Ei toimi?

Keskustelua psykedeeleistä ja hallusinogeeneista.
wRRa
Moderator

Re: Ei toimi?

Post by wRRa »

Joo siis minun ongelmanihan bongista polttaessa oli se, että miksasin vaan dmt:t röökin sekaan ja poltin niinku olis ollu jotan nypsyä tms... Olisi pitänyt laittaa vaikka tuhkaa/röökiä/jotain vähän pohjalle, dmt:tä päälle ja vielä röökiä siihen päälle ja polttaa niin et vaan päälimmäinen röökikerros palaa ja dimitri höyrystyy... eli ongelma ei ollu siin et oli bongi vaan siin et tosiaanki poltin väärin. Kyl luulisin et bogostakin polttamal oikeel taktiikal toimii? Mut joku kyl väitti et vesi veis tehoja... emt sit.
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
frapathea

Post by frapathea »

DMT ei tosin ainakaan ole tietääkseni vesiliukoinen, joten itse veteen sen ei ainakaan pitäis hävitä. Mut voihan sitä joo tiivistyä jonnekin, kukaties. Toisaalta sitt taas jos matsku ei oo liian polttavaa niin sitä varmaan saa tehokkaammin imailtuu sinne keuhkojen perukoille. Vaikuttaa silt, et tällaisesti on sen verran monimutkaista lähtee teoriassa arvuuttelemaan, ett kokeilemalla selvii paremmin. Jos ei eroo tunnu, ni sit ei eroo tunnu. Ta-daa.
lonecell

Post by lonecell »

frapathea wrote:DMT ei tosin ainakaan ole tietääkseni vesiliukoinen, joten itse veteen sen ei ainakaan pitäis hävitä. Mut voihan sitä joo tiivistyä jonnekin, kukaties.
Sitäpä mä ainakin tarkoitin et jos vesi on kylmää niin se mahdollisesti kiteytyy sinne sekaan.
frapathea

Post by frapathea »

lonecell wrote:
frapathea wrote:DMT ei tosin ainakaan ole tietääkseni vesiliukoinen, joten itse veteen sen ei ainakaan pitäis hävitä. Mut voihan sitä joo tiivistyä jonnekin, kukaties.
Sitäpä mä ainakin tarkoitin et jos vesi on kylmää niin se mahdollisesti kiteytyy sinne sekaan.
Okke jejo. Enpä oo tässä keskustelussa kärryill pysyny. Mut ei se haittaa, ku mul on tapana lähinnä vaporisoida tota tavaraa. Workey workey.
jopasjota
Psykonautti

Post by jopasjota »

King Ink wrote:Minkätakia suoneen pistäminen kuulu yhtään yhteen psykedeelien kanssa?
Sillälaillahan ne on lsd-testejäkin tehneet. Pohjimmiltaan se on vain yksi keino saada jotain substanssia elimistöön.

Jos ei ole addikti, niin itse en niinkään ylenkatsoisi tuota pistämistä(addiktiasian otin esiin, koska, jos joskus on ollut vaikkapa amfetamiiniriippuvainen ja spigutellu, niin yksikin piikki voi laukaista addiktilla himon uuteen ja taas uuteen pistoon), lähinnä sitä soveltuuko silloin käytössä oleva aine verenkiertoon. (jonne se menee kyllä poltettunakin jne.)

Piikittämisestä vaan voi tulla tietylle ihmisryhmälle vaikutelma, jostain teboilin vessassa subuja ja dormicumeja rännäävästä nististä!

Tämä ihmisryhmä on hyvin usein juuri niitä, jotka lajittelee lähes kaiken "luonnollisiksi" ja "kemikaaleiksi", todellisuudessa, de facto, ei ole olemassa muita kuin luonnollisia yhdisteitä. Yhteenkään yliluonnolliseen en ainakaan minä ole törmännyt. :mrgreen:
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Älkää välittäkö, diipadaapaa ja offtopiccia pukkaa hirveetä tahtia, mulla on taas maniakausi meneillään.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

King Ink wrote:Minkätakia suoneen pistäminen kuulu yhtään yhteen psykedeelien kanssa?
Minkä takia suoneen pistäminen ei kuuluisi yhtään yhteen psykedeelien kanssa?
"The Emperor... wants to conquer outer space. Yoda... wants to explore inner space, and that is the fundamental difference between the good and the bad side of the force."
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Toi olikin kysymys Freakoutille, ja siitä puuttuu vaan ei-sana. Eli tarkoitin samaa mitä nyt wRRa kysyit.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

peltsi wrote:
wrra: itse suosittelisin nauttimaan 4-aco-dmteet 60% viinaan sekoitettuna. Jos on hyvää ja puhdasta tavaraa niin joku 20mg pitäis futaa jo melkoisen kovaa ja noin nautittuna nousee tyyliin 10:ssä minuutissa oikein huminalla jo pienemmällä annoksella (mulla 15mg anto jo ihan kunnon matkan noin nautittuna ;) ).
Tästä itsellä tuli mieleen, että itseni mielestä aco-dmtee tuntui itselläni olevan erittäin herkkä tryptamiinien toleransseihin. Asenteella kokeili 20 mg annoksella seuraavalla kerralla 30 mg ei tuntunutkaan missään...

Taas joskus 30 mg oli ihan överi annos... Siis tälläisiä kokeiluja tuli tehtyä ihan pienessä ajassa joskus muutamavuosi sit...
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

Dexma, olivatko nuo samasta satsista? Oon kuullu että 4-aco-dmt:n laadussa on ollut aika isoja heittoja riippuen mitä erää on sattunut tilaamaan.
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

wRRa wrote:Dexma, olivatko nuo samasta satsista? Oon kuullu että 4-aco-dmt:n laadussa on ollut aika isoja heittoja riippuen mitä erää on sattunut tilaamaan.
Oli samaa satsia...

Mä vain itse kyseenalaistan paljon tuota laatujen eroa, kun itse en ole sitä niin tarkkaan huomannut kyseisessä tuotteessa... Mut jatkakaa...
palekastro

Post by palekastro »

oop hapot ei joskus oikee pärise...
kerran meinasin kuolla mutta nauratti vaan..konsta tosiaa hyppäs mun päälle :o mut vaikutus vaan jatku onneks... ainaki jonkun aikaa...
joskus on ollu omii päänsisäsii lukkoi miks esim. vaan näkee asiat tai jotain...
unohtunut objektiivisuuteen ja ei älyy tuntea sitä kaikkea :D
alkaa kyl olla prosessoitavaa...
mut hapot toisaalta on ollu pelkkää hyvää usein.
Ei ikinä oo ollu toimimatta mut kerran söin homehtuneita sieniä. Silloin joku toimi väärin.
Still going strong!
paasistori

Post by paasistori »

Semmosta ollut, että salvia ei ole toiminut kunnolla. Muutama kerta tullut poltettua ja aina tullut aikalailla samanlaiset setit.
Teen omasta mielestä kaiken oikein, eli vedän kaiken henkeen ja pitää sisällä niin kauan kuin pystyy.
Aluksi homma lähtee pyörimään juuri niin kuin sen pitäisi, mutta vähän ennen kuin pitäisi vajota täysin aineen hallintaan, jotenkin alitajuisesti pysäytän tripin ja palaan todellisuuteen aika nopeasti.
Menen kyllä aika kujalle joksikin aikaa, mutta todellisuudentaju ei häviä mihinkään.
Monet kaverit polttanut kyseistä tavaraa samanlaisia hittejä ja on kolissut ihan normaalisti.
Olen koittanut myös polttaa pari hittiä putkeen, mutta loppu tulos sama. En ole kyllä kauheasti perehtynyt kyseiseen tavaraan, mutta käsittääkseni trippiin ei pitäisi itse pystyä vaikuttamaan
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

paasistori wrote:Semmosta ollut, että salvia ei ole toiminut kunnolla.
Salviassahan on "counter tole" sekä "käänteistole". Counter tole tarkoittaa sitä alkutolea, eli ekat kerrat ei välttämättä toimi kunnolla - jos ollenkaan. Ja koska on käänteistole, niin periaatteessa se toimii vaan joka kerta paremmin.

Salvinoriini A:han on kappa/my opioidireseptorin agonisti, eli voi olla että jos oot vetäny paljon hitaita, salvia ei toimi sulla kunnolla. En osaa sanoa miten ne oikeasti vaikuttavat toisiinsa, mutta uskoisin tällaisen olevan mahdollista.

Jos oot polttanut alle 10 kertaa niin ei kannata vielä huolestua! ;)

Ootko polttanut lehteä? Vai extractia? Jos sulla ei tuon enempää toimi ni kannattaa suosiolla testailla vaan vahvempia extracteja ja kuumemmalla liekillä (salvinoriini A ei irtoa ihan kunnolla jollain perus coltilla, torchilla kannattaa polttaa). En oo missään muussa aineessa huomannu yhtä paljon eroja yksilöllisissä vaikutuksissa kuin salviassa.
Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli »

kokemukseni mukaan voit trippailla tryptamiineilla tajuamatta sitä itse.

Mä mietin pitkään miksei trypt'it toimi. Sitten muistaakseni kesällä 2005 olin taas tyyppaamassa 5-meo-diptiä. Istuin aurinkoisena päivänä ylhäällä mäenrinteellä
ja katselin alas joelle. Mietin miksei tää kama fudi. Ei visuaaleja, ei villejä ajatuskulkuja, ei euforiaa. Ainoavaikutus oli kasvava pahoinvointi ja hetken päästä
oksensin aiemmin juomani appelsiinimehut maahan. Siinä omaa keltaista oksennustani katsellessa kolahti: se ei väreillyt tai loistanut kultaista energiaa, mutta se oli minun tryptamiinioksennukseni joka oli täysin normaali oksennus, jolla oli täydellinen oksennuksen essenssi.

Ja samalla koko maailmakin transfiguroitui tryptamiini"loistoon". Mutta se ei ollut loistoa, vaan aivan tavallinen maailma, ja tässä vaiheessa opin näkemään tryptamiinien vaikutuksen. Todellisuus ei tuntunut huumautuneelta, usvaiselta tai sekavalta. Todellisuus oli täysin normaali, normaali potenssiin kymmenen. Kyse on täydellisestä olemisesta.

Itse uskon, että verenkierrossa voi olla huomattaviakin määriä huumeita ilman, että vaikutuksia tiedostaa, jos ei ole oppinut näkemään vaikutuksien luonnetta. Tulipas maalailevaa hippipaskaa mutta TÄÄ KAIKKI ON TOTTA
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

Asidyyli, sulla on ihan hyvä pointti. Itse olen tosin huomannut vaikutukset, mutta ne on tuntuneet jääneen hyvin vähäisiksi. TOSIN, nyt jälkeenpäin oon kyllä todennut ettei kyse oo siitä etteikö tryptamiinit mulla toimis vaan siitä että oon yksinkertaisesti nauttinut väärällä tavalla noi dmt:t ekaa viestiä kirjottaessani ja lisäks sieniä oon vaan yksinkertasesti syöny pienen annoksen siihen nähden millasta kokemusta tavottelin.

Tässä vaiheessa on takana jo monta ihan hyvin toiminutta, jopa överiä, tryptamiinikokemusta.

Mutta joskus puhuttiin juuri tuosta sun mainitsemastasi jutusta, eli; jotkut ihmiset eivät tosissaan tajua olevansa tripeillä, koska eivät osaa kiinnittää huomiota tiettyihin asioihin. Esimerkiksi jotkut, jotka etsivät pelkkiä visuaaleja, eivät välttämättä huomaa muita vaikutuksia. Sit kun ei visuaaleja tuu niin todetaan "ei tää ees toimi" vaikka ajatustoiminta juoksee ihan eri tavalla kuin yleensä; sitä ei vaan tarkkaile kun keskittyy näkyhavaintoihin, eikä siksi myöskään huomaa.

Kuulin tässä taannoin kavereiltani sällistä, jolle olivat syöttäneet pari happoa (ilmeisesti ekaa kertaa). Oli sitten ollut hyvin sekavan oloinen ja heittänyt muun lössin pois asunnostaan siksi että "sekoilivat, nauroivat hänelle ja pilailivat hänen kustannuksellaan kun olivat antaneet tavallisia sokereita"... Että miten tripeillä sitä voi ollakaan :D? Se on kyllä jännää kun on niin tripeillä ettei tajua trippaavansa.
King Ink
LD50

Post by King Ink »

Saa kyl olla aika saapas jos ei tajua olevansa tripillä mikäli ei nää visuaaleja. :P
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

King Ink wrote:Saa kyl olla aika saapas jos ei tajua olevansa tripillä mikäli ei nää visuaaleja. :P
Nii, mut joskus sitä on tosiaan niin tripeillä ettei tajua olevansa tripeillä. Eikö sulla oo koskaan käyny näin :D?
Neuromoottori
Psykonautti

Post by Neuromoottori »

Mulla toimii melkeen kaikki ihan tajuttomasti! dexmii mä en ollenkaan pysty ottaa,menee ihan överix koko homma. Sieniin mulla on aina ollu joku erityinen sietokyky,noita pystyy popsii vaikka kuinka paljon ja eikä paljon muuta ku naurata vaa ihan helvetisti :D tosin ekalla ja tokalla kerralla meni vähä överiks :D toisilla menee taas joka kerta jopa 1g dosella ihan mettään vaikka olis kuinka paljon syöny sieniä? riippuu paljon iíhmisestä toimiikö vai ei... dmt:tä en oo koskaan kokeillu mut kiinnostais kyllä vielä kokeilla sitäki,ayahuasca einekset tilasin just mut lienee eri asia ku itse dmt vaikka dmt:tä sisältääki?
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

psykedeeli wrote:dmt:tä en oo koskaan kokeillu mut kiinnostais kyllä vielä kokeilla sitäki,ayahuasca einekset tilasin just mut lienee eri asia ku itse dmt vaikka dmt:tä sisältääki?
Onhan niissä paljon eroa, mutta myös samaa, sillä ayahuasca sisältää dmt:tä. Poltettuna DMT-trippi on niin nopea että tuntuu ettei oikeen pääse itse mukaan matkalle; sitä vaan löytää itsensä jostain ja kun ehtii tajuta mitä helvettiä on tapahtunut, onkin jo palautunut. Ayahuasca-matka on sen verran pidempi että siihen pääsee paremmin mukaan.

Jos oot paljon noita huasca-mömmöi tilaillut niin voithan sä erotella DMT:tä tosta DMT:tä sisältävästä kasvista (esim. mimosa)?
Neuromoottori
Psykonautti

Post by Neuromoottori »

wRRa wrote:
psykedeeli wrote:dmt:tä en oo koskaan kokeillu mut kiinnostais kyllä vielä kokeilla sitäki,ayahuasca einekset tilasin just mut lienee eri asia ku itse dmt vaikka dmt:tä sisältääki?
Onhan niissä paljon eroa, mutta myös samaa, sillä ayahuasca sisältää dmt:tä. Poltettuna DMT-trippi on niin nopea että tuntuu ettei oikeen pääse itse mukaan matkalle; sitä vaan löytää itsensä jostain ja kun ehtii tajuta mitä helvettiä on tapahtunut, onkin jo palautunut. Ayahuasca-matka on sen verran pidempi että siihen pääsee paremmin mukaan.

Jos oot paljon noita huasca-mömmöi tilaillut niin voithan sä erotella DMT:tä tosta DMT:tä sisältävästä kasvista (esim. mimosa)?
Voishan sitä joku kerta kokeillakki,ei kai se varmaan mitään raketti tiedettä oo erotella? nyt ajattelin vaa huascaa keitellä ku en oo vielä päässy kokeilemaan sitä...
Kottonmouth

Post by Kottonmouth »

hauska tosiaan tuo "niin tripillä ettei tajua trippaavansa"- juttu. Tuli mieleen kesä 2009 kun muutama kaveri oli saanut happoa käsiinsä. 4 tyyppiä kaikkiaan, ottivat puolenpäivän aikaan happoa ja muutaman tunnin päästä 3 heistä oli ihan omissa ulottuvuuksissaan. Katsoin sitten kun neljäs tyyppi nousi seisomaan. Meinasin ruveta kysymään että onko joku hätänä / meneekö överiksi. Eikö mitä :D "vittu mitä paskaa!" ja rupesi ryyppäämään :mrgreen:
rtard
Karvakuono

Post by rtard »

En viitsinyt uutta topikkia tehdä lähes samasta aiheesta joten postaan nyt tähän vanhaan.

Ongelma on itselläni lähes samanlainen eli olen erinäisiä psykedeelejä koittanut useammankin kerran mutta ns. tripille en ole päässyt kertaakaan. Tässä hieman kokemuksia

DOC 3mg oraalisesti nautittuna ei muita vaikutuksia paitsi laajentuneet pupillit ja joitakin naurukohtauksia :D kun sängyssä makasin ja katselin valojen tuottamia varjoja niin ne hieman väreilivät ja kuplivat mutta ei mitään mullistavaa vaikutusta. Nukkuminen ei onnistunut kuin vasta 14h aineen ottamisesta. Seuraavana päivänä otinkin sitten 5mg. Ensin 3mg ja parin tunnin päästä 2mg lisää mutta vaikutukset olivat samat.

2C-E 40mg sokeripaloihin liuotettuna sekä noin 5 tuntia nauttimisen jälkeen 3 olutta. Taaskin vaikutukset jäivät siihen varjojen väreilyyn paitsi että nukkumaan pääsin jo 7 tuntia nauttimisen jälkeen eli ei valvottanut samalla lailla kuin doc.

DXM 600mg eroteltuna ja ei muita vaikutuksia kuin hieman rentouneempi fiilis ja ehkä noin 2-3 tuntia nauttimisen jälkeen käsittämätön ripuli kaikki mitä mahassa oli tuli aivan vetisenä ulos. Tästä ehkä voi johtua tuo dexmin toimimattomuus?

Mietinkin että vaikuttaako minun aineenvaihduntani aineiden toimivuuteen? Ajattelin kyllä muitakin kemikaaleja tässä testailla lähiaikoina kun nyt vasta oikeastaan "löysin" psykedeelit jos niin voi sanoa.
liukuri
Karvakuono

Post by liukuri »

Täs kokeillu pari kertaa sieniä (eka kerta 1,5g mexican cubeneseja ja noin 2 kertaa 1g) noilla kahdella kertaa jossa oli gramma sieniä oli mukana molemmissa noin 1000ug 25i-nBOMea nenän kautta ja toisella kertaa oli vielä 100mg mdma. Tuolla kertaa jossa oli 100mg mdma mukana tuli semmonen ruumiin kadotus.. En tuntenut kuin otsani joka oli kuin silmä :) Ja tuo eka kerta sieniä 1,5g toimi ihan hyvin mutta, viiminen kerta 25i-nBOMen kanssa ei toiminut ja ei ole toiminut salviakaan sen jälkeen?? :shock: Minkäänlaisia visuaaleja ei ole tullut ekan kerran jälkeen, no sillä niin väliä koska mukavinta on se ajattelun muuttuminen ja aistien vahvistuminen yms... No anyway... Voiko noihi kasvaa niin nopeesti toleranssit kun oman käsityksen tuo pelkkä 1000ug pitäs jo toimia aika kovasti näin alottelijalla? Itku tulee jos ei enää toimi :( :cry:

Ainii sit oli viel yks kerta se on iha viimesin ku LSD 130ug ja salvia ft. pajari karstat ja 300ug 25i-nBOMea noin... Ja pommil 50mg mdma:ta... Ja ei mitää.. Joku kolme tuntii oli levoton olo sit nukkuu menin...

Eli
sienet toimi 2/3 kerrasta, toinen heikosti
nBOMe 2/4, toinen heikosti
mdma 1/2, heikosti
LSD 0/1, :(

Ja nuo sieni ja nBOMe ja mdma on kaikki yhestä satsist et ei voi olla ainees vika paitti happo :(
As high as i am i cant never get enought
SynaKine
Psykonautti

Post by SynaKine »

liukuri wrote:Eli
sienet toimi 2/3 kerrasta, toinen heikosti
nBOMe 2/4, toinen heikosti
mdma 1/2, heikosti
LSD 0/1, :((
Piä vaan vähän taukoo.
wRRa
Moderator

Post by wRRa »

Toleranssit vaikuttaa paljon. Esimerkiksi serotonergeissä (joit suurin osa deeleistä on) on ristikkäistoleranssia ja MDMA:sta tulee toleranssi about kaikkiin deeleihin.

Meillä oli kanssa yks sellanen hassu tapaus kerran, että ekakertalainen söi 3 happosokrua (150ug:ksi väitettiin). Muut kokeneemmat söivät 1-2 ja sanoivat että olivat heidän mielestään tosi voimakkaita tippoja. Tällä ekakertalaisella ei toiminut lainkaan ja häntä harmitti. Ei ollut kuulemma ennenkään toiminut. Noh, ehdotettiin sitten että jos koittaisi ottaa pienet lainit mexeä siihen päälle ja kerroin että mulla on joskus ennen tullut semmosia tapauksia vastaan, että ei ole toiminut eka mutta kun on ottanut jotai muuta deeliä/dissoa niin on yhtäkkiä kaikki aiemmatkin toiminut. Hänelle kävi just näin, eli pienten mexelinjojen (tresholdin tasoa) jälkeen olikin yhtäkkiä ihan hapoissa! Ihme juttu.

Toisilla voi olla sellainen ns. "alkutoleranssi". Tiiättekö esim. kun ekakertalaiset ei aina tajua olevansa pilvessä kun polttaa ekat hatsinsa? Myöhemmin kun tietää miten kannabis toimii, huomaa myös pienempien määrien vaikutuksen. Sama juttu voi olla deeleissä, että ei vaan tajua miten ne toimii ennen kun on tripannut tosi kovaa.

rtard, sun ongelma kuulostaa ainakin dexmin kanssa siltä, että se on eroteltu huonosti (tästä syystä ripuli). Kuulostaa myös muuten vähän tuolta mitä kuvailin, että et välttämättä "tajua" niitä vaikutuksia vielä. Vähän niin kuin että et osaa "katsoa oikeaan kohtaan" mielessäsi ja siksi et näe. Sitten kun kerran tiedät, mistä vaikutukset löytyvät, ne on helpompi huomata uudestaan. Esimerkiks mulla oli joskus tuttu, joka etsi deeleistä vain visuaaleja. Jos ei tullut visuaaleja, ei kuulemma toiminut, vaikka kaikki muut kyllä näkivät, että tyyppi oli ihan skutsissa. Hän ei vaan "nähnyt" niitä muita vaikutuksia koska keskittyi pelkkiin visuaaleihin, mutta se ei tarkoita, ettei niitä muitakin vaikutuksia olisi ollut.

Itse olen huomannut meditaation herkistävän paljon kaikenlaisten aineiden vaikutuksille (päivittäisen meditaation). Huomaan jopa allergialääkkeiden psyykkisen vaikutuksen muutoksena olotilassani (meditoin päivittäin 40min). Samaten jos olen juonut pari siideriä enkä ole huomannut mitään vaikutusta, huomaan varmasti kun meditoin. En tiedä kylläkään, huomaisiko meditoidessakaan välttämättä aineiden vaikutusta, jollei tiedä minkälaiselta meditaatio tuntuu yleensä selvinpäin.
porter

Post by porter »

wRRA tossa kiteyttii asiaa aika hyvin.. Opiaateissa sama, että eivälttämättä ekoilla kerroilla pieniä annoksia edes tajua.. et se on oppari joka jyllää, mut myöhemmin oppii huomaan kaikkien eri kemikaalien vaikutukset kropassa!