Hyi saatana! Kaveri söi noita joskus, tarjosi sitten mulle ja kaverille. En muista minkä vahvusia mutta söin 1/4 pilleristä, toinen kaveri puolet (tai sit kokonaan?). Voimakasta nuokkumista seuras, kävin myös tosi hitailla ja kaikki oli vaivalloista ja raskasta.
Kaveri kaatus pään päälle (ei kovaa) ja siitä seurasi vähäksi aikaa voimakasta "sähkön" virtauksen tunnetta päässä ja osassa kroppaa. PALJON pahempaa kuin kivun tunne :E
Joo ei, en tajua miksi niinkin usein kokeillaan. Minulle annettiin pöpitoimistosta Zyprexaa (olantsapiinia) ja hyi helvetti mitä myrkkyä.
Norm. annos --> zombiolo (paitsi jos on skitsofrenia tai bi-polaarinen)
reilu yliannos --> taju kankaalla pari päivää + houreista harhailua jossain, josta muistan hyvin vähän
Aika samaa moskaa nuo vissiin ovat.
EDIT: kuulostaapa tyhmältä, yliannos ei siis ollut viihdekäyttöön. Kun kokeilee yhdesti niin ei enää ikinä tee mieli koskea, se on varma
onhan se jees jos pitää nukkua. kyl mä olen aina seroquleit ottanu jos on vaa eteen tullu. mut ehkä siitäki johtuu etten saa lainkaa nukuttuu kunnolla ilma jotai ryynejä tai himo paukkuja.
Ihan hirveetä suopaa. En söis enää vaikka maksettais. Joskus kuukaus sitten tuli eteen muutama tollanen oranssi (oliko se nyt 25mg?).
Yhden napin söin, uni tuli keittiön pöydän ääressä istuskellessa. Aku Ankan päälle nukahdin. Aamulla olo oli kun olis nukkunu miljoona tuntia eikä oikeen tullu seuraavasta päivästä mitään. (Tosin siitä pöydältä siirryin yöllä sohvalle)
Oon kuullu juttua että nuita seroqueleita jotkus nokittavat että saisivat äkkiä unta mutta en lähtisi kokeilemaan.
Kaukainen ''tuttu'' tarjos noita mulle, mut en suostunu syömään. Itse syön Levozineja. Nämä neuroleptit on tarkoitettu uneen minulle ja kyllä niistä saa positiivisia vaikutuksia omiin mieleni ongelmiin, vaikka ihan unilääkkeenä syönkin. Olen vierestä nähnyt, kun tuo kaukainen tuttu syö kolme levaria, kaksi seroguelia, kolme diapamia ja kaksi jotain punertavia muttereita, eli kourallinen ryynejä naamaan ja ihan tolpillaan oli parin tunnin päästä En tajua.. Jätkä on kyl ihan sekopää ja kun kysyin sen veljeltä, et mitä hel*ettiä toi sun veljes noin paljon noit syö, niin hän vastasi, et ne on joku sen reilumpi perusannos. Iteltä lähtis varmaan henki..
Neuroleptihän se on. Yks hoitaja sanoi, että parannettu versio Levozinestä.
Ite olen käyttänyt unilääkkeenä, 50-100mg, hyvin nukkuu, mutta seuraavana päivänä on aamusta aika veltto-olo.
Kokeilin myös suoneen,, kävelin pitkin seiniä hetken aikaa, ja sitte nukahdin. Kaveri meni samasta annoksesta (50mg ränniin) ihan jumiin, ja sammui lattialle, toinen taas otti 100mg, eikä juuri mitään..
Kokeilemalla oppii omat tolet..
Joskus tuota syönyt. Parina ekana päivänä 100mg sai aikaan pienen pöhnän, mutta sen jälkeen ainoa vaikutus oli väsymys. Sama zyprexassa, tulee vain väsynyt olo 20mg annoksella. Siitä ylöspäin väsymys vain kasvaa. 100mg leponex rauhoittaa mukavasti ja kännin kanssa saa aikaiseksi melkoisen sekavuuden.
Eilen sain kourallisen tenoxeja joita rouskiessa (yhteensä arviolta n. 100mg) söin vahingossa yhden 200mg seroquelin. Epähuomiossa siis tuli napattua valmiin ryynikännin päälle ettei mikään ihan puhtaan pöydän kokemus ollut. Noin parin tunnin päästä huoneesta toiseen siirtyminen oli kuitenkin yhtä seinistä kimpoilemista. Tajunnan taso pakotti mennä nukkumaan.
Ei niistä sellasenaan saa mitään irti kuin unta.
Aamulla olisi pitänyt suoriutua ylös puol ysiltä mutta jumalaton kooma piti peiton korvissa. Aiheutin kaverille sen tason oharit että hävettää. Vituttaa kun en ollut tarkkana nappien kanssa.
Nukuin n. viitisentoista tuntia. Siinäpä vasta kokemus.
Osaisiko joku sanoa että mikä olisi nokittaessa turvallinen tai mukava annos tätä Seroquelia ? Tuolla hyllyllä muutama 25mg nappi odottaa ottajaansa ja nyt olisi hyvä hetki tehdä niille jotain. Eli onko 25mg nenään hyvä satsi ?
ps. Tosi sekavaa tekstiä tulee ku vähän jotenkin pöhnässä.
Inovix
edit: HAH ! Terveysirjasto sanoo: "Greippimehua ei saa ottaa tablettien kanssa lähekkäin, koska lääkkeen teho voi tällöin muuttua.". MAOI ?
Inovix wrote:edit: HAH ! Terveysirjasto sanoo: "Greippimehua ei saa ottaa tablettien kanssa lähekkäin, koska lääkkeen teho voi tällöin muuttua.". MAOI ?
Ei vissiin MAO-estäjä ole, vaan vaikuttaa johonkin maksan entsyymiin?
Inovix wrote:edit: HAH ! Terveysirjasto sanoo: "Greippimehua ei saa ottaa tablettien kanssa lähekkäin, koska lääkkeen teho voi tällöin muuttua.". MAOI ?
Ei vissiin MAO-estäjä ole, vaan vaikuttaa johonkin maksan entsyymiin?
Mechanisms of enhanced oral availability of CYP3A4 substrates by grapefruit constituents. Decreased enterocyte CYP3A4 concentration and mechanism-based inactivation by furanocoumarins.
Schmiedlin-Ren P, Edwards DJ, Fitzsimmons ME, He K, Lown KS, Woster PM, Rahman A, Thummel KE, Fisher JM, Hollenberg PF, Watkins PB. Drug Metab Dispos. 1997 Nov;25(11):1228-33.
Grapefruit juice increases the oral availability of a variety of CYP3A4 substrates. It has been shown that recurrent grapefruit juice ingestion results in a loss of CYP3A4 from the small bowel epithelium. We now show that the reduction in intestinal CYP3A4 concentration is rapid; a 47% decrease occurred in a healthy volunteer within 4 hr after consuming grapefruit juice. To identify the specific components of the juice responsible for this effect, we used a recently developed Caco-2 cell culture model of human intestinal epithelium that expresses catalytically active CYP3A4. We found that grapefruit oil and two furanocoumarin constituents (6', 7'-dihydroxybergamottin and a closely related dimer) caused a dose-dependent fall in CYP3A4 catalytic activity and immunoreactive CYP3A4 concentration. The effect was selective in that concentrations of CYP1A1 and CYP2D6 did not fall, consistent with previous results obtained in vivo. Assays of various juices confirmed that 6',7'-dihydroxybergamottin is the major furanocoumarin present and, although its concentration varies significantly among types and brands of grapefruit juice, it is consistently present in concentrations exceeding the IC50 (1 microM) for loss of midazolam 1'-hydroxylase activity determined in the Caco-2 cells. Studies with recombinant CYP3A4 revealed that 6', 7'-dihydroxybergamottin is a mechanism-based inactivator, which supports the idea that loss of CYP3A4 results from accelerated degradation of the enzyme. We conclude that the effect of grapefruit juice on oral availability of CYP3A4 substrates can be largely accounted for by the presence of 6',7'-dihydroxybergamottin although other furanocoumarins probably also contribute.
kamalaa tavaraa 100mg otin tos yks päivä, ei mtn vähän oli juminen olo ja väsytti mut eipä muuta. ei mtn varsinaisen hienoa, unet oli kyl tyosi mukavia ja vähän psykoottisia mut siinä se, ehkä dosee vois joskus nostaa jahka saa lissää.
Kaverini veti noita ykspäivä laatallisen.. oli vissiin 25mg:sia.
Nukku sitten semmoset pari päivää putkeen ja oli kuulemma makeet unet.
vähän väliä se heräili ja safkas ja sit nukahti taas mutta ei muistanut tälläisistä mitään
itse olen kanssa sillon tällöin yhden ottanut unen saantia helpottaakseni.
kyllähän nuo siihen aika loistava lääke on..
ei kyllä omasta mielestäni mitään viihdekäyttöä, ei todellakaan
serialkiller wrote:kamalaa tavaraa 100mg otin tos yks päivä, ei mtn vähän oli juminen olo ja väsytti mut eipä muuta. ei mtn varsinaisen hienoa, unet oli kyl tyosi mukavia ja vähän psykoottisia mut siinä se, ehkä dosee vois joskus nostaa jahka saa lissää.
Kaverilla oli 100mg:n nappeja, ja itse vedin niitä kolme. (Pari paukkua päälle) Vaikutukset kun alko, niin se oli yhtä hoipertelua, eikä tajunnut yhtään mistään mitään, teki mieli vaan nukahtaa. Itseasiassa meinasinkin ties minne nukahtaa Välillä tuli sellasia "sähköiskuja" pitkin kroppaa, tuntu ihan sairaalta Kauheet bileet oli vielä menossa, ja nukahdin sit lopulta sohvalle ihan naps vaan, enkä herännyt kun vasta 12h unien jälkeen, vaikka porukka metelöi siinä aika huolella! (Yleensä herään aika helposti) Herätessä olo oli todella pöhnänen, ja tätä jatku sit koko päivän.
Eli ei viihdekäyttöön ainakaan.
Unilääkkeenä nähtävästi hyvä
Minulla oli niitä joskus reseptin kanssa ja täytyy sanoa, että osittainen kooma ja pitkäkestoiset, kivuliaat erektiot olivat ainoat mainittavan arvoiset vaikutukset. Ei siis huvikäyttöön.
Ekalla kerralla vedin viikon juomisen jälkeen 2x200 mg. Tipahdin tosi nopeasti, unet olivat todella toden tuntuisia ja sekavia. Aamulla heräsin siihen että suu on ihan kuiva, piti puol litraa vettä vartin välein juoda about neljän tunnin ajan. Hyvät unet sain ja se oli tarkotuskin.
eka kerran 300mg tabletista puolet; 5min ja alkoi nuokuttaa, piti mennä sänkyyn ja nukahdin samontein. heräsin vajaa vuorokausi myöhemmin ja oli olo kuin zombilla puoli vuorokautta.
toisen kerran sama dose; hieman väsymys koveni muttei nuokkuja eikä uni tullut yhtään nopeammin.
Kun tätä otin ei ollut kyseessä edes kuosien haku, vaan oli pakko alkaa miettiä lääkettä että saa unta kun olin pitkään kärsinyt unettomuudesta ja tosi kovasta väsymyksestä. Eli kyllä se nukahtamista helpottaa, mutta luulen että turhan vahva lääke että alkaisin iltaisin aina popsia, saa sitä unta kannabiksellakin.