Missä menee nistin ja viihdekäyttäjän raja?

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
wRRa
Moderator

Re: Missä menee nistin ja viihdekäyttäjän raja?

Post by wRRa »

rottencreep wrote:imho nistin ja viihdekäyttäjän raja menee siinä jos päihteiden käyttö menee muiden asioiden edelle
Oonks mä muute nisti ku trippailen mieluummin LSD:tä kotona ku lähen kavereille ilmaseks ryyppykuskiks?

Kuhan takerruin pikkuseikkoihin. Tripin pointtia lainaillen, et missä se raja menee, minkä muiden asioiden edelle... miten asiat pitäis arvottaa?
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
tattimatti
Psykonautti

Post by tattimatti »

wRRa wrote:
rottencreep wrote:imho nistin ja viihdekäyttäjän raja menee siinä jos päihteiden käyttö menee muiden asioiden edelle
Oonks mä muute nisti ku trippailen mieluummin LSD:tä kotona ku lähen kavereille ilmaseks ryyppykuskiks?

Kuhan takerruin pikkuseikkoihin. Tripin pointtia lainaillen, et missä se raja menee, minkä muiden asioiden edelle... miten asiat pitäis arvottaa?
Okei toi mun lausahdus jäi aika turhankin laajaksi, pitäis ehkä tarkentaa, mutta ei nyt, ajatusmaailma pyörii jossain ihan muualla
"Peace, it does not mean to be in a place where there is no noise, trouble or hard work. It means to be in the midst of those things and still be calm in your heart" - Unknown
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

Puhuttiin täst aiheest miitiski ku sanoin vaulttilaisille et pidän itteeni jonkunlaisena "psykedeelinistinä". En käytä deelei päivittäin mut viikottain kyl, monien mielest liikaa... esimerkiks nyt 2vk sisään oon ottanu 4 kertaa happoo, kerran 2c-c:tä ja dmt:tä. Muut vaulttilaiset oli sitä mielt et psykedeelit ja nisti ei sovi samaan sanaan ja et mun käyttö ei oo mitää nistikäyttöö... mut sit jotkut jotka ei käytä mitään sanoo mua nistiks.

Kyl must voi olla alkoholistiki vaik jois vaa kerran viikos.

Mut emmä kyl sit tiiä et onks mun käyttö hallitsematontakaa... ku ei se oikee sitäkää oo. Silti pidän itteeni psykedeelinistinä. Osittain pidän itteeni psykedeelinistinä myös siks et tiiän et kuosipiireist ei varmast kukaan pidä mua nistinä, mut sit taas ei-huumeita-käyttävistä moniki pitää. Jos en pitäis itteeni nistinä ja joku sanois mulle et oon nisti, ni se loukkais. Mut jos voin vaa nauraa ja sanoo et "kyl mä tiiän, mä oon psykedeelinisti" ni ei se tunnu miltää. Sama ku et pidän itteeni usein tosi pöljänä, vaikka oonki esim. älykkyystestien perusteella hiukan keskivertoa älykkäämpi (välillä 125-147 testeistä riippuen, yleensä 20-30 pistettä keskiarvon yläpuolel), sit jos joku sanoo mua tyhmäks ni voin vaa nauraa et nii oonki! Vaikken ehk oikeesti ookaa... Mut kuka sen määrittää? Mut tää on mulle pelkkä defenssi, et sanon itteeni nistiks.

Hankalaa! Mut siks tää topic onki hauska, koska näit asioit on vaikee määrittää. Saa paljon keskusteluu aikaseks ja ehkä jokasen miettii vähä omaaki käyttöään ja sitä et minkä perusteel ite muit ihmisii määrittelee.
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Ite ainakin joskus koin itseni psykenistiksi. Joskus vuonna ööööö 2009 kait, kiskoin monia kertoja viikossa kokoajan psykedeelejä, se oli oikeastaan jännää, että juurikin 2c kemikaalit teki sitä sisäistä "nisti" fiilistä kehoon, keho kävi kokoajan heikommalla tahdilla, sillä oli huono olo huomattavasti useammin. Jotenkin psykedeelit voivat mennä yli, yhtäkkiä huomaa istuvansa päivästä toiseen himassa vetelämässä 30 mg 2c-eetä niin ettei ees sängystä pääse ylös... Silloin mennään aika samoissa jamoissa kuin kellä tahansa nistillä...

Toisaalta ohan sekin "kasvattavaa" puuhaa tajuta silloin mistä oikeasti elämässä myös voisi olla kyse.. tai voihan se nisteys olla vitun jeba...

Niin mitä eroa?
MaiKel
Karvakuono

Post by MaiKel »

hmmmmm, kaveripiiristä johtuen tähän vois joskus jaaritella ihan älyttömästi kun näitä asioita kelaillaan melko usein:D mutta jos nyt omaa käyttöä ajatellen.

Olen ollut joskus 1,5v pilveen koukussa(hippien ei tarvitse tulla selittää että olen vain väärinajattelija) oli nihkeetä aikaa:E

muiden kanssa ei vielä mitään ongelmaa vaikka ties mitä tulee kiskottua ihan ok määriä lähinnä vkl.

mutta itse asiaan, tällä ajatusmaailmalla on menty, Huumekulttuuri, elämäntapa ja ihmiset rokkaa!!! se on jotenkin niin erillaista kun ne ihmiset jotka ihan innoissaan uskoo järjestysääntöihin yms ja haaveilee jostain yrityskonsultin tai vastaavan ammatista edelleen kuvitellen että tällä mallilla rakennetaan sitä toimivaa yhteiskuntaa ja niin edelleen.

ps. on se kaman kiskominenkin ihan jees siinä sivussa:D
Aesma
OD

Post by Aesma »

Mulle nisti on enemmän humoristinen käsite, tai en ota sitä kovinkaan vakavasti.
Tiedän ihmisiä jotka ovat käyttäneet useankymmenien vuoden ajan lähes päivittäin päihteitä ja todellakin menestyneet elämässä menetettyään kaikki suonet mihin rännätä riippuvuutensa kanssa.
(niin alamaailmassa kuin yhteiskunnan kriteerien mukaan korkea-arvoisia henkilöitä)
Joten mielestäni nistejä ei ole olemassa, tai ehkä onkin, mut se on jotenkin vähän tyhmä käsite...
Sekaisin pitää olla, mut täytyy pysyä streittinä :D

Alkoholi ja muut päihteet on kaikki loppujen lopuksi sitä samaa paskaa,
nokittaminen, rännääminen,
nisti, viihdekäyttäjä, narkkari, alkoholisti, kaikki kuitenkin loppujen lopuksi päihteidenkäyttäjiä,
turhaan sitä monimutkaistaa siitä yhtään sen enempää.

Riko ja ylitä rajat ja ole oma itsesi.
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

Dexma wrote:Ite ainakin joskus koin itseni psykenistiksi. Joskus vuonna ööööö 2009 kait, kiskoin monia kertoja viikossa kokoajan psykedeelejä, se oli oikeastaan jännää, että juurikin 2c kemikaalit teki sitä sisäistä "nisti" fiilistä kehoon, keho kävi kokoajan heikommalla tahdilla, sillä oli huono olo huomattavasti useammin. Jotenkin psykedeelit voivat mennä yli, yhtäkkiä huomaa istuvansa päivästä toiseen himassa vetelämässä 30 mg 2c-eetä niin ettei ees sängystä pääse ylös... Silloin mennään aika samoissa jamoissa kuin kellä tahansa nistillä...

Toisaalta ohan sekin "kasvattavaa" puuhaa tajuta silloin mistä oikeasti elämässä myös voisi olla kyse.. tai voihan se nisteys olla vitun jeba...

Niin mitä eroa?
Itellä oli kanssa kesällä tämmönen vaihe et tuli kiskottuu 4-5 kertaa viikossa deelejä... just kans 2c-juttui, 2c-i, 2c-e, 2c-d, nyt 2c-c:täki testannu jne. niit saatto mennä muutama päivä putkeenki. Sit tietty perus äsidii ja naksui/madamee (no okei, toi mömmö o vähä siin ja siin et ei sitä ehkä deeliks voi laskee), sienii, 4-aco-dmt:tä ja ketkuuki testasin jne. Olin kyl koko aika menossa ja jossain porukas hengaamas et ei tullu oikeen yksin himas mitää vedettyy mut kyl noi käyttömäärät musta aika nistahtavia jo oli.

Olihan se kiva esim. 2c-e:n kanssa ku kolmantena päivänä kavereiden kanssa otetin putkeen eikä se enää ees toiminu mulla ja kaverit oli ihan tripeil... :P
Arsonist
Psykonautti

Post by Arsonist »

En ota kantaa viihdekäyttöön, ongelmakäyttöön ja lääkekäyttöön mutta minusta nistin raja menee omaan pesään kuseksimisesta aineen takia, kusettaminen, kavereilta pölliminen ja kaverien zybytys, rottailu, nilkkeily, vanhemmilta ja sukulaisilta pölliminen, kiristäminen valehtelu...
Sellainen tyyppi jolle on sanonu jo kaiken muun eikä enää voi mitään muuta sanoa ku että katoaa silmistä ja ottaa yhteyttä vasta kun on hoitanu ittensä kuntoon. Jota on koittanu jeesata ja saanu kiitokseksi pelkkää paskaa.
Tiedän tyyppejä joille aine on 1. asia maailmassa (ainakin toisinaan, harvemmin Aina) mutta ovat siitä huolimatta jotenkuten lojaaleja ja ainakin suhteellisen rehtejä vaikka parempaakin seuraa periaatteessa olisi niin ei tarvitse olla varuillaan ja neuroottisena tarkastaa että doupit ja puhelin ja lompakko ja röökit ja sytkärit ja aurinkolasit ja footbägit ja perkele nöyhdätki on taskussa.
En viitsi heittäytyä mustasukkaseksi ja syyttämään nistiksi ongelmakäyttäjää ennen kuin hän alkaa käyttää kavereita häikäilemättömästi hyväkseen.
Toisaalta ymmärrän vaikka en hyväksy sellasten tyyppien vedätyksen joita ei itse pidä minään, on tätäkin, että randomeita ja muka-kavereita kusetetaan vaikka tosiystäville ollaan lojaaleja. Ymmärrän, en hyväksy.
Subjektiivinen kysymyshän tämä on, etenkin kun puhutaan nimenomaan "nisteydestä". Jotku väittää että pilven polttaja on nisti. Joku väittää että jos vetää välillä piriä niin on nisti. Ei muuten vituta mikään muu niin paljoa kuin jeesustelevat myssypäät... Joku vetää rajan tuuppaamiseen. Nisti on aina joku jolla menee huonommin kuin itellä.
Mä sanoisin että nisteys on sellainen yleisesti luihu mielenlaatu jonka huumeiden käyttö tuo esiin, jollain herkemmin ja joillain ei koskaan vaikka vetäis mitä ja kuinka paljon. Ja imo narkomaani=ongelmakäyttäjä.
"Et sä oo mulle nipa vaan frendi jol on huumeongelma, kunnes toisin todistetaan kuten usein on tapana."
LSD is a psychedelic subtance, which occasionally causes psychotic behaviour, in people who have not taken it.
Morffi
Psykonautti

Post by Morffi »

^ hieno teksti!
fuck the world before it fucks you
tRip
Moderator

Post by tRip »

mut kyl se vaa nii menee et nisti nistin tuntee.. silmist sen näkee..
korostan nyt viel et mulle henkilökohtasesti toi nistimieli on ihan tosi, vaikken nisti olekaan.. ku en anna sen viedä mua.. vaik välillä se viekin.
emmä pienen kelannu et must tulis nisti..

mut emmä oo ees nisti..

narkkarit on pelottavii..

noi on vaa käsitteit.

meitsi ei usko lokeroihin.

kuhan lokeroin lokeroimisen ilosta.. vaik ei o ku se yks lokero, ja se on mun mieli.. kait.. mul on mieli, mutten mä oo mieli..

riippuvuutta on ruokittava... . .

hassuu miten tästäki jaksaa jauhaa.. mut se on ihan kivaa.. ja tää---ei ookkaa stögis :oops: ¤¤¤ :mrgreen:
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

Arsonist wrote:En ota kantaa viihdekäyttöön, ongelmakäyttöön ja lääkekäyttöön mutta minusta nistin raja menee omaan pesään kuseksimisesta aineen takia, kusettaminen, kavereilta pölliminen ja kaverien zybytys, rottailu, nilkkeily, vanhemmilta ja sukulaisilta pölliminen, kiristäminen valehtelu...
Hyvää tekstiä kieltämättä! Nyt kun iteki aloin kelailemaan, ni joo, toi mitä kuvailit kieltämättä on aika nistikäytöstä. Esimerkiks monet sanoo ettei "kannabista polttava voi olla nisti" mut väitän kyl tunteneeni "budinistejä", eli just tota samaa kusetusta, rottailua, nilkkeilyä, pöllimistä, säätöjen kusemista yms... jatkuvasti, aina vaan, uudestaan ja uudestaan.
anarchy
Psykonautti

Post by anarchy »

mä vedän sopivasti, jos vetää enemmän ku mä niin sit on nisti. :wot:
NYHC
Usoda
LD50

Post by Usoda »

Tässä kuvassa on nisti jolle maistuu douppi päivittäin ja turhankin usein, velkaa on ja kotiakaan ei taida enää olla ku ei kiinnosta käytännön asioiden hoitaminen vaan hän hakee kaikilla rahoillaan HERSKAA:
Image

ja tässä on arvostettu herra pisnismies joka vetää koksua kerran pari viikos viihdekäyttömielessä hotellissa huoran tisseiltä, hänellä ei ole rahasta puutetta:
Image
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

Mä myönnän tän nyt viimeinkin itselleni: MULLA ON HUUMEONGELMA. En osaa sanoa "ei" niille.

Ja haluan siitä eroon....

Aika paljon tilanne muuttunut lyhyes ajas topicin alottamisest. Liekö sit seura tehnyt kaltaisekseen.
miymau
Lepakko

Post by miymau »

wRRa wrote:Mä myönnän tän nyt viimeinkin itselleni: MULLA ON HUUMEONGELMA. En osaa sanoa "ei" niille.

Aika paljon tilanne muuttunut lyhyes ajas topicin alottamisest. Liekö sit seura tehnyt kaltaisekseen.
Siks on hyvä jos on kaks erillistä kaveriporukkaa/maailmaa, jos menee meno liian intensiiviseks toisessa, voi paeta toiseen :) Mutta eihän hyvää seuraa tyhjästä nyhjästä..
Kaikki on paskaa paitsi kusi.
_Melba
Kameleontti

Post by _Melba »

wRRa wrote:Mä myönnän tän nyt viimeinkin itselleni: MULLA ON HUUMEONGELMA. En osaa sanoa "ei" niille.

Sama homma. En pysty olemaan vetämättä jos muut seurassa vetää ja sitte jos joudun olemaan niin vittuunnun vitusti. Mut oishan se helepompaa ku joku näistä kavereista miettis samoin eikä ois iha oukei joka päivä sekkoila. Ite havahduin vähän tossa perjantaina. Oli taas tossa menny kuukausi joka päivä jossain kuosissa, eikä ollu es kämpillä oikee ehtiny käydä. Ahdisti ihan vitusti. Sitten vkl taas kuosissa et ei ahista niin paljon. Nyt eilen ja tänään vielä selvinpäin.
Minäkin haluan tästä ongelmasta pian eroon, sillä kohta en varmaan enää osaa haluta siitä eroon, sitä ku sumussa kulkee. Toivottavasti oon huomenna vielä samaa mieltä. Toisaalta nyt jos jotain saisin niin toki ottasin.
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

_Melba wrote:Sama homma. En pysty olemaan vetämättä jos muut seurassa vetää ja sitte jos joudun olemaan niin vittuunnun vitusti. Mut oishan se helepompaa ku joku näistä kavereista miettis samoin eikä ois iha oukei joka päivä sekkoila. Ite havahduin vähän tossa perjantaina. Oli taas tossa menny kuukausi joka päivä jossain kuosissa, eikä ollu es kämpillä oikee ehtiny käydä. Ahdisti ihan vitusti. Sitten vkl taas kuosissa et ei ahista niin paljon. Nyt eilen ja tänään vielä selvinpäin.
Minäkin haluan tästä ongelmasta pian eroon, sillä kohta en varmaan enää osaa haluta siitä eroon, sitä ku sumussa kulkee. Toivottavasti oon huomenna vielä samaa mieltä. Toisaalta nyt jos jotain saisin niin toki ottasin.
Joo. Juttelin tossa lauantaina kaverin kanssa joka sano että myös niiden porukassa muutama ihminen on havahtunut tähän ajatukseen, et... ehkä liika on liikaa. Olivat kuulemma suunnitelleet jotain ajanviettoa porukalla selvinpäin, esimerkiks et menis keilaamaan tms. välillä sen sijaan et aina vaa sitä kuosii. Saa nähä alkavatko nyt toteuttaa suunnitelmaansa, mutta oon kuulemma tervetullut mukaan jos siltä tuntuu :)

Sunkin kannattaa ehkä hankkia kavereita jotka ei kisko mitään. Ei niistä kuosikavereista luopua tarvitse, mut niiden seurassa hengaamista kannattaa ehkä vähän vähentää, et mieluummin vaikka kerran viikos ku joka päivä.

Vois joskus koittaa innostuiskohan vaultin porukka lähtee messiin ns. selväpäisiin miitteihin :D Siis et miitattais ja teemana ois et ei mitää huumeit sinä päivän, tehtäs jotai kivaa yhes jne. selvinpäin.... Voiha se tietty olla ettei se sit vetäis oikein näitä kuosipäitä puoleensa. En tiiä.
Lautturi
Lepakko

Post by Lautturi »

Tarjottiin töitä Espanjasta, ihan ekana mietin että ei perkule siellä enää saa kodeiinia OTC:na, joten ellähe :)

No joo, sikäläiset kämpät on oikeesti sikakylmiä ja lämmittämiseen saa upotettua enemmän rahaa kuin vuokraan, weppiyhteyden avaaminen kestää neljä kuukautta, nönnönöö...

Mut syvästi onnittelin itseäni moisesta freudian slipistä..
Niin, teen jäätä toisinaan, se ruokani sulattaa.
Jos tahtoisit paljon sulattaa, sinä oppisit jäätäni rakastamaan.
tRip
Moderator

Post by tRip »

wRRa wrote: ns. selväpäisiin miitteihin :D Siis et miitattais ja teemana ois et ei mitää huumeit sinä päivän, tehtäs jotai kivaa yhes jne. selvinpäin.... Voiha se tietty olla ettei se sit vetäis oikein näitä kuosipäitä puoleensa. En tiiä.
Sä nyt.. nojoo.. okei.. kuosipäät.. mut ohan tollasii miittei ns.olluki ajan saatossa, vähännäinniinkun epävirallisempana.
Sitäpaitsi päihteet on hyvä tekosyy, muista se;-
Keep it unreal.

Dexma
Moderator

Post by Dexma »

wRRa wrote:
Vois joskus koittaa innostuiskohan vaultin porukka lähtee messiin ns. selväpäisiin miitteihin :D
Mie tykkäisin kamalan paljon tästä ideasta :D
idfgho

Post by idfgho »

Dexma wrote:
wRRa wrote:
Vois joskus koittaa innostuiskohan vaultin porukka lähtee messiin ns. selväpäisiin miitteihin :D
Mie tykkäisin kamalan paljon tästä ideasta :D
Varmasti! Ite pidän tutustua uusiin ihmisiin selvinpäin. Chillailu selvinpäin on muutenkin nastaa.
xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men »

Se koko vaultti miitin ideahan jo kaatuu siihen että ollaan selvinpäin. Veikkaan et ois aika tylsä miitti. Kaikki tuijottelis jotain huoneen seinää suut supussa ja välillä hiljaisuuden rikkoisi yskähdys. Selvinpäin voi mennä vaikka AN kerhon tms. kokoukseen. Älkää ottako tosissanne mun kaikkia höpinöitä :jou:
naponen
OD

Post by naponen »

xxx-men wrote:Se koko vaultti miitin ideahan jo kaatuu siihen että ollaan selvinpäin. Veikkaan et ois aika tylsä miitti. Kaikki tuijottelis jotain huoneen seinää suut supussa ja välillä hiljaisuuden rikkoisi yskähdys. Selvinpäin voi mennä vaikka AN kerhon tms. kokoukseen. Älkää ottako tosissanne mun kaikkia höpinöitä :jou:
Miitti-ilmoitusta että suunnitteilla on lähteä porukalla maybe keilaamaan tässä joskus.
Mä keksin sen. Ei nyt vesiselvänä tartte olla mutta tapaaminen ei olisi ns. 'kuosimiitti', ainakaan toivottavasti ei.

Kyllä luulis tekevän hyvää vähän kaikilleki olla joskus vaik selvänä ja nähdä ihmisii hyvän viihteen parissa imo :roll:
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

Mä uskon että se vois olla tosi hauskaakin. Joo, toi keilaaminen vois olla oikeen hyvä idea! Pitäsköhän alkaa tosissaan organisoida tätä? Mulla vaan itellä seuraavat pari viikkoa tosi kiireisiä mut sen jälkeen voisin vaikka topicia aiheesta tehdä mikäli joku ei mua ennen ehdi.

Mäpäs meen varmaan absolutistit-miittiin viettää uuden vuoden 8) (ain't no joke!)
naponen
OD

Post by naponen »

wRRa wrote:Mä uskon että se vois olla tosi hauskaakin. Joo, toi keilaaminen vois olla oikeen hyvä idea! Pitäsköhän alkaa tosissaan organisoida tätä? Mulla vaan itellä seuraavat pari viikkoa tosi kiireisiä mut sen jälkeen voisin vaikka topicia aiheesta tehdä mikäli joku ei mua ennen ehdi.

Mäpäs meen varmaan absolutistit-miittiin viettää uuden vuoden 8) (ain't no joke!)
kurkipa miitti-alueelle :roll: :D
tRip
Moderator

Post by tRip »

Nosiis totuushan on se et kuosi pistää jengii liikenteesee.. Huumeet on hyvä tekosyy nähä frendei.. ystäviiki.. miksei miitataki..?

8)
Keep it unreal.

siqqe
Apteekki

Post by siqqe »

Voisi toimia että itse miitti on selväpäisesti, ja sit jossain vaiheessa iltaa alotellaa jatkot ja siel sit kuositellaan?

Pitäisi itsekin osallistua johonkin miittiin joskus 8)
ʘʘ
mauseri
LD50

Post by mauseri »

xxx-men wrote:Se koko vaultti miitin ideahan jo kaatuu siihen että ollaan selvinpäin.

hehheh repesin kympillä. xxx puhut asiaa..
"Hampaita ei tarvita, metaa ja baariin"
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

Kyl mun mielestä esimerkiksi voisi kerätä vaulttilaisia, jotka olis kiinnostuneita käyttönsä vähentämisestä/lopettamisesta. Nää "kuosimiitit" on jo vähän nähty... Siis vaultin miitithän etenee normaalisti tähän tapaan:

10-15 henkilöä saapuu asuntoon. Pöytä täytyy vaaoista, erilaisista minigripeistä täynnä jauhetta, mittausvälineistä esim. ruiskuista jne. Kovaa puheensorinaa, tavara vaihtaa omistajaa, harvoin näkyy rahaakaan, yleensä vaihdetaan douppia douppiin. Sen jälkeen otetaan kortit käteen ja aletaan kyhäillä linjoja ja kohta on kaikki vitunmoisessa kuosissa (toki vedetään muutakin kuin nokkia ja alusta asti tietysti kaikilla on ainaki bisset kädessä).

Sit jossain vaiheessa iltaa mietitään joudutaanko soittaa ambulanssia jollekin joka on vetäny yliannostuksen, osa tipahtaa ja menettää muistinsa ja loput puhuu huumeista n. 24 tuntia ja lähtee sit kotiin.

Loppufiilikset: "Joo oli ihan kiva miitti olin kyllä niin kuosis etten oikeestaa ees muista tapasinko ketään ihmisii siel tai mitä ees tein mut kai siel oli pakko olla kivaa ku oli paljon douppii"
_Melba
Kameleontti

Post by _Melba »

mauser1911 wrote:
xxx-men wrote:Se koko vaultti miitin ideahan jo kaatuu siihen että ollaan selvinpäin.

hehheh repesin kympillä
^Sama täällä :D.
xxx-men wrote:Kaikki tuijottelis jotain huoneen seinää suut supussa ja välillä hiljaisuuden rikkoisi yskähdys
hohoho.
Vaikka iha jees idis. :) Ajatus vaa huvitti^.:D