Seksuaalisuus

Asiaa Asiasta Asiallisesti.
Baikonur
Kameleontti

Re: Seksuaalisuus

Post by Baikonur »

Huiko wrote:Onko kellään saman tyylisiä fantasioita, ja ennen kaikkea: Oottekos harrastanu esimerkkien kaltasta kumppanin stimulointia? Mitä se on teiltä vaatinu? Luottamusta tai heittäytymistä nyt ainakin? Jos ette niin tulisko kyseeseen edes, vai kuullostaako jotenkin pimeeltä touhulta, ja miksi?
Sain luvan vastata, kun olen meistä (lonecellista ja minusta, tietysti) epäasiallisempi. :)

Ollaan harrastettu, vapauden rajoittamista lähinnä niin päin, että minä olen ollut sidottuna. Muutaman kerran toisinkin päin, mutta en ole kovin hyvä dominoija, puuttuu mielikuvitusta ja asennetta jotenkin. Myös lyömistä, puremista ja raapimista. Kummallisempia juttujakin ollaan tehty, kuten roolileikkejä.

Kyllä tuossa mielestäni vaaditaan aika suurta luottamusta kumppaniin, sekä sillä tavalla, että luottaa, ettei toinen mitenkään vahingoita ja sillä, ettei toinen esimerkiksi naura mitenkään pilkallisesti tai pidä ihan tyhmänä, jos vaikka roolileikissä sanoo jotain vähän hassua. Kyllä tuo jonkinlaista rohkeuttakin vaatii, minua ainakin jännittää aina välillä, vaikka ollaan hyvin tuttuja toisillemme.

Musta on tosi ihanaa, että on kumppani, jonka kanssa harrastaa tällaisia. Tykkään tosi paljon tuollaisista rajummista jutuista, vaikka seksi onkin ollut tavallisempaa nyt vähän aikaa jostain syystä. Mutta silti... :love:
"Never thought that a street drug would be what we need."
naponen
OD

Post by naponen »

Baikonur wrote:Ollaan harrastettu, vapauden rajoittamista lähinnä niin päin, että minä olen ollut sidottuna. Muutaman kerran toisinkin päin, mutta en ole kovin hyvä dominoija, puuttuu mielikuvitusta ja asennetta jotenkin. Myös lyömistä, puremista ja raapimista. Kummallisempia juttujakin ollaan tehty, kuten roolileikkejä. ...

Musta on tosi ihanaa, että on kumppani, jonka kanssa harrastaa tällaisia. Tykkään tosi paljon tuollaisista rajummista jutuista, vaikka seksi onkin ollut tavallisempaa nyt vähän aikaa jostain syystä. Mutta silti... :love:
Meillä kans tykätään vähän rajummista, tosin mä olen aina se "alistuva" osapuoli.
Tahtoo olla joskus takapuoli hellänä jos oon ollu tuhma, hmm. *punastus*

Ehdotonta luottamista vaatii noi rajummat leikit mutta onneks on ollu sellaiset kumppanit kenen kans kemiat toimii.

Jotain roolileikkei ois kiva kokeilla. Mut toi koti-lemmikkinä oleminen on mulle ihan jees.. :love: ;)
Huiko
LD50

Post by Huiko »

Baiko ja Napo. :love: Vaikuttaa kivalta noi teidän parisuhteet. Ootte vieläpä molemmat siis subeja? Tää on kyllä kaikkineen melkosen laaja alue seksuaalisuudelle. Tuli tosta lemmikkinä olosta ja roolileikeistä mieleen talutushihnan sulot. Voi ku laittas nartun hihnaan ja dominois... (huokaus.)

Mites toi alotteen tekeminen noissa jutuissa? Kävikö se jotenkin silleen että: Kundilla tuli joskus takaa päin lykkiessä mieleen vähän läimäytellä pakaroita samalla ja siitä sitten se kehitty, vai olikos jokin keskustelu ja suunnittelua? Vai vetasittekos joku kerta kamppeet tuolille, laitoitte remmin kaulaan ja kävitte ojentamassa sulholle? Viimenen ainakin ois todella jees. (<-Jäin nyt jotain taas fiilistelee...) Tai sitten jotain jatkumoa kiukkusesta seksistä? 8) Eli ootteko osannu itse pyyttää tai tehdä aloitetta?

Mulla on itselläni ollu jotain sellasia dominointeja justiin tuon vihaseksin kanssa ja muutenkin tulee hiuksista hallittua & niskasta. Mä en itse kyllä tuollonkaan naista löis, tosin piiskaa ja kämmentä kyllä oon antanu pyllylle. :P Sillonen tyttö kyllä oli ansainnutkin sen. :oops: ;)
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
b8s
Karvakuono

Re: Omakuvia

Post by b8s »

frapathea wrote:Lisäks, naisten kanssa tekemisis olleena naisena voisin väittää, et naiset on valtaosin toisilleen kaikist vitun pahimpii.
Tuli kipeänä lueskeltua vanhoja viestejä, niin pitää heittää näistä miesten ja naisten eroista lainaus yhdeltä parhaimmista monimutkaisten asioiden kiteyttäjiltä, Tove Janssonilta. (Kerettiläisesti enkuksi, mutta käännöshän se suomikin toisaalta olisi.)
Tove Jansson wrote:All men have parties and are pals who never let each other down. A pal can say terrible things which are forgotten the next day. A pal never forgives, he just forgets, and a woman forgives but never forgets. That's how it is. That's why women aren't allowed to have parties. Being forgiven is very unpleasant.
Sori häiriö, jatkakaa vain meneillään olevaa keskustelua...
naponen
OD

Post by naponen »

Huiko wrote:Mites toi alotteen tekeminen noissa jutuissa? Kävikö se jotenkin silleen että: Kundilla tuli joskus takaa päin lykkiessä mieleen vähän läimäytellä pakaroita samalla ja siitä sitten se kehitty, vai olikos jokin keskustelu ja suunnittelua? Vai vetasittekos joku kerta kamppeet tuolille, laitoitte remmin kaulaan ja kävitte ojentamassa sulholle? Viimenen ainakin ois todella jees. (<-Jäin nyt jotain taas fiilistelee...) Tai sitten jotain jatkumoa kiukkusesta seksistä? 8) Eli ootteko osannu itse pyyttää tai tehdä aloitetta?
Erään exän kanssa se tapahtui tyyliin niin että eräs päivä mut vaan pistettiin käsirautoihin jne, mutta olin paljon juttua heitellessä vihjaillut että tykkäisin rajummista otteista.

Nykyisellä oli valmiiksi hc-haaveet ja himot, joten se napsahti sopivasti mulle. ;)
Mut vaan taas yllätettiin, eikä paljon kysytty lupia tai muuta.

Hmm.. Tyttöö ois kiva päästä vähän kouluttamaan. :love:
Baikonur
Kameleontti

Post by Baikonur »

Huiko wrote:Mites toi alotteen tekeminen noissa jutuissa? Kävikö se jotenkin silleen että: Kundilla tuli joskus takaa päin lykkiessä mieleen vähän läimäytellä pakaroita samalla ja siitä sitten se kehitty, vai olikos jokin keskustelu ja suunnittelua? Vai vetasittekos joku kerta kamppeet tuolille, laitoitte remmin kaulaan ja kävitte ojentamassa sulholle? Viimenen ainakin ois todella jees. (<-Jäin nyt jotain taas fiilistelee...) Tai sitten jotain jatkumoa kiukkusesta seksistä? 8) Eli ootteko osannu itse pyyttää tai tehdä aloitetta?
Meillä tämä alkoi oikeastaan jo hyvin suhteen alkuvaiheessa, koska lonecell käytti silloin venlafaksiinia ja oli paikat kovin tunnottomat. :D Siinä täytyi sitten keksiä jotain muuta aktiviteettia kun ei pelkkä yhdyntä tuntunut niin hyvältä. Oikeastaan lonecell siis teki aloitteen tuossa. Hän on oikeastaan tehnyt aloitteen yleensä näissä dominointiasioissa muutenkin, koska jos häntä ei sillä hetkellä kiinnosta, koko hommasta ei oikein tule mitään.
"Never thought that a street drug would be what we need."
xxx-men
Kameleontti

Post by xxx-men »

SadPanda wrote:mä tykkään tytöistä, mut mä tykkään tietynlaisista pojistaki. kaippa mä bi oon sit. välillä kyllä vaihtelee kovasti noi tykkäämisen kohteet. Noi käsitteet on ihan turhia. on mitä on. milloin ja miten :D
Silloin ku rekkasin tänne ja lueskelin kaikkia topikkeja ni mä luulin sua sadpanda tytöks pitkään kunnos bongasin kuvan susta :oops:
lonecell

Post by lonecell »

:oops:
Baikonur wrote:Hän on oikeastaan tehnyt aloitteen yleensä näissä dominointiasioissa muutenkin, koska jos häntä ei sillä hetkellä kiinnosta, koko hommasta ei oikein tule mitään.
Se on kyllä ihan totta että varsinkin noi sidontahommat rikkoo yleensä koko touhun flown ja vastavuoroisuuden niin tehokkaasti että vaatii aika erikoislaatuisen päivän että sellaiseen on oikein tosissaan fiilistä. Pääsääntöisesti on niin, että jos haluaisin yksinäni häärätä niin hakkaisin hanskaan :D
Huiko
LD50

Post by Huiko »

lonecell wrote::oops:
Baikonur wrote:Hän on oikeastaan tehnyt aloitteen yleensä näissä dominointiasioissa muutenkin, koska jos häntä ei sillä hetkellä kiinnosta, koko hommasta ei oikein tule mitään.
Se on kyllä ihan totta että varsinkin noi sidontahommat rikkoo yleensä koko touhun flown ja vastavuoroisuuden niin tehokkaasti että vaatii aika erikoislaatuisen päivän että sellaiseen on oikein tosissaan fiilistä. Pääsääntöisesti on niin, että jos haluaisin yksinäni häärätä niin hakkaisin hanskaan :D
Ootsä tutustunu sidontataiteeseen? Hommassa viehättää sen kauneus, vaativuus ja pitkittäminen. Ei sitä tarvitse tuota sitomista lopettaa edes jos haluaa muutenkin nautiskella siinä välillä. Eikä sitoa nilkoista kaulaan kierittämällä peittäen niinku jossain piirretyissä. Johonkin mä postasin pari kuvaakin tuosta, en nyt muista mihin... Mut kuvahaku ja sana Bondage, niin saat esimerkkejä mistä mä puhun. Kannattaa ehkä ajatuksen avaamiseksi tutustua sitomisen ja ennen kaikkea bondagen historiaan. Eroo aika tavalla partiolaisten touhuista, vaikka kait siitäkin vois olla etua jos tuon köysimerkin ois käyny suorittaa. :D

Mä en siis nää tätä yksinään hääräämisenä enkä edes etäisesti yhdistä runkkaamiseen. ;)

Mua ei kaiketi nähdä turvallisuuden perikuvana vaan jollain tapaa pelottavana. Joskus en välitä miten mut nähdään ja se on poikinu sitten parit ikävämmät tilanteet. Kerran on tyttö karannu kesken touhun kun herkesin ilmeisesti sille liian kovakouraseksi vaikka en kyllä vahingoittanut sitä, ja toisella kerralla eri tyttö avautu vuolaasti mun sairaista himoistani, jälkeenpäin tosin. Ensimmäiseltä pyytelin myöhemmin anteeksi tilannetajuani ja jälkimmäisen käskin lyhyen keskustelun jälkeen painua vittuun. :|

Parisuhteissa oon sitten saanu enempi noihin omiin mieltymyksiini liittyvää seksiä. Se että pitäis avautua koko kirjosta mikä päässä pyörii aiheuttaa kyllä melkeen paniikin mulla. Menettämisen pelkoa ja häpeää luulisin. :oops: Se on kuitenkin aina edessä tavalla tai toisella. On se vaan niin väärin että nämä asiat on tabuja vielä näinäkin aikoina. Moni tuntee jo keskustelun aiheesta/ista tukalaksi ja tungettelevaksi. Tää taitaa olla ainoita kertoja kun oikeeta keskustelua oon saanu aikaseksi. :up:
Tää tie vie tuskan, valitusten loukkoon.
Tän kautta käyt iänikuiseen vaivaan.
Tää tie vie kadotuksen väen joukkoon.

Oikeudenmukaisuus sai minut aikaan,
Jumalan Voima, Viisauden summa
ja Alkurakkaus, joka synnit peittää.

Vain ikuiset on ennen mua luotu,
myös mun on ikuisesti kestää suotu.
Kun tästä käyt, saat kaiken toivon heittää.

-Dante (n. armonvuonna 1321 jkr.
lonecell

Post by lonecell »

Huiko wrote:Mä en siis nää tätä yksinään hääräämisenä enkä edes etäisesti yhdistä runkkaamiseen. ;)
Joo, kärjistin aika paljon :D en ihan hirveästi ole mihinkään oheismateriaaleihin sidonnan suhteen perehtynyt mut väittäisin silti tietäväni mitä teen ja eihän se tosiaankaan mitään yksin puuhastelua ole, oikeastaan toisinaan saa enemmänkin palautetta kuin normaalisti. Silti n. 99 kertaa sadasta ihan tasaisin voimasuhtein harjoitettu "tavisseksi" on se mikä on mun mielestäni kaikista mukavinta. Rupee kyllä tuo perussettikin olemaan sellaista että harva siihen varmaan suostuisi :)
Mua ei kaiketi nähdä turvallisuuden perikuvana vaan jollain tapaa pelottavana.
Jossain yhden illan jutuissa ei kyllä tulis mieleenkään poiketa kovin paljoa tavallisesta, jos sit ei ole jotain muuta kautta mieltymykset selvillä ja siltikin on aika riskaabelia kun ihmiset eivät läheskään aina tiedä mitä haluavat... Vakinaisemmassa suhteessa on sit helppo edetä hitaammin kokeillen uusia juttuja ja toinen toistaan kouluttaen, sekin vaatii tietysti sen löytää itselleen sopivan kumppanin :love: :up:
Aukikco
OD

Post by Aukikco »

ferox wrote:Ihminenkin on lopulta, halusi tai ei, ruumiinrakenteeltaan funktionaalinen eikä kaunis.
Niin no, kun kauneus viittaa esteettiseen kokemusmaailman ilmiöön. Onko siitä nyt sit mielekästä sanoa, että ei oo kaunis?
Onhan evoluution kannalta ymmärrettävää, ettei parittelukumppaninsa suhteen parane nirsoilla.
Naisilla nimenomaan on varaa nirsoilla, koska munasoluja on rajattu määrä. Miehen ei tarvii, koska voi ruiskia spermaansa aika rajoittamattomasti. Kulttuurievoluutio toki on nyrjäyttänyt tätä asetelmaa paljon.