Dexmijumalako?

Dekstrometorfaani
Pariah

Dexmijumalako?

Post by Pariah »

600mg 8,5/kg

Otin 300mg. Normaalisti ottanut iltapäivällä tai alkuillasta, nyt vasta puolenyön aikoihin.

Ajattelin ottaa boostattuna tällä kertaa.

Jotenkin huono fiilis heti alkuun. Miksi tätä taas pitää ottaa.....

Puolisen tuntia hengailen ja odottelen kun alkaa potkimaan. Alan kuuntelemaan rankempaa musiikkia kuulokkeilla odotellen edelleen nousuja. Aluksi kuulostaa ihan normaalilta ja alkaa hiukan väsyttämään ja tulemaan pumpulimainen dexmiolo... jotenkin ne ekakerran hyperaktiiviset nousut ovat unohtuneet. Kaipa sitä ensimmäisellä kerralla ei tiennyt mitä odottaa ja ei vaan osannut olla paikallaan. odotella mukavinta osuutta tästä: rauhoittuminen ja sen jälkeinen musiikkivetoinen trippailu mitä ihmeellisimmissä fraktaaleissa. Palatakseni tähän rankempaan musiikkiin parin ensimmäisen biisin jälkeen alkoi tuntua aika mielenkiintoiselta... hektinen rytinä alkoi viemään mukanaan. Ajattelinpa boostata tässä vaiheessa. Visuaaleja (sekä silmät kiinni että pilkkopimeässä silmät auki..) ja matkailua avaruusputkessa kunnes se alkoi...

Death metallia soittimessa. Jouduin jonnekki tiiliseinien keskelle ja musiikin tahdissa ne alkoivat lähestyä toisiaan... iski ahtaanpaikan kammo ja tässä vaiheessa en edes tajunnut olevani vain dexmeissä kuten yleensä! Jäin puristuksiin kahden tiiliseinän väliin kun biisi loppui ja mielessä pyöri vain että alkais jo se seuraava biisi niin pääsisin täältä pois ja voisin hengittää... rintakehä alkaa pikkuhiljaa rutisemaan ja olen niin tiukasti seinien syleilyssä etten pysty ollenkaan liikkumaan. Tiiliseinät hajosivat lopulta ympäriltä kun alkoi hiukan rauhallisempi kappale. Jälleen kerran virran vietävänä, välillä oikein otti mahanpohjasta kun mentiin ylösalas ja ympäri, mukava olo. Sohvakin meinasi nielaista minut jossain vaiheessa pumpuliseen syleilyyn Seuraava biisi...

Tipuin sfääreistä jonnekkin tyrmään missä kaksi ihmeellisen näköistä hiipparia tulivat ivaillen naureskelemaan että miltäs nyt tuntuu kun ei ihan mennytkään niinkuin suunnittelit... tässä vaiheessa tajusin olevani dexmeissä ja nauroin näille "kätyreille" että älkää nyt viittikö, oon tehny tätä ennenki ja ette te minua saa pelkäämään, ennenkin olen bad tripin saanut käännettyä hyväksi. Kätyrit ikäänkuin säikähtivät jotain ja sumusta ilmestyi jotenkin kettua muistuttava kahdella jalalla kävelevä hahmo jolla oli palavan vihreät silmät, pitkä viitta ja erittäin itsevarma habitus. En pystynyt sanomaan mitään, olin kuin transsissa tämän olennon edessä eikä tämä olentokaan mitään sanonut. Tuijotimme hiljaa toisiamme silmiin ja tiesin että nyt mennään syviin vesiin eikä minulla ole sananvaltaa enään mihinkään mitä seuraavaksi tapahtuu... tuli sellainen olo että joku tuli näyttämään että älä nyt jumalauta leiki mun kanssa! Valitettavasti tarkat muistikuvat loppuvat tähän, muistan vain oman sisäisen huutoni ja odotuksen että tämä loppuisi pian. Seuraavaksi herään siihen kun musiikki loppuu soittimesta, havahdun hiljaisuuteen. N. 3h pitkä lista kyseessä...

Herättyäni vaikutus oli kadonnut eikä oikein mitään fiiliksiä edes päällä. Ainoastaan jäi vaivaamaan tuo vihreäsilmäisen olennon tuijotus ja mieletön auktoriteetti mikä sillä oli. Jäi sellainen olo että tapaamme joskus uudestaan.
Kulu
Karvakuono

Re: Dexmijumalako?

Post by Kulu »

Dexmijumalan saapuessa saatat nähdä pahaa, hyvää, kiihottavaa. Kun dexmijumala on paikan päällä hän pyyhkii muistisi ja heittää sinut mustuuteen.
Aivoissani on oltermannia.
Damned
Psykonautti

Post by Damned »

Kulu wrote:Dexmijumalan saapuessa saatat nähdä pahaa, hyvää, kiihottavaa. Kun dexmijumala on paikan päällä hän pyyhkii muistisi ja heittää sinut mustuuteen.

Agreed, hienosti sanottu ::bro :)
Pariah

Post by Pariah »

Nyt en nähnyt mitään. En mitään. 3h tyhjää.
Asidyyli
LD50

Post by Asidyyli »

Dexmijumalalla on nimi ja se on Calsutmoran
Dexma
Moderator

Post by Dexma »

Asidyyli wrote:Dexmijumalalla on nimi ja se on Calsutmoran
Mä kyllä nimesin sen Dexmaksi. Sen takia mulla on toi nikki, ei niin, että mä olisin dexmi jumala, vaan näin DEXMAN, oon myös piirtänyt siitä hienon kuvan.
hir
Psykonautti

Post by hir »

Eri aspektei samasta ilmentymästä.
Mulle ilmestyny Galaarrhga ja Koloka (huvittavasti muistuttaa Golokaa.
Plus tietenki Kristus.
“I slept with faith and found a corpse in my arms on awakening; I drank and danced all night with doubt and found her a virgin in the morning.”
Aksu6
Psykonautti

Post by Aksu6 »

Pariah wrote:

muistan vain oman sisäisen huutoni ja odotuksen että tämä loppuisi pian.
Tuotaa....

Ihmetyttää se, että jos et ole varma että haluat ottaa niin miksi otat?
Et pysty selittämään totuutta, vaan totuuden esteitä.

Otin niitä monta ja osasin tanssii
-Allu
Pariah

Post by Pariah »

Aksu6 wrote:
Pariah wrote:

Tuotaa....

Sen verta kauan tuosta on että en voi muistaa, todnäk erottelut oli tehty eikä halunnut heittää hukkaan koko settiä. Erottelu kestää sen tunnin ja meikäläisen mieli muuttuu siinä ajassa monesti.
Pariah

Post by Pariah »

Pariah wrote:
Aksu6 wrote:
Pariah wrote:

Tuotaa....

Sen verta kauan tuosta on että en voi muistaa, todnäk erottelut oli tehty eikä halunnut heittää hukkaan koko settiä. Erottelu kestää sen tunnin ja meikäläisen mieli muuttuu siinä ajassa monesti.
Palaan lukemaan omia kirjoituksiani ja sen takiahan sitä piti ottaa että addiktio deksmiin oli aika ilmeinen. Kylmänväreet koko kehossa ja muistan tämän hahmon, emme ole vielä tavanneet uudestaan. Viimeisen kolmen vuoden aikana varmaan se kolme kertaa kun olen trippaillut, kepeitä kakkosia vaan...