Tervehdys!
Järjestetään kaksi kertaa vuodessa yhdistetty mielenosoitus eduskunnan edessä, koska nyt asiat ovat ainakin omasta mielestäni edenneet siihen pisteeseen (ydivoima, Suomen vesien myynti, eläinoikeudet, ihmisoikeudet, ...) että on järkevää tällä tavoin kokoontua yhdessä ilmaisemaan mieltään ja vaatimaan muutosta. Mielenosoitus voi jatkua niin pitkään, kun ihmiset siellä viihtyvät eli useita päiviä. On tullut aika vaatia muutosta ja ottaa ensi askeleet muutoksen tiellä.
Mitä enemmän ihmisiä on, niin sitä enemmän voimaa muutoksella; jakaantuminen pieniin ryhmiin ei aja sitä omaa erityistä asiaa, koska sillä tavoin asialle ei saa tarpeeksi huomiota ja myöskin nämä asiat liittyvät kaikki yhteen, koska on tarkoituksena parantaa maailmaa ja tämä ei tapahdu himassa istumalla, vaan meidän pitää yhdistyä oman elämämme ja tulevien sukupolvien elämän takia!
Yhdistetty mielenosoitus
-
Mushru
- Moderator
Re: Yhdistetty mielenosoitus
fuuuck mää ainakin osallistuisin eläinoikeuksiin liittyviin mielenosotuksiin.
aikasemminkin oolen ollyyt. :>
aikasemminkin oolen ollyyt. :>
. . . ヽ(-▽ -)ノ °●✺
-
palekastro
joo hyvä! yhdistetään tämä kaikki hyvän mielen osoitukseen ja pidetään orgiat narinkkatorilla! B-D
-
Dexma
- Moderator
much better.palekastro wrote:pidetään orgiat narinkkatorilla! B-D
-
Mushru
- Moderator
fuck yeah.Dexma wrote:much better.palekastro wrote:pidetään orgiat narinkkatorilla! B-D
8----D
. . . ヽ(-▽ -)ノ °●✺
-
tRip
- Moderator
-
Usoda
- LD50
http://www.amfetamiiniyhdistys.eu/
Mikä ois nyt tarkalleen mielenosoituksen aihe? Mää voisin tulla kannattaa lisäydinvoiman rakentamista. Se on ekologista eikä noi reaktoritkaan kovin herkkiä räjähtää ole verrattuna hyötyyn mitä noista irti saa..
Njuu ja maailmanlaajuisen kalastuksen pienentämisen puolesta vois flaijeria heilutella kans, kun on toi maailman kalakanta ikävästi kuolemassa ylikalastukseen. Mä haluan vielä joskus muorinaki syödä tonnikalaa ja kalapuikkoja :<
Mikä ois nyt tarkalleen mielenosoituksen aihe? Mää voisin tulla kannattaa lisäydinvoiman rakentamista. Se on ekologista eikä noi reaktoritkaan kovin herkkiä räjähtää ole verrattuna hyötyyn mitä noista irti saa..
Njuu ja maailmanlaajuisen kalastuksen pienentämisen puolesta vois flaijeria heilutella kans, kun on toi maailman kalakanta ikävästi kuolemassa ylikalastukseen. Mä haluan vielä joskus muorinaki syödä tonnikalaa ja kalapuikkoja :<
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Resilar - Tehotippa | Fuck your shit! Fun things are fun!
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
-
lonecell
Mä voin tulla sit vastustamaan lisäydinvoiman rakentamista ja kannattamaan lisähiilivoiman rakentamista taajama-alueille. Haluan tuon auringon piiloon.Usoda wrote:Mää voisin tulla kannattaa lisäydinvoiman rakentamista. Se on ekologista eikä noi reaktoritkaan kovin herkkiä räjähtää ole verrattuna hyötyyn mitä noista irti saa..
-
Usoda
- LD50
Folio toimii.lonecell wrote:Haluan tuon auringon piiloon.
"Muutenki mulle tulee siitä mieleen vaa henkilö joka tapittaa himassa happonaamana animea, ihan jees laifstailllll.." - Frapathea
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
Syksy
Olen kuin puu,
lehdet haisee paskalle.
Orava
-
ferox
- OD
Siinä tapauksessa kannattaisi nyt varmaan ryhtyä tonnikalan ja seitin kotikasvattajaksi. Sitten kun kalalajit on luokiteltu uhanalaisiksi ja niiden pyyntö kriminalisoitu niin putsista kalapuikosta saa varmaan ihan käypää hinta pimeillä markkinoilla.Usoda wrote:Njuu ja maailmanlaajuisen kalastuksen pienentämisen puolesta vois flaijeria heilutella kans, kun on toi maailman kalakanta ikävästi kuolemassa ylikalastukseen. Mä haluan vielä joskus muorinaki syödä tonnikalaa ja kalapuikkoja :<
Lisäys: Pitäisiköhän tehdä jotain sille, että tämä ketju meni samantien ihan off- tai enemmänkin non-topiciksi. Eiku niin, taisin postata tämän jo. Ehkä vastaukset sitten ovatkin jo se mielenosoitus? Eläimille on lähinnä turha vaatia "oikeuksia", jotka eivät kiinnosta eläimiä alkuunkaan, mutta ydinvoiman vastustaminen ekologisena tekona on jo helvetin noloa ja tarkoituksenvastaista.
“ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ” — frapa
-
trama
- Psykonautti
milloin olisi tämmöinen mielenosoitus olisin ilomielin mukana, ihmisoikeuksien puolesta ydinvoimaa vastaan.
-
Lautturi
- Lepakko
Tuolla on paras mahdollinen mielenosoitus ydinvoimaa vastaan, homma toimii oikeasti koska sopimus jonka teet, sitouttaa toisen osapuolen tuottamaan tuulisähköä juuri kuluttamasi määrän ja siten syrjäyttää ydinvoimaa jota nyt ostat:trama wrote:milloin olisi tämmöinen mielenosoitus olisin ilomielin mukana, ihmisoikeuksien puolesta ydinvoimaa vastaan.
http://www.hyotytuuli.fi/
Niin, teen jäätä toisinaan, se ruokani sulattaa.
Jos tahtoisit paljon sulattaa, sinä oppisit jäätäni rakastamaan.
Jos tahtoisit paljon sulattaa, sinä oppisit jäätäni rakastamaan.
-
trama
- Psykonautti
mellakka olisi paljon parempi kuin mielen osoitus.. 
-
anarchy
- Psykonautti