Tämä viikonloppu minut koukutti, perkele. (osa 2/3, 300+300)

Dekstrometorfaani
King Ink
LD50

Tämä viikonloppu minut koukutti, perkele. (osa 2/3, 300+300)

Post by King Ink »

Osa 1 - Tässä iltapäivä, jolloin otin 300mg.

Eli nyt jatkuu illasta, jolloin boostasin toisella kolmella sadalla.

Päivä 1 Osa B.

300mg+300mg, painoa n. 55kg

Odotellaan siinä nurmella / puiden alla että Maiju (tälläkertaa oikeasti keksitty nimi) tulee linja-autolla Keskustaan, hän asuu kauempana.
Jutellaan mukavia, puhutaan kokemuksesta joka rupeaa laskemaan.
Maiju tulee siihen, lähdetään kävelemään kohti hänen ystävänsä asuntoa. Tästä kävelymatkasta en juuri muista mitään.

.. Saavutaan asunnolle, takki pois ja naulakkoo, suoraan sohvalle istumaan minne ohjataan. Olohuoneessa on muitakin ihmisiä mutta en saa oikein tarkennettua heidän kasvoihinsa sillä dexmi potkii vielä hieman. Meille tuodaan ruokaa, sitten juodaan viinejä. Keskustellaan, kun dexmi laskee entisestään ja pääni selviää niin huomaan selvästi kuinka nautinnollinen tilanne on. Kynttilöiden valaisema olohuone ja jotain hämäräperäistä musiikkia jonka esittäjää en muista edelleenkään. Viini maistuu pahalle, en tykännyt niihin aikoihin vielä viineistä. Ruoka on ihan hyvää, muttei ole nälkä.

Astiat viedään pois, minun pitää käydä vessassa ja tarkistan samalla miten olen oikein päässyt olohuoneeseen, en muista eteistä. Käyn myös parvekkeella katsomassa että missä päin Joensuuta sitä oikein ollaan.

Vietellään siinä n. tunti iltaa, tavallisesti, kuunnellaan musiikkia, käydään tupakalla keskustellaan..

Ceela saa jännän ajatuksen, lainataan polkupyörä ja käydään hakemassa hänen kämpästään erotteluvehkeet. Minulla on laukussa Ressupullo minkä hänen ystävänsä kävi meille ostamassa. Hmm.. Käyhän se asunnon isännille? Käy, no, olkoon menneeksi. Lähdetään polkemaan.

...

Erottelut meni hyvin, kuten voi olettaakkin. Litku naaman edessä. Hyhhyh, tuntuu pahalt mut ei se mitään.
Käyn savukkeella jonka Maiju antaa, sen jälkeen istun nojatuoliin ja odottelen vaikutusta, juttelen muiden ihmisten kanssa. Mukavia ihmisiä.

+30minuuttia, alan huomaamaan tiettyä syventymistä olotilaani, mustissa housuissani näky pieniä kuvioita kun tuijotan oikein pitkään. Alan tippumaan pieneen kierteeseen mikä menee housujeni läpi suoraan nojatuoliin. Havahdun, ohhoh, nousi nopeasti. Ceela ei tunne mitään vielä. Hetken päästä Ceela päättää lähteä ihmisten mukaan kävelemään, minä jään asunnolle parin tyypin kanssa. Mulle alkaa tulla heikko olo, melkein oksettava fiilis. Meen makaamaan yhteen makuuhuoneeseen lattialle muovikulhon takia. Katson sängyn alla olevia laatikoita ja imeydyn niitä kohti, liimaudun kiinni laatikkoon enkä pääse irti. Avaan silmäni ja nousen lattialta, mitä tapahtui? Juoksen vessaan ja oksennan jotain mustaa limaa, oksennan pitkään - se helpottaa, tiedän sen.

Nousen vessan lattialta mihin jäin lepäämään, tarkistan peilistä ettei naamani ole oksennuksessa, menen takaisin olohuoneeseen missä ihmiset juovat viiniä ja juttelevat. Ne nauravat minulle sillä en oikein meinaa pysyä pystyssä, eivät ilkeästi. Ystävällisiä ihmisiä, tunnen suurta kiintymystä heihin. Lähdetään käymään pihalla tupakalla tälläkertaa, muistan pukeneeni takkia ja kenkiä eteisessä.

Havahdun kun Maiju sanoo nimeni ja ottaa minua kädestä, koitin ilmeisesti mennä ulos ikkunasta mikä oli maakerroksen ja heidän asuntonsa kerroksen välisessä kohdassa rappukäytävässä. :heh: Naureskelen ja menen alakertaan asti, ulos. Hehheh, on hauskaa, poltetaan tupakat ja jäädään seisoskelemaan ulos vähäksi aikaa kunnes palataan sisälle. Istutaan sohvalle, yritän katsoa maalausta mikä on seinällä, kuulemma yhden paikalla olevan ihmisen maalaama. Minulla on näkemys että se on hieno maalaus, mutten saa tarkennettua katsettani siihen, en saa tarkennettua mihinkään.

Taisin tässä vaiheessa vajota aika pitkäksikin aikaa dissosiaatioon, sillä herään jossain vaiheessa kun minua herätellään. Ah, viiniä tarjoavat, kyllähän se kelpaa. Varon lasin kanssa etten kaada nojatuoliin johon olen jossain vaiheessa siirtynyt (?) En muista dissoista mitään, enkä hirveästi tämän jälkeisestä ajasta muutenkaan. Pätkä on mielessä jossa sain hetkeksi näköni takaisin ja katsoin erästä sisäkasvia ja näköni zoomautui erääseen kohtaan kasvia. Näin sen todella läheltä ja tarkasti, ihmettelin tätä ja zoomailin vielä hetken kasvia. Join lisää viiniä.

Käydään tupakalla ja samalla Ceela ja muut tulevat takaisin, he kävivätkin hieman pidemmällä lenkillä. Puhutaan tripistä, meillä on selviä eroja siinä miten boostiannos vaikutti. Kantelen loppuillan muovikulhoa mukana oksennuksen varalta sillä minulla on hieman huono olo. Ruvetaan jossain vaiheessa nukkumaan ja herään aamulla.

Ai että on hyvä olo. Saatan Maijun bussipysäkille. Ceela lähtee Helsinkiin. Kävelen keskustaan, katselen miettivästi Yliopiston Apteekkia.

Edit: Muistikuvat tästä on vähän hataria joten tuli aika lyhyt stoori.

Osassa 3 kerron seuraavasta illasta jolloin otin yksin Ceelan kämpässä 600mg, se oli yks mun sen aikaisen elämäni tärkeimmistä kokemuksista.
King Ink
LD50

Re: Tämä viikonloppu minut koukutti, perkele. (osa 2/3, 300+

Post by King Ink »

Note to self: Kirjoita osa 3 ennenkuin unohdat taas.
CloudSurffer
Karvakuono

Post by CloudSurffer »

Odotan innolla 3 osaa. 1 ja 2 oli kivaa luettavaa. Toivottavast jaksat koht puolee sen kirjottaa.
Tietämättömyys antaa ihmiselle paljon luultavaa.
Voima
Lepakko

Post by Voima »

Kolmatta osaa odotellessa kans,kivaa luettavaa,propsit kinkkiselle!
Astun ulos asunnosta, kastan jalat kuraloskaan, taas uusi päivä mikä ei tuu takas koskaan.
Huiko
LD50

Post by Huiko »

Misnä se kolmas viipyy? Äkkiä väkkiä kirjottamaan pirjottamaan...
Hyvää kirjottelua ollu, joten kait sitä paljon oottaa siltä kolmos osaltakin. :)
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
Voima
Lepakko

Post by Voima »

Huiko wrote:Misnä se kolmas viipyy? Äkkiä väkkiä kirjottamaan pirjottamaan...
Hyvää kirjottelua ollu, joten kait sitä paljon oottaa siltä kolmos osaltakin. :)
Paineita paineita,eihän paineen alla saa mitää aikaseks :) toivottavasti kinkkisen inkki on yhtä pystyväinen kuin ennenkin tai peräti pystyväisempi :up: but no pressure,take your time.
Astun ulos asunnosta, kastan jalat kuraloskaan, taas uusi päivä mikä ei tuu takas koskaan.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Shit. Joo, kunhan on ylimääräistä aikaa. Nyt vähä puskee kemian kotitenttiä myöhästymisuhan alla, ja äikän raporttia ja rästiesseetä. Et juu, ens viikol. Katellaan.

Kiitti vaan kun kehutte. Ihan kiva on muistella mitä tapahtu. :love: