Salvia Divinorum

Keskustelua dissosiatiiveista ja delirianteista.
Maor
Kameleontti

Post by Maor »

No eipä ole ei. Eikös tuo makeaa mahan täydeltä päde vähän jokaiseen nautintoaineeseen, oli kyseessä sitten kahvi taikka alkoholi.
Alkoikin tehdä kovasti mieli vähän sihauttaa Sallya. Aamutrippi olisi poikaa :wink:
-:- We're All Mad Here -:-
artemisia absinthium
Apteekki

Post by artemisia absinthium »

Niinpä! Koulustakin tämä viikko lomaa, voisi ihan rauhassa trippailla ;D
Lasipallo
Kameleontti

Post by Lasipallo »

Joskus kun kaveri tuli damista, niin poltettiin 5x extractia jokaisten savujen seassa ja muilla kuulemma toimi jotenkin, mutta itse en huomannut mitään(savut oli ihan suomesta kyllä).
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
Maor
Kameleontti

Post by Maor »

Eihän salvia edes kaikilla toimi vasta kuin muutaman käyttökerran jälkeen. Minulla se kyllä pärähti heti ekalla kerralla ja kunnolla, kyseessä oli 10X, sittemmin olen myös 5X:ää maistellut, mutta kyllä se on tuo kymppi mikä rokkaa.
benelux fat
Kameleontti

Post by benelux fat »

Itse olen kerran jauhanut lehteä sienitripillä mutta en oikein huomannut vaikutuksia. Lähden lähiaikoina damiin niin siellä tulee varmasti exploorattua Salviaa enemmän. :D
Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli »

Sally trippi kun on voimakas mutta lyhytkestoinen ('bout 15 min) ja juuri mitään jälkivaikutuksia ei ainakaan minulla ole ikinä tullut, on ehkä vain hyvä ettei sitä ole kasoittain saatavilla. Sitähän pajauttaisi kahvitauoillakin ja veikkaan että aika nopeasti olisi pääparka retaleina.
Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli »

Usein on tähän vastattu ja vastataan vielä kerran:

Ekstraktin polttamisesta;

- PIIPPU (Bongikin käy mutta mieluiten piippu)
- TEHOKAS SYTKÄRI, sellainen kaasutöhö mieluiten
- LIEKKIÄ ANNATAAN JATKUVALLA SYÖTÖLLÄ JA IMETÄÄN, lehtimateriaalin on oltava liekissä koko polttamisen ajan

Siitä pienestä ekstaktimäärästä ehtii saada parit keuhkolliset. Tuntuu nielussa ja keuhkoissa TODELLA IKÄVÄLTÄ.

- Savu pidetään keuhkoissa NIIN KAUAN KUIN PYSTYY.

Siinä vaiheessa kun päästät savun ulos, sinun pitäisi olla jo tripillä. Seuraava vartti tulee olemaan hyvin sekavaa kyytiä.

PS. Ensikertalaisella salvia voi toimia huomattavasti miedommin tai ei laisinkaan. Toleranssi salvinoriiniin laskee käytön myötä.
Maor
Kameleontti

Post by Maor »

Kyllä sitä älystäkin voi polttaa, mielestäni jopa parempi kuin piippu, IMO.
Maor
Kameleontti

Post by Maor »

Se olisikin kivaa olla töissä foliokypärä päässä :D
artemisia absinthium
Apteekki

Post by artemisia absinthium »

Asidyyli wrote: Sitähän pajauttaisi kahvitauoillakin
;D hehhee, ruokatuntitrippi... voisi ainaki saada lisää luovuutta töihin!

:P
Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli »

Hmm. Eipä ole älyä tullut testattua millään substanssilla, mutta epäilemättä. Itse en tosin salvialla lähtisi aloittelemaan kun voisi mennä savut hukkaan.
Kalastaja

Post by Kalastaja »

Miksi piippu ennen bongia? Itsellä ainakin ottaa keuhkoihin inhottavasti jos piipusta paljon savua hengittää, bongilla saa savun viileäksi ja mukavaksi. Riippuu tietysti piipusta, mut mut. Eli itse suosin bongia.
Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli »

Kalastaja wrote:Miksi piippu ennen bongia? Itsellä ainakin ottaa keuhkoihin inhottavasti jos piipusta paljon savua hengittää, bongilla saa savun viileäksi ja mukavaksi. Riippuu tietysti piipusta, mut mut. Eli itse suosin bongia.
Joo se piippu kyllä ottaa keuhkoon aivan saatanasti. Omalla kohdallani vain olen huomannut, että bongissa lehtimateriaali on hankala saada pysymään kunnolla liekissä, koska ison suuaukon vuoksi bongissa imuvoima on kovempi ja liekki alkaa väpättää stendarissa.

Tämä tietysti riippuu käytettävissä olevasta välineistöstä.

Siitäkään en tiedä, että vaikuttaako vesi bongissa mitenkään savun salvinoriini-arvoihin.

Siis vain omiin kokemuksiini perustuen sanoisin, että piippu potkii parhaiten.
Maor
Kameleontti

Post by Maor »

Ei ala bongissa liekki lepattamaan jos käyttää töhösytkäriä, mikä on suositeltavaa.
Aftermath
Psykonautti

Post by Aftermath »

Mä ainakin polttanu salvian aina tollasesta 50cm bongista, en oo muilla ees viittiny alkaa pelleileen 8)
I'm going upstairs now to turn my mind off
tRip
Moderator

Post by tRip »

Mä käytän itekyhäämääni bongia, mutta ilman vettä. Toimii loistavasti.
Maor
Kameleontti

Post by Maor »

Kyllä se vedenkin kanssa toimii, ilman vettä en ole edes tesminyt.
Dalph
Psykonautti

Post by Dalph »

Löysin netistä sivun, jossa myydään 60x salviaa, voiko olla mahdollista?
Lasipallo
Kameleontti

Post by Lasipallo »

Dalph wrote:Löysin netistä sivun, jossa myydään 60x salviaa, voiko olla mahdollista?
Tietenkin on, esim. 80x salviaa kutsutaan ainakin joissakin paikoissa nimeltä elephant killer, tuo 60x salvia liikkuu nimellä horse killer. 99x: salviaakin saa muutamasta paikasta.

Toinen juttu on sitten annostelu noilla vahvemmilla extracteilla, joka tekee noista jokseenkin turhia keskiverto psykonautille.
They were tattooed from head to foot, and they brandished cutlasses and big clubs with spiked knobs. They shouted ferociously in their native Finnish, and they swung cutlass and club as if berserk, sometimes felling their own men in their fury.
Dalph
Psykonautti

Post by Dalph »

Lasipallo wrote:
Dalph wrote:Löysin netistä sivun, jossa myydään 60x salviaa, voiko olla mahdollista?
Tietenkin on, esim. 80x salviaa kutsutaan ainakin joissakin paikoissa nimeltä elephant killer, tuo 60x salvia liikkuu nimellä horse killer. 99x: salviaakin saa muutamasta paikasta.

Toinen juttu on sitten annostelu noilla vahvemmilla extracteilla, joka tekee noista jokseenkin turhia keskiverto psykonautille.
Ohhoh.. Luulisi vähemmästäkin sekoavan. En ole koskaan päässyt salviaa kokeilemaan, mutta lukemieni juttujen perusteella on vaikeaa kuvitella, että edes 20x vahvempaa olisi, varsinkaan laillista.

Onko kukaan kokeillut näitä "killereitä"? Haluaisin kuulla millaista oli.
Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli »

Mä muistelin, että 40x kulkee nimellä horsekiller.
Lasipallo
Kameleontti

Post by Lasipallo »

Asidyyli wrote:Mä muistelin, että 40x kulkee nimellä horsekiller.
Olet myöskin aivan oikeassa, siinä on myös lobelia extractia seassa myös useimmiten.
Dalph
Psykonautti

Post by Dalph »

Eikös 20x pitäisi sitten olla human killer? :)
Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli »

Erittäin hyvä huomio :lol:

Kyllähän sen tavallaan voisi sanoa olevankin.
tRip
Moderator

Post by tRip »

Tuli taas oikein himo Salviaan, mielellään jotain 5x-10x extraktia :P
Ehkä se on damiin asti mentävä mentävä sitä haeskelemaan. Minkähänlainen todennäköisyys on jäädä kiinni jos tuo Damista tuliaisina Salvia pistokkaan?
Keep it unreal.

Vaultti.net - coming soon..
kurz
Psykonautti

Post by kurz »

Tuo kiinnostas minuaki tietää, saattaa tulla ajankohtaseks tässä kesän lopulla. Entä millaset tulee jos tuo ite aineita?
Joniitti
Apteekki

Post by Joniitti »

Monenko gramman paukkuja noita ekstraktoituja yleensä poltellaan?
Enth

Post by Enth »

1g perus-lehteä
0.2g 5x
0.1g 10x
0.05 20x

jne :p Ihan suuntaa antavia lukuja...
Joniitti
Apteekki

Post by Joniitti »

Oho, ajattelin, että ihan gramman paukkuja vetelevät :D riittää esim 3g:stä 5x salviaa aika moneen "matkaan"?
Enth

Post by Enth »

Kyllähän siitä pitäis tulla joku 10-20 matkaa, jos salvia toimii sinulla, ja välineet ja tekniikka hallussa. Itsellä meni kerran 1g 5x:ää hukkaan kun ei vain jostain syystä toiminut vaikka "olis pitäny". Nyt on 10x:ää ja hyvinkin potentiaalista pienillä annoksilla :)

Noita kaasusytkäreitä saattaa joutua joillain paikkakunnilla metsästämään oikein kunnolla, joskus oli sellanen trendi että joka R-kioskilta löytyi "Afterburner" (?) nimisiä sytkäreitä missä oli ledit ja kaikki, enää taitaa löytyä yhdestä täällä päin (joku 5 kiskaa käyty läpi). Myös postimyynnistä saa liikkeistä missä myydään kaikkea rihkamaa (esim. "mulletoi.com").