Oletteko havainneet diagnosoitujen lääkkeiden (psyykenlääkkeet, SSRI:t & muut) vaikuttavan, negatiivisella tahi positiivisella tavalla omaan itseen? Itse olen havainnut omien lääkkeiden vaikutuksen olevan paljon muutakin kuin pelkkää lumetta, sillä itsellä on selvää muutosta olemassa entiseen. Tämä muutos tosin olisi varmasti toteutunut ilman lääkkeitäkin ajan myötä, mutta tietty luonnottomuus ja tunteettomuus, jota koen, uskoisin olevan lääkkeiden vaikutusta.
Onko kokemusta lääkäreiden määräämistä pillereistä? Minkälaista?
En tiedä, minne vittuun tämmöisen kysymyksen tunkisin, joten päätin sitten perustaa uuden ketjun.
Lääkkeiden vaikutus persoonaan
-
kokasmurffi
- Psykonautti
Re: Lääkkeiden vaikutus persoonaan
itse olen melko tunnevammainen ihminen mutta huomaan kun vajaa vuoden söin neuroleptejä
niin mun tunne vamma paheni vaikka en ole nyt moneen kuukauteen leptejä syönyt..
et niist huomaa et jotain tollast pitkä aikasta ne mun aivoille teki.. ja bentsoja söin hevosen annoksia vajaa kaks vuotta
niin tuntuu et neki muutti mua jonnin verran..
niin mun tunne vamma paheni vaikka en ole nyt moneen kuukauteen leptejä syönyt..
et niist huomaa et jotain tollast pitkä aikasta ne mun aivoille teki.. ja bentsoja söin hevosen annoksia vajaa kaks vuotta
-
kukamuka
- Tuppisuu
Re: Lääkkeiden vaikutus persoonaan
Toivoisitko muutosta? Oletko yrittänyt tehdä asian eteen jotain? Onko onnistunut?kokasmurffi wrote:itse olen melko tunnevammainen ihminen mutta huomaan kun vajaa vuoden söin neuroleptejä
Itse en toivoisi jääväni tähän asemaan kovinkaan kauaksi aikaa. Siksi olenkin lopettanut tätä lääkkeidensyöntiä.
Tässä kusee aika totaalisesti tämä lääkkeen "idea". Tosin ahdistukseenhan nämä pillerit ovatkin tarkoitettu, niin en yhtään ihmettele tätä tunnesyöntiä. Ahdistuksen laimentamiseen kun tarvitaan muidenkin tunteiden katoamista.