Takkupäät

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
Ahab

Post by Ahab »

RiotStarter wrote:Rastathan ne päästäni roikkuu :) Vaatii vaa paljon työtä pitää ne kunnos ja edustavina
Ei kyl aina jaksa 8) voi vaan laittaa taakse kiinni jos pitää mennä ihmisten ilmoille.
D.E.S
Kameleontti

Post by D.E.S »

eip oo, ainakaa nvielä, ja tuskinpa on tulevaisuudessakaan. Himottais kyllä ottaa rastat ku sais jo aika hyvät (4,5v kasvattanu hiuksia) mutta sitkun ei tykkääkkään niistä ni tekee tuskaa :(

olen kovin kiintynyt hiuksiini :oops: :D
"Taste
Inovix
Apteekki

Post by Inovix »

Takut löytyy, tosin hyvin hyvin rumat. Innostuneena ja vanhoihin hiuksiin kylläsyneinä takutin itse ja tulos: epämääräisiä matoja päässä. Ei vais, ihan kivat ja ehkä nämä tästä vielä asettuu. :roll:

EDIT: Hei hitto niistä tulikin ihan pirun hienot ku kaveri vähän käsitteli niitä! :P :P
Last edited by Inovix on Mon 06 Nov 2006, 17:18, edited 1 time in total.
LadyDilemma
Karvakuono

Post by LadyDilemma »

Mie oon myöhäiherännäinen ja takututin hiuksein vasta tän vuoden puolella. Nuorempana en rohjennut juuri ton lokeroinnin takia. Muutenkin oon niin outo hiippari, että yritin pitää "mainetta" kurissa yrittämällä näyttää normilta. Ja pojat sekä tytöt: se se vasta epäilyttävää onkin kun friikki yrittää olla tavis :lol:
Aika on vain rapistuvan materian kuolinkamppailua
skirtfeber
Apteekki

Post by skirtfeber »

oli jotai takkuu. puoliks tehty loksit joskus ja sit ne jäi vaa päähä hengaa ja takuttu itestää. Leikkasin muutama viikko sitten pois. Nyt oon taas "normaali" jos ei lasketa vihreetä myymälävaras takkia ja aina maalin tai lian peitossa olevia housuja, ja rikkinäisiä "tyylitelty-graafinen-suunnittelija-kenkiä". :P
MoFa_
Karvakuono

Post by MoFa_ »

Jee jee.
Delirium Tremens
Kameleontti

Post by Delirium Tremens »

AD_HD @ synirc
kätsy
Psykonautti

Post by kätsy »

joo takut on täs paraikaa muodostumassa iha vapaasti :D
Ivy
Psykonautti

Post by Ivy »

Nyt on takut jälleen 8)
New beginning..
-Process-SP
immuzu

Post by immuzu »

on takut :D..

en oo muuten tullu ollenkaan ajatelleeks, että ne on just epäsiistit hiukset jotka saa näyttämään narkkarilta.. hassua.. :?
Boddah
Karvakuono

Post by Boddah »

Tukkaa leikkasin viimeksi ehkä 3-4 vuotta sitten, ja sillonki tasotin latvoja. Hiusset on keskiselkään mutta rastoja en oo laitatuttanu, koska mietityttää jos niistä ei sitten tuukkaan mitään ja näyttävät säälittäviltä viikonloppurastoilta. Monesti juhlimisen jälkeen tukka on kyllä aivan helvetillisessä takussa ja joitain rastan tapasiaki on ilmestyny.

Locksit ottaa vissiin aikansa ennenkö näyttävät kiinteiltä ja hyviltä. Mun veljellä oli kolme vuotta vitun tyylikkäät patukat, vaikka alussa ne näyttiki suht hötysiltä. :P
A friend with weed is better.
Ackman
Karvakuono

Post by Ackman »

Oli, menivät kamalaan kuntoon, en yksinkertaisesti jaksanut pitää niistä huolta. Nyt tukka kasvaa, tiedä häntä mitä sille pitäisi tehdä.
Turn me on dead man.
Delirium Tremens
Kameleontti

Post by Delirium Tremens »

Se olisi kiva jos päähän kasvaisi rastafari, olisi ainakin juttuseuraa aina.
AD_HD @ synirc
Boddah
Karvakuono

Post by Boddah »

Niin. Pitäis vissiin käyttää enneminkin sanaa locksit... ;D
A friend with weed is better.
Super Perio
Karvakuono

Post by Super Perio »

Ei ole, ei tule. Pelkissä pitkissä hiuksissakin oli jo tarpeeksi vaivaa hilseen takia. Tällä hetkellä on lyhyt ja siisti tukka. 8)
tRip
Moderator

Post by tRip »

Delirium Tremens wrote:Se olisi kiva jos päähän kasvaisi rastafari, olisi ainakin juttuseuraa aina.
Toi sai hyvälle tuulelle!
Kai mun päässä joku rastafarikin asustaa, en tiedä.. muttei locksien muodossa kuitenkaan.
Saattaa olla että tulee..
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
Inovix
Apteekki

Post by Inovix »

Damn, apteekki on lukot päässä muuten astetta vittumaisempi paikka. :evil:

INovix
immuzu

Post by immuzu »

Inovix wrote:Damn, apteekki on lukot päässä muuten astetta vittumaisempi paikka. :evil:

INovix
totta :D ne aina myy vähän nihkeesti tarve aineita :D
tRip
Moderator

Post by tRip »

Kyllä mua ihan asiallisesti apteekissa on kohdeltu, vaikka pitkäletti olenkin.
Kunhan muistaa ite olla asiallinen..
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
Ahab

Post by Ahab »

En usko että pelkät locksit vaikuttaa apteekissa asiointiin. Jos on sotkuset locksit ja paskaset kuteet ja väsyny naama ni ei ihme jos nihkeillään. Menee reippaana, lockist siististi takana kiinni ja raikas pastilli suussa ni no problem.
Ackman
Karvakuono

Post by Ackman »

Ahab wrote:Menee reippaana, lockist siististi takana kiinni ja raikas pastilli suussa ni no problem.
Aivan, Ei turhaan tarvi näyttää nistiltä. Sama oli kun itsellä oli madot päässä ja olin menossa Japaniaan, tukka kiinni ja siistit vaatteet sekä asiallista käytöstä.
Turn me on dead man.
Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli »

Kyllä se varmaan eniten on juuri käytöksestä kiinni. Vaikka itse olenkin pitkään jo keskilyhyttä hiusmallia suosinut, niin näin kertovat komeukset ajoilta jolloi letti oli huomattavan pitkä laatuaan.
psyke
Lepakko

Post by psyke »

tukka on ollut pitkä teiniuhon kulta-ajoista lähtien, katu-uskottavalla bläkkärillähän piti olla pitkät hiukset. :lol:

En kyllä varmaan koskaan leikkaa lyhyeksi, tuntuis vaan liian oudolta. Takussa on ja usein vaikka hoidanki hiuksia hyvin, pitäis vaan jaksaa leikata latvat pois useammin kuin kerran vuodessa...
pulC
Karvakuono

Post by pulC »

Muutama :D. Sellasii epämääräsii lonkeroita takana.. Ollu hiusSet siinä kuosis varmaan jo puol vuotta.. Mut on jo kauan pitänyt taukuuttaa kaikki. Ei oo sit vaan jaksanu ja kaverit ei oo jaksanu jne. kun on niin paksut hiusSet.
immuzu

Post by immuzu »

hejjjj.. suositteletteko takuille mäntysuopa pesua? siis ehkä pari kolme kuukautta vanhoille?? :shock: ihan hyvin ne on lukossa mutta vähän sotkuset. sitä ne tosin on varmaan vielä vuode.
Ahab

Post by Ahab »

immuzu

Post by immuzu »

Enpä ollu moisesta foorumista ikinä kuullu :shock: kiitoksia ^^
skirtfeber
Apteekki

Post by skirtfeber »

silloku mul oli loksit pesin ne pelkästään vedel ja mäntysuoval.
immuzu

Post by immuzu »

skirtfeber wrote:silloku mul oli loksit pesin ne pelkästään vedel ja mäntysuoval.
No voishan sitä sitte kokeilla. ei varmaan haittaakaan.. paitsi pää nahalle :roll:
skirtfeber
Apteekki

Post by skirtfeber »

mul oli iha hyväs kunnos ku leikkasin, oli ollu takkuu pääs joku ehkä 2-3vuotta.