasotella.
If you begin to fall,please have some more..