En nopean silmäilyn jälkeen löytänyt topiccia sokeista. Tosin eipä tätä topiccia varmaan sokeat lue.
Mietin siis sellaista asiaa, että miten hallusinoivat ja visualisoivat psykedeelit vaikuttaa sokeilla ihmisillä. Netistäkään en pikaisen haun jälkeen löytänyt mikään mikä aukaisisi minulle tätä asiaa. Jos joku on törmännyt tälläiseen asiaan netissä niin avatkoon sanaisen arkkuna. Myös kiinnostaisi kuurojen tripit jos heitä sattuu tätä sivustoa selailemaan. Kuuleeko he ääniä yhtään tripeillä tai vastaavaa?
Aistivaurioisten tripit
-
Rookienarc
- Karvakuono
Aistivaurioisten tripit
I.C Hope. fuck it, it's just hallucination.
-
Status1
- Karvakuono
-
King Ink
- LD50
Re: Aistivaurioisten tripit
Mielenkiintoinen aihe. Oon joskus miettinyt pikaisesti samaa.
Ja toinen hyvä kysymys johon en tiedä vastausta enkä etsi; kuulevatko sokeat unia?
Niin, ja siirsin aiheen myös Yleiskeskusteluun, koska enemmän on kuin töhkismatskua miust.
Ja toinen hyvä kysymys johon en tiedä vastausta enkä etsi; kuulevatko sokeat unia?
Niin, ja siirsin aiheen myös Yleiskeskusteluun, koska enemmän on kuin töhkismatskua miust.
-
ferox
- OD
Eikös tää ole vielä vähän kovempi; näkevätkö sokeat unia?King Ink wrote:Ja toinen hyvä kysymys johon en tiedä vastausta enkä etsi; kuulevatko sokeat unia?
“ ferox puhuu usein asiaa omas todellisuustunnelissaan ” — frapa
-
King Ink
- LD50
No näkevätkö? Jos eivät näe niin kuulevatko?
-
IommiSG
- Psykonautti
Ei vittu, mä oon lukenu monta kertaa otsikon "Aivovaurioisten tripit" 
"We came to L.A. to record, and we stayed at a house in Bel Air. At the end of the day, it was all dope, booze, drugs, fucking chicks. Oh, dear, we had some fun in that house."
- Tony Iommi of Black Sabbath
- Tony Iommi of Black Sabbath