Itselläni on lähinnä gbl:n käyttöä sanotaanko 3 vuotta josta 24/7 2 vuoden ajan. En tiedä mitä kaikkea olen suustani alas kaatanut mutta varma olen siitä ettei se aina GBL:lää ole ollut. Esimerkiksi BDO aiheuttaa http://fi.wikipedia.org/wiki/1,4-butaanidioli, tuollaisia kehoon jääviä vammoja niin voi olla että olen myös kyvytön saamaan lapsia. Olen tutkituttanut elimistöni ja kaikki elimet ja arvot olivat normaalit jota ihmettelin itsekkin. Spermanlaatutestissä pitää vielä käydä, tosiaankin tässä on nyt menossa toinen päivä ilman GBL:ää ja olo on suhkot hyvä johtuen lyricoista, jenkeistä tilaamastani gabasta ja bentsolääkityksestä sekä tietenkin propraleista. Kuten jokainen lakka/gammapää tietää laskut ovat karseat varsinkin lakassa. Haluaisin tietää onko täällä tästä asiasta tietäviä, minulla on purkki lakua ja ajattelin tehdä sen ghb:ksi, osaan kyllä tehdä sen kunhan nyt saan jostain teräskattilan ensin ym. Fiktikin ois kiva, sitä tässä odotellessa
GBL ja sen pitkäiaikaiset vaikutukset
-
Harri1312
- Tuppisuu
GBL ja sen pitkäiaikaiset vaikutukset
Moi kaikki!
Itselläni on lähinnä gbl:n käyttöä sanotaanko 3 vuotta josta 24/7 2 vuoden ajan. En tiedä mitä kaikkea olen suustani alas kaatanut mutta varma olen siitä ettei se aina GBL:lää ole ollut. Esimerkiksi BDO aiheuttaa http://fi.wikipedia.org/wiki/1,4-butaanidioli, tuollaisia kehoon jääviä vammoja niin voi olla että olen myös kyvytön saamaan lapsia. Olen tutkituttanut elimistöni ja kaikki elimet ja arvot olivat normaalit jota ihmettelin itsekkin. Spermanlaatutestissä pitää vielä käydä, tosiaankin tässä on nyt menossa toinen päivä ilman GBL:ää ja olo on suhkot hyvä johtuen lyricoista, jenkeistä tilaamastani gabasta ja bentsolääkityksestä sekä tietenkin propraleista. Kuten jokainen lakka/gammapää tietää laskut ovat karseat varsinkin lakassa. Haluaisin tietää onko täällä tästä asiasta tietäviä, minulla on purkki lakua ja ajattelin tehdä sen ghb:ksi, osaan kyllä tehdä sen kunhan nyt saan jostain teräskattilan ensin ym. Fiktikin ois kiva, sitä tässä odotellessa
Onko kukaan päässyt lakasta irti kokonaan ja millä keinoilla? Tarkoitan ihmisiä jotka ovat käyttäneet vuosia kyseistä ainetta? Olisi kiva jakaa mielipiteitä ja kokemuksia asiasta ja sivistää itseään ja muita. Itse tunnen olevani suhkot terve, mitä nyt nielu voi olla aika sileänä koska tuota on tullut kiskottua ilman mtn nestepulloja. Kertokaa kokemuksia vaikka gammasta, itse olen testannut sitä vain kaksi kertaa ja kylläghb aina gbl voittaa mutta minkäs teet kun on niin laiska tekemään pienet keitokset. :heh:
-
cuben
- Tuppisuu
Re: GBL ja sen pitkäiaikaiset vaikutukset
nelisen vuotta tuota tuli lipitettyä 24/7h ja gammana pääosin, keitin aina lakan gammaksi, lakkaa en pahemmin juonut, kyllä siitä pääsee irti , juuri gaban avulla (auttaa paremmin kun bentsot mun mielestä) aina oli maksaarvot munuaisarvot kunnossa, ei siitä mitään huolta pahimmillaan meni 300ml päivässä ghb:täHarri1312 wrote:Moi kaikki!
Itselläni on lähinnä gbl:n käyttöä sanotaanko 3 vuotta josta 24/7 2 vuoden ajan. En tiedä mitä kaikkea olen suustani alas kaatanut mutta varma olen siitä ettei se aina GBL:lää ole ollut. Esimerkiksi BDO aiheuttaa http://fi.wikipedia.org/wiki/1,4-butaanidioli, tuollaisia kehoon jääviä vammoja niin voi olla että olen myös kyvytön saamaan lapsia. Olen tutkituttanut elimistöni ja kaikki elimet ja arvot olivat normaalit jota ihmettelin itsekkin. Spermanlaatutestissä pitää vielä käydä, tosiaankin tässä on nyt menossa toinen päivä ilman GBL:ää ja olo on suhkot hyvä johtuen lyricoista, jenkeistä tilaamastani gabasta ja bentsolääkityksestä sekä tietenkin propraleista. Kuten jokainen lakka/gammapää tietää laskut ovat karseat varsinkin lakassa. Haluaisin tietää onko täällä tästä asiasta tietäviä, minulla on purkki lakua ja ajattelin tehdä sen ghb:ksi, osaan kyllä tehdä sen kunhan nyt saan jostain teräskattilan ensin ym. Fiktikin ois kiva, sitä tässä odotellessaOnko kukaan päässyt lakasta irti kokonaan ja millä keinoilla? Tarkoitan ihmisiä jotka ovat käyttäneet vuosia kyseistä ainetta? Olisi kiva jakaa mielipiteitä ja kokemuksia asiasta ja sivistää itseään ja muita. Itse tunnen olevani suhkot terve, mitä nyt nielu voi olla aika sileänä koska tuota on tullut kiskottua ilman mtn nestepulloja. Kertokaa kokemuksia vaikka gammasta, itse olen testannut sitä vain kaksi kertaa ja kylläghb aina gbl voittaa mutta minkäs teet kun on niin laiska tekemään pienet keitokset. :heh:
-
Anonyymi
Re: GBL ja sen pitkäiaikaiset vaikutukset
Sielu karkaa korvista ulos kun GBL kuuri loppuu. Ja tekee voimakkaasti mieli lisää... GBL koukuttaa psyykkisesti. Ja voi veljet sitä apinoinnin määrää kun kuuri päällä
GBL:n aiheuttamaan kehon happamoitumiseen, ja siitä aiheutuviin nivelkipuihin auttaa muuten kuulemma 1-2 tl ruokasoodaa / satsi. Antasidit (Rennie [..]) käyvät luultavasti myös.
GBL:n aiheuttamaan kehon happamoitumiseen, ja siitä aiheutuviin nivelkipuihin auttaa muuten kuulemma 1-2 tl ruokasoodaa / satsi. Antasidit (Rennie [..]) käyvät luultavasti myös.