Tramalia menee 200-400m/pv, lyricaa 300-450 normaalisti, 1000mg sillontällön(

pääsyyks että boostais tramalia ja 2-4mg rivatrillia/xanoria ja ataraxia tosiaan myös, niin ei tarvis syödä sitä niitä ramboja niin paljoo.
Itse asiaan, otin aamusta heti 675mg lyricaa, ataraxin ja puolikkaan oksykotin (40mg), kolme tuntia myöhemmin 10mg lisää ja kolme tuntia eteenpäin sen viimesen 10mg, enkä huomannut oikein mitään..

onhan tässä tullu vauhtia otettua kans aamusta asti, mietin että blokkaako joku sitä vai mikä on? Normaalisti mulla on tosi herkät tolet kaikkiin lääkkeisiin, varmaan toi tramaltole?
Nyt on yö valvottu ja selkä alkaa oleen sairaalloisen kipeä, onko mulla järkeä ottaa sitä toista? Syömällä oon ottanu, kun eikö siinä heti hihan jälkeen ole paras hyötysuhde, mut kuitenkin hyvä?
Äfff ihan jumissa ja helvetin sekavaa tekstiä. Montakohan kertaa meinannu nukahtaa tänkin viestin aikana. Ja onko turvallista ny kun on valvonu, juonu noin kymmen kaljaa, poretta ja syöny kontin (toivottavasti myös pian toisen..) niin ottaa imovanea?
Ainiin, en ole nauttinut subua, koska Hämeenlinnan ihanat poliisit vei ne. Offia vähän, mutta molemmat poliisit kummasteli ihan tosissaan että mitä ihmettä,hämeenlinnassa subua... mitä vittua, sitähän ei täällä ole ennen nähty